Entisen vaimon paras kaveri on entinen anoppi

Nyxxä

Miesystäväni äiti on miehen entisen vaimon kanssa lämpimissä väleissä. Minusta se on jotenkin todella inhottavaa. Jos erotaan, niin erotaan. Lapsenlapsia voi tavata omien lastenkin kautta. Uuden elämän aloittaminen on vaikeaa, jos vanha elämä pyörii siinä vieressä koko ajan.

13

213

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sopeudu

      Et sinä voi miehesi äidin ystäviä valita, etkä edes vaatiakaan minkään "vanhan elämän" hylkäämistä.

    • tyhjäpäinenaloitus

      lapsellisen ihmisen lapsellinen aloitus.

      Ei sinulla ole mitään oikeutta määrätä kenenkään toisen ystävyyssuhteista, ei edes miehesi. Miehesikin voi aivan hyvin olla eksänsä kanssa hyvä ystävä myös eikä sinulla ole siihen mitään sanomista.

      Ja miten se sinun napasi kaivaa jos miehesi äiti tapaa entistä miniäänsä?
      Anoppisi päättää itse omasta elämästään ja ystävistään, ei kuulu sinulle tipan vertaa.

      Et sinä voi kävellä sanelemassa kenellekään että tuota ihmistä et enää saa tavata jne.

      Sinäkin voisit olla miehesi eksän ystävä jos kerran lapsiakin kuvioissa on mukana, mutta esteenä on ilmeisesti henkinen kehittymättömyytesi ja epävarmuutesi.
      Kasva aikuiseksi. Tuolla asenteella et pitkäikäistä suhdetta kehenkään rakenna.

    • suomessapidetäänyhtä

      Ja jos on pidetty ihana miniä. Anna heidän olla yhdessä muuten, anopin sydän särkyy lopullisesti. Jos on vielä suomalainen ihana miniä. Joten; älä pilaa heidän ystävyyttään ja lapsien mummo!

    • ihmissuhteetrikkaus

      Eihän se anoppi ole eronnut kenestäkään. Jos hänellä on hyvät välit entiseen puolisoon ja tämän sukuun, miksi katkaista välejä. Sitäpaitsi hyvät välit koituvat myös lapsenlapsien hyväksi. Hänellä voi olla siitä huolimatta hyvät välit myös sinuun. Ja myös ex-miniän uuteen puolisoon. Meillä mummoilla on laaja sydän. Ja ennenkaikkea halu suojella lapsia. Ei ole keneltäkään pois.

    • hankiomaelämä

      ap on mustasukkainen ja epävarma ihminen. Haluaa kontrolloida miehen lisäksi myös anoppia. Sairasta hommaa.

    • ÄitiMummiAnoppi

      Ei se sinulta ole pois jos anoppisi tapaa edellistä miniäänsä. Jos jatkat tuolla linjalla, saattaa hyvin olla että pilaat omat välisi anoppiisi. Vaikutat melko ahdasmieliseltä, joten jos sinulle tulee joskus ongelmia anoppisi kanssa, suosittelen kipaisua peilin eteen. Mietintämyssy päässä.
      Minulla oli hyvät välit ex-anoppiini hänen kuolemaansa asti ja olin myös mukana hautajaisissa. Muistotilaisuudessa istuin kutsuttuna vieraana omaisten pöydässä (lapseni kanssa).
      Näin meidän ihmisten suvaitsevaisuudessa on eroja.

    • Anoppi.ei.ymmärrä

      Erosin kirkosta.
      Minua inhottaa, että anoppini yhä edelleen seurustelee kirkkoon kuuluvan naapurinsa kanssa ja käy kirkon lähetyspiirissä kutomassa villasukkia.
      Kun erotaan, niin erotaan. Käsittämätöntä, että joudun yhä tapaamaan anoppilassa ihmisiä, jotka eivät enää kuulu minun elämääni.

      • 8528541

        Herää jo ei se että sinä erota tarkoita että toisten täytyy erota niistä ihmisistä.


      • Kukaan.ei.ymmärrä
        8528541 kirjoitti:

        Herää jo ei se että sinä erota tarkoita että toisten täytyy erota niistä ihmisistä.

        No sitähän aloittaja vaatii justiinsa. Ero on iso asia!
        Minä erosin kirkosta, ja totisesti olen loukkaantunut, kun anoppi yhä on tekemisissä seurakuntalaisten kanssa. Eikö se yhtään arvosta minun periaatteitani!


    • piparminttuliska

      Herranen aika sentään. Kyllä sitä saa olla exän äidin kanssa ystävät. Ei ystävyys siihen lopu että poika eroaa. Oletko kateellinen että et itse ole ystävystynyt hänen kanssaan. Opettele tuntemaan anoppi ja exä tiedä vaikka löytäisit heistä ihanat ystävät. Ystävyys on aina ihanaa. Minä olen vielä 40v jälkeenkin entisen miesystävän äidin ja sisarusten kanssa erittäin hyvät ystävät. Ja osallistun kaikkiin perhejuhliin vaikka meillä ei ole yhteisä lapsia ollutkaan. On ne vaimot saanu siihen tottua. (exä on ollu naimisissa 5 kertaa, me ei oltu) Myös minun mieheni pitää heitä hyvänä ystävänään ja onkin sitä. Käydään pulin ja toisin vierailuilla ja vietetään aikaa mahdollisimman paljon yhdessä.

    • UkkoMustalainen

      Hai.Ei akka miule sanonu pahasti se vaan sano hyvästi.

    • surullistaluopua

      Ei kai anoppisi vaan ole ilmaissut ettei pidä myös sinusta,uudesta miniästään?Kaipa ottaa sinut huomioon,iloisena lapsensa uudesta onnesta?

    • Kasva.aikuiseksi

      Voihan anoppi tykätä entisestä miniästä ja pitää häntä parhaana ystävänäänkin. Voi tykätä jopa enemmän kuin nyxästä. Anoppi ei aina pidä siitä mitä valintoja hänen poikansa on tehnyt. Jos he ovat ystäviä ja kaveeraavat, onhan se nyxälle inhottavaa mutta etkö vaan itse ole ängennyt hänen poikansa elämään. Tiesit siis että anopilla oli jo yksi entinen miniä joten kestä mitä kestää pitää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      281
      19199
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      86
      3612
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      124
      2255
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      196
      1956
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1860
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      293
      1610
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1362
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      86
      1308
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      149
      1162
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      242
      1069
    Aihe