Minkä ikäisenä aloit ryyppäämään??

28vMies

Itse aloitin 22v ikäisenä ja silloin join itseni aika monesti putkaan. No olen nyt vähän rauhoittunu niistä ajoista, vaikka ryyppäänkin paljon.

21

275

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 15plus14

18v

• elluhallo

Alle20:nä
      Join aikas paljon
      Mutten niin et elämä olisi kärsinyt
      Kun kävi töissä...
      Ei voinut paljon viikolla...(*_*)

• m-i-e-s

Vissiin 14-16-vuotiaana, ei kyllä tarkkaan muista, mutta yläasteella. Poikaporukalla keittelimme omat soossit.

• 15-vuotiaana alettiin dokaamaan ja käytiin sitten hyvissä pohjissa limudiscossa mimmejä jallittamassa.

Ihme, etten ole edes putkassa koskaan ollut.

• 16-vuotiaana ensimmäinen kosketus viinaan ja siitä se alkoi. Välissä oli vapun 2007 ja uudenvuoden 2014 välillä muutaman vuoden absolutistinen tauko. Mutta siitä Tammikuusta 2014 se taas alkoi.

Kaksi kertaa olen ryypännyt itseni putkaan.

Viime vuonna tuli tenuteltua turhankin reippaasti, tämä vuosi pitää ottaa raittiimmin.

• 18p17

ÄTMIT: Lopettaisitteko ryyppäämisen kokonaan jos löytäisitte naisen?

• Hämärän_rajoilta

En ole koskaan juonut alkoholia. Vastaan siis kysymykseen näin päin: jos naisen saamisen ehtona olisi se, että minun pitäisi alkaa juoda, niin enpä sittenkään alkaisi.

• ätmikäinen

En todellakaan ala minkään akan takia lopettamaan juomista.

• En ryypää vaan käytän alkoholia sopivasti.

• Nainen_28v

En ole ikinä harrastanut. Liian kiltti tyttö sellaiseen. Kerran kunnon kännit ja sammumiset about 12v sitten ja se riitti örvellyksistä.

• atännä

Ensimmäinen humala 13-14 vuotiaana. Yläasteikäisenä biletettiin viikonloput. Sen jälkeen ei ole enää juurikaan kiinnostanut. Nykyään taitaa mennä päihtymisen puolelle pari-kolme kertaa vuodessa. En katsele toisenkaan juopottelua sen enempää, enkä yhtään, jos toisesta tulee ääliö humalassa.

• rumamaija

Vasta 18-v olin ekaa kertaa humalassa. Pahimmat blackoutit koinkin sitten 19-vuotiaana, 21-vuotiaana, 22-vuotiaana ja 23-vuotiaana. Nykyisin en ole kännissä, vaan juon maltillisesti.

• Kilttiatm

14 vuotiaana

• maksakirroosi

18, nykyään 23 ja maksakirroosi.

• äääääääääätätttttmmmmii

Kahta kuukautta vaille täysi-ikäisenä.

• nimimerkitönj

Tuota oisko ollut 14-vuotiaana eka kerta tai 15? Humalat olen ottanut tähän ikään (pian 40:tä) mennessä ehkä 8-10 kertaa. Viimeksi join humalaan itseni 2003. Sen jälkeen juonut kaksi olutta. Ei oikein maistu.

• NIInSeMeneep

Kovat jätkät ovat jo alaikäisenä kotibileissä korkanneet kaikki naiset joskus muinoin.

• sdvsdvxc

Aloitin aika myöhään, eli n. 24 vuotiaana, mutta nyt 48 vuotiaana olen viimeiset 24 vuotta ryypännyt vähintään kolme viikonloppua kuukaudessa.

• AmatööriPuhetta

Haahhaha...... Ei oo etes kova, minä join viime kesänä varmasti enemmän!!! VOITAN KAIKKI

• Riiiiiiiiiii

15-vuotiaana ja reilummanlaisesti viikonloppuisin kaikenlaisin seurauksin. Siitä jatkumo railakkaiden opiskeluaikojen kautta varhaisiin sinkkuaikoihin viikonloppubiletystä, nyt ei tietenkään enää siniä määrin kun eihän kunto kestä moista.

• Suurin piirtein 16-vuotiaana.. mutta en ryyppää. Harvoin on tullut juotua liikaa, nykyään sitäkin harvemmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      442
      5897
    2. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      10
      4686
    3. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      187
      3626
    4. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      105
      3120
    5. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      76
      2532
    6. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      45
      2484
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      58
      2459
    8. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      92
      2157
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      13
      1880
    10. MTV: Vappu Pimiä lataa yllättävän kommentin Helena Puolakasta: "Eihän Helena Puolakkakaan..."

Miten Vappu Pimiä pärjäsi mielestäsi MasterChef-tuomarina? Pimiä aloitti MasterChef-tuomarina uudessa pestissä. Nyt Pim
      Tv-sarjat
      17
      1743
    Aihe