Meikkivoide miehelle?

MeikkiMies

Hei.

Olen aikuinen mies ja minulla on aika huono iho. Aina jonkun verran finnejä ja esim. nenä on ihan täynnä pienen pientä mustapäätä. Oikeanlainen puhdistaminen ja terveellinen ruokavalio ei ole parantanut ihoani.

Työskentelen asiakaspalvelutehtävissä ja siisti ulkonäkö on tärkeää työssä. Olen jo kauan ajatellut, että alan käyttämään meikkivoidetta.

En kehtaa mistään kaupasta lähteä ostamaan meikkiä naamaan. Onnistuuko oikean sävyisen meikkivoiteen tilaaminen ihan netistä. Ja vielä semmonen, että nenäni on aika iso. Onko se helppoa meikata nenä pienemmäksi.

Ja tärkein vielä se, että huomaako ihmiset että käytän meikkiä jos on laadukas oikean sävyinen tuote?

69

3742

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kosmetologille

      Meikki-ja peitevoiteet eivät valitettavasti paranna iho-ongelmia, päinvastoin, pahimmillaan ne saattavat vain lisätä niitä.
      Enneminkin suosittelen kosmetologilla käyntiä, jolloin tutkitaan syyt siihen, miksi ihosi ylipäätään on siinä kunnossa kuin se nyt on hyvistä kotikonsteista huolimatta. Samalla saat asiantuntijan ohjeita juuri sinun ihosi puhdistamiseen ja ravitsemiseen, eikä sinun siten tarvitse peitellä mitään suurempaa.
      Kosmetologeina on nykyään jopa miehiäkin, joten siitä vaan googlaamaan. Ja jos nyt välttämättä haluat sen voiteen, on isoissa tavarataloissa myös myyjinä miehiä, jotka tuntevat miehen iholle tarkoitetut tuotteet.
      Missään tapauksessa en suosittele tilaamaan värivoiteita netistä! Kasvojen alueelle tulevat värivoiteet on nähtävä aina livenä ja testattava vasten omaa ihoa, jotta sävy on varmasti oikea.

      • Diplomi-Kosmetologi

        Minä suosittelisin kyllä ihotautilääkäriä.


      • aikamies119

        tilaa aika kosmetolokille.sieltä saat neuvot ja toteutat ne.


    • gdhjma

      Voit periaatteessa käyttää meikkivoidetta jos vaikka pistät naamarasvaa ensin mutta harvoin olen nähnyt miehiä jolla olisi meikkivoidetta naamassaan. Niin käy sitten vaikka kosmetologilla tai ihotautilääkärillä. Älä osta meikkivoteita missään nimiessä netissä.

      • dfgnmkgfvhj

        Joo ei todellakaan kannata netistä tilata ja ei kaupasta meikin ostoo tarvihe hävetä, ei ainakaan vuonna 2016. Nenän koolle ei voi mitään mutta eipä sitä toisaalta kukaan kauhistele. Mutta iholääkärille kannattaa mennä jo, meikki voi pahentaa sitä kyllä mutta se ei tarkota sitä etteikö sitä vois käyttää väliaikaisratkasuna.


    • tsemppiäsulle

      Osta tavaratalosta Rimmelin meikkivoidetta.Stay Matte oli muistaakseni nimenä.Siit löytyy helposti omalle iholle sopiva väri.Edellinen tuossa ehdotti kosmetologia,mutta eipä ne hormonisairaudelle paljon voi tehdä.Kokemusta on ja rahaa paloi huimat määrät.Meikkivoiteella voi hyvin peitellä ihoa eikä se pahenna,kun vaan muistat illalla putsata sen huolellisesti pois.Pelkkä vesipesu ei riitä,vaan puhdistusaine ja kasvovesi.

    • sama.ongelma.M

      Mulla on sama kuin aloittajalla eli nenä täynnä mustapäitä, olisitko halunnut laittaa kuvan nenästä esille eli uploadaat imgur.com ja laitat linkin tähän ketjuun?
      Teen saman jos sinäkin :D

    • mies43ssfd

      Painakaa ne mustapäät pois joka päivä ja huuhdelkaa kasvot vaikka semamed apteekista saa.

      • Naiselta

        Missään nimessä ei saa puristella ja painaa niitä pois, pahentaa vaan tulehdusta ja aknea. Kärsin itsekin vuosia aikuisiän hormonaalisesta aknesta ja usko pois, kokeilin kaikki temput, voiteet, meikit, kosmetologihoidot, kevyemmät lääkkeet, jne. Ainoa mikä auttoi minulle oli isotretinoin lääkekuuri, jonka sain ihotautilääkäriltä. Sivuoireista tuon lääkkeen kohdalla usein pelotellaan, mutta minulle se ei aiheuttanut muuta kuin ihon ja huulien kuivumista sekä ajoittain alaselän kipuja. Ihon kuivuuteen auttoi kuitenkin ihan apteekin kosteusvoiteet ja bepanthen huulirasva. Harmittaa etten ollut jo vuosia aiemmin hakenut kyseistä lääkekuuria. Olisin säästynyt monelta harmilta ja turhalta rahanmenolta. Voi tietysti olla ettei kaikille tuo lääke sovi ja voi tulla muitakin oireita siitä, mutta minulle se oli pelastus ja ainoa mikä tehosi lopullisesti. Lääkekuurin loppumisen jälkeen, nyt 2 v sitten, ei ole ollut finnin finniä.

        Ihon kuntoon vaikuttaa pahentavasti myös sokeri ja maitotuotteet, prosessoidut ruoat sekä joillakin myös viljatuotteet, sokeri näistä ehkä pahinta iholle. Kannattaa myös puhdistaa ja sen jälkeen kosteuttaa iho huolellisesti aamun illoin.

        Joka tapauksessa toivottavasti sinäkin saat ihosi kuntoon.


      • oikeakuurioikeaanvaivaan
        Naiselta kirjoitti:

        Missään nimessä ei saa puristella ja painaa niitä pois, pahentaa vaan tulehdusta ja aknea. Kärsin itsekin vuosia aikuisiän hormonaalisesta aknesta ja usko pois, kokeilin kaikki temput, voiteet, meikit, kosmetologihoidot, kevyemmät lääkkeet, jne. Ainoa mikä auttoi minulle oli isotretinoin lääkekuuri, jonka sain ihotautilääkäriltä. Sivuoireista tuon lääkkeen kohdalla usein pelotellaan, mutta minulle se ei aiheuttanut muuta kuin ihon ja huulien kuivumista sekä ajoittain alaselän kipuja. Ihon kuivuuteen auttoi kuitenkin ihan apteekin kosteusvoiteet ja bepanthen huulirasva. Harmittaa etten ollut jo vuosia aiemmin hakenut kyseistä lääkekuuria. Olisin säästynyt monelta harmilta ja turhalta rahanmenolta. Voi tietysti olla ettei kaikille tuo lääke sovi ja voi tulla muitakin oireita siitä, mutta minulle se oli pelastus ja ainoa mikä tehosi lopullisesti. Lääkekuurin loppumisen jälkeen, nyt 2 v sitten, ei ole ollut finnin finniä.

        Ihon kuntoon vaikuttaa pahentavasti myös sokeri ja maitotuotteet, prosessoidut ruoat sekä joillakin myös viljatuotteet, sokeri näistä ehkä pahinta iholle. Kannattaa myös puhdistaa ja sen jälkeen kosteuttaa iho huolellisesti aamun illoin.

        Joka tapauksessa toivottavasti sinäkin saat ihosi kuntoon.

        Tässä on se sinulle oikea vastaus. Ehdottomasti lääkekuurilla finnit pois. Harmittavaa, että harva murrosikäinen tietää tästä mahdollisuudesta ja tuloksena voi olla todella huono iho lopun elämän ajan. Ja mustapäät saat pois ihonpuhdistuksessa kosmetologilla. Miehetkin käyvät siellä. Pelko pois.
        Ei miehille meikkejä, näkyvät kyllä, kun hikoilet ja muutenkin, katso vaikka filmitähtiä TV:stä. Heti aika lääkärille. Ja sitten kosmetologille.


    • Tietoa90

      Meikkivoide ei pahenna ihoa! jos sen puhdistaa kunnolla niin siitä ei ole mitään haittaa...ja sitäpaitsi pakkasellakin meikkivoide suojaa ihoa.!! Voisit esim. kokeilla Joe Blascon meikkivoidetta...sitä saa nimittäin laitettua ohuelti ihoon ja kestää hikoilut ja peittää myös hyvin. Tärkein seikka on muistaa puhdistaa illalla meikkivoide pois.!! Ei todellakaan ole mitään haittaa. Blascon meikkivoide on kallista mutta kestää tosi kauan käytössä.

      • Diplomi-Kosmetologi

        Ei se ole kallista eikä laadukastakaan verrattuna ammattituotteisiin. Mutta sen kyllä huomaa ihosta, että on meikkivoidetta, vaikka kuinka ohuelti laittaisi.


      • Tietoa90

        No se pitää paikkansa että aina huomaa kun on meikkivoidetta. kenelle mikäkin on kallista...50 euroa joe blasco nappi...


      • Naiselta

        Minulla Joe Blascon meikkivoide peitti kyllä hyvin, mutta tukkisen myös tosi pahasti aiheuttaen pahoja ihonalaisia kystisiä finnejä, vaikka puhdistin ihoni todella hyvin aamulla ja illalla. En suosittelisi sitä koskaan aknesta kärsivälle. Suosittelisin kevyitä puuterimaisia mineraalimeikkipuutereita, jotka kuitenkin myös peittävät hyvin. Esim netistä voi tilata Lily Lolo -merkin tuotteita. Minulle nuo akneihoisena sopivat hyvin, antoivat ihon hengittää ja niillä sai luonnollisen niin peittävän lopputuloksen kuin halusi. Peittävyys riippuu siitä kuinka monta puuterikerrostakukin haluaa laittaa. Minulla vaaleaihoisena oli hyvin vaalea puuterisävy, erillinen pieni peitepuuteri sekä iso kabukisivellin jolla sain puuteri levitettyä sekä pikkusivellin tuon peitepuuterin levitykseen. Nuo kaikki sai tilattua lily lololta netistä.

        Toinen mineraalimeikkimerkki, josta on kuulunut positiivista palautetta on youngblood, mutta siitä minulla ei ole omakohtaista kokemusta.

        Tietysti ihan hyvin voi myös mennä vaikka sokokselle, stockmannille tms kauppaan kosmetiikkaosastolle ja rohkeasti pyytää myyjältä apua meikkivoiteen hankkimiseen itsellesi. Varmasti auttavat mielellään. Minusta esim. Lancomella ja Sensailla on ollut ihan hyviä ja laadukkaita meikkivoiteita, mitkä tuntuvat miellyttäviltä iholta koko päivän.


      • eienääikinäblascoa

        Blascosta todellakin huomaa, että on meikkivoidetta ja se pilaa ihon! En suosittele. Finnejä tuli ihan sikana lisää jo ennestäänkin huonoon ihoon. Eikä todellakaan johtunut siitä, että en olisi puhdistanut kasvoja kunnolla! Kosmetologi vielä sitä suositteli ja maksoin itseni kipeeksi siitä puhdistusaineista ja kosteusvoiteista. Kosmetologeillehan noi Blascot sun muut on puoli-ilmaisia ja myy asiakkaille yhtä kalliilla ku Stokka. Ja kosmetologejakin on eritasoisia... Mun akne helpotti vähän Diane Nova-pillereillä, mutta kokonaan lähti Roaccutanilla.


    • Nortti_poskeen

      Castrol Gtx Formula tuoksuu hyvälle.

    • Homosappiens

      Hoh hoijaa..ei MIES käytä missään tilanteessa meikkivoidetta (jos ei ole näyttelijä tai homo),älä missään nimessä mitään meikkivoidetököttiä pistä naamaas ,kun vaikka se sun mielestä on huomaamaton ja luonnollisen sävyinen niin kyllä sen vaan erottaa ,valitettavasti... mene mieluummin kosmetologille joka poistaa mustapäät ja hoitaa kasvojesi ihon kuntoon ja antaa muutenkin neuvot miten hoitaa ihoasi jatkossa finnien ym välttämiseksi!

      • Kiitos-kommenteista

        Olen homo ja näyttelijä- malli enkö muka saisi käyttää kevyttä meikkivoidetta ja ripsi-ja luomiväriä ja kulmakynää ihan vapaasti?
        Itse ostan ja itse käytän, ainakin saadusta palautteesta myös miehet tykkää niin heteroiksi lukemani sekä bi-ukkomiehet jotka monet nimenomaan näkee ja kokee meikkaavana olen heidänkin mielestä haluttava ja seksikkäämpi!

        Värjään myös hiuksia ja trimmaan alapäätä, ja persevaosta sulatan karvat aineilla.
        Kynsiä hoidatan ihan normaalisti kuten muutkin ...
        Käytän yö- ja päivävoidetta, käyn kosmetologilla säännöllisesti jne.

        Mutta ihoaan voi myös kuoria säännöllisesti viikottain, ja sillä saa hyvin ns. mustapäät kuriin.
        Eihän normaali talineritys ole sairaus, ja siksi juuri kuorinta auttaa pidemmällä aikavälillä hyvin!

        Hampaita hoidatan ja valkaisen ajoittain, en tupakoi ja alkoholia hyvin harvoin käytän.


    • Mustapaa

      Sulla on varmaas sitten sekaiho, eli löytyy kuivaa ja rasvaista ihoa. Vaikein ihotyyppi hoitaa. Jotain kevyttä Lumenen meikkivoidetta, jotkut ihovoiteetkin hieman sävyttävät, mielestäni tavallinen kosteusvoide riittää. Liika peseminen saattaa vaan lisätä rasvoittumista ja kuivumista vuorotellen, ihosi ilmeisesti vaan kaipaa rauhoittumista. Muutaman kerran voisi käydä kosmetologin luona näyttämässä, tarvitseeko mitään erityistä hoitoa, tuskimpa.

    • Malenurse1

      Terve. Minulla on kasvoissa tosi kuiva iho. Kokeilin kaikkia merkki voiteita. Mikään niistä ei auttanut. Kerran näin stocmannin miesten kosmetiikka hyllyssä tuotteen, jonka nimi on BULL Dog scincare for men. Tuote taisi maksaa alle 20 euroa olikohan 8 euroa. Kokeileppa huonon ihon hoitoon ensin ja sitten mietit meikkiä, kun ihosi on parempi. Minulla tuote korjasi ihon. Ihon kuivuus hävisi. Myös kaikenkaikkiaan ihosta tuli terveemmän näköinen. Ihot on yksilöllisiä. Tämätuote auttoi minua, mutta jollekkin toiselle sillä ei ole vaikutusta. kannattaa kokeilla.

    • Mustapaa

      Niin iho voi olla sekä samalla että kuiva että rasvainen kosmetologisi katsoo ihotyyppisi.

    • tilaa_jo_aika

      Meikkivoiteella yrität peittää ongelmaa, mutta se varmasti paranna ja kuitenkin ain anäkyy jonkin verran. Bb-voiteella saat tasaisemman näköisen eikä kiinnitä huomiota.
      Mene ihmeessä ihotautilääkärille, ne on ammatilaisia näissä hommissa. Kosmetologit eivät ole läheskään samalla tasolla. ei ole mikään häpeä mennä lääkäriin ja kertoa, että sinua häiritsee huono iho. Lääkäriltä saat oikeat lääkkeet ja voiteet. Lääkekuuri yleensä pitkä, mutta kannattaa. Kokemusta on oman pojan aknesta, kaikki mahdolliset aineet ostetiin otse, mutta lääkäri sai pitkällä kuurilla ongelman pois.

    • Peterman

      Älkää aina ensimmäisenä lääkäriin ja kalliita ja kamalia lääkkeitä. Aivan maksutonta palvelua ja tuotekokeilua saat Mary Kay Ihonhoitokonsulteilta, hyvä miestensarja, sain itse apua, suosittelen. Löydät oman paikkakuntasi konsultit netistä.

      • joskusasioitamietittävä

        Tuliko se peruskoulu käytyä loppuun?


    • eimiehetmeikkaa

      Meikkaaminen onnaisten hommaa,ei miehet meikkaa. Jollei sitten ole homo tai transu.
      Pese naamas päivittäin saippualla, kyllä ne iho ongelmat häviää siitä. Ei siihen mitään meikkiä tarvii.

    • yksinkertaista

      Liian rasvaiset ateriat on yksi syy siihen että finnit viihtyy. Rasva onkin perusravinto juuri niille, parempi on puhdistaa iho sitä vaten tehdyillä puhdistusaineilla jotka kuivattaa ihoa eli tunkeuvat ihohuosiin ja poistavat liian rasvat. Tuo on yksi keino jolla voi vähentää finnejä tai muita patteja. Iho kerää rasvaa ja siksi sen poistaminen alueilta jossa finnejä on, tehoaa niihin parhaiten. Kun ravinto loppuu, finnitkin loppuu.

      • lklklklklkl

        Yksinkertainen totuutesi ei ole totta kokemukseni mukaan. Teini-iässä söin lähes rasvattomasti, ja silti ihossa oli epäpuhtauksia.

        Sekaihoinen saa lienee helpoiten pysyvää ongelmia ihon epäputauksista. Kun iho on pinnasta kuiva ja keskiosasta rasvainen, ja kun sen tarkoituksenmukaista hoitoa on laiminlyönyt, niin se on enemmän tai vähemmän kraaterinen sen jälkeen. Useimmilla lienee finnit vähenevät parinkymmenen ikävuoden jälkeen. Sen jälkeen mustapäät ovat enemmän tai vähemmän pysyvä riesa. Kun ihohuokoset ovat jo venyneet, niin mustapäät tulevat aina samoihin kohtiin, vaikka kuinka rassailisi. Ihon puristelulla saa verisuonet laajenemaan, ja lopputulos on entistä kamalampi.


    • fddfdfdfdfd

      Googelettamalla en osannut etsiä, mutta on sellaisia tuotteita, joilla ihon saa meikattua hyvännäköiseksi, vaikka olisi tosi pahoja vaurioita, kuten vitiligoa tai jokin sairaus, joka saa ihon ihan sinipunaiseksi. Myös mustaihoisella voi olla vitiligon kaltaista tilaa, jolloin sitä suuremmalla syyllä ihovauriot kannattaa peittää. Eli jos on lääketieteellinen syy, niin ei kannata katsoa edes tavallisista meikeistä, vaan yrittää etsiä erityistuotteita.

      • cc-voide

        talipunkki/ripsipunkki rakastaa, aurinkoa, saunaa ja lääkkeita, googleta ja lue. Tekee nenän sinipunaiseksi, isot ihohuokoiset ym. Kannattaa puhdistaa iho aamuin/illoin ja kosteusvoidetta. Hyvä öljytön silmämeikinpoistoaine on hyvä, ainoa jolla saa silmänalueen putsata . Ihonhoito on tärkeää niin naisille, kuin miehillekin. CC-voiteissa on todella ohuita, suojaavia, värillisiä voiteita ja aurinkosuojakin. Tärkeää on aina hoitaa pois epäpuhtaudet, sen jälkee kevyt suojaava värillinen voide on tasoittava miehelläkin. Kaunis iho aina huomataan.
        Blackon tuotteet ovat tehty aikoinaan näyttelijöille, kestämään kaiken, miksi joku laittaa päivittäin sellaista iholleen, jonka puhdistus on todella vaikeaa ja tukkii ihohuokoset.


    • uperuperuprprp

      Mene vaan rohkeasti johonkin kosmetiikkaliikkeeseen tai markettiin ja valitse sellainen kosteuttava mattapintainen meikkivoide, lähellä luonnollista ihoasi. Mutta jos ihosi on huono, kannattaisi mennä ihan kosmetologille, siellä käyvät kyllä miehetkin ja saat paremmat ohjeet ja voiteet. Älä arastele.

    • vude

      Siis kysymys kai tarkoitti naista,ei kai nyt MIESTÄ!

    • cordola

      kannattaa kokeilla höyryhengitystä. kokeilin flunssasena pari kertaa päivässä muutavan päivän ajan ja miten puhdas iho olikaan sen jälkeen..!

    • Auttaa

      Kokeile suolavetta, ruusuolaa teelusikallinen 1/2 litraan kuumaa vetta, sekoita anna jaahtya ja taputtele hyvin pumpulin avulla niin etta pyyhit ja jaa maraksi kasvot. Aamuin illoin.

    • mustapää

      Ihotautilääkäri määrää vain kortisonia, ongelmasi kuuluu lähinnä kosmetologille.

    • myyjätneuvoo

      Meikkivoiteissahan on huimasti eroja ! Mars jonnekkin tavaratalon meikkiosatolle, sellaisen jossa on myyjiä paljon, esim. Sokos tai Stocmann. Kerrot heille että haluat meikkivoiteen joka on ohut ja jota ei huomaa mutta joka tasoittaa ihosi virheitä. Kyllä nuo ammattilaiset osaavat neuvoa ja he nimenomaan etsivät sinulle sen oikean sävyn !

      Mutta käy silti kosmetologilla myös joka tekee ihonpuhdistuksen. Äläkä vaan ala käyttämään tuota aknelääkettä joka on nimellä Roaccutan. Poikani sai tuosta lääkkeestä suolistosairauden loppu elämäkseen ja se lääke on erittäin arveluttava.

    • himmeli11

      Suosittelen Joe Blascoa, itse olen käyttänyt Blascon meikkivoidetta 25 vuotta. Eikä kukaan erota, onko meikkivoidetta vai ei...

      • Blasco.on.paskaa

        EIPÄ :DDD


      • myyjätneuvoo

        Blascohan on juuri hirveästi pigmenttejä sisältävä meikkivoide, teatterimeikkaukseen käytettävä tuote ! Kerran kokeilin sitä itsekin ja naisenakin se tuntui hirveän raskaalta meikiltä !


    • PuhdastaJälkeä

      Tuttavani, siis mies, käytti meikkivoidetta. Ei sitä välttämättä huomaa, jos on ollut asiantuntijan (kosmetologi) kanssa valitsemassa. Sävyjä ja paksuuksia on todella paljon tarjolla, ihan jokaiselle ihotyypille.

      Jos mustapäät rassaa nenänseudulla, niihin myydään sellaisia laastarilta näyttäviä nauhoja, jotka laitetaan ihoon kiinni ja vedetään sitten pois. Mustapäät irtoavat mukana. Niillä pitäisi tulla puhdasta jälkeä.

    • Markof

      Kannattaa kokeilla myös sävyttävää päivävoidetta. Ei anna paksua meikkikerrosta vaan huomaamattoman ja hivenen peittävän sävyn.

    • EikuKauppaan

      Suosittelen maxfactorin meikkivoide puikkoa. Ei liian tummaa sävyä vaan joku beige tai vaalea beige sopii monen suomalaisen talvi-ihoon. Päälle voi laittaa läpikuultavaa puuteria mutta ei välttämättä tarvii jos on esim pintakuiva iho. Aurikopuuteria voi myös käyttää väriä antamaan.

      Kyllä miehet voi ihan yhtähyvin ehostaa ihoaan meikillä...jokainen julkkis tekee niin eikä ole yhtään noloa kaupasta käydä ostamassa. Ostaa miehet myös naisille meikkejä joten kukaan ei tiedä kelle ostat ja vaikka tietäisi niin so what!

      Kosmetologilla kannattaa myös käydä puhdistutattamassa iho.

    • aikuinenmies5

      Miehet ei tarvii meikkivoidetta.

    • jallu472

      Hei te Rakkaat, tai vähemmän rakkaat "ystäväni.. Olen sen verran seurannut suomalaista "kulttuuria, Että joku Mihail Monroe On Täysi Idiootti, ei ainakaan mikään mies.. Miksi me Ihan Oikeat Suomalaiset vaikenemme tästä Idiotismistä.. Minun Kolme Poikaani perivät periaatteeni että ei tälläinen jätkä, vaikka olisi munat, ole mikään oikea mies.. -meikkiä vain meikin vuoksi.. (saatanan kusipää)

    • jalmari472

      Tämän päivän Suomalainen mies ei ole enää mikään "mies" -Täysin Vastuuton Kusipää joka ei osaa kasvattaa edes lapsiaan.. Toivoni mukaan lasten äiti osaa olla ryhdikkäämpi ja vastuullisempi kuin "valitsemansa idiootti-"miehensä joka käyttää meikkiä, koruja jne. epämiehekkäitä ominaisuuksia!! Miehen pitää olla lapsilleen miehen malli, rakastava aviomies vaimolleen.. -ei mikään Sirkuspelle, joita tapaan aivan liian usein.. Häpeän tämänpäivän Suomalaisen "miehen mallia!!

      • Ei_uusi_asia

        Monissa muissakin maissa miehet käyttävät meikkiä ja se ei ole uusi asia esim.Koreassa miehet käyttävät meikkivoidetta ja ei voi sanoo muuta kuin HOT!:O


      • NaisetTykkää

        Mä myös naisena pidän kauneista miehistä jotka pitävät huolta itsestään. Mikään neito ei saa olla mutta mies saa olla myös kaunis. Mustien silmäpussien tai huonon ihon hoitaminen ja peittäminen on tyylikkään miehen normi toimitus eikä todellakaan vähennä miehisyyttä.
        Nämä stereotypijoihin kangistuneet miehet jotka kuvittelee että äijän pitää olla epähuoliteltu kaljaa lipittävä seksistinen ruutupaita sankari elää ihan omassa pienessä kuplassaan. Heidän kannattais tehdä vaikka pieni kiertomatka maailmalla.


    • luonnostaonvastaus

      lopeta lihat syömista ja roskaruoat, älä syö liian paljon rasvaisia ruokia niin kuin tuore juusto, älä juo alkoholia, älä poltta, älä syö liian paljon sokeria, juo paljon vettä ja aito hedelmämehua. syö paljon hedelmiä ja vihanneksia salaattina. voit käyttää myös aitoa savea voideksi (minimi ½ cm paksu) että vaihdat joka toinen tunti.

    • uuuhhhaaaaaahhhh

      Ensi kerralla kannattaa antaa boy friendin tulla naamalle. Hierot mällit sitten homofinneihin.

    • Parempaa.ei.ole

      Aloittaja, mene apteekkiin ja osta itsellesi ihon värinen finnipuikko. Maksaa jotakin noin kymmenen euroa. On huulirasvapuikon kokoinen. Se kuivattaa finnejä ja on hygieeninen kun et sormin sitä sorki. Se myös peittää hyvin koska on ihonvärinen ja lisäksi se on näppärä pitää mukana vaikka taskunpohjalla.

    • akdhjsli

      Suosittelen samalla tilaamaan ajan sukupuolenvaihdosleikkaukseen....Vain naiset ja rokkarit käyttää meikkiä.

      • jdbs

        Ja mies näyttelijät ja mies laulajat;))


    • Hot_1039

      Käytä vain;) Meikkivoide parantaa ulkonäköä ja oisihan se hyvä jos useampikin mies uskaltaisi kokeilla meikkivoiteita;) Eihän ne meikit ole vain naisille:D

    • urtsukainen

      Tosimies ei läträ salvojen ja voiteiden kanssa.

    • hyväkäs

      Yhtä tyhmää kuin erään veteraanin puhe joka rinnasti suomensodan sotilaat ja nämä pakolais-miehet, että mitä eroa on , jos ne nyt naisia jahtaakin, erittäin tökeröä, onkohan hän jo niin vanha ettei ymmärrä asiaa.

    • voidettanaamariin

      - Roacutan-kuuri ihotautilääkäritä
      - kosteuttava perusvoide apteekista, ei saa olla liian rasvainen - perusvoideta ei kannata ostaa mistään marketista, kosmetiikkakaupasta
      - ihon väriin sopiva CC-voide, peittää punoittavia kohtia ja on huomaamaton

      Ja olen ihan suomalainen mies, 45-vuotias, heterompaa saa etsiä. Se vaan miehet on niin että joillakin ne työtehtävät vaativat siistiä ulkokuorta ja itse joutuu joskus jeesaan jos luoja ei ole antanut sileää, eheää, tervettä ihoa.

    • asdfghjbhjkuyg

      asdfgh

    • jalmari472

      Olen samaa mieltä että sun kannattaisi mennä poistattamaan "miehen elimet" -Ethän sie ole mikään oikea mies..

      • JoeBlasco69

        Haista sinä Jalmari pitkä p. Pistä oikee nimes tänne niin tuun vittu kattoon kumpi on mies. Saat saatana peitellä meikillä verisen turpas kun oon antanu sulle pikkurunkku turpaan! Syötän sulle saatana purkillisen sitä meikkivoidetta.


    • ihmisetpöllöjä

      Tosimies pitää huolta itsestään naisen tähden ja oman itsensä ;) paljon on erilaisia vinkkejä mutta älä käänny kaduntallaajan puoleen tällaisissa asioissa. Jos tulehtuneita finnejä enemmän niin käänny lääkärin puoleen ja jos vain mustapäitä niin käänny kosmetologin puoleen. Jos molempia niin käänny molempien puoleen. Suosittelen ihollesi mineraalimeikki jauhetta jolla saa todella luonnollisen lopputuloksen iholle. Kysy myyjältä oikea sävy ihollesi.

    • N30v

      Hei,

      olen nainen ja kärsinyt iho-ongelmista 16v ja voin vaan todeta että tärkeintä ja helpointa on ennaltaehkäisy kuin jo syntyneiden finnien/mustapäiden hoito ja peittely. Voit tietysti aluksi kääntyä ihotautilääkärin puoleen ja kokeilla sen määrämiä hoitoja, jos iho-ongelmasion lievä niin voi hyvin auttaakin jotkut voiteetkin auttaa, mutta ne ei edelleenkään hoida itse ongelman syytä, suun kautta otettavat lääkkeet ei auta kaikilla pysyvästi.

      Mitä tarkoitat terveellisellä ruokavaliolla? Itselläni ja monella muulla tulee finnejä sokerista, nopeista hiilareista (varsinkin valkoiset jauhot on pahimpia) ja maitotuotteista, näitä kun koitat karsia ja katsoa mikä pahentaa eniten tilannetta. Olen kokeillut kaikkea maan ja taivaan väliltä ja tämä on ainoa mikä toimii, viimeksi löysin myös todella hyvän tuotteen, omenasiiderietiikka, normalisoi elimistön happamuutta, todella kokeilemisen arvoinen ja mielestäni helpottanut iho-oireita entisestään, suosittelen ruokavaliohoidon lisäksi! Ja hellävaraisia tuotteita, mieluummin luonnon kosmetiikkaa, afrikkalainen musta saippua (esim Inkuto) ollut todella hyvä putsari, ja esim. shea voita tai manteliöljyä yöks ja päiväksi Madaran geeli tai vastaava joka hillitsee talin eritystä ja tekee ihon mattapintaiseksi. Tsemppiä!

    • oddity

      loppuhulluudellepliis

    • entinenfinninaama

      Kosmetologille mars! Ja jos on iho niin huonossa kunnossa niin sitten kosmetologi ohjaa ihotautilääkärille kuten minun tapauksessa. Ihotautilääkäriltä sain lääkekuurin ja nyt kun ei ole enää kun mustapäitä ja menkkojen aikaan yksi tai kaksi finniä, niin käyn säännöllisesti ihonpuhdistuksessa kosmetologilla että iho myös pysyy hyvänä. En ehkä suosittelis kyllä mitään meikkivoiteita...

    • rumilus64

      minä kävin tänään kosmetologilla ja minulle tehtiin kasvohoito jonka jälkeen meikin opastus. olen yli viiskymppinen mies ja sain opetuksen siitä miten tehdään huomaamaton meikki miehelle. kannattaa käydä asiantuntijan luona ja sieltä kautta saada oppia. kymmenen vuotta nuoremman näköisenä lähdin sieltä pois.

    • dftgyuio

      Sävyttävän kosteusvoiteen tyyppinen voisi olla hyvä. CC-voide tai esim Cliniquen City Block Sheer spf 25, se täyttää hyvin huokoset pois näkyviltä.

    • Anonyymi

      Itse käytän punoittavaan ihoon Jane Iredale mineraalimeikkivoidetta. Tästä on erikseen miehille olemassa oma sarjansa.

      Esiinnyn usein yritysmaailmassa puhujana sekä muutenkin yhteistyötapaamisissa. Ärsyttää kun iho vain punoittaa välillä ja se johtuu ihotyypistä (couperosa) ja myös jännittämisestä.

      Tilaa paria eri voidetta jos et kehtaa mennä kauppaan. Itse menin kyllä aikoinaan ihan meikkiosastolle ja esitin ongelman ja sain avun tähän tilanteeseen. Ex-vaimo ja nykyinen tyttöystävä ei ole moksiskaan siitä, että sanoin meikkaavani silloin tällöin tapaamisiin. Meikkaavathan muutkin miehet jotka esiintyvät tai näyttelevät. Mineraalimeikkivoiteella saa todella luonnollisen, huomaamattoman peiton ja se kestää myös jossain määrin vettä & hikoilua.

      M35

      Ps. Nenän meikkaaminen pienemmäksi on eri juttu, siihen varmaan tarvitaan enemmän ammattilaisen apua face-to-face, eikä Suomi24 vinkkejä. :D

      • Anonyymi

        Jane Iredalessa on se ongelma, että rasvaisella naamalla se alkaa kiiltää jo puolen tunnin päästä laittamista. Siinä on pakko olla jotain ainetta, mikä kiihdyttää rasvantuotantoa. Mikään muu merkki ei ole minulla saanut naamaa kiiltämään niin nopesti.

        Paras tähän mennessä mitä olen itse löytänyt, on Laura Mercier vahapohjainen secret camouflage peiteaine, se missä on kahta eri väriä paketissa. Se on ensimmäinen tuote, mikä pysyy lähes koko päivän rasvoittuvalla naamallani. Ikä ei ole tuonut helpotusta rasvaisuuteen, olen 46.

        Laura Mercier pysyy paljon paremmin kuin esim. Joe Blascon meikkivoiteet. Mutta koska se on peitevoide, sitä ei kuulukaan laittaa koko naamaan, ainostaan ongelmakohtiin, jotka itselläni ovat punainen nenä ja posket (rosacea). Kiinnitän sen Mercierin peitevoiteen Laura Mercierin translucent puuterilla, niin pysyy silti jopa tuntien maskin käytön jälkeenkin.

        Mercier peitevoide on paksua jäykkää ainetta, se pitää lämmittää hinkkaamalla esim. sormilla niin se muuttuu pehmeämmäksi. Mutta koostumus oikein laitettuna on todella hyvä, ei erotu naamasta. Ja sen kahden värin yhdistelmän tarkoitus on, että niistä sekoitetaan itselle sopiva väri. Itse teen niin, että pesen sormet saippualla puhtaaksi, kuivaan hyvin ja sitten otan sitä molemman käden sormiin ja sekoitan niin, että hinkkaan sormia vastakkain. Sitten töpötellään ongelmakohtiin ja viimeistellään häivyttämällä sopivalla sudilla, niin ettei jää paksuja kohtia naamaan eikä rajoja.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4649
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4260
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2790
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1670
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1625
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe