Palstanaiset joita pitäisi läpsäistä pyllylle

ATM-automaatti

tarralenkkari666
- koska lenkkari on aina sellainen feministitosikko
ätännä
- koska ätsky on väittänyt omaavansa hyvän peban
flowersreally
- koska kukatoikeasti kirjoittaa vain lyhyitä ja tökerön sarkastisia viestejä
että.silleen
- koska e.t pitää kurppamusiikista (Il Divo)
helka
- koska nykynaisen pyhä kolmiyhteys: feminismi, kurppaantuminen ja sarkastisuus
Naishenkilö
- koska Naishenkilö on aina sellainen täti
Tähti-Silmä
- koska tähtisilmän jutuista ei ikinä saa mitään tolkkua
stellaria81
- koska stellu ei kirjoittele enää palstalle

Palstanaiset jotka eivät saa läpsäisyä pyllylle:
vihatipunen
- koska tipu on mukava
Rose91
- koska Rose91 on kunnon nainen ja varattu
PikkuLikka
- koska PikkuKisu nauttisi kunnon läpsäisystä, erityisesti jos läpsäisijänä toimisi jännämies

Listaa saa jatkaa.

41

213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toivotontapaus

      Nainen_28v ei ansaitse läpsäisyä pyllylle, koska on mukava, pysyy asialinjalla, ymmärtää miestäkin, eikä syyllistä.

      • Nainen_28v

        Ooooo ♡


    • ATM-automaatti
      • mies0000...000.0.00

        paska video 0/5


      • ätmelssön

      • ATM-automaatti
        ätmelssön kirjoitti:

        Youtube vei tämmöiseen videoon jossa sama pariskunta. Hyvä esimerkki naisten huumorintajuttomuudesta :/

        https://www.youtube.com/watch?v=rU36j63m2pE

        Hyvä esimerkki. Tyty flippasi täysin harmittomasta pilasta. Väkivaltakin on aivan ok ja suorastaan hauskaa kun kohteena on mies.


      • rumamaija
        ätmelssön kirjoitti:

        Youtube vei tämmöiseen videoon jossa sama pariskunta. Hyvä esimerkki naisten huumorintajuttomuudesta :/

        https://www.youtube.com/watch?v=rU36j63m2pE

        Vai huumorintajuttomuudesta??? Tyyppi on postannut toisen RIISUUNTUMISEN kaikkien nähtäville ilman lupaa! Olisiko kiva, jos joku nainen levittelisi sinun alastonkuvaasi luvatta pitkin nettiä?


      • atännä
        ätmelssön kirjoitti:

        Youtube vei tämmöiseen videoon jossa sama pariskunta. Hyvä esimerkki naisten huumorintajuttomuudesta :/

        https://www.youtube.com/watch?v=rU36j63m2pE

        Miten ihmeessä tuo mies on onnistunut kuvaamaan noin monta pätkää samasta naisesta :) Vois luulla, että leidi vaihtuis joka videon jälkeen, vaan ei, aina sama tyttö ja uus raivari. Hmm, taidan tietää miksi olen sinkku.


      • 12121212
        atännä kirjoitti:

        Miten ihmeessä tuo mies on onnistunut kuvaamaan noin monta pätkää samasta naisesta :) Vois luulla, että leidi vaihtuis joka videon jälkeen, vaan ei, aina sama tyttö ja uus raivari. Hmm, taidan tietää miksi olen sinkku.

        Hyvä huomio. Vaikuttaa siltä että tuo pariskunta jekuttaa toisiaan ja kuvaa videot youtubeen.


      • Toivotontapaus
        atännä kirjoitti:

        Miten ihmeessä tuo mies on onnistunut kuvaamaan noin monta pätkää samasta naisesta :) Vois luulla, että leidi vaihtuis joka videon jälkeen, vaan ei, aina sama tyttö ja uus raivari. Hmm, taidan tietää miksi olen sinkku.

        Palstatotuus pitää tässä tapauksessa paikkansa: jännämiestä ei jätetä. Naurattaisi, jos ei itkettäisi.


      • 12121212
        Toivotontapaus kirjoitti:

        Palstatotuus pitää tässä tapauksessa paikkansa: jännämiestä ei jätetä. Naurattaisi, jos ei itkettäisi.

        Taitaa olla lähinnä komea alfamies joka tykkää kujeilla.

        https://www.youtube.com/watch?v=ZU2KWpXuq3s

        Tätä pitää testata joskus, simppeli mutta hauska jekku.


    • Niskalaukaisija

      Niskalaukauksen ansaitsevat S/M-monomaanikot:

      -ATM-automaatti

    • Uuuhhh

      Ex Pua saa persepanon

      • Ex------------PUA

        Tosi kiva tuntea olevansa rakastettu!


    • mies116v

      Outoa että naiset jaksaa täällä, mutta kivahan se on että jaksavat.

    • Naishenkilö

      Voi kiitos :). Saisinko sulta henkilökohtaisen luonnehdinnan tädille?

      • ATM-automaatti

        - ikää 35
        - tätikampaus, tätimäiset vaatteet
        - harrastukset: kutominen, erilaiset naisten piirit
        - puheenaiheina arki, telkkari, koti ja "kylän" juorut
        - kuuntelee tätimusiikkia kuten Il Divo ja Yö

        Vaihtoehtoisesti:
        - Naishenkilö


      • Naishenkilö
        ATM-automaatti kirjoitti:

        - ikää 35
        - tätikampaus, tätimäiset vaatteet
        - harrastukset: kutominen, erilaiset naisten piirit
        - puheenaiheina arki, telkkari, koti ja "kylän" juorut
        - kuuntelee tätimusiikkia kuten Il Divo ja Yö

        Vaihtoehtoisesti:
        - Naishenkilö

        :) aika hyvä!
        Olen osannut välttää täti- stylen vallan tyystin ja kuljen hiukset auki useinkin.
        Kutominen ja naisten piirit? Olen peruskoulussa kutimet nurkkaan nakannut ja muunlaisia kyhäelmiä on tullut taiteiltua ja jopa liksa saatu.
        En ole ikinä viihtynyt vain naisten piireissä, tietyistä syistä erityisesti..juurikin nuo puheenaiheet ja juoruilu tökkii, usein tunnen oloni ulkopuoliseksi omalla tavallani ajatella ja elää.
        En ole musakriitikko mutta olen aina ihmetellyt miksi naiset fanittavat Yötä. Musa ei anna mitään fiboja ainakaan mulle ja vain stailattuja ukkoja duunissa. Il Divon muistan kuulleeni ja italian kieli on kaunis vaikka pitsalistassa.
        Eli kyllä se vaihtoehto naishenkilönä, oli oikea luonnehdinta :). Näin tärkeässä asiassa ei tulkitsijaa huijata, kovan homman teit.


      • Naishenkilö
        Naishenkilö kirjoitti:

        :) aika hyvä!
        Olen osannut välttää täti- stylen vallan tyystin ja kuljen hiukset auki useinkin.
        Kutominen ja naisten piirit? Olen peruskoulussa kutimet nurkkaan nakannut ja muunlaisia kyhäelmiä on tullut taiteiltua ja jopa liksa saatu.
        En ole ikinä viihtynyt vain naisten piireissä, tietyistä syistä erityisesti..juurikin nuo puheenaiheet ja juoruilu tökkii, usein tunnen oloni ulkopuoliseksi omalla tavallani ajatella ja elää.
        En ole musakriitikko mutta olen aina ihmetellyt miksi naiset fanittavat Yötä. Musa ei anna mitään fiboja ainakaan mulle ja vain stailattuja ukkoja duunissa. Il Divon muistan kuulleeni ja italian kieli on kaunis vaikka pitsalistassa.
        Eli kyllä se vaihtoehto naishenkilönä, oli oikea luonnehdinta :). Näin tärkeässä asiassa ei tulkitsijaa huijata, kovan homman teit.

        Ai niin se läpsäisy. Läjäytän mojovasti takaisin :D. Ole hyvä ja öitä!


    • atännä

      Sun fetissis on käynyt suht selväksi. Kumma kun tuossa esimerkissäsi ei ollut kumiasua kellään.

      • ATM-automaatti

        Voit pukeutua sellaiseen jos pyydät kauniisti.


      • Ikis__M

        Sinäkin voisit punttien kolistelun sijaan hankkia terveempiä harrastuksia:

        http://www.viikonloppu.com/?p=104104

        Voitaisiin täällä palstalla sitten kannustaa kun laittaisit linkkiä videoihisi :)


      • ATM-automaatti
        Ikis__M kirjoitti:

        Sinäkin voisit punttien kolistelun sijaan hankkia terveempiä harrastuksia:

        http://www.viikonloppu.com/?p=104104

        Voitaisiin täällä palstalla sitten kannustaa kun laittaisit linkkiä videoihisi :)

        Ätännähän ei ole koskaan tarkentanut mitä kilpailuja varten hän treenaa, paitsi että piirit ovat pienet ja treeneissä pukeudutaan niukasti.

        Tankotanssi sopisi periaatteessa kuvaukseen...


      • atännä
        Ikis__M kirjoitti:

        Sinäkin voisit punttien kolistelun sijaan hankkia terveempiä harrastuksia:

        http://www.viikonloppu.com/?p=104104

        Voitaisiin täällä palstalla sitten kannustaa kun laittaisit linkkiä videoihisi :)

        En edelleenkään kolistele puntteja. Jos joku kolisee, se on levytanko. Toi kehonhallinta / toiminnallisuus on enemmän mun juttu. Tuota voisin kyllä harrastaakin, mutta en näytösmielessä.


      • atännä
        atännä kirjoitti:

        En edelleenkään kolistele puntteja. Jos joku kolisee, se on levytanko. Toi kehonhallinta / toiminnallisuus on enemmän mun juttu. Tuota voisin kyllä harrastaakin, mutta en näytösmielessä.

        En siis harrasta, mutta voisin kokeilla.


      • Ikis__M kirjoitti:

        Sinäkin voisit punttien kolistelun sijaan hankkia terveempiä harrastuksia:

        http://www.viikonloppu.com/?p=104104

        Voitaisiin täällä palstalla sitten kannustaa kun laittaisit linkkiä videoihisi :)

        Tankotanssi ei kuulemma ole strippausta, mutta näemmä tankotanssikisoissa kuitenkin stripataan.


      • 12121212
        HC-ätmel kirjoitti:

        Tankotanssi ei kuulemma ole strippausta, mutta näemmä tankotanssikisoissa kuitenkin stripataan.

        Naisten logiikalla tankotanssikisoissa ei stripata/riisuuduta, jos tankotanssia ei kutsuta strippaamiseksi/riisuutumiseksi.


      • Toivotontapaus
        HC-ätmel kirjoitti:

        Tankotanssi ei kuulemma ole strippausta, mutta näemmä tankotanssikisoissa kuitenkin stripataan.

        Entä onko suomalaisella tankolla ja argentiinalaisella tankolla jotain merkittävää eroa?


    • Mites

      entäs elluhallo?

      • Olisiko

        = Älykkö = Tähti-silmä


    • 12121212

      rumamaija ansaitsee läpsäyksen koska se kirjoittaa jatkuvasti fuckbuddystään joka valloitti hänet ahdistelemalla väkisin yökerhossa.

      • Roolitroolit

        Onko se nainen vai mies


      • Ex------------PUA

        Historioninen persoonallisuushäiriö on helkkarinmoinen vaivaa!


    • flowersreally

      Vai ni. Mut varokin sit lääppimästä. Se ois tökeröä.

      • ATM-automaatti

        Lupaan olla lääppimättä. Kunnon läimäisy pyllylle. Läps.

        Mutta älä sitten ala elättelemään mitään kuvitelmia.


      • flowersreally
        ATM-automaatti kirjoitti:

        Lupaan olla lääppimättä. Kunnon läimäisy pyllylle. Läps.

        Mutta älä sitten ala elättelemään mitään kuvitelmia.

        Ei tulisi mieleenkään, senkin jännis.


    • Julmaa.. :(

      Entä jos lupaan lopettaa näsäviisastelun?

      • ATM-automaatti

        No ehkä voit saada hellän silityksen pakaralle, kiltin aisurihymyn kera.


      • ATM-automaatti kirjoitti:

        No ehkä voit saada hellän silityksen pakaralle, kiltin aisurihymyn kera.

        ..mutta olen myös kiltti ja kunnollinen?


      • Toivotontapaus
        PikkuLikka kirjoitti:

        ..mutta olen myös kiltti ja kunnollinen?

        Go get a room!


    • minäsuurinjakaunein

      Minusta olisi tullut jo palstan legendaarisin nainen, jos en vaihtaisi nimimerkkiä alvariinsa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe