Varokaa miehet tätä

Informer2016

3

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies16

      Ämmät pitää pirullisia pelejään. Ei kannata osallistua.

    • LikainenLumihanki

      Hyvä kirjoitus, vaikka aika raflaava olikin.. mutta pieni kärjistäminen auttaa aina saamaan pointin paremmin perille. Aika läpinäkyvää on naisten peli onkin. Kuvittelevat olevansa ovelia, pyörittävänsä miestä (varmaan joitakin reppanoita onnistuvat) ja yrittävät pistää miehen löyhän narun päähän buustaamaan naisen egoa ja kuvittelemaan, että naisella on hänelle todellakin jotain annettavaa. Ei ole. Tämä tuntuu olevan erityisesti normi nettideittailun maailmassa, ml. Tinder. Harvat alkuunsa lupaavalta vaikuttaneet jutut ovat kääntyneet yksi toisensa jälkeen päälaelleen, ihan muutamissa päivissä. Yhtäkkiä jokin muuttuu. Aiempi "Sun kanssa on niin kiva jutella, meillä menee ajatukset ihan yksiin, että voisit melkein puhua mun suulla. Koska nähdään uudestaan?" muuttuu "Mulla on ollut kiire. Mitä sulle kuuluu?" ja tietenkin jäät ilman vastausta kun vastaat. BS, next.

      Seksin saaminen on paaaaljon helpompaa kuin parisuhdekelpoisen ja –halukkaan naisen. No mutta arvon naiset, olen fwb-suhteessa itseäni 16-vuotta nuoremman naisen kanssa sillä välin kun te elätte instagram-elämäänne ja keskitytte salikuviin, selfieihin ja latteiden live love laugh -memejen julkaisuun todellista elämää enemmän. Kyllä, haluaisin rakkaus-suhteen ja ehkä vahingossa jonain erityisen kauniina päivänä sellaisen vielä saan. Usko ja luottamus vastakkaiseen sukupuoleen on vaan aika vähissä. Jos haluaa arvostusta, on sitä myös itse kyettävä osoittamaan.

      • Myösalanmies

        Et ole yksin tuon kanssa.

        Muuten asiallinen vastaus.

        Onnittelut siitä että sinulla on nuorta seuraa ja olet naisen pelien yläpuolella! :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1937
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      19
      1733
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1594
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1326
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1252
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1226
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1203
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1192
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe