Nibiru on löydetty 2016 kuten täällä ennustin

FolioJuki

45

1003

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eiolenibiru

      Eipä tuo nyt oikein Nibirua lainkaan kuvaa. Nibiruhan on vain n. 4 x maan kokoinen joten nyt ollaan taas hakoteillä.

      • jtfjudujd

        nibirun väitetään vikipedian mukaan olevan 8 kertaa maata isompi


    • YlpeempiKUU
    • Juunipirussi

      Ai sekö on löydetty? Joku on keksiny, että se on olemassa. Samaan tapaan kuin pimeä aine ja energia..

      • r4t35

        Planet x on kyseessä. Nibiru on cabalin huijaus.


    • FolioJuki

      Vai ei ole Nibiru? Wikipedian mukaan sen on arveltu olevan jopa 8 kertaa meidän maan kokoinen ja sen vuoden on arveltu kestävän 10 000 maan vuotta? Mitä tossa laittamassani linkissä sanotaan? Löydetty planetta on 10 kertaa maan kokoinen ja sen vuosi on 10 000 maan vuotta

      https://fi.wikipedia.org/wiki/Planeetta_X

      Minä ja muinaiset kansat tiesimme tästäkin asiasta ennen tiedettä :)

      Tämä on ihan uskomaton juttu. Mutta kun planeetta halutaan salata niin noiden jenkki tutkijoiden lipsautus tullaan kuittaamaan julkisuudessa virhelaskelmalla ja he ovat jo varmaan tällä hetkellä matkalla betonikengät jalassa Tyynenmeren pohjaan

      • JPVainikainen

        KYLÄ SE TAITAA NIBIRU OLLA.... EI HITTO. EI JUMA. VOI VITTU ME KUOLAN KAIKKI!!!!!!!!!!


    • lkjhgfdm

      Iltalehden mukaan se on n. 2-4X maan kokoluokkaa joten aika likeltä liippaa koska nibiru on 4X maan kokoinen. Nibiru ohittaa maapallon n.3600 vuoden välein, tätä ei jutusta ilmennyt. Voisivat käyttää ihan suoraan nimeä Nibiru mitä tuota enää peittelemään. Kyllä tuo planeetta on ollut tiedossa jo pitkään, nyt oli vaan pakko paljastaa kun se alkaa näkymään.

    • mitääntolkkuataas

      NIBURUA EI TULLA KOSKAAN LÖYTÄÄN EIKÄ SE OLE PLANEETTA X JOKA ON JO LÖYDETTY PISTE
      Niburu on vääristelty ja osittain keksitty tarina ja sen takana ovat netin dis-info tehtaat pääsponsorina new age papit eri tiedestelupalveluista.

    • EnnustanAinaOikein

      Tuota on teorioitu jo muinaisesta Roomasta asti; ja se viimeisin teoria ei ole 2016 alusta vaan muutaman vuoden takaa jo. Asiaa vain on tarkennettu.

      Planeettaa itseään ei olla nähty edelleenkään.

      Minäkin ennustin jo 1932 että vuoden 2016 alussa on kylmä. Toteutui.

    • Voi voi.
      Nyt sitten menee astrologeilta kaikki horoskoopit uusiksi.
      Astrologien pitää odottaa sitäkin, että planeetta saa nimen, ja senkin nimenomaan astronomeilta.
      Nimen perusteella voivat sitten pohtia, minkälaisia luonteenpiirteitä ja ominaisuuksia vauvoihin aiheuttaa.

    • xxzxcccx

      Eihän tuon ominaisuudet sovi Nibiruun ja wikipedian tiedot Nibirusta ovat disinfoa.

    • kuuluuuko

      Eikö Nibirusta käytetä myös nimitystä kahdestoista planeetta? Yhdeksäs planeetta ei voi olla Nibiru.

    • sekopäidenjuttuja

      Olet vuonna 2013 kirjoittanut suomi24 salaliittoteoria sontaan näin:

      "Punainen, raitainen planeetta Nibiru tai "planeetta X" löydettiin NASAn toimesta 50 vuotta sitten, ja se ohittaa maapallon -tämän vuoden- elo-lokakuu aikavälillä. Tai pikemminkin kuin puhuttaisiin vain yhdestä planeetasta, kyseessä on kokonainen pieni aurinkokunta joka vetää perässään valtavaa määrää roskaa ja myrkyllisiä aineita. Lisäksi se kulkee Maan ja Auringon välistä, niin että syntyy pitkäaikainen pimennys.
      ...
      ...
      luultavasti yhtään mitään ei ole tehtävissä paitsi maan alle pakeneminen (ja rukoilu jos uskot) - kaikki alkaa tapahtumaan silloin hyvin nopeasti. On jopa suositeltu, että pidetään kypärää päässä suojaamalla aivoja shokkiaalloilta, sillä maan ilmakehään tuleva asteroidiroska räjähtää paljon ja usein..."

      Tää sun aloitettu sekopää juttus löytyy tästä:
      http://keskustelu.suomi24.fi/t/11496172/planeetta-nibiru-(vaiettu-maailmanloppu)

      Eli salkkarisekopää on ihan päin honkia arvellut asiat. Mitään maailmanloppua ei ole sattunut ja edelleen planeetta on niin kaukana että siitä ei ole mitään tarkempaa infoa ja edelleen vata "mahdollisesti löydetty".

      Kannattaisi lukea muutakin kun aku ankkaa, niin ei tulisi niin paljon sekoiltua.

      • FolioJuki

        Ei toi oo mun alotus. Mun alotus poistettiin ku Lukkijurpo tuli riehumaan ketjuun jolloin se poistettiin kun hän häiriköi siellä

        ``Kannattaisi lukea muutakin kun aku ankkaa, niin ei tulisi niin paljon sekoiltua``

        Sinähän se tässä sekoilet, kirjoituksesi on ihan sekopäinen


      • FolioJuki
        FolioJuki kirjoitti:

        Ei toi oo mun alotus. Mun alotus poistettiin ku Lukkijurpo tuli riehumaan ketjuun jolloin se poistettiin kun hän häiriköi siellä

        ``Kannattaisi lukea muutakin kun aku ankkaa, niin ei tulisi niin paljon sekoiltua``

        Sinähän se tässä sekoilet, kirjoituksesi on ihan sekopäinen

        Ja jos tää on sonta palsta niin miksi vietät aikaasi täällä tehden sairaanloisia olettamuksia tuntemattomista anonyymeistä kirjoittelijoista ja hyökkäät ennakkoluulojesi avittamina kimppuun? Sussa on jotain vikaa kyllä. En oo koskaan sanonu netissä anonyymisti näin, mutta sulle sanon : hae lääkärisi määräämät lääkkeet ja syö ne sivuoireista huolimatta, ne eivät ole niin vakavia oireiluja kuin tämä kirjoituksesi


      • lääketokkura

        "En oo koskaan sanonu netissä anonyymisti näin, mutta sulle sanon : hae lääkärisi määräämät lääkkeet ja syö ne sivuoireista huolimatta, ne eivät ole niin vakavia oireiluja kuin tämä kirjoituksesi"

        En usko ettet ole koskaan sanonut, sinä olet varmasti just se joka lääkekorttia aina vilauttelee lääketokkurassa.

        Edelleen kannattaisi lukea muutakin kun akua.


      • u6rue5
        lääketokkura kirjoitti:

        "En oo koskaan sanonu netissä anonyymisti näin, mutta sulle sanon : hae lääkärisi määräämät lääkkeet ja syö ne sivuoireista huolimatta, ne eivät ole niin vakavia oireiluja kuin tämä kirjoituksesi"

        En usko ettet ole koskaan sanonut, sinä olet varmasti just se joka lääkekorttia aina vilauttelee lääketokkurassa.

        Edelleen kannattaisi lukea muutakin kun akua.

        lääke tokkura taitaa olla cia miehiä kun noin hyökkää raukkamaisesti nimettömänä aloittajan kimppuun.Oliko nibirun paljastaminen sulle kenties liikaa?


      • lääketokkura

        sehän on täällä tapa.

        CIA. Yhä vain harhaluuloisemmaksi menee. Hah. Pösilö!

        Se joka leikkii ryhtyy, niin sen myös kestäköön. Jos kirjoittelee hassuja nimettömänä suomi24:ssä, niin voit olla varma että saat sen mukaisia kommentteja nimettömänä.


      • u6rue5
        lääketokkura kirjoitti:

        sehän on täällä tapa.

        CIA. Yhä vain harhaluuloisemmaksi menee. Hah. Pösilö!

        Se joka leikkii ryhtyy, niin sen myös kestäköön. Jos kirjoittelee hassuja nimettömänä suomi24:ssä, niin voit olla varma että saat sen mukaisia kommentteja nimettömänä.

        eli olet cia mies. paljonko sulle maksetaan tällä palstalla riehumisesta?taidan vinkata susta eteenpäin :)


      • Anonyymi

        lääketokkura On tyypillinen mossad/cia disinfo agentti. Olisi ihan mielenkiinnosta kiva tietää että kuka ton nimimerkin takana oikeesti on, onko se trollibotti vai juutalainen agentti?


      • lääketokkura
        Anonyymi kirjoitti:

        lääketokkura On tyypillinen mossad/cia disinfo agentti. Olisi ihan mielenkiinnosta kiva tietää että kuka ton nimimerkin takana oikeesti on, onko se trollibotti vai juutalainen agentti?

        Agentti? Tai kenties sun naapuripotilas?


    • glennour

      Mistä nimitys tulee?

    • 3r3r21r

      Juu löyty mutta lopuksi kertoivat että eivät ole edes sitä havainnut. Noin oudolla kiertoradalla varmasti joku planeetta heittäs sen menemään meidän linnun radasta.

    • 32re23r
      • FolioJuki

        Mä veikkaan, että Nibirun kiertoradan keskellä on massiivinen musta aukko mitä se kiertää?


    • Joakim_La_Fatta

      Olen niin onnellinen! Kymmenet ellei sadat kerrat minulle on naurettu baarissa kun olen yrittänyt ihmisille kertoa Nibirusta. Monta kertaa olen jäänyt sen vuoksi jopa ilman pillua kun minua on pidetty hulluna. Toisaalta kerran olen sen vuoksi myös saanut, kun yksi typy halusi tietää miltä tuntuu panna hullua (terkut vaan Sannalle Turkuun).

      Mutta uskoani en menettänyt koskaan. Tiesin koko ajan että Nibiru on olemassa. Vaikka sen salailuun käytettiin valtava määrä energiaa ja jopa Google sensuroi avaruuskarttoja niin mikään ei estä totuutta! TOTUUS PALJASTUU AINA!

      • sannaturusta

        ei ollut mitään 4X luokkaa pikemmin 0,5 x :(


      • 4xmuna

        No nyt Sanna sen tietää että hulluilla on pieni toimimaton pippeli.


      • 34545665

        Älä helvetissä! Natopalstalla riehuu tyyppi, joka uskoo, että venäjä on edelleen 30-40 luvulla, ja käy mielipide sotaa luomiaan nimimerkkejä ja personallisuuksia vastaan! Kaiken maailman pakkomielteistä porukkaa tääl hiihtelee.
        Ihan sama minulle onko se nibiru tai planeetta x olemassa. En hyödy sen olemassaolosta mitään. Tai jos se voi lisätä sitä raha määrää minkä saan niin sitten se on eri asia.


    • sdhyiipio

      Onneksi olkoon , olet hyvä, Meille muille tuo sun ilon aihe jää kyllä mysteeriksi.Oli tietolähteesi kuka hyvänsä niin silti vertaan juttuasi :lotossa melkein neljä oikein, jippii olen oikeassa.

    • herätkää

      Siis nythän on niin ,että me mulkut ihan itse tämä planeettamme tuhotaan . Ei tule mitään planeettaa minkä syyksi sen vois laittaa ,herätkää ihmiset ja ruvetkaa suojelemaan luontoa.

    • SuhteellinenTeoria

      Ihan mielenkiintoinen uutinen. Nibiru se ei kuitenkaan ole, koska kiertorata laskelmien mukan on 10 000-20 000 vuotta. Sen kiertorata luultavasti sivuaa maata äärimmäisen pienellä todennäköisyydellä jonkun kerran miljoonien- tai kymmenien miljoonien vuosien sisällä.

    • millo.tulloo

      Ai niin, olin jo unohtanu tän nibirun. Kohtako se jo tulloo?

    • i0hbo

      Nibiru on cabalin huijaus, planet x on taas olemassa ja totta..

    • Nibiruisback
      • tällaista-taas

        >>Nasa kaipaa apua. . <<

        Olipa taas vitsikästä Nasalta ja tavallisen pulliaisen aliarvioimista. Aivan kuin eivät itse olisi jo aikaa sitten löytäneet tuota kohdetta. Nyt vain pyydetään näennäisesti apua yleisöltä ja siihenkin on syy. Nimittäin saadaan Nibirun ilmoitus ja löytyminen sysättyä esim. jonku tavallisen pullaisen niskoille sitten kun alkaa Nibirun aiheuttamat tuhot niin ihmiset ei voi syyttää Nasaa vaan Nasa voi turvallisesti seliselitellä, että eivät he sitä olleet huomanneet eivätkä löytäneet vaan kansalaiset itse. No kansalaiset itse sen muutenkin pian löytävät kun se alkaa näkymään selvästi taivaalla jo nyt on youtubessa videoita kasvavassa määrin näiltä tavallisilta amatööreiltä jotka ovat bonganneet Nibirun ja tätähän Nasa pelkää joten keskittiin tällainen melko ovela juttu.


    • AvaruuttaTutkiiKaikki

      Näistä NASA jutuista näkee aina sen mistä ne on kotoisin, Amerikan Ihmevalloista.

      Ihan kuin NASA olisi ainut taho maailmassa joka avaruutta tutkii. Tuohon uskovat ainoastaan Amerikkalaiset punaniskat, jotka ei voi ymmärtää että Amerikan ulkopuolellakin on sivistystä; puhumattakaan että olisi Amerikan Ihmevaltoja kehittyneempää sivistystä.

      Mutta näin se vain on.

      Kun tutustuu planeetta Maan avaruustutkimukseen ymmärtää hyvin nopeasti että NASA on siinä vain pieni sivuluku. Pääosa avaruustutkimuksesta on riippumattomien valtioiden tai yhdistymien (EU jne) suorittamaa.

    • Viimo

      Luulisi että jos tuon kokoinen planeetta olisi olemassa ja se kiertäisi Auringon tuhansien vuosien välein ja leikkaisi maan kiertoradan kanssa, niin kun on ollut puhetta että se törmää vuonna 2000-2017, niin miksi sitä ei ole tapahtunut näiden miljardien vuosien aikana. Tuon kokoinen planeetta oltaisiin huomattu helposti jos se olisi n. Neptunuksen kokoinen
      Nasakin on sanonut että ei ole todistetusti olemassa.
      Miksi tätä planeettaa ei ole löydetty 100% varmuudella, mutta joitain 100000 valovuosien päässä sijaitsevia planeettoja ja tähtiä on...

    • GirlFromHeaven

      Johanna Tukiainen jota on julkisuudessa vuosikausia ilkeästi pilkattu ja yritetty painaa alas; on kertonut totuuden tästäkin asiasta. Hänen tapaamansa tiedemiehet ovat todistaneet sen oikeaksi; syyskuussa tapahtuu planeetoissa järkyttävä muutos; Virgo planeetta syntyy ja Mars nousee hallitsevaksi myös. Näistä asioista ei näköjään haluta antaa puhua. Aina vaan uusia esteitä asetetaan tielle. Kirjoituksia poistetaan ja tulee estoja. Nyt viimeistään ihmiset pitäisi saada hereille;sillä 7-vuoden vaivanaika on alkamassa!!!

    • qqdaaaaaaaaaaaaaaaa

      "7-vuoden vaivanaika on alkamassa" Lähinnä tämän lukijoita vaivaantuu"

    • kokkelihomo

      huomenna jysähtää, olen tänään hyvästellyt tuttuni. aamulla lahjoitan loput omaisuudestani kodittomille koirille. onneksi aloin vetaa kokaa nokkaan kk sitten, kaikki on nyt niin siistii, ettei yksi pieni täräys tunnu missään.

    • EnnustuksetTotta

      Olen miettinyt monesti sitä, että Nibiru, joka tunnetaan planeetta X:nä, on laskettu olevan olemassa jo muinaisina aikoina kun on uskottu mm. Vesijumalaan (sumerilaiset) joka on perustanut maailman ja opettanut ihmisille mm. Kirjoitustaidon. Uusia alkuaineita löydetään, ja avaruudessa tiedetään olevan olemassa mustaa energiaa. Nibiru voi aivan mainiosti olla jonkinlainen mustasta energiasta koostuva pseudo planeetta joka nostaa vedet ja luonnonilmiöt apokalyptiseen maailmanloppuun joka tuhoaa maapallon elollisen elämän, tai ainakin veteen perustuvan elämänmuodon, ehkäpä jollakin tapaa jopa kaikki aikaisemmat uskomuksemme vedestä elämän antajana. Nibiruhan on mm. Atlantiksen tuhoutumistarinan aiheuttaja, eli jonkinlainen maailmanlopun tuoja luonnonkatastrofien muodossa. Mm. Filippiinien maanjäristykset ennustettiin viime syksynä myyttisen Nibiru-törmäyksen kautta. Kyseessä siis toisen olomuodon planeetta, joka tuhoaa elämänmuotomme tuntemassamme muodossa. Maailmojen lopettaja ja Uusien elämänmuotojen luoja. Ennustettu lopullista Nibiru apokalypsia noin vuonna 2090.

      • montako.kertaa.se.tulee

        Filippiineille maanjäristyksen "ennustaminen" on yhtä helppoa kuin ennustaa että järveen mennessä kastuu.

        Alue kun kuuluu Tyynen meren Tulirenkaaseen.

        Ei ole siis mitään rakettitiedettä sanoa alueelle järistyksen iskevän.

        Maassa ei ole kuitenkaan ollut mitään merkittävää järistystä viimeaikoina, edes viime vuonna.

        Nibirun apokalypsia on ennustettu vähintään kerran vuoteen siitä asti kun minä olen asiaa seurannut; noin vuodesta 1993 kun Usenetia aloin lueskelemaan.

        Nyt se vuosi siis on vasta 2090? Kätevää asettaa se riittävän kauaksi jotta tuskin kukaan tällä hetkellä elävä sitä on näkemässä. Mutta kiitos tuosta, pidän sen mielessä ja jätän huolestumatta kun myöhemmin tänä vuonna kerrotaan että se tulee 2018; ja kun ensi vuonna kerrotaan että osuma on odotettavissa 2019.

        Nibiru voi aivan mainiosti olla vain legenda johonka SUmerit ja muut uskoivat. Samalla tapaa kuin nykyiset kansat uskovat ties mihin Muhamettiin ja Budhaan. Kenties 3000 vuoden päästä Nibiru liitetään lentävään spagettimonsteriin?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6806
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4420
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2833
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1457
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1134
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe