Laaja rantalomakohdekokemus naisella, haittaako?

Ikis__M

Useinhan naiset mielellään facessa ja muualla ylpeänä esittelevät matkustelujaan. Kuis on, huolisitteko naisen jonka face ja/tai historia muutenkin pursuaa rantalomakohteita? Itse en voisi varmaankaan ottaa.

Tässä tapauksessa on surullista se että lomaromanssilutka vei alaikäisen tyttärensä ihmiskauppiaiden syliin ja nyt tytär syyttää itseään vaikka lutka mahdollisti tuon kaiken:

http://www.como.fi/uutiset/14v-tytto-pakotettiin-seksiin-110n-miehen-kanssa-22-tunnissa/

11

83

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LapsiOnLapsi

Taisi se Klunssila kuvailla yölinjalla radiolähetyksessä osuvasti tuon tyyppistä naista saatuaan naiselta nenätippurin. Youtubesta taitaa löytyä tämä radiolähetys ikuistettuna. Loppuun voisi todeta, että aikuisella pitäisi olla aikuisen vastuu.

• Kilttiatm

Onko naisten pakko ihastua aina mamuun ja sitten naienn myydään horoksi jonnekkin bordelliin. Mamut on rikollisia eikä naiset sitä tajua mutta varmaan komea ulkonäkö sai naisen ihastumaan mieheen.

• Päätit sitten taas tehdä tämmöisen hyvänmielen aloituksen?

• Ikis__M

Jos minulle tehdään paha mieli kaikilla uutisilla ei kenelläkään muullakaan tarvitse olla kivaa.

Lupaan alkaa heti tekemään hyvän mielen avauksia kun aletaan uutisoimaan että naiset on unohtaneet feminismin, muuttuneet ajattelutavoiltaan 50-lukulaisiksi, arvostavat kilttejä & kunnollisia miehiä, mielellään leipovat pullaa ja kokkaavat niille arvostamilleen miehille, ovat päättäneet luopua tatuoinneista, etelän matkailuista, lutkailusta yleensäkin jne. jne., niin joo, kyllä minä niistäkin sitten kirjoitan mutta muutos lähtee teistä naisista :)

• Ikis__M kirjoitti:

Jos minulle tehdään paha mieli kaikilla uutisilla ei kenelläkään muullakaan tarvitse olla kivaa.

Lupaan alkaa heti tekemään hyvän mielen avauksia kun aletaan uutisoimaan että naiset on unohtaneet feminismin, muuttuneet ajattelutavoiltaan 50-lukulaisiksi, arvostavat kilttejä & kunnollisia miehiä, mielellään leipovat pullaa ja kokkaavat niille arvostamilleen miehille, ovat päättäneet luopua tatuoinneista, etelän matkailuista, lutkailusta yleensäkin jne. jne., niin joo, kyllä minä niistäkin sitten kirjoitan mutta muutos lähtee teistä naisista :)

Itse ajattelen asiasta ihan päin vastoin, maailma on kurja paikka ja pahoinvoinnin levittäminen tekee siitä entistäkin kurjemman, kaikille.

Pitääkö kaikkien naisten luopua etelän matkoista, tatskoista yms ja alkaa leipoa pullaa, eikö riitä, että yksi nainen tekee niin, sinulle?

Tuo hymiö lopussa on kaamea.. :)

• Ikis__M
        PikkuLikka kirjoitti:

Itse ajattelen asiasta ihan päin vastoin, maailma on kurja paikka ja pahoinvoinnin levittäminen tekee siitä entistäkin kurjemman, kaikille.

Pitääkö kaikkien naisten luopua etelän matkoista, tatskoista yms ja alkaa leipoa pullaa, eikö riitä, että yksi nainen tekee niin, sinulle?

Tuo hymiö lopussa on kaamea.. :)

Niin mutta palkintojako pitäisi jakaa niille jotka tekee pahaa oloa? Ei pysty.

Mielellään kyllä, jos tulee vapaa-ajan ongelmia voisivat vaikka opetella erilaisia taloustöitä, mm. sitä pullan leipomista niin sitten olisi useammalla miehellä hyvä olla :)

Jaa, kaamea, yritin vain olla kannustava muutoksessanne parempaan :D

• 2626
        Ikis__M kirjoitti:

Tämä on nyt toiston toistoa, mutta tiedäthän toki, että 50-lukulaisen vaimosi ja mahdollisesti kasvavan perheesi elätät sinä yksin, vaimosi ei käy ansiotyössä, ja mikäli 50-lukulainen vaimosi on keski- tai ylemmästä keskiluokasta teillä on myös kotiapulainen joka paistaa ne pullat vaimosi osallistuessa rouvasväen kutsuille ja sovitellessa hattuja.

• rumamaija

Minulla on rantalomakohdekokemusta, olen Euroopassa rantalomia kierrellyt varsinkin äitini ja tätini kanssa. En kuitenkaan ole koskaan harrastanut seksiä noilla lomilla.

• Ikis__M

Sinulla on sitten varmaan vähän parempi äiti, jos olisi tuon uutisen äidin kaltainen olisi varmaan myynyt sinut ihmiskauppiaille.

• Kilttiatm

Ei naisten tarvii luopua etelän matkoista mutta voisivat vähän ajatella että ne komeat miehet ei ole kunnollisia juuri koskaan. Tyttö rakastui komeaan miehen joka olikin jännämies.

• 2626

Monet ihmiset haluavat rentoutua rantalomalla stressaavan arjen vastapainoksi. Itse ikävystyisin kuoliaaksi, kukin makunsa mukaan. Ihmetyttää vain, miksi sinulla on maaninen tarve arvostella kaikkea normaaliin elämään liittyvää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      442
      5897
    2. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      10
      4686
    3. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      187
      3626
    4. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      105
      3120
    5. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      76
      2532
    6. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      45
      2484
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      58
      2459
    8. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      92
      2157
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      13
      1880
    10. MTV: Vappu Pimiä lataa yllättävän kommentin Helena Puolakasta: "Eihän Helena Puolakkakaan..."

Miten Vappu Pimiä pärjäsi mielestäsi MasterChef-tuomarina? Pimiä aloitti MasterChef-tuomarina uudessa pestissä. Nyt Pim
      Tv-sarjat
      17
      1743
    Aihe