Laaja rantalomakohdekokemus naisella, haittaako?

Ikis__M

Useinhan naiset mielellään facessa ja muualla ylpeänä esittelevät matkustelujaan. Kuis on, huolisitteko naisen jonka face ja/tai historia muutenkin pursuaa rantalomakohteita? Itse en voisi varmaankaan ottaa.

Tässä tapauksessa on surullista se että lomaromanssilutka vei alaikäisen tyttärensä ihmiskauppiaiden syliin ja nyt tytär syyttää itseään vaikka lutka mahdollisti tuon kaiken:

http://www.como.fi/uutiset/14v-tytto-pakotettiin-seksiin-110n-miehen-kanssa-22-tunnissa/

11

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LapsiOnLapsi

      Taisi se Klunssila kuvailla yölinjalla radiolähetyksessä osuvasti tuon tyyppistä naista saatuaan naiselta nenätippurin. Youtubesta taitaa löytyä tämä radiolähetys ikuistettuna. Loppuun voisi todeta, että aikuisella pitäisi olla aikuisen vastuu.

    • Kilttiatm

      Onko naisten pakko ihastua aina mamuun ja sitten naienn myydään horoksi jonnekkin bordelliin. Mamut on rikollisia eikä naiset sitä tajua mutta varmaan komea ulkonäkö sai naisen ihastumaan mieheen.

    • Päätit sitten taas tehdä tämmöisen hyvänmielen aloituksen?

      • Ikis__M

        Jos minulle tehdään paha mieli kaikilla uutisilla ei kenelläkään muullakaan tarvitse olla kivaa.

        Lupaan alkaa heti tekemään hyvän mielen avauksia kun aletaan uutisoimaan että naiset on unohtaneet feminismin, muuttuneet ajattelutavoiltaan 50-lukulaisiksi, arvostavat kilttejä & kunnollisia miehiä, mielellään leipovat pullaa ja kokkaavat niille arvostamilleen miehille, ovat päättäneet luopua tatuoinneista, etelän matkailuista, lutkailusta yleensäkin jne. jne., niin joo, kyllä minä niistäkin sitten kirjoitan mutta muutos lähtee teistä naisista :)


      • Ikis__M kirjoitti:

        Jos minulle tehdään paha mieli kaikilla uutisilla ei kenelläkään muullakaan tarvitse olla kivaa.

        Lupaan alkaa heti tekemään hyvän mielen avauksia kun aletaan uutisoimaan että naiset on unohtaneet feminismin, muuttuneet ajattelutavoiltaan 50-lukulaisiksi, arvostavat kilttejä & kunnollisia miehiä, mielellään leipovat pullaa ja kokkaavat niille arvostamilleen miehille, ovat päättäneet luopua tatuoinneista, etelän matkailuista, lutkailusta yleensäkin jne. jne., niin joo, kyllä minä niistäkin sitten kirjoitan mutta muutos lähtee teistä naisista :)

        Itse ajattelen asiasta ihan päin vastoin, maailma on kurja paikka ja pahoinvoinnin levittäminen tekee siitä entistäkin kurjemman, kaikille.

        Pitääkö kaikkien naisten luopua etelän matkoista, tatskoista yms ja alkaa leipoa pullaa, eikö riitä, että yksi nainen tekee niin, sinulle?

        Tuo hymiö lopussa on kaamea.. :)


      • Ikis__M
        PikkuLikka kirjoitti:

        Itse ajattelen asiasta ihan päin vastoin, maailma on kurja paikka ja pahoinvoinnin levittäminen tekee siitä entistäkin kurjemman, kaikille.

        Pitääkö kaikkien naisten luopua etelän matkoista, tatskoista yms ja alkaa leipoa pullaa, eikö riitä, että yksi nainen tekee niin, sinulle?

        Tuo hymiö lopussa on kaamea.. :)

        Niin mutta palkintojako pitäisi jakaa niille jotka tekee pahaa oloa? Ei pysty.

        Mielellään kyllä, jos tulee vapaa-ajan ongelmia voisivat vaikka opetella erilaisia taloustöitä, mm. sitä pullan leipomista niin sitten olisi useammalla miehellä hyvä olla :)

        Jaa, kaamea, yritin vain olla kannustava muutoksessanne parempaan :D


      • 2626
        Ikis__M kirjoitti:

        Jos minulle tehdään paha mieli kaikilla uutisilla ei kenelläkään muullakaan tarvitse olla kivaa.

        Lupaan alkaa heti tekemään hyvän mielen avauksia kun aletaan uutisoimaan että naiset on unohtaneet feminismin, muuttuneet ajattelutavoiltaan 50-lukulaisiksi, arvostavat kilttejä & kunnollisia miehiä, mielellään leipovat pullaa ja kokkaavat niille arvostamilleen miehille, ovat päättäneet luopua tatuoinneista, etelän matkailuista, lutkailusta yleensäkin jne. jne., niin joo, kyllä minä niistäkin sitten kirjoitan mutta muutos lähtee teistä naisista :)

        Tämä on nyt toiston toistoa, mutta tiedäthän toki, että 50-lukulaisen vaimosi ja mahdollisesti kasvavan perheesi elätät sinä yksin, vaimosi ei käy ansiotyössä, ja mikäli 50-lukulainen vaimosi on keski- tai ylemmästä keskiluokasta teillä on myös kotiapulainen joka paistaa ne pullat vaimosi osallistuessa rouvasväen kutsuille ja sovitellessa hattuja.


    • rumamaija

      Minulla on rantalomakohdekokemusta, olen Euroopassa rantalomia kierrellyt varsinkin äitini ja tätini kanssa. En kuitenkaan ole koskaan harrastanut seksiä noilla lomilla.

      • Ikis__M

        Sinulla on sitten varmaan vähän parempi äiti, jos olisi tuon uutisen äidin kaltainen olisi varmaan myynyt sinut ihmiskauppiaille.


    • Kilttiatm

      Ei naisten tarvii luopua etelän matkoista mutta voisivat vähän ajatella että ne komeat miehet ei ole kunnollisia juuri koskaan. Tyttö rakastui komeaan miehen joka olikin jännämies.

    • 2626

      Monet ihmiset haluavat rentoutua rantalomalla stressaavan arjen vastapainoksi. Itse ikävystyisin kuoliaaksi, kukin makunsa mukaan. Ihmetyttää vain, miksi sinulla on maaninen tarve arvostella kaikkea normaaliin elämään liittyvää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1373
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      102
      1062
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      963
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      692
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      613
    Aihe