Laajentuneet ihohuokoset ja meikki

superpore

Minulla on rasvainen/sekaiho ja ihohuokoset ovat melko laajentuneet. Meikkivoidetta ei tahdo millään saada tasaiseksi. Se suorastaan korostaa niitä huokosia. Olen kokeillut pore fillereitä ja meikinalusvoiteita monelta merkiltä.
Mikä neuvoksi? Parhaan tuloksen saa pelkällä puuterilla tai meikkipuuterilla.
Meikkivoide ei tunnu millään sopivan. Joskus olisi kuitenkin kiva saada enemmän peittävyyttä. Onko kenelläkään suositella jotain hyvää merkkiä meikkivoidetta/meikinpohjustajaa?

10

295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pohjustus

      Mulla on rasvainen, toisinaan pintakuiva, iho ja laajentuneet ihohuokoset. Tutulta kuulostaa ongelmasi. Satsaa hyvään pohjustajaan.

      The POREfessional PRO balm Benefitiltä on mulle toimivin. Mut mistäs ostat Suomessa sitä... Ellet tilaa ulkomailta esim Sephoralta. Suomesta saatavista paras ja ainoa mikä toimii (ainakin mulle) on Cliniquen pore refining solutions instant perfector.

    • Saijamaaria

      Laajentuneisiin ihohuokosiin tehoaa ihon kuorinta. Poistaa kuollutta ihosolukkoa ja epäpuhtauksia huokosista. Siten huokoset pääsevät paremmin supistumaan. Mm. Mary Kay-sarjassa on hyvä kuorintasetti. Voi käyttää myös herkälle iholle. Sisältää kuorintavoiteen ja sen jälkeen laitettavan seerumin.

      • 768978

        Laajentuneisiin ihohuokosiin tehoaa vain kosmetologilla tai plastiikkakirurgilla käynti. Saa siis maksaa itsensä kipeäksi, jos oikeasti haluaa ne piiloon.

        Toki hyvä ihosta huolehtiminen tekee ne vähemmän huomattaviksi.

        Ei sitä ihonhoitoa turhaan mainosteta. Huolehtiminen pitäisi aloittaa jo varhain.
        Elintapoja ei saa unohtaa.


      • ärsyttäätollane

        No kuule se on ihan sama miten elät, niin sitä on se iho mitä on annettu.


      • 678

        Joo, toki on sama miten elät.

        Nuku vain 2 h yössä, juo sokerilitkuja, syö hiilareita miten sattuu, älä liiku ollenkaan, älä huolehdi ihosta; jätä meikit naamaan yöksi, älä pese koskaan muutenkaan, älä kosteuta jnp.

        Oletko tyhmä?


      • ärsyttäätollane

        Ei kukaan sanonut, että pitäisi elää huonosti, mutta laajentuneet ihohuokoset eivät kyllä tule muuta kuin geenien kautta.


      • 4564576
        ärsyttäätollane kirjoitti:

        Ei kukaan sanonut, että pitäisi elää huonosti, mutta laajentuneet ihohuokoset eivät kyllä tule muuta kuin geenien kautta.

        Niin, sinä et sanonut että pitäisi elää huonosti.

        "No kuule se on ihan sama miten elät, niin sitä on se iho mitä on annettu."

        Olisit sitten selventänyt väittämäsi, etkä hyökännyt vastauksellasi minun kimppuuni, joka jotain tiedänkin asiasta.

        Kyllä siihen vaikuttaa sekin, miten olet ihoasi kohdellut.
        Geenit vain varmistavat sen tosiseikan, että tulet ne saamaan jos et yritä ennaltaehkäistä.
        Vanhana se on eri asia kun vanhenemista ei vielä voida hidastaa nyky teknologialla. Vesipitoisuus kropasta laskee joten ryppyjä tulee väistämättä jnp.


      • kysynvain

        Oletko sitä mieltä, että esim. joku nuori saa aknen siksi, kun on hoitanut ihoaan väärin?


      • 657567
        kysynvain kirjoitti:

        Oletko sitä mieltä, että esim. joku nuori saa aknen siksi, kun on hoitanut ihoaan väärin?

        No sähän kummallisen esimerkin heitit tähän.
        Akne on ihosairaus, joten tuskin kuuluu koko tänne meikkaus puolelle se asia.

        Ja miten niin akne tulee silloin, kun on hoitanut ihoaan väärin? Lol. En ole ainakaan minä väittänyt missään tällaista, että älä kauho niitä sanoja suuhuni. Yritä ennemmin ymmärtää lukemaasi.

        Akne voi olla perinnöllistä, mutta usein se voi tulla kelle vain nuoressa iässä olevalle vaikka perinnöllisyydellä ei olisi merkitystä tässä asiassa. Kun talirauhaset alkavat erittää liikaa talia, tästä syntyy akne. Tali ei pääse poistumaan luonnollisesti talirauhasesta, jolloin rauhanen tulehtuu.

        Mutta joo, hassu kysymys mun mielestä tällaisella aihealueella eikä oikeastaan liittynyt aloittajan kysymykseen mitenkään.


      • kysynvain

        Ihonhoidosta tässä oli kyse ja akne ja laajentuneet ihohuokoset useimmiten kuuluvat yhteen, Joo, aloittajalla ei tätä ongelmaa, mutta ihonhoitoa kuitenkin kaikki. Nyt en palaa tähän enää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8396
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe