Minulla on rasvainen/sekaiho ja ihohuokoset ovat melko laajentuneet. Meikkivoidetta ei tahdo millään saada tasaiseksi. Se suorastaan korostaa niitä huokosia. Olen kokeillut pore fillereitä ja meikinalusvoiteita monelta merkiltä.
Mikä neuvoksi? Parhaan tuloksen saa pelkällä puuterilla tai meikkipuuterilla.
Meikkivoide ei tunnu millään sopivan. Joskus olisi kuitenkin kiva saada enemmän peittävyyttä. Onko kenelläkään suositella jotain hyvää merkkiä meikkivoidetta/meikinpohjustajaa?
Laajentuneet ihohuokoset ja meikki
10
348
Vastaukset
- Pohjustus
Mulla on rasvainen, toisinaan pintakuiva, iho ja laajentuneet ihohuokoset. Tutulta kuulostaa ongelmasi. Satsaa hyvään pohjustajaan.
The POREfessional PRO balm Benefitiltä on mulle toimivin. Mut mistäs ostat Suomessa sitä... Ellet tilaa ulkomailta esim Sephoralta. Suomesta saatavista paras ja ainoa mikä toimii (ainakin mulle) on Cliniquen pore refining solutions instant perfector. - Saijamaaria
Laajentuneisiin ihohuokosiin tehoaa ihon kuorinta. Poistaa kuollutta ihosolukkoa ja epäpuhtauksia huokosista. Siten huokoset pääsevät paremmin supistumaan. Mm. Mary Kay-sarjassa on hyvä kuorintasetti. Voi käyttää myös herkälle iholle. Sisältää kuorintavoiteen ja sen jälkeen laitettavan seerumin.
- 768978
Laajentuneisiin ihohuokosiin tehoaa vain kosmetologilla tai plastiikkakirurgilla käynti. Saa siis maksaa itsensä kipeäksi, jos oikeasti haluaa ne piiloon.
Toki hyvä ihosta huolehtiminen tekee ne vähemmän huomattaviksi.
Ei sitä ihonhoitoa turhaan mainosteta. Huolehtiminen pitäisi aloittaa jo varhain.
Elintapoja ei saa unohtaa. - ärsyttäätollane
No kuule se on ihan sama miten elät, niin sitä on se iho mitä on annettu.
- 678
Joo, toki on sama miten elät.
Nuku vain 2 h yössä, juo sokerilitkuja, syö hiilareita miten sattuu, älä liiku ollenkaan, älä huolehdi ihosta; jätä meikit naamaan yöksi, älä pese koskaan muutenkaan, älä kosteuta jnp.
Oletko tyhmä? - ärsyttäätollane
Ei kukaan sanonut, että pitäisi elää huonosti, mutta laajentuneet ihohuokoset eivät kyllä tule muuta kuin geenien kautta.
- 4564576
ärsyttäätollane kirjoitti:
Ei kukaan sanonut, että pitäisi elää huonosti, mutta laajentuneet ihohuokoset eivät kyllä tule muuta kuin geenien kautta.
Niin, sinä et sanonut että pitäisi elää huonosti.
"No kuule se on ihan sama miten elät, niin sitä on se iho mitä on annettu."
Olisit sitten selventänyt väittämäsi, etkä hyökännyt vastauksellasi minun kimppuuni, joka jotain tiedänkin asiasta.
Kyllä siihen vaikuttaa sekin, miten olet ihoasi kohdellut.
Geenit vain varmistavat sen tosiseikan, että tulet ne saamaan jos et yritä ennaltaehkäistä.
Vanhana se on eri asia kun vanhenemista ei vielä voida hidastaa nyky teknologialla. Vesipitoisuus kropasta laskee joten ryppyjä tulee väistämättä jnp. - kysynvain
Oletko sitä mieltä, että esim. joku nuori saa aknen siksi, kun on hoitanut ihoaan väärin?
- 657567
kysynvain kirjoitti:
Oletko sitä mieltä, että esim. joku nuori saa aknen siksi, kun on hoitanut ihoaan väärin?
No sähän kummallisen esimerkin heitit tähän.
Akne on ihosairaus, joten tuskin kuuluu koko tänne meikkaus puolelle se asia.
Ja miten niin akne tulee silloin, kun on hoitanut ihoaan väärin? Lol. En ole ainakaan minä väittänyt missään tällaista, että älä kauho niitä sanoja suuhuni. Yritä ennemmin ymmärtää lukemaasi.
Akne voi olla perinnöllistä, mutta usein se voi tulla kelle vain nuoressa iässä olevalle vaikka perinnöllisyydellä ei olisi merkitystä tässä asiassa. Kun talirauhaset alkavat erittää liikaa talia, tästä syntyy akne. Tali ei pääse poistumaan luonnollisesti talirauhasesta, jolloin rauhanen tulehtuu.
Mutta joo, hassu kysymys mun mielestä tällaisella aihealueella eikä oikeastaan liittynyt aloittajan kysymykseen mitenkään. - kysynvain
Ihonhoidosta tässä oli kyse ja akne ja laajentuneet ihohuokoset useimmiten kuuluvat yhteen, Joo, aloittajalla ei tätä ongelmaa, mutta ihonhoitoa kuitenkin kaikki. Nyt en palaa tähän enää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko821619- 401259
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu87956Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja200917- 61853
- 53845
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20830Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.54784- 37779
- 33759