Salatut eläimet

Galaktisen sankarin innoittamana.

Eli kuka, mikä ja miksi?

30

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vol 1.
      Paljastuksia.

Ketun oikea nimi ei ole elisa. Tiedätkö mistä kettu sai nimensä?

• No niin, olen siis Ville. Mutta mikä on sukunimeni, alkaa aalla...

• Kopiokettu saa ihan kaikessa rauhassa olla Ville. Tai vaikka pikku-Kalle.

Edellisessä kysymyksessä viitattiin elisakettu Alkuperäiseen. Vastauksesi oli siis väärä. Voit mennä suoraan vankilaan kulkematta lähtöruudun kautta.

• määmy

Anttinen?
        Antikainen?

• Tuliko siis jälleen todistetuksi, ettei palstalaisten salainen eläinminä kiinnostakaan ketään? Vai häipyikö suurin osa palstaajista jonnekin Karibialle ja ne jotka jäi hampaita kiristellen tänne pakkaseen kärvistelemään, niin ovat takanlämmittämisen ohessa kiinnostuneimpia ankeuttajista, hirviöistä ja muista ihmislajin sivuilmiöistä?

Tulemmeko siihen nopean otannan epätieteelliseen johtopäätökseen, että ehkä se julkinen palstamulkeruus on jotenkin innoittavampaa.

• maailma_eläimellinen

.

Maailma on nykyään muuttunut niin # ELÄIMELLISEKSI # että se vaikuttaa asiaan

har!1

.

• maailma_eläimellinen kirjoitti:

.

Maailma on nykyään muuttunut niin # ELÄIMELLISEKSI # että se vaikuttaa asiaan

har!1

.

No tuosta Harri olen hieman toista mieltä. Maailma itsessään ei ole muuttunut mihinkään. Ihmiset ovat muuttuneet, mutta kohti eläimellisyyden perustarpeiden tyydyttämisen sijaan kaiken ajattelun ja teoiden syyseuraussuhteet ovat nykyisin paremmin tiedostettuja. Oppi ei vain luupäille mene perille.

• A-Haa, pitää äkkiä kirjoittaa kommentti, ettei tuo Paula ja kumppanit vain pääse ketun niskan päälle.

Ähäkutit.

• Minulle jäi hieman avoimeksi, mistä feikkikettu haluaa keskustella. Ei varmaan mistään tärkeästä. Ehkä itsestään

• Valekettu halusi keskustella Villestä. Hänhän se on se todellinen palvonnan kohde, ei suinkaan mikään elisakettu. Yrittää vain saada näyttämään sellaiselta, että muka tykkäisi elisasta, vaikka salaa tykkääkin Villestä.

• Hän voisi valottaa meille, kuinka noita kaikki feikkiprofiileja pystyy hallinnoimaan. Käyttääkö hän kaikille samaa salasanaa, onko useita liittymiä avoinna, vaiko pitää edessä pientä kirjaa tai listaa. Ja miten monta palstaa harrastus vaatii :)

• sxth kirjoitti:

Hän voisi valottaa meille, kuinka noita kaikki feikkiprofiileja pystyy hallinnoimaan. Käyttääkö hän kaikille samaa salasanaa, onko useita liittymiä avoinna, vaiko pitää edessä pientä kirjaa tai listaa. Ja miten monta palstaa harrastus vaatii :)

Mää luulen, että sellainen salainen pieni musta muistivihko pitää olla, josta kaikki ne salaiset käyttäjätunnukset ja salasanat löytyvät. Mutta jos omistaa sellaisen salaisen pienen muistivihon, niin miten sitä voisi suojella. Varmaan pelottaisi hirveästi jos se hukkaantuu jonnekin. Katoaa, tai vaikka joku varastaa sen. Hmm...

• elisakettu kirjoitti:

Valekettu halusi keskustella Villestä. Hänhän se on se todellinen palvonnan kohde, ei suinkaan mikään elisakettu. Yrittää vain saada näyttämään sellaiselta, että muka tykkäisi elisasta, vaikka salaa tykkääkin Villestä.

Ville siis ollut tyly häntä kohtaan ja siksi laittelee linkkejä Villestä, jotta joku palstalainen ilmoittelisi asiasta Villelle ja he saisivat toisensa.

• sxth kirjoitti:

Hän voisi valottaa meille, kuinka noita kaikki feikkiprofiileja pystyy hallinnoimaan. Käyttääkö hän kaikille samaa salasanaa, onko useita liittymiä avoinna, vaiko pitää edessä pientä kirjaa tai listaa. Ja miten monta palstaa harrastus vaatii :)

Koska hän ei välitä matkia kirjoitustyyliä, lienee pitää kirjaa valenikeistään ja käyttää samaa salasanaa. Lopulta hän sekoaa

• runontaja kirjoitti:

Ville siis ollut tyly häntä kohtaan ja siksi laittelee linkkejä Villestä, jotta joku palstalainen ilmoittelisi asiasta Villelle ja he saisivat toisensa.

Ai niin joo, sellaista salakähmäistä käänteispsykologiaa. Mutta tästä nähdään, että valeketullakin toimii mielikuvitus; "sinä päivänä kun kohtaamme lopultakin toisemme... " Ai niin, mutta onko valeketun nimi sittenkin Minttu? (eikä olekaan runontajan?)

• elisakettu kirjoitti:

Mää luulen, että sellainen salainen pieni musta muistivihko pitää olla, josta kaikki ne salaiset käyttäjätunnukset ja salasanat löytyvät. Mutta jos omistaa sellaisen salaisen pienen muistivihon, niin miten sitä voisi suojella. Varmaan pelottaisi hirveästi jos se hukkaantuu jonnekin. Katoaa, tai vaikka joku varastaa sen. Hmm...

Kirjaamisesta tuli mieleen, pitää kirjata tämän päivän tehdyt työt

• runontaja kirjoitti:

Kirjaamisesta tuli mieleen, pitää kirjata tämän päivän tehdyt työt

Kirjaamisesta tuli mieleen, että huominen päivä on tällä menolla tärviöllä. Mutta pidetään sekin ihan näin palstalaisten kesken salaisuutena.

• elisakettu kirjoitti:

Ai niin joo, sellaista salakähmäistä käänteispsykologiaa. Mutta tästä nähdään, että valeketullakin toimii mielikuvitus; "sinä päivänä kun kohtaamme lopultakin toisemme... " Ai niin, mutta onko valeketun nimi sittenkin Minttu? (eikä olekaan runontajan?)

Hyvinkin mahdollista, ettei nimeni ole Minttu. Olen siitä täydellisen varma, ettei ole

• elisakettu kirjoitti:

Kirjaamisesta tuli mieleen, että huominen päivä on tällä menolla tärviöllä. Mutta pidetään sekin ihan näin palstalaisten kesken salaisuutena.

Huominen menee minulla laiskotellen. Ellei sää muuta suunnitelmiaan

• runontaja kirjoitti:

Hyvinkin mahdollista, ettei nimeni ole Minttu. Olen siitä täydellisen varma, ettei ole

Mutta aattelepas, jos synnytyslaitoksella sut hätäkastettiin Mintuksi ja hässäkässä sut heitettiin vahingossa väärään kehtoon. Nyt vaan vuosiakymmeniä myöhemmin saat tietää, ettet oikeasti olekaan poika nimeltä Päivi ja vanhempasi ovat oikeasti isokiho Mustakallioita tai jotain.

• runontaja kirjoitti:

Huominen menee minulla laiskotellen. Ellei sää muuta suunnitelmiaan

Huomenna sataa lunta tietyissä osin Suomea niin maan jumalottamasti. Itselläni päättyy eräs salainen toimeksianto, projektin pituus oli tällä erää kaksi viikkoa. Paljon siinä ihmisiä tuli stalkattua, mutta nyt voi hyvillä mielin levätä kaksi kokonaista päivää.

• elisakettu kirjoitti:

Mutta aattelepas, jos synnytyslaitoksella sut hätäkastettiin Mintuksi ja hässäkässä sut heitettiin vahingossa väärään kehtoon. Nyt vaan vuosiakymmeniä myöhemmin saat tietää, ettet oikeasti olekaan poika nimeltä Päivi ja vanhempasi ovat oikeasti isokiho Mustakallioita tai jotain.

Niih, mistä sen tietää, menikö synnytyslaitoksella vauvat sekaisin ja minun pitäisi loisia tällä hetkellä Karibialla ja nyt joku hyväkäs on siellä minun siasta.

• elisakettu kirjoitti:

Huomenna sataa lunta tietyissä osin Suomea niin maan jumalottamasti. Itselläni päättyy eräs salainen toimeksianto, projektin pituus oli tällä erää kaksi viikkoa. Paljon siinä ihmisiä tuli stalkattua, mutta nyt voi hyvillä mielin levätä kaksi kokonaista päivää.

No, mitä enemmän sataa lunta, sitä enemmän hommia. Tekee hyvää lompakolle

• runontaja kirjoitti:

Niih, mistä sen tietää, menikö synnytyslaitoksella vauvat sekaisin ja minun pitäisi loisia tällä hetkellä Karibialla ja nyt joku hyväkäs on siellä minun siasta.

"..minun siasta."

Eihän sikoja minnekään Karibialle lasketa muuta kuin ahneitten turistien pataan ja kitaan. Ne maailman matkaajat on kuule pelkkiä hyväkkäitä vaihdokkaita kaikki ja muistakkin tämä. Palstaluonteenomaisesti meidänkin täytyy ottaa oppia ja laittaa paluumatkaajat heti pataan.

Mutta näin loogisesti ajateltuna, pitäähän palstalla yksi salainen sikakin olla. On ollut kaikenmaailman hamsteria, oravaa, kettua, allikaattoria, pandaa ja koiraa. Miksi näin on, on aika mielenkiintoinen näkökulma. :)

• elisakettu kirjoitti:

"..minun siasta."

Eihän sikoja minnekään Karibialle lasketa muuta kuin ahneitten turistien pataan ja kitaan. Ne maailman matkaajat on kuule pelkkiä hyväkkäitä vaihdokkaita kaikki ja muistakkin tämä. Palstaluonteenomaisesti meidänkin täytyy ottaa oppia ja laittaa paluumatkaajat heti pataan.

Mutta näin loogisesti ajateltuna, pitäähän palstalla yksi salainen sikakin olla. On ollut kaikenmaailman hamsteria, oravaa, kettua, allikaattoria, pandaa ja koiraa. Miksi näin on, on aika mielenkiintoinen näkökulma. :)

Ehkä parempi niin, padassa on kuitenkin kuumat oltavat

• runontaja kirjoitti:

Ehkä parempi niin, padassa on kuitenkin kuumat oltavat

Parempi pakkasella lämpimässä peiton alla. Siellä sitä sitten voi katsella kaikkia salaisia ja eläimellisiä unia.

• elisakettu kirjoitti:

Parempi pakkasella lämpimässä peiton alla. Siellä sitä sitten voi katsella kaikkia salaisia ja eläimellisiä unia.

Etenkin nyt, kun on 25 pakkasta

• Pieni_musta_MUISTIKIRJA-
        elisakettu kirjoitti:

.

"Kaikki tapahtumat on kirjattava pieneen mustaan # MUISTIKIRJAAN #" raaps

har!1

.

• Pieni_musta_MUISTIKIRJA- kirjoitti:

.

"Kaikki tapahtumat on kirjattava pieneen mustaan # MUISTIKIRJAAN #" raaps

har!1

.

Hyvä, kun jotkut käyttää vielä kynän tynkää ja muistikirjaa. Moni tyytyisi sähköiseen muistiin

• kyllä_ehdottomasti---
        runontaja kirjoitti:

Hyvä, kun jotkut käyttää vielä kynän tynkää ja muistikirjaa. Moni tyytyisi sähköiseen muistiin

.

" Tarkkailen kaikkia ympäristön tapahtumia ja kirjaan ne pieneen mustaan muistikirjaan jatkuvalla syötöllä eläimien raivolla " eläin

har!1

.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4736
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      200
      2578
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1677
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      29
      1605
    5. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      21
      1369
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      22
      1305
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1217
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      146
      1081
    9. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      952
    10. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      924
    Aihe