Suomalainen työkaverini pahoinpideltiin eräänä perjantai-iltana ja toinen suomalainen työkaveri oli siltä udellut puhelimessa tämän maatessa sairaslomalla välittömästi: "Oliko ne tekijät maahanmuuttajia?". Kaveri oli totennut sille: "Kyllä ne oli ihan ehta Made In Finland". On todella kummallista, että suomalaiset nähdään aina puhtaina pulmusina, ettei me koskaan ketään pahoinpidellä?!
Suomalaisten yleistäminen
57
178
Vastaukset
Kannibaali, raajanrepijä matuja ei tänne lisäksi tarvita.
Lue hyvä ihminen mitä ne matut oikeasti tekee. Tappaa toisiaan ja nyt meitä."Kannibaali, raajanrepijä matuja ei tänne lisäksi tarvita."
Ei me suomalaiset tarvita suakaan!
Lue aloitukseni uudelleen, mitä suomalaiset pahoinpitelijät saattavat tehdä!
Jätkä makasi saatana kintut potkaistuna paskaksi verilammikossa asfaltilla ja joku baariruusu suomalainen nainen jopa raiskasi tämän kaverin ja ihmiset käveli vaan ohi!
Kerroppa ihmeessä missä kohtaa olen väittänyt kyseessä olevan tekijänä maahanmuuttaja?!ateisti1982 kirjoitti:
"Kannibaali, raajanrepijä matuja ei tänne lisäksi tarvita."
Jätkä makasi saatana kintut potkaistuna paskaksi verilammikossa asfaltilla ja joku baariruusu suomalainen nainen jopa raiskasi tämän kaverin ja ihmiset käveli vaan ohi!
Kerroppa ihmeessä missä kohtaa olen väittänyt kyseessä olevan tekijänä maahanmuuttaja?!Ois tehnyt mieleni sitä muijaa potkasta päähän, jos olisin tullut paikalle tai niitä jätkiä jotka oli hakannut siltä työkaveriltani kintut paskaksi!
- sitäsaamitäjne
No tätähän tänne on tilattu,oliko irakilaisia vai mitä?
- sokeripipari
ateisti1982 kirjoitti:
"Kannibaali, raajanrepijä matuja ei tänne lisäksi tarvita."
Kerroppa ihmeessä missä kohtaa olen väittänyt kyseessä olevan tekijänä maahanmuuttaja?!matuja ne on ,pahoinpitelijät kuitenkin ollut, tai sitten näitä vihervasurihörhöjä, nehän on nyt oikein kunnostautuneet tällä suomalaisten pahoinpitely saralla. äijät nyrkillä naisia mättää. ONNEKSI ALKAA OLEMAAN KATUPARTIOITA MEIDÄN TAVALLISTEN SUOMALAISTEN TURVAKSI JO MELKEEN JOKA KAUPUNGISSA. ISO KIITOS KATUPARTIOT. LOVE,LOVE.
sokeripipari kirjoitti:
matuja ne on ,pahoinpitelijät kuitenkin ollut, tai sitten näitä vihervasurihörhöjä, nehän on nyt oikein kunnostautuneet tällä suomalaisten pahoinpitely saralla. äijät nyrkillä naisia mättää. ONNEKSI ALKAA OLEMAAN KATUPARTIOITA MEIDÄN TAVALLISTEN SUOMALAISTEN TURVAKSI JO MELKEEN JOKA KAUPUNGISSA. ISO KIITOS KATUPARTIOT. LOVE,LOVE.
Täysin suomalaisia valkoihoisia olivat pahoinpitelijät ja uhri aloituksessani. Onko totuus sulle vaikeata sietää, joka on teidän ennakkoluulojenne vastainen!?
"ISO KIITOS KATUPARTIOT"
Todellisuudessa eivät edistä kaduilla turvallisuutta, päinvastoin? Tarkoituksena on muka suojata vain pikkutyttöjen turvallisuutta, mutta todellisuudessa on halu hakata kaikki vastaan kävelevät maahanmuuttajat. Katupartiot kuuluvat vihanlietsoviin ääriliikkeisiin, joita ei tarvita kadulla partioimassa. Poliisi riittää ja jollei riitä niin siihen on vaan tyytyminen ilman että kansa ottaa asioita omiin käsiinsä tehden hallaa vain itselleen.
- lplplpf
En ole huomannut, että kukaan täällä erityisemmin olisi suomalaisiakaan rikollisia puolustellut vaan on vaadittua kovempia rangaistuksia kautta linjan,
Suvakkien puolustelu keino on hyökätä mamuja puolustellessaan, että tekeehän ne suomalaisetkin, niin tekeekin, mutta prosentuaalisesti paljon vähemmän, eikä niitä hyväksytä enempää kuin mamujenkaan rikoksia,
Siis suvakit puolustelee mamujen rikoksia, kriitikot tuomitsevat kaikki rikolliset,"Suvakkien puolustelu keino on hyökätä mamuja puolustellessaan, että tekeehän ne suomalaisetkin"
En ole mikään suvakki. Määrittele se ja kirjoita suomea! Sä itse hyökkäät maahanmuuttajia vastaan ja puolustelet ettei koskaan suomalaiset ole raiskannut ketään suomalaista nuorta tyttöä!!!
"Siis suvakit puolustelee mamujen rikoksia, kriitikot tuomitsevat kaikki rikolliset,"
Kukaan ei puolustele yhtään mitään, kunhan te fasistiset suomalaiset joskus ymmärtäisitte ettei kaikkea mitä lehdissä lukee tule aina niin kevyesti totuutena ottaa, jotta siitä saada jokin aihe esim. Homma-foorumilla!!
Immosen retkulla on ulkomaalainen vaimo ja vastustaa julkisesti monikulttuurismia!? Immonen on tällöin jäävi laukomaan siitä yhtään mitään!- onononononon
ateisti1982 kirjoitti:
"Suvakkien puolustelu keino on hyökätä mamuja puolustellessaan, että tekeehän ne suomalaisetkin"
En ole mikään suvakki. Määrittele se ja kirjoita suomea! Sä itse hyökkäät maahanmuuttajia vastaan ja puolustelet ettei koskaan suomalaiset ole raiskannut ketään suomalaista nuorta tyttöä!!!
"Siis suvakit puolustelee mamujen rikoksia, kriitikot tuomitsevat kaikki rikolliset,"
Kukaan ei puolustele yhtään mitään, kunhan te fasistiset suomalaiset joskus ymmärtäisitte ettei kaikkea mitä lehdissä lukee tule aina niin kevyesti totuutena ottaa, jotta siitä saada jokin aihe esim. Homma-foorumilla!!
Immosen retkulla on ulkomaalainen vaimo ja vastustaa julkisesti monikulttuurismia!? Immonen on tällöin jäävi laukomaan siitä yhtään mitään!HOOOMOOOO,HÖNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ, hohhoijaa......
- sokeripipari
onononononon kirjoitti:
HOOOMOOOO,HÖNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ, hohhoijaa......
huh huh, tää ateisti tai joku, on ihan sekasin, mitä lie mömmöjä päässä, oikee apinaorkesterin solisti. hihhihiiii, tai sit ei ole saanut pimpsaa, suvakki hönöt ei helposti saa kun ne on niin rääpäleitä ja pelkureita.
"Suvakkien puolustelu keino on hyökätä mamuja puolustellessaan, että tekeehän ne suomalaisetkin, niin tekeekin, mutta prosentuaalisesti paljon vähemmän"
Tilastoja ja pitäviä todisteita kuulisin sinulta enemmö, kiitos. Pitäviksi todisteiksi tai tilastoiksi ei riitä vain Iltapäivälehtien kaltaiset lööpit ja se kaikki muu mediamyllytys, joihin ihmiset muodostavat aina omat käsityksensä jne.
Suomi on kautta aikojen kuulunut maailman väkivaltaisinpiin maihin kuuluva valtio ja ollut sellainen jo paljon ennen tätä mittavaa pakolaisten tulvaa tai jo ennen paljon ennen kuin yhtäkään tummaihoista Suomen maan kamaralle on tullut.
Monilla suomalaisilla on väkivaltainen asenne ja mielipide juuri näihin asioihin. Ollaan todella omahyväisiä ja jos meilläkin menee "huonosti" niin kaikilla muillakin pitää mennä eli suomalaisten työttömyyttä ei pitäis verrata miltään osin noihin sota-alueiden sotiin tai sodan hädässä eläviin ihmisiin. Esim. työttömille annetaan toimeentulo, joten ilmeisesti tuollainen "katupartiotoiminta" korvaa suomalaisilta senkin, että ei voi ottaa esim. siivomistyötä vastaan ja kunnei sossu enää maksa baarissa oluttakaan niin pitää sitten huumautua jostakin muusta?
Työkaveri, jonka hakattiin jätettiin siihen "verilammikkoonsa" makaamaan asfaltille hieman ennen baarin sulkemisaikaa ja ne baarista tulleet suomalaiset vaan kulki siitä ohi, joten ihmettelen suomalaisilta yhtäkkistä sitä "auttamisintoa" perustamalla joitakin ihme katupartioita ja muita tuollaisia, jollei motiivina ole pelkästään vaan tuo maahanmuuttajoen hakkaaminen. Suomalaisia tuskin auttaisi, kuten soittaa hälytyskeskukseen, jollei pahoinpitelijä ole ollut maahanmuuttaja vaan suomalainen tai sitten laitettaisi uhrin sanat suuhun ja soitettaisi hätänumeroon vastoin tapahtumia, että maahanmuuttaja sen hakkasi.
Työkaverini sai maata siinä verilammikossaan noin 3 tuntia ja oli yrittänyt kontatakin ennen jonkun matkaa kotionsa kuin naama veressä ja kintut paskana kunnes joku varhaisaamuinen koiran kusettaja ja ammatiltaan sairaanhoitaja löysi työkaverini siitä baarin nurkilta. Hän oli omien sanojen mukaan herännyt siihen kun oli kuullut keskiyöllä ääniä ja oli huutanut "auttakaa"! Verenhyytymä päässä ja mua nuorempi sälli! Kinttu tuli kuntoon, mutta se verenhyytymä päässä vaikuttaa häneen koko elämänsä ajan ja tämä kaikki siksi kun Suomessa auttamisvelvollisuus ei sido ihmistä mihinkään!onononononon kirjoitti:
HOOOMOOOO,HÖNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ, hohhoijaa......
homoksi minua ei saa vaikka puolustankin heterona homojen oikeuksia ja hönökin taidat olla kuule ihan itte!
- suvakkitrolli
Mikä olkiukko taas! Ja mamuttajasuvakit kehtaavat vielä puhu yleistämisestä??
Trolli yrittää puolustella mamujen väkivalta-aaltoa sillä, että joku tuttu hakattiin?!
Huhhuh....- sokeripipari
ateisti1982 kirjoitti:
Kannattaisi pitää suusi soukemmalla tai hakataan kohta sut!
niin varmaan, hihhihhii, mee nyt sinne äitis vieree nukkumaan , voit vaikka saada niinku eilenkin, ja pääs selvii näin aamutuimaan.
sokeripipari kirjoitti:
niin varmaan, hihhihhii, mee nyt sinne äitis vieree nukkumaan , voit vaikka saada niinku eilenkin, ja pääs selvii näin aamutuimaan.
kyllä mulla on nainen, jolta saan! Äitiäni en ole tarvinnut moisiin puuhiin niin kuin sinä!
- pglpglp
Hyvä trolli tietää minkä verran voi uskottavasti valehdella.
Oikeastaan aika säälittävä yritys.Mä en valehdellut vaan aloitukseni oli puhdasta faktaa. Etkö hyväksy totuutta silmästä silmää, hammas hampaasta!!??
- NikolaiToinen
ateisti1982 kirjoitti:
Mä en valehdellut vaan aloitukseni oli puhdasta faktaa. Etkö hyväksy totuutta silmästä silmää, hammas hampaasta!!??
Toivottavasti tämä silmä silmästä, hammas hampaasta otetaan käyttöön myös tulijoiden suhteen.
NikolaiToinen kirjoitti:
Toivottavasti tämä silmä silmästä, hammas hampaasta otetaan käyttöön myös tulijoiden suhteen.
Riippuen mistä niitä suomalaisia nationalisti-renttuja kävelee mua vastaan!
NikolaiToinen kirjoitti:
Älä kävele mua vastaan!
- ujeeoyghy
Lestadiolainen Sipilä suojelee kuraoerseitä
- keppiheppi
Onko kuraperse jäänyt ilman tänään,eikö löytynyt raiskattavia,vai etkö uskaltanut partion takia?
keppiheppi kirjoitti:
Onko kuraperse jäänyt ilman tänään,eikö löytynyt raiskattavia,vai etkö uskaltanut partion takia?
En ole kuraperse...opettele puhuttelemaan aitoa suomalaista aikuista miestä! Minua ei myöskään sinutella, kuraperse!
Suomalaisen naisen kanssa parisuhteessa elävänä tuskin sellaisesta jään paitsi, mitä ehkä sinä saatat jäädä kun et saa tänään pillua. On tietty eriasia haluanko 4. kertaa tänään pillua vai en, kun 3 kertaakin päivän aikana jo ihan hyvin riittää mulle! :)ateisti1982 kirjoitti:
En ole kuraperse...opettele puhuttelemaan aitoa suomalaista aikuista miestä! Minua ei myöskään sinutella, kuraperse!
Suomalaisen naisen kanssa parisuhteessa elävänä tuskin sellaisesta jään paitsi, mitä ehkä sinä saatat jäädä kun et saa tänään pillua. On tietty eriasia haluanko 4. kertaa tänään pillua vai en, kun 3 kertaakin päivän aikana jo ihan hyvin riittää mulle! :)Katupartiot on täyttä fasismia ja oikeistoradikalismia. Eikö katupartioissa olleilla miehillä ole muuta tekemistä näin perjantai-iltaisin, kuten pillun saaminen kotonaan kuin metsästellä maahanmuuttajia pesäpallomailoilla. Tai sitten on suuri houkutus raiskata itte ne suomalaiset pikkutytöt, ettei maahanmuuttajat kerkiä ensin.
Mä alan kohta perustella antikatupartio-jengin erään itsepuolustuslajin 3. DAN mustavyön omaavana ja otan 3 saman henkistä kaveria mukaan (pari suomalaista sälliä on 2. DAN ja yks muija ruskea vyö on valmennettavani (1. DAN musta vyö on sillä kuukauden päästä) - omaa lajissa pesismailat ja ns. revolveritorjunnat, jollei ala nuo katupartiot lähtee Turun kaduilta kotionsa päin...ilman, että pitää niitä lähteä raahaamaan kotionsa päin pää kainalossa (="taksina") tai pari kertaa tintata äijiä sairaalakuntoon niin luopuisivat visusti jo! Suomi ei ole mikään katujengimaa niin että jokaisee
Antaa niiden maahanmuuttajien elää rauhassa ja jollei virkavalta siihen pysty, ettei maahanmuuttajat raiskaa suomalaisia nuoria tyttöjä (vaikka niitä tyttöjäkin vähn se mokkakiku kiinnostaa) niin miten kuvittelet Katupartion selviävän jotakin maahanmuuttajaa vastaan pesäpallomailoineen, kun siitä ei tiedä onko tyyppi suorittanut itsepuolustuslajia ja vetää katupartioilta pesäpallomailat kahtia ja voi vetää sellaista mustavyörulettia että ne Katupartioäijät makaavat vielä sairaalan teho-osastolla pesismaila perseessä pystyssä. Koitin ainakin varoitella ja todennäköisesti jossakin vaiheessa Iltapulut kirjoittelee lehtiinsä maahanmuuttajat hakkasivat katupartiot!
Minä en käytä itsepuolustustaitojani mihinkään maahanmuuttajien vainoomiseen, koska en ole mikään muukalaisvihoissani oleva suomalainen paskakasa vaan päinvastoin!
Jos nuo katupartiot havaitsee ihoväriltään erimaalaisen niin mätkivät sen...se, että ovat puolustamassa niitä suomalaisia nuoria tyttöjä (joilta ei itte kehtaa pyytää/saa koskaan pillua tai ovat sitä pillua vailla) on vain tekosyy saadessaan mätkiä ohikulkevaa maahanmuuttajaa tms. Siinä tuo suomalaisten nuorten tyttöjen puolustaminen on ihan paskan hailee!- aggressiota123
" ateisti1982 kirjoitti:
Suomalaisen naisen kanssa parisuhteessa elävänä tuskin sellaisesta jään paitsi, mitä ehkä sinä saatat jäädä kun et saa tänään pillua. On tietty eriasia haluanko 4. kertaa tänään pillua vai en, kun 3 kertaakin päivän aikana jo ihan hyvin riittää mulle! :)
'''
Katupartiot on täyttä fasismia ja oikeistoradikalismia. Eikö katupartioissa olleilla miehillä ole muuta tekemistä näin perjantai-iltaisin, kuten pillun saaminen kotonaan kuin metsästellä maahanmuuttajia pesäpallomailoilla. Tai sitten on suuri houkutus raiskata itte ne suomalaiset pikkutytöt, ettei maahanmuuttajat kerkiä ensin.
Mä alan kohta perustella antikatupartio-jengin erään itsepuolustuslajin 3. DAN mustavyön omaavana ja otan 3 saman henkistä kaveria mukaan (pari suomalaista sälliä on 2. DAN ja yks muija ruskea vyö on valmennettavani (1. DAN musta vyö on sillä kuukauden päästä) - omaa "
Ei kai voi muuta odottaakaan, kun tätä. Sosialistinen EU-imperium, joka sekoittaa kansallisuudet ja uskonnot tahallaan saadakseen valtaa. Kukaan ei vastaa kenestäkään, kaikki hakkaavat toisia. aggressiota123 kirjoitti:
" ateisti1982 kirjoitti:
Suomalaisen naisen kanssa parisuhteessa elävänä tuskin sellaisesta jään paitsi, mitä ehkä sinä saatat jäädä kun et saa tänään pillua. On tietty eriasia haluanko 4. kertaa tänään pillua vai en, kun 3 kertaakin päivän aikana jo ihan hyvin riittää mulle! :)
'''
Katupartiot on täyttä fasismia ja oikeistoradikalismia. Eikö katupartioissa olleilla miehillä ole muuta tekemistä näin perjantai-iltaisin, kuten pillun saaminen kotonaan kuin metsästellä maahanmuuttajia pesäpallomailoilla. Tai sitten on suuri houkutus raiskata itte ne suomalaiset pikkutytöt, ettei maahanmuuttajat kerkiä ensin.
Mä alan kohta perustella antikatupartio-jengin erään itsepuolustuslajin 3. DAN mustavyön omaavana ja otan 3 saman henkistä kaveria mukaan (pari suomalaista sälliä on 2. DAN ja yks muija ruskea vyö on valmennettavani (1. DAN musta vyö on sillä kuukauden päästä) - omaa "
Ei kai voi muuta odottaakaan, kun tätä. Sosialistinen EU-imperium, joka sekoittaa kansallisuudet ja uskonnot tahallaan saadakseen valtaa. Kukaan ei vastaa kenestäkään, kaikki hakkaavat toisia.Mä en hakkaa ketään.
Minut on jo muinoin kansallisesti sekoitettu suomenruotsalaiseen ja liivinmaalaisen/baltiansaksalaisen välillä ja minussa on myöskin jonkin verran saksalaista aatelistakin verta. Onhan se todella kummallista, että edelleenkin suomalainen sisäsiittoisuus on jokin kunnia-asia tai "in", muttei sitten näin sekasiittoisen sperma heti naisille kelpaakaan! :)aggressiota123 kirjoitti:
" ateisti1982 kirjoitti:
'''
Ei kai voi muuta odottaakaan, kun tätä. Sosialistinen EU-imperium, joka sekoittaa kansallisuudet ja uskonnot tahallaan saadakseen valtaa. Kukaan ei vastaa kenestäkään, kaikki hakkaavat toisia.Uskonnot eivät vaikuta asioihin mitenkään, kuten aikaisemmin jo totesin että onhan Suomen kantaväestössä muslimeja eivätkä he ole mitään pommi-iskuja tehneet. Ovatko siis vääränlaisia muslimeja?!
ateisti1982 kirjoitti:
Uskonnot eivät vaikuta asioihin mitenkään, kuten aikaisemmin jo totesin että onhan Suomen kantaväestössä muslimeja eivätkä he ole mitään pommi-iskuja tehneet. Ovatko siis vääränlaisia muslimeja?!
Kannattaisi muistaa vaan mitä norjalainen kristinuskoinen äärihihhuli teki Norjassa Utøyan saarella v. 2011. Tappoi lämpimikseen 100 ihmistä ja sä väität yhä, että muslimi edelleenkin pahempi!
- oiuyttyuu
ateisti1982 kirjoitti:
Kannattaisi muistaa vaan mitä norjalainen kristinuskoinen äärihihhuli teki Norjassa Utøyan saarella v. 2011. Tappoi lämpimikseen 100 ihmistä ja sä väität yhä, että muslimi edelleenkin pahempi!
Kirjoituksista päätellen sulla ateisti on polla pahasti sekaisin. Mene hoitoon.
oiuyttyuu kirjoitti:
Kirjoituksista päätellen sulla ateisti on polla pahasti sekaisin. Mene hoitoon.
Koita nyt ymmärtää että sä olet täysin väärä ihminen diagnosoimaan mun ajatuksiani!
- 34GFF
Suomalaiset ei oo viattomia, mutta muslimit on pahinta saastaa. Sitä faktaa et pysty muuttaa vaikka kuinka haluaisit.
- jhakh
Ei näin ole edes väitetty. Hellitä sinäkin. Suomalaisille voit yrittää puhua, sama kieli.
"muslimit on pahinta saastaa."
Sellaisia valtauskonnot on, kuten kristinuskokin! Kulttuuri ei Suomessa siitä muuttuisi vaikka Helsinkiin rakennettaisi Suur-Moskeija!!
Elämme kuitenkin maassa jossa on uskonvapaus, jossa saa olla kristittyjä, uskonnottomia/ateisteja ja myöskin muslimeja jne.! En vain oikein ymmärrä mihin Suomessa on se "uskonvapaus" unohtunut kun vaalitaan vain sitä kristinuskoa!
Suomen kantaväestössä osa on muslimeja. Tuskin he mitään saastaisia ole.
Mene Eurajoen Olkiluotoon, jossa monet lapset kuolevat leukemiaan säteilyn ansiosta. Se vasta saastaista on!?jhakh kirjoitti:
Ei näin ole edes väitetty. Hellitä sinäkin. Suomalaisille voit yrittää puhua, sama kieli.
"Suomalaisille voit yrittää puhua, sama kieli."
Paitsi ettei suomalainen fasisti ymmärrä suomea!- Veljeile.kokoomusta
ateisti1982 kirjoitti:
Sellaisia valtauskonnot on, kuten kristinuskokin! Kulttuuri ei Suomessa siitä muuttuisi vaikka Helsinkiin rakennettaisi Suur-Moskeija!!
Elämme kuitenkin maassa jossa on uskonvapaus, jossa saa olla kristittyjä, uskonnottomia/ateisteja ja myöskin muslimeja jne.! En vain oikein ymmärrä mihin Suomessa on se "uskonvapaus" unohtunut kun vaalitaan vain sitä kristinuskoa!
Mene Eurajoen Olkiluotoon, jossa monet lapset kuolevat leukemiaan säteilyn ansiosta. Se vasta saastaista on!?Sinä se vasta paatunut oletkin. Olet vaan itse vetäytynyt syrjäytyneen rooliin.
Veljeile.kokoomusta kirjoitti:
Sinä se vasta paatunut oletkin. Olet vaan itse vetäytynyt syrjäytyneen rooliin.
Ainut vaan etten kannata yhtäkään hallituspuoluetta!
- NikolaiToinen
ateisti1982 kirjoitti:
Mene Eurajoen Olkiluotoon, jossa monet lapset kuolevat leukemiaan säteilyn ansiosta. Se vasta saastaista on!?Milloinkas viimeksi olet nähnyt kristittyjen käyttäytyvän islaminuskoisten tavoin?
Veljeile.kokoomusta kirjoitti:
Sinä se vasta paatunut oletkin. Olet vaan itse vetäytynyt syrjäytyneen rooliin.
En ole syrjäytynyt. Omistan asunnon ja käyn ansiotöissä -harvoin . Minulla on ihana vaimo, joka minua rakastaa ja minä rakastan häntä. Ymmärrän ennakkoluulojanne ehkä varsin hyvin, mutta kun ne eivät vastaa todellisia käsityksiä. Miksi haluatte harjoittaa väkivaltaa ihan tahdon varassa? Miksi ette hanki ittelleni jotakin harrastusta ja rauhoita niihin omaa agressiotanne? Se voisi rauhoittaa ennakkokäsityksiännekin jostakin sellaisista mitä ette ole kohdannut. Tuskin ne ovat teille ihan jotakin itsepuolustuslajeja, kun niistä saattaisi koitua teille itsellenne vain hankaluuksia ja kenties vammoja, mutta hankkikaa vaikkapa palapeli tai menemällä Taijiin tai Joogaan!
ateisti1982 kirjoitti:
En ole syrjäytynyt. Omistan asunnon ja käyn ansiotöissä -harvoin . Minulla on ihana vaimo, joka minua rakastaa ja minä rakastan häntä. Ymmärrän ennakkoluulojanne ehkä varsin hyvin, mutta kun ne eivät vastaa todellisia käsityksiä. Miksi haluatte harjoittaa väkivaltaa ihan tahdon varassa? Miksi ette hanki ittelleni jotakin harrastusta ja rauhoita niihin omaa agressiotanne? Se voisi rauhoittaa ennakkokäsityksiännekin jostakin sellaisista mitä ette ole kohdannut. Tuskin ne ovat teille ihan jotakin itsepuolustuslajeja, kun niistä saattaisi koitua teille itsellenne vain hankaluuksia ja kenties vammoja, mutta hankkikaa vaikkapa palapeli tai menemällä Taijiin tai Joogaan!
Piti kirjoittaa: - harvoin sellainen on syrjäytynyt!?
NikolaiToinen kirjoitti:
Milloinkas viimeksi olet nähnyt kristittyjen käyttäytyvän islaminuskoisten tavoin?
Onko muslimit halunneet työntää naamaansa Suomessa päätöksen tekoihin yhtään mitenkään tai yhtä yleisin tavoin kuin kristityt ottamalla kantaa jollakin tavalla Suomessa säädettyihin esim. homoseksuaalien avioliittoon, kuten taas kristinuskoiset ovat siihen liikaa työntäneet nokkaansa? Ihan tasan tarkkaan niistä on heille tulkittu omalla kielellä. Kuinka monta homoseksuaaleja on ennakkokäsityksiesi mukaan muslimina tai kristittynä?
NikolaiToinen kirjoitti:
Milloinkas viimeksi olet nähnyt kristittyjen käyttäytyvän islaminuskoisten tavoin?
Milloin olet havainnut jokaisen islamiuskoiset käyttäytyneen kristinuskovan tavoin!?!? Yksikään islamiuskoinen ei ole vainonut kantaväestöä tuputtamalla uskoansa tai vainonut ylipäätänsä ja sekin on ihmisriistoa siinä missä mielessä että yleistät jatkuvasti jokaisen islaminuskoisen miehen tekevän aina Suomessa raiskauksen!
Vastaa kysymykseeni:
Jos tietty muslimimies raiskaa suomalaisen kauniin naisen niin pitäisikö se olla sitten aina jokin suurempi juttu kuin että suomalainen mies raiskaa suomalaisen kauniin naisen tai minkä rotusen hyvänsä!?
Varsinkin jos kaunis suomalainen nainen tulee raskaaksi SUOMALAISELLE raiskaajalleen niin olisihan se teistä tietty hienoa että raiskattu sen synnyttäisi ja varsinkin kun jälipolvi olisi vähemmän monikuluutturilleni kuin jonku muslimin raiskaamana!? :)
- ViherStalinistit
Niin koska suomalaiset ovat pahoipidelleet, raiskanneet, tappaneet ja ryöstäneet. Niin meillä on velvollisuus tuoda myös vastaavanlaisia rikollisia kehitysmaamuslimeita
suomi täyteen, koska se on solidaarista ja muodikasta.- ppoioppppoo
Joo. Koska suomalainen tekee sitä sun tätä. Pitää ehdottomasti tuoda samaa kamaa muualta. Se jos mikä rikastuttaa. Rikolliset helevettiin.
ppoioppppoo kirjoitti:
Joo. Koska suomalainen tekee sitä sun tätä. Pitää ehdottomasti tuoda samaa kamaa muualta. Se jos mikä rikastuttaa. Rikolliset helevettiin.
"Rikolliset helevettiin."'
Samoin te, joilla on Suomessa auttamisvelvollisuus, mutta ette halua sitä koskaan noudattaa ja silloin se on rikosnimikkeellä "heitteillejättö". Hyväksytte "auttamisenkin" vain silloin jos uhrina on jokin pikkutyttö, mutta ette halua auttaa henkihieverissä olleita suomalaisia miestä joka ois kadulla hakattu, jollei sitä ole hakannut joku maahanmuuttaja vaan päänsä baarissa sekoittanut suomalainen mahdollisesti jokin sekakäyttäjä!?
- pois.maasta.heti
http://www.finnleaks.net/en-kesta-enempaa-vastaanottokeskuksen-naistyontekija-koki-jatkuvaa-ahdistelua-ja-pelkoa/
Näin käyttäytyvät turvapaikanhakijat Saksassa. Meillä varmaan samanlaista, mutta kukaan ei uskalla kertoa siitä.Niin onko ollut samanlaista?! Sä sen paremmin tiedät kuten Persujen Juho Eerolakin, joka ei ole kohta yli 5 vuoteen ollut Maahanmuuttovirastosn palveluksessa vaan Eeerolan palkanmaksun hyysääminen on jatkunut suomalaisilta Kansanedustajapalkkioilla. On niin turha äijä kuin olla ja voi!
- tyuuyttthhhh
ateisti1982 kirjoitti:
Niin onko ollut samanlaista?! Sä sen paremmin tiedät kuten Persujen Juho Eerolakin, joka ei ole kohta yli 5 vuoteen ollut Maahanmuuttovirastosn palveluksessa vaan Eeerolan palkanmaksun hyysääminen on jatkunut suomalaisilta Kansanedustajapalkkioilla. On niin turha äijä kuin olla ja voi!
Et voi myöskään väittää, ettei olisi.
Persut nyt on täysin perseessä. Niiden suurin agenda on täyttää maa kaltaisillaan rikollisilla. Siinä puolueessa näitä riittää. - onneksionhiljaa
ateisti1982 kirjoitti:
Niin onko ollut samanlaista?! Sä sen paremmin tiedät kuten Persujen Juho Eerolakin, joka ei ole kohta yli 5 vuoteen ollut Maahanmuuttovirastosn palveluksessa vaan Eeerolan palkanmaksun hyysääminen on jatkunut suomalaisilta Kansanedustajapalkkioilla. On niin turha äijä kuin olla ja voi!
nyt onneks huumehörhö ateisti1982 on sammunut, huhhuh mitä sontaa suolsi raukka suustaan, oikein tyypillistä anarkistin hakkaus uhoa.
tyuuyttthhhh kirjoitti:
Et voi myöskään väittää, ettei olisi.
Persut nyt on täysin perseessä. Niiden suurin agenda on täyttää maa kaltaisillaan rikollisilla. Siinä puolueessa näitä riittää.Olis kannattanut miettiä ennen kuin äänestää niitä vennamo-soinilaisia ja muita nationalisteja, jotka osaavat puhua mutta kun saavat valtaa eivät pysy enää puheidensa tai tekojensa takana ja sehän tiedetään jo SMP:n ajoilta millaisia idiootteja ne ovat.
Ainoa puolue, joka puolustaa enää köyhyyttä on vasurit!onneksionhiljaa kirjoitti:
nyt onneks huumehörhö ateisti1982 on sammunut, huhhuh mitä sontaa suolsi raukka suustaan, oikein tyypillistä anarkistin hakkaus uhoa.
"nyt onneks huumehörhö ateisti1982 on sammunut, huhhuh mitä sontaa suolsi raukka suustaan, oikein tyypillistä anarkistin hakkaus uhoa"
Sähän nyt näytät tietäväsi ihmisten huumeiden käytöstä ja sama perustuu siihen ennakkoluuloiseen elämän kuvaasi, mitä lauot täällä maahanmuuttaneistakin.
Jos se tieto sua ehtään tyydyttää niin en ole koskaan polttanut EDES tupakkaa, joten en ole huumehörhö enkä myöskään alkoholisti, koska työelämä ei ehkä salli moisia.
Anteeksi, että olen sairaslomalla täysin fyysisestä sairaudestani ja samalla minua potuttaa mm. maahanmuuttajien mätkintä kaduilla tai 5 vuotta tapahtunut työkaverini pahoinpitely!
- PerantyökaveriMyös
Aloittaja olisi voinut kertoa että tämä työkaverimme eli Pera koitti kapakan vessassa väkisin "auttaa" nuoria miehiä pissaamisessa ja sai siksi turpaansa. Nyt Pera muistaa ettei kenenkään kikkeliin kosketa eikä sitä koiteta imeä ilman lupaa, ei suomalaisten eikä mamupoikienkaan.
Tämä "Pera" vaan istui kapakissa ihan yksin omassa pöydässä ja poistuessa ulos baarista tuli suomalainen nuorisoporukka kimppuun ja jokunen oli muijakin siitä baarista. Jokaiselta niiltä pahoinpitelijältä tuli potku päähän ja nainen jopa miltein raiskasi sen "Peran". Kyseessä oli lähiökapakka. Pera lähti vain silloin eräänä iltana neljän lapsen isänä hieman omille teilleen! Ei ketään tule hakata mistään syystä tai missään!?
Kun käytämme pahoinpidellystä nimeä "Pera" niin hän ei halunnut koskettaa tai hipelöidä ketään vierasta naista tai varsinkaan kenenkään kikkeliä!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?4034763- 3671900
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä391801Minun on vaikea ymmärtää
Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut401270Harvinainen yhteiskuva! Anna Puu ja Jukka-rakas uudenvuoden yössä - Hän on Jenni Vartiaisen EX-mies
Laulaja, lauluntekijä Anna Puu on naimisissa tuottaja Jukka Immosen kanssa, joka on myös laulaja Jenni Vartiaisen ex. N5886Teennäinen ihminen?
Eilen joku halusi ottaa siitä aihetta. Millainen ihminen on teennäinen? Joku mielikuva itsellänikin on, että sellainen132878Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll70845- 46827
Suomi tarvitsee todellisuudessa paljon enemmän apua kuin Ukraina
Ukrainalla on omaa asetuotantoa huomattavasti, mm. tykit, miljoona droonia vuodessa, erilaisia ohjuksia,... Suomella ei132770Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la112757