Ennustukseni vuodelta 2006 on osunut kohdalleen

Unohtunut

Tuli jo tuolloin ihmeteltyä maailman menoa melkoisen kriittisesti ja ennustin islamista tulevan merkittävä ongelma euroopalle ja myös suomelle. Tuolloin palstalla oli ilmeisesti melkolailla aktiiveja viher/vasemmistoon kallella olevia ateisteja ja feministeja, jotka luonnollisen vasemmistolaisen ajattelumallin mukaan syyttivät minua rasistiksi. No, he ovat saaneet haluamansa ja nyt ainakin osa heistä on havahtunut huomaamaan, että ehkä muutkin uskonnot kuin kristinusko ja juutalaisuus, ovat ongelmallisia sekularille yhteiskunta mallille. Kristinusko ja juutalaisuus lienevät vähiten ongelmallisiia länsimaiselle yhteiskunnalle, mutta islam on selvästi erittäin ongelmallinen. Islam ei hyväksy edelleenkään muuta kuin islamin mallin mukaisen yhteiskunnan kuten kaikki ovat jo käytännössä huomanneet. Kristitty kirkko on laskenut housunsa alas ja odottaa muhamedin opin penetraatiota ja ejakulaatiota. Irja Askola ja Kari Mäkinen etunenässä.

Harmi vain, että nämäkin uskovaishullut otetaan edelleen vakavasti kristittyjen joukoissa. Sitten omaa osaansa näyttelevät nämä eri puolueiden poliitikot, jotka tekevä miljoonia taskuihinsa myymällä turvapaikanhakijoiden majoitus yms muita palveluita yhteiskunnalle. Äänestäjä ei voi tehdä mitään ja media rummuttaa edelleen samaa propagandaa. Toki nyt kun MV lehdestä on tullut merkittäväå informaatiokanava on muukin media joutunut hieman tutkimaan omaa propagandaansa. Suomeen on saatu vihdoin demokratia ja demokratian tuoja tulee massta jota ei oiken demokraattisesksi vielä monessa paikassa uskota, eikä se sitä toki vielä täydellisesti olekaan. Mutta vihdoin on jonkinlainen demokratian henkäys saatu suomalaiseen mediaan. Enää ei pnaviher koulutettu tomittajakunta voi manipuloida kansaa niin täydellisesti kuin ennen. Jos hyvin käy niin suomalainenkin saattaa saada muunlaistakin informaatiota kuin marxilais-leninistisen filtterin kautta suodatettua roskaa jossa ei ymmärretä mitään länsimaiseta yhteiskunnasta eikä ironista kyllä edes omasta yhteiskunnasta, koska yhteikunta analyysi on jo perusteista lähtien väärä, koska se ei huomioi ihmistä itseään ja tekee tästä syystä päätelmiä joilla ei ole todellisuudessa mitään kaikupohjaa.

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ennustajaukko/akka.
      >>> Toki nyt kun MV lehdestä on tullut merkittäväå informaatiokanava on muukin media joutunut hieman tutkimaan omaa propagandaansa. <<<

Sinulla on todella merkittävä a´ja arvovaltainen lähde - MV. Lisäksi se on todella luotettava. Kiitämme e......

• KansaTietää

Kommunisteja ja punaviherfemakkoja häiritsee kun joku toimija uskaltaa tuoda totuuden esiin. Kommunisti toimittajat itkee kun valheet eivät enää mene läpi koko kansaan...

• KansaTietää kirjoitti:

Kommunisteja ja punaviherfemakkoja häiritsee kun joku toimija uskaltaa tuoda totuuden esiin. Kommunisti toimittajat itkee kun valheet eivät enää mene läpi koko kansaan...

En ole huomannut, että kokoomuslaisetkaan arvostaisivat Janitskinin läpyskää pätkän vertaa.

• miten.se.on
        RepeRuutikallo kirjoitti:

En ole huomannut, että kokoomuslaisetkaan arvostaisivat Janitskinin läpyskää pätkän vertaa.

Osaavatko kokoomukselaiset lukea?

• Itse666

Minä olen sanonut 30 vuotta että islam on suurin uhka ihmiskunnalle. Ja nyt se on. Suurempi kuin ilmastonmuutos, sodat, nälänhätä, Afrikka, ja sosialismi. Vaikkakin sosialismi on varmaan yhtä vaarallinen.

• fda

Uskonnot ovat ongelmallisia, jos olit vasta 2006 pelkäämässä islamia myöhästyit aika paljon junasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1861
    2. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      143
      1741
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      56
      1562
    4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      167
      1382
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      177
      1375
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      151
      1326
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1228
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      76
      1183
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1168
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1055
    Aihe