On kummallinen tilanne. Meillä meni miehen kanssa hyvin...siis minun näkökulmastani. Tapailimme yli puoli vuotta, sitä ennen tunsimme vuoden verran. Oli hyvä olla yhdessä. yhtä äkkiä mies muuttui, näki selvästi että joku asia vaivaa. Kysyin asiaa monesti että mikä hätänä jne. niin vastauksena sain että stressiä jne. Jatkuvasti huonolla tuulella, negatiivinen...en saa vastausta että mikä on. Siispä otin nyt etäisyyttä ja annan tilanteen hengähtää. Emme ole riidelleet, eikä ole minun tietääkseni mitään tapahtunut...eli jos on niin minä en siitä siis tiedä. Tuntuu että olen umpikujassa. Epäreilua pimittää suhteessa asioita, varsinkin jos on tyytymätön minuun niin miksi ei vaan sano sitä. Olen surullinen, ikävöin häntä kovasti. En tiedä miten edetä.
miten eteenpäin
3
194
Vastaukset
- noei
Ethän sinä missään suhteessa ole, sinähän olet vain tapaillut miestä, olet säälittävä.
- Senja10
hah sinä se täällä säälittävä olet.oikein isolla ässällä. On se kumma kun kaikenlaiset vitipäät ottaa osaa keskusteluun vaikka ei ole minkäänlaista järkevää sanottavaa.vittu mikä tyyppi
- 2O16
Oletko varma ettet seurustele narsistisen miehen kanssa? Tilanne alkaa juuri tällaisilla pienillä teoilla ja sanomisilla. Sitten pikku hiljaa hän murentaa itsetuntosi ja sinä teet koko ajan kaikkesi että miehellä olisi hyvä olla.
Ota ryhtiä ja lopeta yhteydenpito. Jos mies haluaa suhteen kanssasi niin hän ottaa yhteyttä. Sillä aikaa sinä voisit katsella oikeata miestä kumppaniksesi. Kevät tulee...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää382181Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten642032Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211930HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363881670Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031641Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241464Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821092Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 75915
- 27899