On kummallinen tilanne. Meillä meni miehen kanssa hyvin...siis minun näkökulmastani. Tapailimme yli puoli vuotta, sitä ennen tunsimme vuoden verran. Oli hyvä olla yhdessä. yhtä äkkiä mies muuttui, näki selvästi että joku asia vaivaa. Kysyin asiaa monesti että mikä hätänä jne. niin vastauksena sain että stressiä jne. Jatkuvasti huonolla tuulella, negatiivinen...en saa vastausta että mikä on. Siispä otin nyt etäisyyttä ja annan tilanteen hengähtää. Emme ole riidelleet, eikä ole minun tietääkseni mitään tapahtunut...eli jos on niin minä en siitä siis tiedä. Tuntuu että olen umpikujassa. Epäreilua pimittää suhteessa asioita, varsinkin jos on tyytymätön minuun niin miksi ei vaan sano sitä. Olen surullinen, ikävöin häntä kovasti. En tiedä miten edetä.
miten eteenpäin
3
117
Vastaukset
- noei
Ethän sinä missään suhteessa ole, sinähän olet vain tapaillut miestä, olet säälittävä.
- Senja10
hah sinä se täällä säälittävä olet.oikein isolla ässällä. On se kumma kun kaikenlaiset vitipäät ottaa osaa keskusteluun vaikka ei ole minkäänlaista järkevää sanottavaa.vittu mikä tyyppi
- 2O16
Oletko varma ettet seurustele narsistisen miehen kanssa? Tilanne alkaa juuri tällaisilla pienillä teoilla ja sanomisilla. Sitten pikku hiljaa hän murentaa itsetuntosi ja sinä teet koko ajan kaikkesi että miehellä olisi hyvä olla.
Ota ryhtiä ja lopeta yhteydenpito. Jos mies haluaa suhteen kanssasi niin hän ottaa yhteyttä. Sillä aikaa sinä voisit katsella oikeata miestä kumppaniksesi. Kevät tulee...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005217950- 2332745
- 262611
- 1641999
- 1211881
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?71644Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21386- 801242
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621198IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41175