On kyllä sääälittävä ja nolo tapaus.
Mikähän näiden kalkkunoiden selityksenä oikein on?
Ruuanlaitto on niin helppoa, että sen osaavat jo lapsetkin, joten miten voi olla mahdollista että näitä ilmapäitä on, jotka hihittelevät ja ylpeileävt siläl miten ovat keitelleet perunoita ilman vettä tai pistäneet
"Olen itsenäinen vahva nainen, :D :D mutta kuolisin nälkään ilman mäkkiä, ähähähihihihhohohhihihihii :D :D"
Se ei ole söpöä eikä hauskaa, vaan tekee sinusta avuttoman paskan.
Nainen, älä ole avuton paska, vaan tunne velvollisuutesi itseäsi, maatasi ja miestä kohtaan!
Nainen joka ei osaa laittaa ruokaa
61
214
Vastaukset
- Ex------------PUA
* tai pistäneet mikroaaltouuniin säilyketölkin, ja ihmetelleet mikä meni vikaan, sillä kyllähän kaikki muukin ruoka valmistuu noin?
- tyttisss
Kyllä jokainen osaa ruokaa laittaa, mutta HYVÄÄ ruokaa on vaikeampi loihtia. Se on kans vähän sellanen juttu minkä jotkut vaan osaa ja jotkut ei. Itsekin teen kyllä ruokaa ja kyllä se ihan syötävää on, mutta en koskaan oo tehnyt niin hyvää ruokaa että se olis joku wau-elämys. Sitten taas mun isäpuoli on mielettömän hyvä ruoan laittaja, kaikki sen ruoat on loistavia! Olen katsonut vierestä ja yrittänyt opetella, mutta en pääse lähellekään samaa.
- eihelvettivoiolla
Mikähän sinuakin estää tekemästä hyvää ruokaa?
No laiskuus ja uusavuttomuus, tai sitten makuaistin puute. Vai onko jo valmiiksi asenne "en mä osaa"
Oikeesti aika säälittävää.
- herraylijumala
Mikroruoka on parasta, että tietäkääkin se saatanan kurpat.
- Kilttiatm
Naiset on myös aika sottapyttyjä. Kämpä aina sekaisin, ainakin sara siepillä.
- 2626
Niin on minullakin. Aivan kauhea kaaos. Kaikki miehet ihmettelevät, miten naisen kämppä voi olla noin sekaisin. Kaikki tuolinselät täynnä vaatteita, villakoirat ilakoivat, kaikki paikat kissankarvoissa
Huvittavaa tilanteessa on se, että miesten asunnot ovat järjestyksessä, mutta astiat tahmaisia ja tekstiilit nuhjuisia. Yksi ostaa alennuslakanat, laittaa pesemättä vuoteeseen, käyttää kunnes ne seisovat itsestään ja heittää roskiin. Toinen elvistelee, ettei hänen ruoanlaittonsa jäljiltä jää koskaan likaisia astioita lojumaan. Ei jääkään, huljautuksen jälkeen ne likaiset astiat pannaan kaappiin. Viinilaseja en kestänyt, ei läpi nähnyt, oli pakko tiskata ne kunnolla. Muuten olen tarkka siitä, etten vahingossakaan tee kotitöitä heilan asunnolla, luulee vielä saavutetuksi eduksi. - Ex------------PUA
2626 kirjoitti:
Niin on minullakin. Aivan kauhea kaaos. Kaikki miehet ihmettelevät, miten naisen kämppä voi olla noin sekaisin. Kaikki tuolinselät täynnä vaatteita, villakoirat ilakoivat, kaikki paikat kissankarvoissa
Huvittavaa tilanteessa on se, että miesten asunnot ovat järjestyksessä, mutta astiat tahmaisia ja tekstiilit nuhjuisia. Yksi ostaa alennuslakanat, laittaa pesemättä vuoteeseen, käyttää kunnes ne seisovat itsestään ja heittää roskiin. Toinen elvistelee, ettei hänen ruoanlaittonsa jäljiltä jää koskaan likaisia astioita lojumaan. Ei jääkään, huljautuksen jälkeen ne likaiset astiat pannaan kaappiin. Viinilaseja en kestänyt, ei läpi nähnyt, oli pakko tiskata ne kunnolla. Muuten olen tarkka siitä, etten vahingossakaan tee kotitöitä heilan asunnolla, luulee vielä saavutetuksi eduksi.Sinä nyt oletkin epänaisellinen kurppa, tyypillinen femakkohaaska jossa ei ole naisellisuuden hiventäkään, mutta otsaa vaatia itselleen jotain mikä kuuluu todellisille naisille.
- 2626
Ex------------PUA kirjoitti:
Sinä nyt oletkin epänaisellinen kurppa, tyypillinen femakkohaaska jossa ei ole naisellisuuden hiventäkään, mutta otsaa vaatia itselleen jotain mikä kuuluu todellisille naisille.
Ei tarvitse vaatia, saanut jo...
- Ikis__M
2000-luvun nainen ei ole pelkästään nolo, usein se on myös kuvottava ihan vain siksi kun on itsensä tehnyt sellaiseksi seksiseikkailuillaan. Kunpa olisi vielä niin kuin on ollut upealla 50-luvulla, silloin on ollut suomessa koko maan kattava koulutusjärjestelmä naisille, yksi ainoa kouluaste joka on ollut riittävä ihan kaikkeen tietoon ja taitoon mitä nainen tarvitsee:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Emäntäkoulu- Eisoppaasulle
Ainoastaan veltto ätmi onnistuu sotkemaan jotkut seksiseikkailut ruoanlaittoon. Ikiksen aivot sijaitsee näköjään pysyvästi haarovälissä.
- 2626
Eisoppaasulle kirjoitti:
Ainoastaan veltto ätmi onnistuu sotkemaan jotkut seksiseikkailut ruoanlaittoon. Ikiksen aivot sijaitsee näköjään pysyvästi haarovälissä.
No no, voihan ruoalla vietellä, vietelläänkin :)
- että.silleen
Emäntäkoulu! Jee,kyllä minä saan vuohesta lypsettyä tissit tyhjiksi,kokeiltu on.
Mitä minä teen taidoilla joita ei kukaan enää tarvitse?
Osaan toki lypsää vuohikutun ja tehdä vuohenjuustoakin, mutt kaupasta saa ostettuna tasalaatuisempaa.
Eikä kalaa enää suolata säilytettäväksi muutamia kuukausia, kaupan pakasteesta saa aina ostaa: jos ei torilta hae tuoreenpaa.
Tosi tuoretta saa vain itse kalastamalla.
Lihaa ei enää suolata tiinuun, lihakauppias myy valmiina paloitettua tuoretta lihaa. No sen lihan saa vielä tuoreempana jos ampuu riistaa itselleen.
Munia ei tarvitse säilöä enää sydän talven ajaksikaan, kanaloissa on valaistus ja kanat munii ympäri vuoden.
-Arvaa kuka tuli kylään?
Entisajan Emäntäkoulun opetuksesta kertoi meille äsken mun Emoni!
Ruuanlaitto, leipominen, pyykinpesu,talouden hoito, siivous, vaatehuolto jne kuului kokonaisvaltaiseen koulutukseen silloin. Emäntä koulua käyneenä hän tietää... Pehtoori vapaalla ja Emo jää yöksi, tuohon toiseen makkariin.
Toi mulle sultsinoita teen kanssa nautittavaks.
Mukavaa iltaa palstalaisille! - 2626
että.silleen kirjoitti:
Emäntäkoulu! Jee,kyllä minä saan vuohesta lypsettyä tissit tyhjiksi,kokeiltu on.
Osaan toki lypsää vuohikutun ja tehdä vuohenjuustoakin, mutt kaupasta saa ostettuna tasalaatuisempaa.
Eikä kalaa enää suolata säilytettäväksi muutamia kuukausia, kaupan pakasteesta saa aina ostaa: jos ei torilta hae tuoreenpaa.
Lihaa ei enää suolata tiinuun, lihakauppias myy valmiina paloitettua tuoretta lihaa. No sen lihan saa vielä tuoreempana jos ampuu riistaa itselleen.
Munia ei tarvitse säilöä enää sydän talven ajaksikaan, kanaloissa on valaistus ja kanat munii ympäri vuoden.
-Arvaa kuka tuli kylään?
Ruuanlaitto, leipominen, pyykinpesu,talouden hoito, siivous, vaatehuolto jne kuului kokonaisvaltaiseen koulutukseen silloin. Emäntä koulua käyneenä hän tietää... Pehtoori vapaalla ja Emo jää yöksi, tuohon toiseen makkariin.
Mukavaa iltaa palstalaisille!Kiitos, sinulle ja Emollesi myös :)
- Ikis__M
että.silleen kirjoitti:
-Arvaa kuka tuli kylään?
Mukavaa iltaa palstalaisille!sinä ja emo, teissä on jotain mikä ei ole ihan toivotonta :)
- Ex------------PUA
Totta puhut, ystävä hyvä, suomalainen ja ylipäänsä moderni nainen on taantunut eläimen tasolle.
Siten häntä tulee myöskin kohdella. - että.silleen
Totta puhut, ystävä hyvä, suomalainen ja ylipäänsä moderni nainen on taantunut eläimen tasolle.
Siten häntä tulee myöskin kohdella.Ja jos minä oikein käsitin, niin PUA parkakin on taantunut... mihin tämä maailma on oikein menossa? PUA:n pillerit ovat kastuneet varman niiden pitkien kosteiden kausien aikana, teho niistä ainakin on hävinnyt!
Mutt ei hätää, kyllä me feministit pidetään teistä uljaista uroksistamme huolta; naarastiikerin lailla puolustamme suomalaisia miehiämme ja kotejamme.
Ja nyt luiki kauas; ennen kuin mun tassu yltää kynsineen sinuun asti! - Ex------------PUA
että.silleen kirjoitti:
Ja jos minä oikein käsitin, niin PUA parkakin on taantunut... mihin tämä maailma on oikein menossa? PUA:n pillerit ovat kastuneet varman niiden pitkien kosteiden kausien aikana, teho niistä ainakin on hävinnyt!
Mutt ei hätää, kyllä me feministit pidetään teistä uljaista uroksistamme huolta; naarastiikerin lailla puolustamme suomalaisia miehiämme ja kotejamme.
Ja nyt luiki kauas; ennen kuin mun tassu yltää kynsineen sinuun asti!Niin, te feministit olette kyllä tehneet huomattavasti työtä meidän miesten eteen, sillä kiitos teidän ei meillä ole lainkaan niin paljon oikeuksia kannettavanamme kuin teillä naisilla. Myös etuoikeudet kuuluvat teille, niin ei ole tarvis niistäkään stressata. ;D
JA varo sen tassusi kanssa, kissimirri; olen kuuma. ;) - erkki-täti
Niin, te feministit olette kyllä tehneet huomattavasti työtä meidän miesten eteen, sillä kiitos teidän ei meillä ole lainkaan niin paljon oikeuksia kannettavanamme kuin teillä naisilla. Myös etuoikeudet kuuluvat teille, niin ei ole tarvis niistäkään stressata. ;D
JA varo sen tassusi kanssa, kissimirri; olen kuuma. ;)Moni kakku kuuma päältä, ja sisältä pelkkää munavaahtoa.
Väärässä lämpötilassa paistettu.
- 2626
Miksi käytät sanaa nainen etkä sanaa ihminen? Monet ihmiset rakastavat ruoanlaittoa, monet ihmiset eivät tykkää. Jollei tykkää niin miksi väkisin kun on vaihtoehtoja? Itse osaan laittaa ruokaa, hyvää ruokaa, mutten viitsi kuin ani harvoin, syön voileipiä. Mäkkäri - niin kovaa krapulaa ei olekaan...
- m-i-e-s
Tarvitseeko oikeasti kysyä? Ei tarvitse olla ruudinkeksijä, jotta voi päätellä ettei säännöt ole samoja kaikille. (Tässä tapauksessa tai kaikissa tapauksissa mies ei voi olla säälittävä ja nolo, ainoastaan nainen voi olla)
- 2626
m-i-e-s kirjoitti:
Tarvitseeko oikeasti kysyä? Ei tarvitse olla ruudinkeksijä, jotta voi päätellä ettei säännöt ole samoja kaikille. (Tässä tapauksessa tai kaikissa tapauksissa mies ei voi olla säälittävä ja nolo, ainoastaan nainen voi olla)
Puhunet ätminkäissäännöistä, aika marginaalinen ilmiö loppujen lopuksi.
- 2626
2626 kirjoitti:
Ätminkäis- ja irakilaissääntö: ”Suomessa on hienoa, mutta kun menen naimisiin, niin vaimoni huolehtii kodista ja tekee sellaista ruokaa, josta minä pidän. Eikä taatusti käy yökerhoissa”, mies sanoo. http://www.hs.fi/kotimaa/a1453429585043
- m-i-e-s
2626 kirjoitti:
(Oikeastaan vain luen aloittajan mieltä kristallipallollani).
En tiedä onko ätminkäissäännöillä mitään tekemistä yhden yksilön sielun ytimellä. - Ex----------PUA
Siksi koska naiseuden perusmerkkejä ja vaimon perustaitoja on kokkaus, ynnä muut naiselle kuuluvat taidot.
Tässä taas esimerkki miten naiset yrittävät tehdä yhteistä ongelmaa naisten ongelmista. - 2626
Ex----------PUA kirjoitti:
Siksi koska naiseuden perusmerkkejä ja vaimon perustaitoja on kokkaus, ynnä muut naiselle kuuluvat taidot.
Tässä taas esimerkki miten naiset yrittävät tehdä yhteistä ongelmaa naisten ongelmista.Miten ätmit pärjäävät? Viestisi on muuten provo, mutta mitäs siitä, jos saat niin kivaa sinulle, ei ole muilta pois.
- Ex------------PUA
2626 kirjoitti:
Miten ätmit pärjäävät? Viestisi on muuten provo, mutta mitäs siitä, jos saat niin kivaa sinulle, ei ole muilta pois.
Todistit taas pointtini.
- 2626
Todistit taas pointtini.
Miksi et vastaa? Miten ätmit pärjäävät?
- Ex------------PUA
2626 kirjoitti:
Miksi et vastaa? Miten ätmit pärjäävät?
Taas todistat pointtiani.
- Fiksu-ja-kunnollinen
Tulin juuri kaverin luota ja jumalauta mikä sota ruuan laitossa. Kaverin muijan piti tehdä makaroonilaatikkoa ja ei osannut yhtään ja kaveri suuttui siitä aika kovasit ja minun oli lähdettävä kotiin kun en jaksa kuunnella toisten riitoja. Kävi sääliksi kaverin naista koska kaveri huusi sille aika ikävästi ja en kiltteyteni vuoksi ala puuttua toisten riitoihin. Kuten todettu jännämiehet saa naisia.
- Ex----------PUA
Mitä sitä suotta säälimään, nainen on ihan vapaaehtoisesti tuossa tilanteessa, tai juuri siksi.
- erkki-täti
Heräsi kysymys:
Miksi moisesta asiasta pitää riidellä äänekkäästi?
Voisiko keskustella, ja opettaa toista jos toinen ei osaa? Ilmeisimmin miespuolinen henkilö tiesi, kuinka tehdään hänen näkemyksensä mukaista laatikkoa.
Olisiko tärkeämpää opetella kommunikointitaitoja, ennen kuin edetään kokkaustaitoihin?
- tosirandom
Siis tää on niin totta. Jos pikkukätöset eivät osaa maistuvaa makaronilaatikkoa & korvapuusteja, ukkomiehittyminen vaikeutuu selvästi.
- 2626
Lidlin paistopisteestä saa herkullisia ja meheviä korvapuusteja. Suosittelen :p
Makaronilaatikkoa en muista tehneeni, siinä on jauhelihaa, yök, mutta luin hyvän vinkin jonka jaan iloksenne - kun makaronilaatikon tekee uunipellillä saa paljon parasta osaa, kuorta. - tyttisss
2626 kirjoitti:
Lidlin paistopisteestä saa herkullisia ja meheviä korvapuusteja. Suosittelen :p
Makaronilaatikkoa en muista tehneeni, siinä on jauhelihaa, yök, mutta luin hyvän vinkin jonka jaan iloksenne - kun makaronilaatikon tekee uunipellillä saa paljon parasta osaa, kuorta.Eikö se kuivu silloin koko laatikko? Siis kun sehän on niin ohuena kerroksena siinä.. Vai pidätkö sen sitten lyhyemmän aikaa?
Ruoanlaitto on vähän kuin soittaminen tai maalaaminen, useimmat oppivat sen joten kuten, mutta jotkut harvat ovat siinä mestareita.
Jos ei ole aivan värisokea nollakorva, tämän ymmärtää.- Ikis__M
Useimmille miehille riittää se joten kuten, se on paljon enemmän kuin ei mitään.
Naisen avut ovat makuuhuoneessa eivätkä keittiössä.
- Ex------------PUA
Valkoritari spotattu! :D
Vain jos nainen on yhden yön hoito, tuo pätee, mutta ei muuten. - kaikkea.kanssa
Miten Ratikka noin ällöksi heittäytyi?
- erkki-täti
No ovat vaikka autotallissa, mutta...
Minä kun sitä olenkin sitä mieltä, että perheiden onnellisuus lisääntyisi, kun yhä useampi ihminen osaisi paremmin taloudenhoitoon ja ruoanlaittoon liittyviä asioita.
Hyvää ja terveellistä ravintoa ei voita mikään. Terveellisellä ruoalla kasvaa terveempiä ja onnellisempia ihmisiä. (Terveellinen ei ole sama asia kuin tiukkapipoinen terveysfasismi.)
Monella perheellä riittäisi rahatkin paremmin elämiseen, kun olisi keittiötaitoja ja kekseliäisyyttä enemmän. Luontokin kiittäisi, kun ihmiset oppisivat uudelleen vanhoja taitoja, eivätkä ostelisi teollista skeidaa niin paljon.
Kauheinta nykymenossa on se, että ihmiset pilaavat vapaaehtoisesti makuaistinsa, ja lapsilta ei edes suostumusta kysellä. erkki-täti kirjoitti:
Minä kun sitä olenkin sitä mieltä, että perheiden onnellisuus lisääntyisi, kun yhä useampi ihminen osaisi paremmin taloudenhoitoon ja ruoanlaittoon liittyviä asioita.
Hyvää ja terveellistä ravintoa ei voita mikään. Terveellisellä ruoalla kasvaa terveempiä ja onnellisempia ihmisiä. (Terveellinen ei ole sama asia kuin tiukkapipoinen terveysfasismi.)
Monella perheellä riittäisi rahatkin paremmin elämiseen, kun olisi keittiötaitoja ja kekseliäisyyttä enemmän. Luontokin kiittäisi, kun ihmiset oppisivat uudelleen vanhoja taitoja, eivätkä ostelisi teollista skeidaa niin paljon.
Kauheinta nykymenossa on se, että ihmiset pilaavat vapaaehtoisesti makuaistinsa, ja lapsilta ei edes suostumusta kysellä.Kaikkien makuaisti ei vaan ole yhtä hyvä. Tuntuu tyhmältä yrittää hifistellä enää siinä vaiheessa kun ei itse huomaa eroa.
Mut joo, ruoka on parasta silloin kun ei ole tuoteselosteita.Ex------------PUA kirjoitti:
Valkoritari spotattu! :D
Vain jos nainen on yhden yön hoito, tuo pätee, mutta ei muuten.Ylpeä valkoritari! ;-)
erkki-täti kirjoitti:
Kauheinta nykymenossa on se, että ihmiset pilaavat vapaaehtoisesti makuaistinsa, ja lapsilta ei edes suostumusta kysellä.Ihminen pärjää kovin monenlaisella ruokavaliolla. Kaikki isovanhemmatkin elivät yli 80-vuotiaiksi läskisoosilla.
Minusta ruuan ja yhteisten ruokahetkien merkitystä liioitellaan. Me syömme eri ruokaa ja eri aikaan, eikä asiassa ole mitään ongelmaa. Edellisessa avoliitossa tehtiin ja syötiin samaa ja siitä saatiin aikaan kina jos toinenkin.
Sitäpaitsi ruoka on halpaa. Keskituloisella menee tuloista ruokaa murto-osa liksasta. Lapsiperheet sitten erikseen, mutta moista elämänmenoa minä olen aina väistellyt kuin Remo luoteja konsanaan.kaikkea.kanssa kirjoitti:
Miten Ratikka noin ällöksi heittäytyi?
Mitä ällöä tuossa oli? En minä ole aviksessa piian kanssa. Osasin minä tehdä kotihommia sinkkunakin.
scrg kirjoitti:
Kaikkien makuaisti ei vaan ole yhtä hyvä. Tuntuu tyhmältä yrittää hifistellä enää siinä vaiheessa kun ei itse huomaa eroa.
Mut joo, ruoka on parasta silloin kun ei ole tuoteselosteita.Minun elimistöni taasen vaatii lisää e-aineita!
- erkki-täti
Ratikkakuski kirjoitti:
Ihminen pärjää kovin monenlaisella ruokavaliolla. Kaikki isovanhemmatkin elivät yli 80-vuotiaiksi läskisoosilla.
Minusta ruuan ja yhteisten ruokahetkien merkitystä liioitellaan. Me syömme eri ruokaa ja eri aikaan, eikä asiassa ole mitään ongelmaa. Edellisessa avoliitossa tehtiin ja syötiin samaa ja siitä saatiin aikaan kina jos toinenkin.
Sitäpaitsi ruoka on halpaa. Keskituloisella menee tuloista ruokaa murto-osa liksasta. Lapsiperheet sitten erikseen, mutta moista elämänmenoa minä olen aina väistellyt kuin Remo luoteja konsanaan.Minusta yksin syöminen on erityisen ikävää, jos olisi tarjolla ruokaseuraa.
En vain käsitä, miksi perheissä (niissä kaikkein pienimmissäkin) syötäisiin erikseen.
Enkä nyt tarkoita, etteikö läskisoosillakin eläisi vanhaksi. Aika moni kansa maailmassa syö yksipuolisesti.Jos nykyaikainen, moderni länsimainen, monipuolinen ruokavalio olisi jokin elinehto, niin ihmiskunta olisi kuollut ajat sitten pois tältä pallolta pilaamasta ympäristöä.
Yksinkertainenkin ruoka on hyvää, mutta vielä parempaa ja ravitsevampaa se on, kun ateriansa saa nauttia jonkun kanssa.
Ruoka on enemmän kuin syödyt ravintoaineet. erkki-täti kirjoitti:
Minusta yksin syöminen on erityisen ikävää, jos olisi tarjolla ruokaseuraa.
En vain käsitä, miksi perheissä (niissä kaikkein pienimmissäkin) syötäisiin erikseen.
Enkä nyt tarkoita, etteikö läskisoosillakin eläisi vanhaksi. Aika moni kansa maailmassa syö yksipuolisesti.Jos nykyaikainen, moderni länsimainen, monipuolinen ruokavalio olisi jokin elinehto, niin ihmiskunta olisi kuollut ajat sitten pois tältä pallolta pilaamasta ympäristöä.
Yksinkertainenkin ruoka on hyvää, mutta vielä parempaa ja ravitsevampaa se on, kun ateriansa saa nauttia jonkun kanssa.
Ruoka on enemmän kuin syödyt ravintoaineet.Minulla on nälkä, kun tulen töistä kotiin. Rouva Ratikka syö oman kultttuurinsa mukaan pari-kolme tuntia myöhemmin. En näe mitään syytä kummankaan siedätyshoidolle tässä asiassa.
Siksi toisekseen pidämme erilaisesta ruuasta. RR syö yleis-aasialaisia kasviskeittoja, risottoja, pastoja, nuudeleita jne. Minä olen jo kauan syönyt kuin karppaaja, vaikken ollut moisesta villityksestä kuullutkaan. Lihaa, kalaa tai kanaa ja salaattia.
Me olemme keksineet korvata yhteisen ruokailuhetken yhteisellä ulkoilulla. Kun maisema vaihtuu, on enemmän puhuttavaakin kuin ruuan ääressä silmiin tuijotellessa. Mutta kukin tavallaan.
Ps. Sanoin joskus mutsille, että kun entisen avovaimon kanssa oli eri rahat ja nykyisen kanssa eri ruuat, niin seuraavan kanssa on eri seksielämäkin. Loppui neuvominen kuin seinään...Ratikkakuski kirjoitti:
Minun elimistöni taasen vaatii lisää e-aineita!
Ehkäpä voisit ottaa ne e-aineet vaikka pillereinä erikseen? Teollisessa valmiisteessa kun saattaa näiden tieteellisesti turvalliseksi tutkittujen ainesosien lisäksi olla kaikenlaista eloperäistä epäilyttävää kemiallista yhdistettä.
scrg kirjoitti:
Ehkäpä voisit ottaa ne e-aineet vaikka pillereinä erikseen? Teollisessa valmiisteessa kun saattaa näiden tieteellisesti turvalliseksi tutkittujen ainesosien lisäksi olla kaikenlaista eloperäistä epäilyttävää kemiallista yhdistettä.
E-aineiden nauttiminen pillereinä on apteekkareiden ja luontaistuotekauppiaiden taloudesta huolissaan olevien naisten (ja joidenkin miesten) hommia.
Noin muuten vesihän on vaarallisin e-aine. Hyvä kaverini oli aikoinaan mielisairaalassa apuhoitsuna ja se kertoi, että siellä oli pakkohoidossa ihmisiä, jotka yrittivät tappaa itsensä juomalla liikaa vettä. Siihen nähden perjantainen kohtuuannos grillikylkeä on suorastaan hyväksi rasva- ja suolatasapainolle. Mielenterveydestä puhumattakaan. ;-)- että.silleen
Ratikkakuski kirjoitti:
E-aineiden nauttiminen pillereinä on apteekkareiden ja luontaistuotekauppiaiden taloudesta huolissaan olevien naisten (ja joidenkin miesten) hommia.
Noin muuten vesihän on vaarallisin e-aine. Hyvä kaverini oli aikoinaan mielisairaalassa apuhoitsuna ja se kertoi, että siellä oli pakkohoidossa ihmisiä, jotka yrittivät tappaa itsensä juomalla liikaa vettä. Siihen nähden perjantainen kohtuuannos grillikylkeä on suorastaan hyväksi rasva- ja suolatasapainolle. Mielenterveydestä puhumattakaan. ;-)Tuskin yrittävät tappaa itseään...sen sijaan vesihumalaan he yrittävät päästä ja se saattaa johtaa kuolemaan.
Ps. Sun juttujasi Ratikka on ollut taas tänään illalla mukava lukea, hihitellen. Ratikkakuski kirjoitti:
Noin muuten vesihän on vaarallisin e-aine. Hyvä kaverini oli aikoinaan mielisairaalassa apuhoitsuna ja se kertoi, että siellä oli pakkohoidossa ihmisiä, jotka yrittivät tappaa itsensä juomalla liikaa vettä. Siihen nähden perjantainen kohtuuannos grillikylkeä on suorastaan hyväksi rasva- ja suolatasapainolle. Mielenterveydestä puhumattakaan. ;-)Ruokavaliooni kuuluu vähän lisäaineita, mutta taustalla ei ole huoli terveydestä. Kysymys on enemmänkin filosofiasta, että sellaista ei pidä korjata mikä ei ole rikki. Ja jos ruuan myyjällä on tarve värjätä tai muuttaa rakennetta niin se on osoitus, että jotain peiteltävää mössössä on. E621 on sitten asia erikseen: paskaa en ole koskaan maistanut, mutta tuskin sekään pahempaa voi olla kuin natriumglutamaatti.
Mielenterveyden kannalta tuntuu tosiaan tyhmältä stressata syömisen kanssa: ihminen pysyy terveenä hyvin monenlaisella ruokavaliolla. Helpoin tapa vaarantaa terveytensä lienee yksinkertaisesti syödä liikaa.että.silleen kirjoitti:
Tuskin yrittävät tappaa itseään...sen sijaan vesihumalaan he yrittävät päästä ja se saattaa johtaa kuolemaan.
Ps. Sun juttujasi Ratikka on ollut taas tänään illalla mukava lukea, hihitellen.No kiitosta vaan. ;-)
- Nainen_28v
Riippuen kenellä on jotain mielenkiintoa tai intohimoa kokkaukseen, voi mieskin hoitaa sitä puolta.
- Paras-tekemäsi
ateria on varmaan nakkien keitinvesi. Vai onnistuitko polttamaan senkin pohjaan.
- Nainen_28v
Paras-tekemäsi kirjoitti:
ateria on varmaan nakkien keitinvesi. Vai onnistuitko polttamaan senkin pohjaan.
En syö nakkeja eli en.
Nainen_28v kirjoitti:
En syö nakkeja eli en.
Mikset? Kyllä A-luokan nakit tutkitusti lisäävät ihmisen älykkyyttä ainakin 300%, jos ne syö käristettynä.
- Nainen_28v
Ratikkakuski kirjoitti:
Mikset? Kyllä A-luokan nakit tutkitusti lisäävät ihmisen älykkyyttä ainakin 300%, jos ne syö käristettynä.
Ei oo mun juttu :D
- m-i-e-s
Kai se on pakko paljastaa, että nainen joka ei osaa laittaa ruokaa on turn on. =)
Ex---PUA voi miettiä asian näin. Sun ytn Neitsytmaria on kanssasi illastamassa, mutta koska hän ei osaa laittaa ruokaa, joudut sinä tästä suoriutumaan.
Tee ihmeessä mielikuvamatka (silmät kiinni. Itseasiassa kaikki voi laittaa ja kuvitella eniten haluamaansa naista vastaavassa tilanteessa) Kuvittele kuinka intiimisti valmistat ja perehdytät naista aterian valmistuksessa (Rakastelu ei katso aikaa tai paikkaa, samalla voi hyvin panna, kun tekee lihapullia. =P)- Ex------------PUA
:D
Hauska veto tuo Neitsytmaria the YTN.
Mutta minulla on jotenkin käsitys, että hän kyllä osaisi laittaa sapuskaa, tai ainakin olisi halukas oppimaan.
Olen kyllä tehnyt ruokaa naisilleni, mutta tämä on suoraan suhteessa siihen että miten vakava se suhde on (tosin, vähintään jotain maittavaa perusmuonaa on, jos kyseessä on nämä minun "yövieras"-naiset), mutta silloinkin (vakavassa suhteessa) sitä ruokaa on kiva laittaa kahdestaan.
Mutta että nainen ei koskaan osaisi sitä tehdä itse? Yleensä tälläinen nainen ei muutenkaan osaa tehdä mitään, joten kylllä sellainen olisi kuin jokin vaikeasti kehitysvammainen kotihoidettava saman katon alla! Ja tämä ei millään pahalla vammaisia kohtaan, he saavat sympatiani! - flowersreally
Ne hiton lusikkaleivät!
- PeTri......oo
Tie miehen vatsaan kulkee sydämen kautta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412441Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k3891974Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1381654Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1141469Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens141371Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01062Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211003- 65878
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63865Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau11847