Aina vain "ystävä"

aina-vaan-kaveri

Miksi olen niin viallinen naisena että olen aina kaikille miehille vain kaveri : ( joka saatanan kerta sama juttu. Juuri kun olen todella kiintynyt mieheen, hän ilmoittaa että sori mutta olet mulle vain hyvä ystävä, enkä tunne sua kohtaan mitään muuta. en saaatananvittuhelvetti JAKSA enää.

11

341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HylättyJaPetetty

      Minulle taas miehet ovat sanoneet etteivät he halua olla ystäviä vaan meidän pitäisi seurustella, minä sitten suostuin yhden pyyntöön ja hän pilasi elämäni.

    • 4plus14

      Oletko tullut ajatelleeksi, että tämä asia ei välttämättä kerro mitään sinusta vaan niistä miehistä jotka noin sanovat? Veikkaan että todella moni mies näkisi sinussa timantin mutta sinä olet vain sattunut omaa epäonneasi törmäämään niihin kaverikortti-miehiin. Toivotan sinulle tsemppiä sen oikean löytämiseen :)

    • niinaina_

      toivottavasti olen väärässä! liiallinen ylipaino?

    • dfhjhddgh

      Mä ole aloittaja, mut sama juttu mulla.. Enkä ole ylipainoinen, erityisen rumakaan. Kaveriksi vaan käyn kerta kerran jälkeen.Alkaa nimittäin olla jo tarpeeks poikakavereita, poikia kavereina.Miettinyt joskus,että siitä tullut osa ongelmaa.Ei kait helppoa alkaa miehelle suhteeseen naisen kanssa, jolla on lähinnä vaan miespuolisia bestiksiä, ja monta :DD

      • tylsanainen

        Saisipa joskus edes yhdenkin miehen pysymään vain kaverina. Aina pitäisi tarjota joko seksiä tai seurustelusuhdetta. En ole erityisen hyvännäköinen, mutta varmaan niin tylsä nainen, ettei musta oo miehelle pelkäksi kaveriksi.


    • rakastunutmiesoulu

      Kuulostaa aloittajan ongelma olevan sama kuin minulla... Olen kyllä tällä hetkellä parisuhteessa mutta henkinen yhteys ja tunteet ovat kuolleet jo monta vuotta taaksepäin, valitettavasti...itsestäni tuntuu kuin olisin suhteessamme koiran asemassa jota saa käskyttää ja komentaa ihan miten vain...huomiota en saa kuin negatiivista ja jos itse haluaisin hyvänä pitoa kuten koskettelua ja halailua niin se on täysin kiellettyä...naisilta saan lähinnä huomiota kaverina ja kiinnostusta ei heiltä sitten sen enempää löydykään enkä itse halua vain yhden illan juttuja vaan pitempi aikaista tasa arvoista suhdetta...
      Vittu että nämä suhde asiat ovat vaikeita...

    • kolhuja

      Nainen rauhallisesti,sinulla on toivoa. Ainakin seksiä saat ennemmin kuin mies joka kanssasi samassa tilanteessa naisten kanssa. ja Suomi on täynnä hyviä miehiä joiden markkina-arvo sellainen etteivät kelpaa . Minua itseäni helpotti kun luin kaksi artikkelia,että ehkä syy ei olekaan pelkästään minussa, vaan näin se homma toimii nykyäänkin. Deittiguru:Seiskan naiset haluavat liian usein kympin miestä. ( Helsingin uutiset ) ja toinen blogi ( Iltalehti ) yksilön markkina arvo parinvalinnan tabu aihe , kirjoittanut Hanna Markuksela. Minun kohdalta parisuhde juna on mennyt jo ikänikin puolesta , mutta sinulle ja muillekin ystävyyden ansaan jäänneille toivon huomiselta sen oikean löytymistä ja rakkautta elämään. Mutta ei saa unohtaa, ystävistä todennäköisesti löytyvät ne rakkaimmatkin ihmiset. Onni löytyy kun jatka elämässä mukana olemista .

    • joskus_väsyttää

      Tuttu tunne. Kyllästyin olemaan ainainen katalysaattori miehille. Hetken tapailun jälkeen huomasivat, että olisi mukavaa seurustella vakituisesti. Ja löysivät hänet jonka kanssa sitten seurustelun aloittivat. Tai ex-vaimot, yms. huomasivatkin heidät edelleen rakkaikseen ja mies kipinkapin takaisin sinne mihin ei pitänyt enää mitään tunnesiteitä olla. Muutaman kymmenen vuotta tätä jaksoin ja nyt rämmin yksin tätä elämääni. Mukavaa näinkin, kuitenkin kiva olisi, jos olisi joku jonka kanssa elämää jakaa sekä se kainalo johon joskus käpertyä. :)

    • Tuossajoitakin

      -ylipaino
      -liian huorahtava eli ei luotettava
      -liian epäsosiaalinen häröilijä
      -liian jätkämäinen ei yritä olla naisellinen edes

      Siinä syitä miksei miestä kiinnosta muu kuin kaveruus.

      • odottavanaika

        nimimerkki Tuossajoitakin. näin aika isona miehenä mietin että kuinka paljon voi olla jonkun päässä vikaa. onko paha olla että pitää tulla tänne sanomaan? kuinka heikko olet itse ilman oikeaa nimeä? vai pidätkö kommettiasi avuliaana? sulla ei taida olla pahemmin elämää tai ystäviä, noin komentista päätellen! ja sulle aina-vaan-kaveri lakkaa olemasta kaveri, ole nainen! oon juuri sellainen mies jota kiinostaisi kaveri nainen. mutta suurinta osaa miehistä kiinnostaa nainen joka on vaikeasti tavoiteltava. ole siis sellainen ja ne miehet saattaa olla yllättävän kiinostuneita. tai sitten odotat vain mr. oikeaa ja kyllä se tulee aikanaan. ja vähempi kiroaminenkin voi auttaa.


    • Karsastan

      Aika masentavaa :/ En osaa sanoa mikä voisi olla vikana. Väärät tyypit? Itsellä taas sellanen ongelma että KUKAAN ei kiinnostu minusta. Tai Joo, kiinnostuu mutta sellaiset joilla itsellä myös on joku vika ulkonäössä. Minulla on. Olenkin ihmetellyt miksi saan aina olla baarissa yksin mutta selvisi se syy minulle hiljattain. En ollut tiennyt että toinen silmäni ns. piilokarsastaa. Eli katsoo välillä muualle. Sehän riittääkin miehet karkottamaan. Se tekee minusta vammaisen ja vähä-älyisen ilmeisesti. Yksin olen varmaan loppuikäni.
      Myös muut ihmiset usein selittävät minulle kuin idiootille. Ikäänkuin silmä kenestäkään aivotonta tekisi. :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      2275
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      70
      1914
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      55
      1725
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1631
    5. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      152
      1618
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1604
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1514
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1357
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1311
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1218
    Aihe