Katsoin tämän:
"Demariperheen anarkistilapsi Suvi Auvinen kannustaa rikkomaan ikkunoita. Kansainvälisen kasvatuksen saaneesta Laura Huhtasaaresta ei tullut suvakkia. Odinin sotilaiden kylmä marssi."
Olemme siirtymässä 70-luvun "edistykselliseen" vastakkainasetteluun.
Mielenkiintoista muuten miten anarkistiksi julistautuva ei kuitenkaan näytä uskovan anarkismiin.
(ryhdynkö kasvattamaan partaa ja harjoittamaan partaradikalisoitunutta julistusta)
((anarkistit ovat nykyään vain anarkisteiksi naamioituneita kommunisteja, eivätkä ymmärrä todellisesta anarkismista yhtään mitään))
"Perjantai"
10
353
Vastaukset 10
- yllytysrunoilija
Yhdessä kohtaa taisi sanoa, ettei yllytä rikkomaan ikkunoita. Vastaavasti ohjelmaoppaassa sanottii, että yllyttää
- sanokaa_ei_anarkisteille
.
"Nyt on aika sanoa jyrkkä # EI # anarkistikomuille!1!11!111!11!1!!"
https://fi.wikipedia.org/wiki/Myyrmannin_räjähdys
har!1
.
- Lkjjhiolnko
Partabuddy käy... Kuuraparta...
- Kyllämäätierän
Demarit on vaarallisin ideologia Suomessa!Niiden takia kaikki maksaa täällä eniten koko euroopassa.Se on ämmien ja neitimäisten miesten kansoittama maailmanparannus kerho.Toivottavasti eivät pääse hallitukseen enää kusettamaan tavallisia duunareita,mukamas työväenpuolue.Per....nnuolijoita kaikki.Kaikista eniten naurattaa lausahdus"ME SOSOIAALIDEMOKRAATIT"olemme sitä ja sitä mieltä.
- kuhaju
Totta puhut! Siksi Me olemme Euroopassa kusessa!
- kylä_näi_o
.
"Siis ketkä # ME ????????? #"
har!11
.
- velttorunoilija
Hän on sisäistänyt itseensä Jeesuksen.
https://www.youtube.com/watch?v=IiTCeSzEwuo
Veltto Virtanen - Jeesuskin oli anarkisti - lkflkj
Anarkistit ovat vasemmistolaisia natseja,joilla on näköjään kunniapaikka veron maksajien rahoittamassa ns.puolueettomassa tiedotusvälineessä.Uskovaisena ihmisenä en voi hyväksyä natseja enkä heitä onneksi tunnekaan ,mutta anarkisteiksi itsenä luokittelevia tiedän.Anarkistien ideologiaan kuuluu jos olen oikein ymmärtänyt melkoisen syvä viha Israelia kohtaan.Mainittakoon vasemmiston Israelin vastaiset boikotit .Tiedotusvälineet tuovat esille vain oikeiston typeryydet mutta anrkistinatsien tekoja ei luokitella rikokseksi vaikkka kovakin väkivalta kuuluu heidän keinovalikoimiinsa.Antisemitismi leviää muuta kautta paljon vaarallisemin kuin äärioikeiston kautta.Päätelkää itse.Vielä tähdennän että nämä kaksi ääriliikettä eivätjuurikaan eroa toisistaan ,ainostaan toinen tuomitaan, kunnon kristitty ei voi hyväksyä kumpaakaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän46892Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14763Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl488761- 45672
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30576- 32543
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE164503- 44470