suhteeni vie elämäniloni

elävältähaudattu

Kyllä mielin on taas maassa kun minulla ei Ole mitään omaa elämää. Ikinä viikonloppuisin en pääse mihinkään yksin kun tämä paska haluaa viettää kaiken aikansa minun kanssani. EI harrasta mitään kuten en minäkään.. Olisi niin ihanaa jos olisi joku oma juttu johon minä vain menisin. Tai saisin olla edes pidempään kuin työpäivän ajan erossa tuosta. Kaverini on haukkunut lyttyyn enkä pääse ilman lapsia tapaamaan heitä. Ja uskokaa tämä... Olen yrittänyt monta kertaa erota. Aina on pitänyt palata takaisin yhteen kun on alkanut uhkailemaan.. Tai sitten on manipuloinut ja alistanut taas valtansa alle. Hän omistaa kakkos korttini. On ominut avainluku listani. Hän on usein jäänyt kiinni puhelimeni tekstiviestien luvusta ja vaikka ja mistä... Olo on niin epätoivoinen! Miksei tuo voi vaikka kuolla?????? En tule pääsemään ikinä eroon tuosta ukosta :'( varmaan vielä 10 vuoden päästäkin olen Tässä. Olen niin toivonut löytäväni uuden puolison joka pelastaisi minut! Mutta mistä sen löytäisi kun en ikinä saa olla rauhassa. Olo on nyttenkin niin ahdistunut ja iloton.

11

281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 181

      Ihan kuin oma kirjoitukseni :/

    • sinnemyös

      Ota yhteyttä turvakotiin. Voit myös kirjoittaa turvakoti.net palstalle tai osallistua suljettuun keskusteluun.

    • Oppeliini1

      Kuulehan nainen, vain satukirjoissa tulee se prinssi ratsastaen valkealla hevosella ja pelastaa avuttoman prinsessan lohikäärmeen vallasta!

      Sinä pystyt pelastamaan itse itsesi ja lapsesi. Suomessa se on niin helppoa, kaikenlaista yhteiskunnan apua on tarjolla.
      Olisiko parasta, päästyäsi kyseisestä lohikäärmeestä eroon, ole ilman miehiä ( ei mitään mutkun mutkun mutkuja!) ja keskittäydy 100%sti lapsiisi. Heille sinun jokainen energiamolekyyli kuuluu!

      Tulet pärjäämän varsin hyvin lastesi kanssa ilman jatkuvaa pahaa mieltä!

    • sinkkumies--

      Voisin olla uusi puolisosi. Saisit tehdä mukavia juttuja mistä tykkäisit, suhteessa pitää olla omia harrastuksia eikä tarvii aina olla yhdessä. Itsekkin tykkään tehdä juttuja kuten veneillä ja kalastaa, entisöin huonekaluja ja käyn salilla ja jäkis peleissä.

    • Omanonnesiseppä

      Onko mies väkivaltainen vai mitä tapahtuu jos hankit sen harrastuksen tai teet omia juttujasi vai uhkaileeko vain? Toki uhkailusta kannattaa jo hakea apua mutta taitaa se Suomessa avunsaanti olla heikkoa ennenkuin jotain pahempaa tekee ? Käy kuitenkin perheneuvolassa tai jossain kysymässä neuvoja ammattilaiselta. Tarvitset tukiverkoston ensimmäisena. Käy vaihtamassa pankissa tilisi ja hanki uusi kortti.

    • jkuio

      No mihin haluat yksin mennä. Ovatko lapset kumppanisi kanssa yhteiset.
      En oikein ymmärrä että äidit haluavat iltaelämään, ei sellainen ole aikaisemmin ollut en sanoisi mahdollista, vaan äidit eivät käyneet yksin ulkona. Kahvikekkereitä oli ystävättärien kanssa.
      Tässä se taitaa ristiriita tullakin esiin, nykyihmiset eivät pysty sitoutumaan perheen kanssa elämiseen, halutaan reipasta sinkkuelämää.
      No saahan tuollainen halukin jo toisen varpailleen ja tarkistelee asioitasi. Voinet kuitenkin saada uudet tunnusluvut ha puhelimen laitat sulun, jos sellainen ei ole mahdollista, niin tuo neuvo on hyvä, että otat yhteyttä turvakotiin. Löydät tiedon netistä. Viikolla varmasti on hetkiä että mies on poissa ja silloin voit toimia ja kysyä neuvoa. Poista puhelimestasi kaikki sellainen, josta voi tulla sanomista.
      Ei kannata alistaa lapsia eikä itseään hirmuvallan alle ja turvattomuuteen.

      • muuli233

        Juntti ja vielä päissään, mee omines tyhmine ajatuksineen takaisin sinne kaljalavan ääreen....vit_tu, että oot tyhmä aasi :D


    • oooll

      Oletko työelämässä? Jos et ole, niin ei ihme jos takerrut kaikkiin pikkuseikkoihin, koska aikaa on mietiskellä pienen pieniä ongelmia!! Jos ihminen käy töissä ,ei aikaa kyl riitä tollasiin asioihin eikä jaksa lähtee eikä huvitakaan lähtee mihkään vkonloppu rientoihin.

    • ex-karvamaha

      RYHDISTÄYDY JA KOHTAA ONGELMASI PSYKOTERAPIASSA!

    • sipulikuntoon

      Ikävää luettavaa tuo sinun arkesi, mutta siinä suhteessa olet tosi naiivi, että toivot jonkun tulevan pelastamaan itsesi tuosta suosta. Ihan tiedoksesi, kukaan ei tule sinua pelastamaan sieltä, sinun itsesi täytyy sieltä nousta ihan omin voimin. Kokeile vaikka, voit yllättyä voimistasi.

      Huomisessa on parasta se, että se tarjoaa aina uuden mahdollisuuden.

    • neuvonantaja444

      Kuuleppa pikkuprinsessa, olet ihan itse vastuussa elämästäsi ja hyvinvoinnistasi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      274
      2810
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      212
      1808
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1502
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1261
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1188
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      249
      1117
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1032
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      963
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      78
      882
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      760
    Aihe