Miten on lähtenut menemään vuoden ensimmäinen päivä?
Onko krapula? Mulla sellanen pieni krapulanpoikanen ollut melkein koko päivän.
Ootteko halenneet kinkun syönnistä, kun täällä niin hiljaista näköjään ollut? Täytyis nyt jokaisen ryhdistäytyä aloittamaan Uusi Vuosi kunnon kahvikeskustelulla. Muuten vuosi ei ala kovin hyvin :-)
Hyvää uutta vuotta hakkuuväki
13
914
Vastaukset
Hyvin on uusivuosi liikkeelle lähtenyt. Vuosi vaihtui rakettien ja kuohujuoman merkeissä eikä krapulasta ole tietoakaan (mites se sinulla nyt taas noin pääsi lipsahtamaan ;-)) Iltapäivällä oli kiva katsoa kun Ahonen liiteli mäkikisan voittoon ja sen jälkeen pienelle lenkille. Nyt kahvikuppi kourassa tässä vuoden avausrepliikit kirjoitan :-))
- sini
kävin lenkillä yhdessä välin. Välillä istunut netissä ja lukenut kirjaa. Ja tietenkin syönyt myös.
Ja tuoremehua on jostain syystä mennyt tänään erikoisen paljon. Miten niin muka taas lipsahtanut?
Minä otan yleensä kohtuudella punkkua lasin silloin tällöin. Tämä Uusi Vuosi oli nyt poikkeus :-))
Ps. Mulla sattui muuten olemaan ihan oikeaa shampanjaa pullo. Ei kuohuviintä :-) sini kirjoitti:
kävin lenkillä yhdessä välin. Välillä istunut netissä ja lukenut kirjaa. Ja tietenkin syönyt myös.
Ja tuoremehua on jostain syystä mennyt tänään erikoisen paljon. Miten niin muka taas lipsahtanut?
Minä otan yleensä kohtuudella punkkua lasin silloin tällöin. Tämä Uusi Vuosi oli nyt poikkeus :-))
Ps. Mulla sattui muuten olemaan ihan oikeaa shampanjaa pullo. Ei kuohuviintä :-)...poikkeus vahvistaa säännön ;-)) Aika kalliin krapulan hommasitkin, kun oikein shamppanialla se aikaansait. Nyt saunaan. Illanjatkot, moi :))
- yks typy
norMix kirjoitti:
...poikkeus vahvistaa säännön ;-)) Aika kalliin krapulan hommasitkin, kun oikein shamppanialla se aikaansait. Nyt saunaan. Illanjatkot, moi :))
lahjapullo, jonka kesällä sain. No. En sitä ihan yksin juonut. Kavereille myös annoin.
Mutta hyvät löylyt sinulle vaan. Älä polta ittees kiukaassa. Ja hyvät illanjatkot :-) - sini
yks typy kirjoitti:
lahjapullo, jonka kesällä sain. No. En sitä ihan yksin juonut. Kavereille myös annoin.
Mutta hyvät löylyt sinulle vaan. Älä polta ittees kiukaassa. Ja hyvät illanjatkot :-)tuli vahingossa väärä nikki. Sini olen kuitenkin täällä :-)
- MillaN
...päivä alkoi mielenkiintoisesti heti puolenyön jälkeen jonottamalla paikalliseen tanssiravintolaan. Siinä laulujen ja juomien melskeessä viihdyin melkein puolitoista tuntia ennenkuin tajusin ettei tanssimaan pääse. Eiku vauhtia horjuviin kinttuihin ja seuraavaan tanssipaikkaan jossa sitten viihdyinkin aamutunneille asti.
Aamulla heräsin erittäin virkeänä yhdentoista aikaan ja keho on ollut täydessä vauhdissa koko päivän. Olisipa kaikki krapulapäivät näin tehokkaita.:D
Kinkun rippeet on pakkasessa ja mokomaa herkkua en haluakaan nähdä kuin taas ensi jouluna.
Näin se tämä eka päivä on vierähtänyt iltaan ja kynttilät sytytetty. Heips sini ja muu hakkuuväki. Hyvää vuoden alkua teille kaikille.
Eipäs ollut yhtään kankkunen, en edes hiprakassa eilen ollut. Otin vain pari lasillista kuohuviiniä.
Ajatukset on pyörineet niin kovin tämän hyökyaaltokatastrofin parissa, kun oman kaupunkini asukkaitakin on siellä kadoksissa.
Töissä tämä tuleva tammikuu on melkoista haipakkaa, senverran uusia muutoksia on tulossa.
Mutta jatketaan tänäkin vuonna, jospa uudetkin löytää tämän palstan...- Vichy
juo viinaa.
- ell
Oikein hyvää Uutta Vuotta 2005
*cu*
c") - merliNella
Olen myöhässä niinkuin aina..nyt on jo vuoden toinen päivä:)
Eilinen..nukuin myöhäseen, kävin jättämässä päänsäryn ulkoilmaan, syötin koirille kinkun luut, mussutin uudenvuoden lupauksesta huolimatta laatikollisen tryffelisuklaatia ja poistin jääkaapin ovesta oman kuvani, päättäen vakaasti unohtaa kilot ja jättää jäljelle ilot:D- sini
Kyllä nyt pitäis alkaa jo tosiaan heräilemään kun vuoden toinen päivä jo menossa. Kohta nimittäin se tämäkin vuosi on mennyt :-)
Kai sinä ne kinkun luut muistit syöttää sille berhandilaiselle? :-)
Uuden vuoden lupauksia en tehnyt nyt oleenkaan, kun ei niitä olis kuitenkaan voinut pitää. Eiköhän naatiskella vaan kaikista niistä iloista mistä voidaan. Mutta tietenkin kohtuudella vain :-)
- Jermu
Siinähän tuo..Siivoilin paikkoja ja sitten aattona kattelin hieman noitten rakettien perään. Itse en niitä tällä kertaa ammuskellut. Muuten oli kyllä töitä ja hiljaiseloa..Eipä "kumsempia".
- pikkuinen tonttu
lähettelitkös uudenvuodentekstiviestitoivotuksia?
*uteliaana*
Pääsikö lapsesi pois sairaalasta vaiko ei?
*hiljaiseloa*...
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2582810Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse992257Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121960Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki841403- 681384
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181300TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161138Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901120Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos43974- 71973