Hc-ätmel viettänyt taas viikonlopun tällä palstalla. Elämä?
http://www.suomi24.fi/profiili/HC-ätmel
Vammainen insinööri
15
136
Vastaukset
- toimeksi
Kekkonen aikanaan julkaisi muistelmien kaltaisia kirjassaan Kirjeitä myllystäni I, vuodesta 1956-
Ätmel voisi myös muistella ja julkaista niteenä palstakirjoituksia nimikkeellä "Kakkaa pyllystäni jo vuodesta 1996" Aina vaan haukutaan ableistisilla haukkumasanoilla. :'-(
- Naaaaiiinnneenn
Siis aina haukutaan, kun on syytä.
- Ikis__M
Olisiko siis ätmelinkin pitänyt viettää viikonloppu naiskentelemalla jotain huumeongelmaista armeijakarkuria? sepä vasta elämää :D
- Voi.voi
Mustavalkoinen ikisinkku.
- Nainen_28v
Jopas on ilkeä otsikko. Murrr.
Olen samaa mieltä, on loukkaavaa vammaisia kohtaan mainita heidät näin arveluttavassa asiayhteydessä.
- Toivotontapaus
Kirjoitusvirhe. Aloittajan piti kirjoittaa "vimmainen insinööri"
- Naaaaiiinnneenn
Toivotontapaus kirjoitti:
Kirjoitusvirhe. Aloittajan piti kirjoittaa "vimmainen insinööri"
Itse olet virhe.
- Toivotontapaus
Naaaaiiinnneenn kirjoitti:
Itse olet virhe.
Tiedän.
- Nainen_28v
Osoittaa vaan aloittajan moukkamaisuutta niin kuin kaikki muukin rasismi / horo yms yms. keskustelu tällä palstalla. Eipä sinällään eroa ihmisten arkikäytöksestäkään. *laittaa kukkahatun päähänsä*
- viiltävädarkfearanalyysi
DarkFear:kin on vammainen mut hänen kyvyt ei ikinä riittäisi insinööriksi asti. Nykyinen duuni jossa hän pyyhkii vanhusten paskaisia perseitä 12e päiväpalkalla on juuri sopivaa hänelle.
- Toivotontapaus
Naaaaiiinnneenn stalkkaa HC-ätmeliä. Mikä siinä on, että se naisia niin kiiho...kiinnostaa?
- MunMielestä
Se on niin söpö :)
- Toivotontapaus
MunMielestä kirjoitti:
Se on niin söpö :)
Joojoo, kyl mä tiedän sen jo sanomattakin. Laita nyt jo kipin kapin privaviestiä sille, niin pääsee ätmelkin poikuudestaan. Jos sillä nyt sitä on enää aikoihin ollutkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961565- 541053
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403971- 164913
- 57772
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51688
- 57651
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 76642