Suoran toiminnan nainen

eijaksaleikkiä

Kyllä se on nyt todistettu että ei kannata innostua kenestäkään. Sitten kun itse innostuu niin miestä ei selkeästi enää vain kiinnosta. Tuumin tässä, että pitääkö tässä oikeasti alkaa opetella pelaamaan jotakin pelejä.... suora toiminta näköjään on miehistä jotenkin pelottavaa. Argh. Tarviiko tähän ny jottain hiton kirjoja että osaa säilyttää kiinnostuksen? Ehkä kannattaa jättää kertomatta rehellisesti monia asioita. Antaa luurankojen kolista kaapissa keskenään :D

Haluaako miehet todellakin metsästää ja mihin hittoon sellainen oikeen perustuu? Täällä ruikuitetaan että kun naiset ei tee aloitteita... ja sitten kun itse tekee aloitteen niin miehet katoaa. Ja nyt katoan seuraavaksi minä sitten.

Miehet piirittää ja tekee ehdotuksia siihen ja tuohon suuntaan ja kun vihdoin on saaneet verkot vesille niin kiinnostus lakkaa. Ihme toimintaa. Ajattelin että tää keskustelupalsta on epäonnistuneitten ruikuttajien palsta ja nyt sitten lukeudun itse näihin onnettomiin epäonnistujiin, jotka ei saa pidettyä miestä jännityksis.

Niin kauan kun miestä pitää pitää jännityksis niin mun elämääni ei enää yhtään miestä tarvita. Siinpähän ruikuttavat sitten keskenään.

18

316

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leikkikehä

      Leikitään nyrkki ja nenä leikkiä

    • köölk

      Olen huomannut saman asian. Jos nainen lähettää viestiä ensin, niinmiehen kiinnostus on paljon heikompaa. Samoin jos antaa puhelinnumeron pyytämättä, niin aika usein jää miehiltä soittamatta. Ainut ohari, joka minulle on tehty tapaamisen suhteen, oli sellainen, jota minä olin ehdottanut (ja tietysti yhdessä sovittu).

      Niin kuin mikä tässä mättää??? Onko miesten itsetunto niin heikko, etteivät he osaa arvostaa naista, joka ottaa heihin yhteyttä? Tämä kertonee enemmän oman itsen arvostuksesta.... Niin heikko, ettei (usein lupauksistaan huolimatta) yhtä puhelinsoittoa voida tehdä vaan mielummin kirjoitellaan Treffeissä viestejä??

      • Mitä_hittiä

        Jos on aikaa ja energiaa miettiä tuollaisia, ei selvästi ole treffeillä tositarkoituksella.

        Mieti sitä ihmistä. Ja itseäsi. Kaikki muu on turhaa. Treffien tarkoitus on saattaa ihmisiä yhteen. Ei pelata jotain pelejä.


    • pikkupoikia

      Eivät yksinkertaisesti USKALLA, muka ollaan palstoilla ja sitten kun pitäis jotain sutinaa saada aikaan tuleekin äitiä ikävä, harvassa ovat oikeat miehet, eivät ainakaan vapaalla jalalla!

    • ghjyh

      Ja tääkin on tietty naisten vika??

    • hrthrththtr

      Lopettakaa nyt nuo metsästyspuheet. Naurettavaa sontaa. Naisen logiikkaa taas: kerran varmaan olit aloitteellinen, ja sitten hirveä itku, kun ei heti käy hyvin. Joskus käy niin. Miksi naisen pitäisi heti löytää jotakin, jos nainen joskus saa itse tehtyä jotakin? Miksi sen pitäisi naiselle olla niin helppoa? Eikä se miehen kiinnostuksen puute teidän aktiivisuudesta johdu, paitsi teidän oman itsetunnon paikkailuun tarvitaan joku selitys. Miestä ei vain yksinkertaisesti kiinnostanut. Jos mies on naisesta kiinnostunut, kukaan mies ei menetä kiinnostustaan naisen aloitteellisuuden takia. Päinvastoin tekee vaikutuksen, jos suomalainen nainen joskus saa suunsa auki.

      • jhf66666

        Kiitos kommentista. Mitenkäs se pitäisi ymmärtää kun jutellaa pitkään(kin) mukavia ja pitäisi lähettää kuva, niin häviää kuin se kuuluisa pieru saharaan?


      • Onnstnt
        jhf66666 kirjoitti:

        Kiitos kommentista. Mitenkäs se pitäisi ymmärtää kun jutellaa pitkään(kin) mukavia ja pitäisi lähettää kuva, niin häviää kuin se kuuluisa pieru saharaan?

        Siten, että sen puoliso käski lopettaa vouhottamisen.

        Muuten nettipalstoilta voi löytää yhtä hyvin kumppanin kuin mistä tahansa muualtakin. Samoilla eväillä myös. Pitää olla realistinen, rehellinen ja varovainen. Miehillä pitää olla vielä rajattomasti kärsivällisyyttä, koska naiset pelaavat tällaisia pelejä...

        Jos näillä säännöillä pärjää, voi myös onnistaa. Kokemuksesta tiedän. :-)


    • ouuou3

      Testi, kirjoitettu kahdeksalle miehelle. Vain kaksi vastasi. Toinen tosi kiva ja toinen joku ihme yli-innokas pusujen lähettelijä....

      Johtopäätökset:
      a)Miehet eivät olleet kiinnostuneet minusta
      b)Viestini oli vääränlainen ts. en osaa lähestyä miehiä oikealla tavalla, jotta he vastaisivat
      c)Miehet eivät arvosta naisia, jotka lähettävät heille viestejä

      Kysymyksiä:
      Miten saisin miehen kiinnostumaan minusta?
      Miten kirjoittaa sellainen viesti, että siihen vastataan?

      • sullevinkki

        Kirjota että on pillua saatavilla, kuka ehtii ensin saa.


      • kiittinauruista

        Hah.Olipa hauska vinkki.


    • KirppisKurppa

      Ihmisillä ei aina tuuri käy.
      Olet kiinnostunut ja innostunut vääränlaisista miehistä, jotka eivät todellisuudessa juuri sinusta.
      Näinhän käy monelle miehellekin ja naiset jostain älyttömästä kohteliaisuuden tarpeesta aikansa pitävät yhteyttä mutta eivät lopulta halua sen enempää. ;)

      Kaikki ei voi kiinnostua kaikista.
      En naisena oleta olevani jokaisen miehen tavoite. Joten mikäli ei vastausta tule niin en ollut tarpeeksi kiinnostava. Parempi niin kuin roikkua ns.varalla.
      Vanhempi täti neuvoo.. Jos mies muka tarvii metästystä, niin oikeasti Et ole hänen tavoitelistallaan muuta kuin hassu ajanviete. Onko se niin vaikeaa tajuta?
      Tosissaan toisen tahtova ei tarvitse pelejä vaan janoaa varmuuttaa olla toisen "oma".

    • xxxxxx89

      KirppisKurppa, nythän on siis kyse netissä tapahtuvasta tututumisesta, ei face-to-face jutuista siellä kirppiksen käytävillä...

    • sinkku40-

      No jaa, olen tehnyt montakin suoraa aloitetta naisille ja nainen pelästyy oikein ja pakenee. Mikä naisia oikein vaivaa, eivät puhu mitään eivätkä vissiin tykkää miehiin tutustua.

    • sinkku40-

      Ainakin 50 naiselle vastannut 2 kk aikan mutta naiset ei kai osaa kirjoittaa. Livenäkin olen tehnyt alotteita mutta naiset ei saa suutaan auki.

    • tasoista.kiinni

      "Kyllä se on nyt todistettu että ei kannata innostua kenestäkään. Sitten kun itse innostuu niin miestä ei selkeästi enää vain kiinnosta."

      Oikeasti jos itse innostut ja teet aloitteen niin teet sellaisen vain itseäsi korkeampitasoisemmalle miehelle eli sille 190 cm miesmallilentokapteenille.

      Suosittelen että teet aloitteen 170 cm tavis miessiivoojalle niin katsotaan että tarvitseeko enää "metsästää".

      Ihmettelen kyllä, että ettekö oikeasti näe omassa toiminnassanne mitään kritisoitavaa?

      • jöagjajaj

        Lentäjät ei ole noin pitkiä.


    • Hämeenhidalko

      Älä luovuta. Kuten tossa joku jo mainitsikin niin kukaan mies ei tykkää pahaa jos nainen itse tekee aloitteen. Joskus voi käydä niin, ettei miestä kiinnosta. Paljon useammin naiset antavat rukkaset vastaavassa tilanteessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1174
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1006
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      13
      691
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      48
      687
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      604
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      575
    Aihe