Eli onkos kellään kokemuksia tälläisestä että yhdenillan juttu olisi kehittynyt vakavampaan?
Itse vietin kivan yön ja aamun miehen kassa, joka sitten aamulla oli antamassa numeroaan minulle, mutta loppui juuri akku itseltä kun hän sitä kännykkääni kirjoitti eikä ehtinyt tallentaa niin annoin omani sitten hänelle. Mietin vain että aikookohan hän ottaa yhteyttä ollenkaan
yhden illan jutusta enemmän?
15
145
Vastaukset
- OtaItelesseMamu
Ei niistä ikinä mitään vakavaa tule :))
sanoo sen nyt järkikinikikkiinkikinkkikin- Kahdenyönjuttu
Jokainen avioliittoni ja myös kahden parhaan ystäväni avioliotot alkanu kuiteski yhdenyönjutusta.
- Mandi81
Lorttoilusta ei seuraa mitään positiivista.
- hukkareissutta
Ihan kaikki vakavat suhteet alkavat yhden illan jutuista. Tosimies ei tee hukkareissuja.
- jjuujjuu
Lutka
- viestirunoilija
Helpoin keino on, toinen ottaa numerosi ja soittaa samantien killerin. Näin numero jää puhelimesi muistiin. Lisäksi kynä ja paperi on keksitty
- hukkarunoilija
Mistä tuli meileen, kyllä voi ns. aiotun yhden yön suhteesta syntyä vakavampaakin.
Niin, se tuli mieleen. Aikoja sitten mentiin yhden kaverin kaverin luo nukkumaan ja koska ei minulle löytynyt muuta nukkumispaikkaa kuin jo nukkuvan naisen vieressä. Aamulla heräillessäni kuulin tuon naisen sanovan "Kun heräsin, ihmettelin minkä vitun vieressä nukui". Naisella oli biologia täysin hukassa (hukka parka). Ei itsellä, mutta tunnen ainakin pari yli 25 vuotta jatkunutta avioliittoa, jotka on alkaneet niin. Jatkuvat edelleen. Varmaan on enemmänkin, mutta ei noin alkaneista suhteista ehkä niin sitä alkua mainosteta.
- Mr.Yberg
Äläpäs nyh kerro yhteisten lapsiemme avioliitoista
höynä!!
- 12_16
Ei kahden piittaamattoman jutusta mitään pysyvää tule. Epäilys toisen luotettavuudesta alkaa ennen pitkää hiipiä mieleen.
- määmy
Mä tunnen pari parii, joil yhen yön kokemuksest alkanu.
Jos kundi kilauttaa parin päivän sisäl, ni toivoo o.
Itel e oo kokemuksii yhe yön suhteist.- pork.saksa
Aloittaja varmasti toivoi suomenkielisiä vastauksia.
Ei oo kokemusta yhden illan jutuista...kun ne on aina venähtänyt 2...3...5..10..jne illan jutuiks.
- grandoldlady
Ihan sama miten mikäkin alkaa, ei ole mitään sääntöä. Me nyt vaan ollaan kaikki eri taajuudella ja kun tavataan samalla taajuudella- sen huomaa. Kaikki tarinat on erilaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898226
- 916342
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586233Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344821- 443284
- 503265
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572892- 442819
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per482770- 492750