Mitä täs pitäs tehdä?

Liianvaikiaa

Oon jonku aikaa tapaillu erästä ihan mahtavaa muijaa. Tehtiin alkuun paljon yhessä kaikkee. Sit se alko vältteleen vähän ja sai sanottuu et hän ei voi alkaa parisuhteeseen nyt ja ei halua kiintyä liikaa. Sit ku nähään jossain niin kertoo et ollu hirvee ikävä. Viesteihin vastaa välillä nihkeesti ja välillä normaalisti. Oon välillä päästäny sen mun luo yöksi ku kaipaan paljon. Tästä vaikeesta tilanteesta pystytään puhuun tosi hyvin ilman riitaa ja tullaan muutenki hyvin juttuun ku nähään. En oo nyt hetkeen halunnu olla missään yhteyksissä häneen ku täs vaa repii ittiä niin pahasti. Mut pitäskö täs sit unohtaa toinen kokonaan? Mä en tajuu tätä tilannetta et jos molemmilla on oikiasti tunteita toista kohtaan nii mikä sit estää et ei voi ottaa seuraavaa askelta? Oon alkanu epäileen et puhuukohan se sit totta ees ollenkaan. Oon kyl sanonu sille et en jaksa enää uskoo oikeen mut aina se vakuuttaa et puhuu totta.

8

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MonestiKoettua

      Ei kannata tehdä yhtään mitään. Sä olet ns. friendzonella ja jos rupeat hiillostamaan naista vaikka hän ei suhdetta halua, et ole pian enää sitäkään. Ilmeisesti hän pitää sinusta ystävänä eikä halua sen enempää.

      • Liianvaikiaa

        En mä tiedä. Ei tää normaalilta friendzonehommaltakaan tunnu. Aiemmin ku oon friendzonella ollut niin ei ne muijat oo sillon ikäväänsä kertonu. Eikait täs varmaan kuitenkaan auta muu ku antaa olla. Täs repii itteensä liian pahasti muuten. **tuttaa ku ensin homma toimi ihan täydellisesti ja toimii edelleenkin aina ku se on yötäkin ollut. Jäänyt siihen viereen pitkään aamulla, ollaan syöty aamupalat yhessä, juteltu pitkään ennen ku on ollut pakko lähtee tekeen päivän hommia. Sit taas jos seuraavana päivänä ehottaa jotain et tehtäis niin vastaus on ollut suora ei tai välttelyä. En taida jaksaa vaan tätä enää. En haluais tollaselle ilkeekään olla, mut eipä sitä voi enää yöksikään ottaa.


    • oppeliini1

      Taidat olla vain silloin-tällöin-toimiva -sängynlämmittäjä hänelle.

      "Ystäväsi" ei tiedä itsekkään mitä oikein haluaa joten anna olla. Keskittäydy muihin ystäviisi ja vietä aikaa omien harrastuksiesi parissa. Seuraavan kerran kun hän yrittää tunkea suntoosi, kohteliaasti kiellät sen. Sinulla on muuta tekemistä, iltakurssi, harrastus, tapammine vanhempiesi kanssa tjms..

      Tee "ystävällesi"selväksi että sinulla on myöskin oma elämä johon hänellä ei ole sijaa.
      Hänen käytöksensä ei ole oikein tasapainoista. hän ei ole valmis sitoutumaan vain yhteen ihmiseen joten lakkaa tarjoamasta "ilmaispalveluja" hänelle.
      Se on alentavaa kumpaakin, ennenkaikkea sinua , kohtaan.

      • Liianvaikiaa

        Ei tässä tosiaan mitään muuta ratkaisua jäänyt jäljelle. Toissapäivänä katkaisin kaikki välit häneen. Pelottava päätös ja tuntuu pahalta, mutta en voinut muutakaan. Tyhjä olo ja järjetön ikävä ja kaipaus jo nyt.


      • Häntä_pystyyn
        Liianvaikiaa kirjoitti:

        Ei tässä tosiaan mitään muuta ratkaisua jäänyt jäljelle. Toissapäivänä katkaisin kaikki välit häneen. Pelottava päätös ja tuntuu pahalta, mutta en voinut muutakaan. Tyhjä olo ja järjetön ikävä ja kaipaus jo nyt.

        Maailma on täynnä naisia. Kyllä sieltä vielä sekin löytyy, jolla ei ole sitoutumiskammoa.

        Onnea etsintään!


    • joskuskäynäin

      Samoin, onnea etsintään!
      Kyllä uusi löytyy ihan varmasti

    • sådofåp

      Jokin tai joku muu on hänelle tärkeämpi. Siksi sinulla ei ole mahdollisuuksia lainkaan. Ykkönen on jossain muualla. Hän ei tee sitä välttämättä tietoisesti, ei itsekään ehkä tajua missä mennään.

    • Enannaloukataenää

      Kannattaa antaa ihmisen olla ja ei ainakaan antaa loukata enää omia tunteita. Hän on voinut omassa elämässään tulla petetyksi ja on yhä särkynyt eikä uskalla luottaa/ sitoutua tai voihan hänellä olla vaikka joku persoonallisuushäiriö tms.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1827
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1524
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1213
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1129
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe