Epävarma olo näin jälkeenpäin. Tosiaan tilanne se, että pikkusiskoni kanssa suutelimme(kiihkeästi) tänään, ja meillä oli oikeastaan todella kivaa. Sisko 18v, minä 19. Ollaan aina oltu läheisiä ja hyvää pataa, ja hänen saatuaan huomattavat muodot on hän alkanut vaikuttaa minusta hyvin kiinnostavalta.. Kaikki kärjistyikin tänään äsken mainitsemaani tilanteeseen, josta siskokin tuntui nauttivan. Haluaisin viedä asian pidemmälle, ehkä jopa sänkyyn asti. ;D Pitäisikö kertoa siskolle tunteistani?
Sisko on kiva..
6
1838
Vastaukset
- tgrttyurtu
Päivän fantasiamitali
- srfgregtre
Kannattaa keskustella.
En oikein usko että kannattaa alkaa sekstata siskon kanssa, koska eksistä pääsee eroon siskosta ei. Mutta kannattaa kertoa tunteista ja selvittää suutelu johonkin suuntaan, jos kerran olette niin hyvää pataa. Epätietoisuuteen ei kannata jäädä.- MrLoveDoctor
Miksi siskosta pitäisi päästä eroon? Jos seksi ei suju niin sen voi jättää pois, mutta sisko on aina sisko. Sitä rakastaa vaikkei pidempää suhdetta kehittyisikään.
Idiootti.
- yreeryery
Aloittaja, seksi-palstalla on sellainen fantasiat-palsta, tää kuuluis sinne.
- Eimaistu
On muuten merkillistä, että nuo nk. sukurutsatarinat ovat kiihottavia, mutta en ole koskaan nähnyt mitään kiihottavaa mutsissani tai siskossani vaikka molemmat ovat sinänsä hyvännäköisiä.
- MrLoveDoctor
Kerro ihmeessä. Kerroin jo toisessa keskustelussa, kuinka 18vuotiaana (nyt 35) kerroin siskolleni kuinka kukaan ei ollut minulta koskaan ottanut suihin ja, että olin sen takia surullinen. Siskohan tokaisi, että "no minä voin näyttää/opettaa, ota housut pois". Ihmettelin siinä hetken kunnes siskoni repi housuja jalastani ja nappasi kullini suuhunsa niin ihmetys muuttui huokailuksi. Olin ihan kiimassa kun siskoni tokaisi "huokailet niin kovin, että mäkin kastuin ja tarjosi karvakolmiota naamalleni. Eipä siinä kauaa mennyt kun nussittiin. Sen jälkeen nussittiin vaikka oli kummallakin tyttö ja poikaystävät aina kun saatiin mahdollisuus. Hän tulee aina olemaan siskosi ja rakastaa sinua kaikesta huolimatta. Kerro, hänelle tunteistasi rehellisesti. Voi jopa olla, että teille kehittyy vahvempi suhde. Ei olisi ensimmäinen kerta kun tulisi sisko/veli pariskunta. Muuamaan olen elinaikanani törmännyt. Usein ihmiset vain eivät kerro jos eivät luota, koska suomessa on paha tapa tuomita tälläinen käytös.
Toivotan onnea teille molemmille.
Tule ihmeessä kertomaan jos suhteenne etenee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk336981Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin213340Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.521460Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_221391Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.281356PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1791340- 1421199
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport511133- 39966
Kehumisesta voi saada sakkoja?
Mistä tämä nyt kertoo, se kertoo siitä että vanhat jo seksuaaliseeden menettäneet naisihmiset operoivat mediassa liian v160937