miehellä uusi nainen

Vihainenex

Eli mies löysi yhtäkkiä uuden naisen, viikon jälkeen ovat jo yhdessä ja se piti heti nettiin ilmoittaa....
Olemme juuri eronneet ja lapsi 3v on viikko-viikko vuoro asumisessa, miten selviän siitä että mies on heti kiikuttamassa lastani omalla viikollaan tämän naisen luo!!!???
Eroakaan en ole ehtinyt vielä käsitellä! Miten tästä selviää????! En käsitä miten näin voi edes ihminen tehdä toiselle, että heti uusi ja lapset näytille.
Kaiken lisäksi tuo akka joka on se uusi kehtasi alkaa minulle viestittämään kuinka hän ei tahallaan halunnut tulla väliin eikä ole paha ihminen ja exää ny taas ei kiinnosta mikää mun tuskani

6

277

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miesvaan114

Montako viestiversiota laitat tänne nettiin? Edelleen sanon, että elä itseäsi ja lastasi varten, sillä et vain voi vaikutttaa muiden elämään.

• Vihainenex

Vahingossa tuli

• hoksattu

Miehelläsi on varmaankin se uusi nainen ollut jo valmiina,siinä lienee eronne syykin,miten hän olisi yhtäkkiä naisen hankkinut.
        voimia sinulle jaksamiseen

• ettäsilleen

Sulla on sentään vuoroviikot. Yleensä se käy niin, että nainen omii lapet ja ottaa siihen uuden miehen, joka elää lastesi kanssa. Isä saa sitten joitain pieniä tapaamisia silloin tällöin.

Se se vasta kamalaa on.

• relaxjaheti

Ei uusi nainen yhtäkkiä löytynyt. Eiköhän hän ole ollut olemassa jo teidän suhteen aikana. Se satuttaa ja etenkin kun ette ole selvitelleet keskenään eron syitä. Lastasi älä estä tapaamasta isäänsä. Se on todella väärä teko lasta kohtaan. Hän ansaitsee rakastavat ja onnelliset vanhemmat. Sustakin tulee onnellinen kun selvittelet eron pääsi sisällä. Jos et yksin siihen pysty, hae ulkopuolista apua.
      Mun mielestä on hyvä, että lapsella on elämässään muitakin huolehtivia aikuisia kuin äiti ja isä. Sulla ei ole mitään oikeutta estää lasta tapaamasta isäänsä ja hänen uutta puolisoaan. Ethän sä voi edes tietää, vieraileeko isä lapsen kanssa uuden naisen luona. Mies on ilmeisen vakavissaan uuden kanssa jos lapsenkin hänelle haluaa esitellä. Ja sekös sua harmittaa.
      Eikö ole hienoa toistaalta, että uusi nainen on ollut suhun yhteydessä? Aika reilusti tehty. Sä et vaan halua sitä tajuta.

• 40v-sinkkumies

Elämä on liian lyhyt suremiseen, uutta matoa heti koukkuun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 96
      1589
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1394
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1317
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1208
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      53
      1196
    6. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      9
      955
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      36
      817
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      761
    9. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      754
    10. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      725
    Aihe