Ex ja uusi nainen

Vihainenex

Eli erittiin juuri ja mies löysi heti uuden naisen jolla on lapsia, viikon jälkeen erosta he ovat niin rakastuneita ja nettiinkin asti piti asia kuvin sun muin ilmoittaa. Minun tuskastani viis.....
Nyt pelkään sitä miten voin selvitä siitä että mies on jo nyt viemässä lastani 3v tämän uuden naisen luo!!!!! ???? Ja siis lapsi on viikon minulla viikon isällä asumassa.
En voi vahtiakkaan mitä hän lapsen kanssa tekee omalla viikollaan mutta KUVOTTAA että heti ollaan viemässä lasta sinne uudelle, eikä voida edes selvittää mitä koko suhteesta tulee???
Kyllä olen itkenyt enkä tiedä kuinka selviän tästä! Miten voin kestää tämän, juurihan sydämmenikin murskattiin.

Eikä siinä kaikki tämä uusi nainen vielä alkoi laittamaan viestiä minulle, kuinka hän ei tahallaan ole tullut minun ja exäni väliin ja kuinka hän ei ole paha ihminen ym. niinkuin se autttaisi oloni vain tuli vielä huonommaksi!!!! Apua sanokaa nyt joku miten selviän, laoseni takia vielä jotenkin kykenen olla.

8

161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neuvoja114

      Elä itsellesi ja lapsellesi! Jätä mies ja sen uus omaan arvoonsa , sillä et vain voi vaikuttaa heidän elämäänsä ja tekemisiinsä.

    • jkuiol

      Jos mies jo viikon päästä uuden kanssa, on se ollut jo ennen eroa.
      Tuota miestä ei kannata surra. Laita hänelle kuitenkin ehdot lapsen kanssa toimiessa.
      Lapsi tuossa iässä alkaa jo muistamaan asioita ja lapsellekin ero on kamala paikka.

      Kun tämä asia valkenisi ja muistettaisiin siinä erotessa. että lapsi ei halua uusia ihmisiä, hänellä on valtava pelko menettää toinenkin vanhempansa ja siltä se uusi lapsesta tuntuu, sillä aikuiset siinä uudessa huumassaan todella unohtavat lapsensa, se on ihan todistettu asia. Rakastunut ihminen näkee vain tuon rakkauden kohteensa, muut eivät merkitse mitään, ei omat lapset, ei rahatalous, ei kaverit, eii sukulaiset.

      Kun siitä sitten huumasta sitten herää, varmasti tulee eteen ensimmäisen viiden vuoden aikana, voi se olla raju herätys, kun huomaa miten on ollut täysin hirviö ja tuhonnut elämäänsä tuolla taloin, mutta kun lastenkin elämä on tuhottu eli lapsi ei ole saanut olla lapsia vaan kameolontti ja vaikenija. Millaiset jäljet jäävät lapsen elämään tuosta ajasta, hirveät.
      Olen lähisukulaisen joutunut kokemaan , näkemään ja kuulemaan vastaavassa tilanteessa kaikenlaista, vaikka nyt onkin jo lumo haihtunut ja elämä alkaa rullata .
      Nyt sitten astelevat eteen monenlaiset asiat jotka jäivät hoitamatta, talous on jäänyt huonolle jamalle, nyt sitten on kiukku kun asioita pitää hoitaa ja rahat menevät näihin, viihteelle ei jää varoja.
      Vieläkin minulla nousee kylmät väreet pintaan, kun muistan sen hurjan menon ja puheet ja toiminnat, kyllä lapset kärsivät valtavasti ja pelkäsivät, sillä heidät todella saatettiin jättää yksin kotiin, ilman ruokaa kaapissa ja eivät olleet edes koulussa. suorastaan hirvitti.

    • Vihainenex

      Mutta kuinka tämän ahdistuksen saa pois tämä on koko ajan ja tuntuu etten vaan kestä tätä tunnetta :,(

    • elämää-se-on

      Se pitää vaan elää läpi. Ei sitä muuten pois saa. Irrota miehestäsi. se on nyt mennyttä. Sulla on ihan iki-oma elämä josta voit tehdä vaikka mitä! Kiusaa teet vain itsellesi ja toisille puhumattakaan lapselle joka tuossa välissä joutuu kärsimään, jos tuohon katkeruuteen juutut.
      Sure surut pois. Näet ettei maailma kaatunut.

    • Vihainenex

      Niin pitää vaan yrittää ajatella et vielä tää tunne loppuu, tai tunteet häntä kohtaan....ei vaan oo helppoa ei vaikka miehellä oli paljon narsistisia piirteitä. Niin tai ehkä juuri siksi ei pääse irti.....

      • AikaJaAika

        Kultaseni, voimia sinulle. Olin vastaavassa tilanteessa syksyllä, vain 3-4 kk sitten. Menin aivan pohjalle. Itkin, valvoin ja paino laski syöksyen kun en pystynyt syömään tai en muistanut. Kaupassa käynti oli kamalaa.

        Kuitenkin aivan yllättäen voimat lähti palautumaan ja on PALJON parempi olo nyt. MItä syvemmällä käyt, sitä ehyemmäksi lopulta tulet.

        Usko tai älä niin aika tekee tehtävänsä ja sinä selviät kyllä. Itke kun on itkun aika ja päätä koska se päättyy.


    • vaikeatilanne

      Vaikea tilanne.....
      Siinä tilassa monet tunteet käy läpi,johon ei auta kuin aika,joka on niin yksilöstä.
      Koita elää lapsellesi,sillä hän tarvitee sinua. vaikka se on vaikeata,mut älä anna tunteiten vallata itseäsi,koska siitä ei hyvää seuraa.
      Mut moni muukin on kokenut sen saman ja selvinyt.
      Ajattele tilannetta,jos sinulla olisi nyt uusi mies? Miten se hämmentää lasta myös?
      Joten koita ajatella positiivisesti asioita ja tehdä arki rutinit,säännöllisyys ja yms.
      Ja itke pois,kun tulee,mutta vältä lapsen aikaan,koska se hämmentää lastasi,joka ei ymmärrrä vielä tilannetta ja ole aikuinen lapsellesi.
      Kyllä se ajan myötä helpottaa.

    • HyvääSinullekin

      No itse koin aika raskaan yllätyseron, enkä ole 2,5 vuoden jälkeenkään oikein palautunut. Se voisi auttaa, jos käyttäisit aikaasi lapsillesi, tai muille läheisillesi.

      Pakko kyllä sanoa se, että on tosi vaikeaa lämmitellä yhteyttä ihmisiin, joihin yhteys on hiipunut. Ehkäpä löydät seuraa ihmisistä, jotka ovat kokeneet samankaltaista. Ajattele jotenkin positiivisesti, että on tilaisuus kasvaa henkisesti.

      Toivon hyvää, itselleni sitä ei tullut

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      274
      2860
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1850
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1522
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1290
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1198
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      256
      1133
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      973
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      79
      920
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      784
    Aihe