Eikö Suomesta löydy yhtään uskollista miestä????

Suuttunut

Jälleen kerran suhdeyritys miehen kanssa, joka vaikutti aidolta ja rehelliseltä Mieheltä; ei mikään pintaliitäjä, vaan hyvin maanhenkinen. Vietimme paljon aikaa yhdessä, koska kiinnostuksen kohteemme ja harrastukset olivat yhteneviä, seksikin sujui.

Hän vakuutti uskollisuutta ja rehellisyyttä. Mutta, mutta, niinpä vain selkäni takana oli jo valmis aloittamaan uuden suhteen. Kun jäi kiinni, ei osannut selittää tekoaan muutoin kuin ankea lapsuus ja pettymykset aiemmissa suhteissa.....

Ja tämä oli jo kuinka mones samanlainen tapaus, joita on vastaani tullut!

Onko tässä maassa enää yhtään uskollista miestä, joka ei tilaisuuden tullen olisi valmis pieneen vipinään toisen naisen kanssa??????

28

293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qwertyuiopåas

      On esim. Minä :) niin kylmää kyytiä tuli ex muijan puolelta, että en olisi ikinä uskonut siitä ihmisestä..

      • Rea_listi

        Varmaan löytyy. Mutta ei deittipalstoilta kovin helpolla.

        Ihan normaalia varovaisuutta on ottaa selvää toisen todellisesta minästä ennen kuin mennään pidemmälle tai mitenkään aletaan yhdistellä talouksia.


    • ojoijhihubyhgvv

      Sitä samaa mä kysyyn teiltä naisilta eikö ole yhtään uskollisia naisia enää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      ja rehellisiä..ainakaan täältä suomi24treffeillä ei näy olevan..valehtelevia naisia vaan on pilvin pimein...

    • soitta ja kato 0449290896

    • Kaikuvastaa

      Yhtäkään naista en ole vielä pettänyt. Niissä harvoissa seksitoimissa nainen on aina ollut aloitteentekijä. Onko se raiskausta? Lähes aina nuo suhteet ovat päättyneet siihen, kun nainen kertoo, että hänellä on nyt toinen tähtäimessä.

      Naisilla taitaa olla omituinen tapa pettyessään haukkua kaikki miehet samanlaisiksi. Minä taas pidän naisia hyvinkin erilaisina, ja osaan kohdistaa kiinnostuksenii vain pieneen osaan naisista tiettyjen ominaisuuksien perusteella.

    • 40vmies

      Olen uskollinen mutta naiset haluaa vaan pettäjä miehii. Varmaan se oli komea ja sikis kelpuutit sen miehen

      • rumamaija

        On komeissakin miehissä uskollisia, se luonne siinä asiassa merkkaa enemmän, älä siis yleistä.


    • varmastiharmittaamutta

      Uskollisuus ja rehellisyys ihmisessä on ominaisuuksia, jonka olettaa automaattisesti jokaisesta löytyvän. Ei niitä tarvitse erikseen korostaa ja julki tuoda. Mulla olisi herätyskellot jo tuossa vaiheessa soineet jos noita ominaisuuksia pitää mainostaa.
      Kaikki miehet ei petä. Ankea lapsuus ja pettymykset edellisissä suhteissa ei ole mikään selitys pettämiselle. Ihminen tekee valinnan pettämisestä ihan itse. Se ei ole kenenkään toisen syy eikä seuraus mistään aiemmin koetusta. Hyvä ettet uskonut hänen selityksiään ja jäänyt suhteeseen.
      Uutta matoa koukkuun vaan. Ihan varmasti löydät vielä jonkun joka rakastaa, kunnioittaa ja arvostaa sua aidosti. Leuka pystyyn.

      • Syitä_sysissä

        Naisella on aina valinnanvaraa treffipalstoilla. Uusi yritys ja silleen...

        Jos kuitenkin _aina_ käy samalla tavalla, mikä näissä yrityksissä on ollut samaa? Sinä...


    • ja minulle nainen teki samoin et silleen

      • niinehkäjoo

        Ootkohan tuttu mies? En oo ketään koskaan pettänyt, mutta mies hämeestä on ollut. Mies itse petti.


    • roskasilmässä

      Ei ole sellaista miestä olemassakaan! Oma mieheni on kaksi kertaa jäänyt kiinni naisten kanssa vehtaamisesta ja lupaa ettei enää ikinä. Odotan alitajuisesti kolmatta kertaa, sillä eroon en ole hänestä päässyt. Jos luottamuksen on menettänyt, ei se enää milloinkaan palaa. Ja ukko, joka on tehnyt sen kahdesti, tekee varmasti kolmannenkin kerran.

    • 0987654

      Onhan meitä rehellisiä, täällä 74v Tane. Pussaa sekä panee.

    • Sikiss

      Kyllä löytyy, mutta ei ne ole "vapailla markinoilla".

    • 40vmies

      Olen uskollinen enkä ole koskaan pettänyt. Ei taida uskolliset kelvata naisille.

      • Kenelle olet ollut uskollinen, jos et kerran kelpaa naisille?


    • rumamaija

      On. Olen seurustellut sekä yhden ulkomaalaisen että yhden suomalaisen kanssa. Ensiksi mainittu vässykkä, toinen mies isolla m:llä, mutta silti molemmat yhtä uskollisia. Mielestäni riippuu siis ihan omista valinnoista, pitää olla tarkka keneen sitoutuu. Suomalainen eksäni oli kaikin puolin reilu, rehti ja asiansa osaava mies, lupasi ainoastaan asioita joista kykeni pitämään kiinni. Yksi hienoimpia suomalaisia miehiä joita tähän päivään asti olen tavannut.

    • pitäisikökatsoapeiliin

      Jos ties kuinka mones suhdeviritelmä joka päättyi pettämiseen on takanasi, niin olisikohan aika katsoa peiliin? Mikä sua tietynlaisissa miehissä vetää puoleensa? Ei rehellisyyttä ja uskollisuutta tarvitse mainostaa jos aidosti on sitä.

    • narskumies

      Oliko tää mies 82 sattumoisinTommi ?

    • eipitäskuvitella

      pettäjä pitää varmana omaa puolisoa ja luulee ettei se jätä vaikka kiinni jäiskin,,,

    • yksinäinenIiris

      Savonmies petti,keskisuomalainen ja hämeenmies petti. Mulle riitti! Parempi yksin olla. Ei tarvii kuulla selityksiä et sen ja sen takia nyt tälleen kävi. Ainoot uskolliset ovat eläimet. He ovat aitoja eivätkä petä.

    • 40v-sinkkumies

      löytyy meitä uskollisii mutta missä naiset jotka olis tosissaan hakemassa miestä

    • ykuuuiuiuio

      joo se eläin ei petä, oletteko huomanneet miksi sinkkuakoilla on iso koira ja aina siis uros, ne astuu takaapäin aina kun haluttaa eikä kerro kaverille eikä petä ja mälliäkin tulee piitkään

    • näinsevaan0N

      Uskollisia miehiä on Suomessa kutakuinkin yhtä paljon (tai vähän) kuin uskollisia naisiakin.

      Revi siitä.

    • todellinen1

      onhan niitä vaikka kuinka....

    • juoksisinkarkuun

      Mun mielestä on hyvin epäilyttävää jos mies heti suhteen alussa alkaa vakuuttelemaan olevansa uskollinen ja yhden naisen mies. Juoksisin itse karkuun. Ei tuollaisia piirteitä tarvitse mainostaa jos ihminen oikeasti on uskollinen.

    • sartsa75

      Joo, näitä on nähty. Itselläni samanlainen kokemus, mies oli niiiiiin kiltinoloinen maalaispoika ja hyvin vakuuttavasti kyllä esiintyi ja sai minut koukutettua. Mies iältään 40 v ja pohjoisemmasta suomesta.

    • jalkatyöläinen

      kyllähän taivaan tosi asia on naiset hakevat karun luontoisia miehiä baarista oma nyssykkä kotona kutoo sukkia nähty on livenä toiminta baarissa etc....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      274
      2780
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      211
      1789
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1492
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1241
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1176
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      237
      1086
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1022
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      963
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      77
      865
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      750
    Aihe