Perhe haussa!

aupairiksi

Hei!

Olisin innoissani lähdössä Au pairiksi ja nyt olisi vain perhe hakusessa!

Muutama asia minusta:
- Olen 19v
- Olen todella lapsirakas ja lastenhoito kokemusta löytyy paljon eri-ikäisistä lapsista. (vastasyntyneistä - n.12v)
- Olen ohjannut lastenkerhoa, lasten leirejä, sekä ollut päiväkodissa ja alakoulussa.
- Olen valmis olemaan au pairina vuoden
- Tämä varmaan huonoin puoli, en omista ajokorttia.

Kerron itsestäni lisää ja vastaan kaikkiin kysymyksiinne jotka teitä kiinnostavat!

Perheeltä toivon että ainakin olis puoliksi suomalainen.

Jos kiinnostuit minusta, laita kommenti alas jossa kerrot: mihin maahan haet au pairia, kuinka monta lasta/lasten ikä, kuinka pitkäksi aikaa ja aloitus kuukausi ja sähköpostiosoite johon voin laittaa itsestäni lisää tietoa ja tutustua teihin!

Odottelen innolla!

13

200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KariW
      • Kiinnostunutkreikkafani

Missä päin Kreikkaa / kuinka pitkäksi aikaa?

• paivi.mustonen

Hei! Elokuun -16 puolesta välistä Pohjois-Norjaan. Lastenhoidon lisäksi myös eläinten hoitoa. paivi,[email protected]

• aupairiksi

Perhe vielä haussa!

• Olemme 5 henkinen perhe vailla au pairia huhtikuun alusta alkaen. Lapset ovat huhtikuussa 10v, 8v ja 2v. Asumme Fuengirolassa (Malaga).

Me etsimme luotettavaa, iloista, lapsirakasta nuorta (HUOM tupakoimaton) mieluusti 12 kuukaudeksi, mutta vähintään 6 kuukaudeksi tulemaan osaksi meidän perheen elämää. Joustavuus on tärkeää "epänormaalien" työaikojemme takia. Ajokortti plussaa!

Lisätietoja ja hakemukset
      [email protected]

• avulias1

Tiedän yhden 25v joka etsii perhettä Espanjasta, henkilöllä on ajokortti ja osaa vähän Espanjaa, voisinko antaa sähköpostiosoitteesi hänelle ?

• Keväesikkot

Oletko saanut jo au pair teille ? Tietäisin 1 henkilön joka etsii perhettä juuri Espanjasta, ja hänellä on ajokortti, hän pystyy aloittamaan, niin pian kun perhe löytyy

• neuvojat

Oletteko laittanut, Espanjassa asuvalle perheelle postia ? olisi mukava jos pääsisit heille, sillä itse suuntaan Kesällä Espanjaan, olisi sitten hauska tavata

• aupairiksi

Perhe vieläkin hakusessa! :) rohkeesti vaan yhteyttä!

• Englantiin

Meillä haetaan englantiin vuodeksi n25.5.2016 - vuodeksi eteenpäin. Paikka on Winchester Englanti. Yksi lapsi 2v. Lähetä lisää tietoa itsestvsi niin me tehdään samoin. Terkuin, [email protected]

• aupairiksi

Laitoin viestiä! :)

• Estepona

Me haemme aúpa iría Espanjaan. Laittaisitko meiliä [email protected] niin kerron enemmän ☺

• Hampuriin

Onko sinulla vielä perhe hakusessa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      157
      5755
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3554
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      77
      2482
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      37
      2049
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      1832
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      42
      1799
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      1730
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      21
      1616
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1472
    10. Tappajamanne kiinni

Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!
      Mikkeli
      37
      1378
    Aihe