Miehen huono hygienia

sikasäkissä

Miten saisin miesystävän hygieniatasoa parannettua? Ei pese käsiään vessakäynnin jälkeen (edes "isomman" hädän), hampaita n.kerran viikossa, suihkussa kyllä lähes päivittäin, alusvaatteitaan ei vaihda päivittäin jne. Olen yrittänyt sanoa, mutta ei ota kuuleviin korviinsakaan. Emme ole nuoria, onko niin, että "vanha koira ei opi"?

7

482

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KyselläänTyhmiä

Jos häiritsee, niin ainahan voit itsekin ottaa ja pestä ne miehesi kädet, hampaat ja muut. Ei aina jaksa ymmärtää naisten yksinkertaisuutta. Pitääkö minun ihan oikeasti neuvoa tämäkin?

• sfsdfsdfsd

Jos olisin sinä niin sanoisin hänelle asiasta. Ei kukaan siitä voi pahastua..

• sinkku40-mies

Hyi helvetti mikä paskahousu miehesi on. Itse kyllä vaihdan kalsarit ja sukat joka päivä 2 kertaa ja suikussa käyn kahdesti päivässä

• fghjhgfghgfghgf

Et saa sen hygieniatasoa mitenkään pysyvästi parannettua, on ihmisiä, jotka eivät vaan ymmärrä sellaisen asian päälle, joku voi feikata, jos oikein painostaa, mutta on sitäkin sottaisampi, kun valvova silmä välttää. Vaihda miestä, siistejäkin löytyy.
      Pyllyn pyyhkiminen on joillekin tuntematon toimenpide.
      http://mvlehti.net/2016/01/24/laiton-maahantulija-vaansi-tuksukakan/

• Ei kai tuossa muuta vaihtoehtoa ole kuin puhua asiasta. Ilmaista selkeästi, että et halua samaan ruokapöytään ihmisen kanssa, joka ei huolehdi käsihygieniastaan ja että sinulle on muutenkin tärkeää, että kumppanisi on puhdas, pukeutuu puhtaisiin alusvaatteisiin ja hoitaa hampaansa. Jos hän ei halua kunnioittaa toivettasi, on aika miettiä pystytkö elämään hänen kanssaan.

• ensyösitä

Sama meillä.Arvatkaa miltä tuntuu koskea esim.juustoon,kun räkäkäsi on sitä käsitellyt nenänkaivuun jälkeen.Hänen mielestään ihmiset ovat menneet liiallisuuksiin hygienian osalta.

• kuinkakauankestää

Meilläkin on "vähän" siisteyspulmia. Mies tykkää nukkua samoissa vaatteissa kun on päivällä liikkeellä töissään, töiden jälkeen (likainen työ) ei halua joka päivä mennä suihkuun ja kaatuu sottaisena sänkyyn, että vuodevaatteet ovat mustana esim. tyynyliinat niskan kohdalta, hampaiden pesu ei ole niin tärkeää, vaatteissa ei huomaa, että ne todellakin ovat jo likaiset vaan väittää, että olen ihan hullu puhtauden kanssa. Hänellä on täysin toisenlainen käsite puhtaudesta ja siisteydestä, hänkin sanoo, että asiassa liioitellaan. Talo on täynnä tahraisia mustia sormenjälkiä ovissa, seinissä, jääkaapin pinnoissa, kädet pestään niin, että todellisuudessa lika kuivataan pyyhkeisiin. Syödessä murut saa huoletta ripotella lattioille jne. Omasta mielestään hän on puhdas kuin pulmunen ja minussa ylilyöjän vikaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      115
      5289
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5064
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4134
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3620
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3228
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2811
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2307
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      54
      1939
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      40
      1810
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1663
    Aihe