Nutrilett dieetti, onko kokemuksia?

Mietteliäsvain

Olen lähes aina ollut hieman ylipainoinen, mikä ei onneksi pahemmin vielä näy. Itseäni tämä kuitenkin ärsyttää ja olenkin koittanut monesti painoa pudottaa, tuloksetta. Nyt olen päättänyt kokeilla Nutrilett dieettiä alkuun pääsemiseksi, ja uskon sen motivoivan minua niin paljon, että laihdutus on helpompaa sen jälkeenkin. En koskaan ole syönyt paljoa, vääränlaista ruokaa vain, joten nälkä tai väsymys ei tule olemaan ongelma. Varsinainen tarkoitus ei edes ole se laihtuminen, vaan elämäntapamuutos.

5

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmeellinenaloitus

Mitä tekemistä Nutrilett_lla on elämäntapamuutoksen kanssa, jos laihtuminen ei ole muutoksen tarkoitus?
      Kannattaa sanoa suoraan, mitä tarkoittaa, että eivät jää asiat näin epäselviksi. Etkö kehtaa myöntää, että se paino nimenomaan on se asia, mikä ärsyttää ja siitä haluat eroon.
      Kuka tahansa voi elintapojaan muuttaa, alkaa vaikka tehdä savitöitä.

• Mietteliäsvain

Tarkotus on Nutrtiletilla päästä eroon muutamasta liikakilosta, pienentää vatsalaukkua ja päästä eroon mielihaluista,josta pikkuhiljaa vaihtaa terveelliseen ruokaan.

• polttojone

Moi minulla toimi rasvat pois.sokeri pois liikuntaa 4-5 kert viikossa.
      Aika simppeliä.eikä tartte leikkiä noiden diettien kanssa.ne kilot yleensä tulee takaisin.eli vaatii elämäntaparemonttia tavallaan tosin en tiedä kuinka liikehtiväinen olet.
      Nyrkkisääntö polta enemmän kuin tankkaat näin se vaan menee

• serehellinenveku8888

Nyrkkisääntö polta enemmän kuin tankkaat näin se vaan menee

Ei ole koskaan toiminut eikä tule koskaan toimimaan pitkällä tähtäimellä. NÄLKÄ voittaa AINA. Kaloriteoria ei toimi ihmisen kohdalla.

Eikä sen kummennin Nutrilettikään.

• hohhoijaajaa

Jaahas jos ihminen haluaa todella muutosta ja ei ole niinkuin vekkuli eli laihduttaa ja syö kuin s.. sen jälkeen on kilonsa ja ulkonäkönsä asainnut kyllä. Tottakai se vaatii selkärankaa paInon saa helposti no helposti alas liikunnalla ja terveellisellä oikealla ruokavaliolla ei vaan mene ihmisten päähän ei millään
      Se liikkuminen näyttää olevan monelle aivan liian vastenmielistä ja sitä minä ihmettelen....mieluummin kaiken maailman sotkuja vedetään kroppaan
      Hohhoijaa

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7735
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4283
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3765
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3220
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2906
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      69
      2636
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      64
      2518
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      58