Poikani homous ajaa avioeroon?

Toivotonäiti

Hei, nyt ihan alkuun pitää sanoa etten kertakaikkiaan tiennyt minne aihealueelle tämän lykkäisin kun tuntuu että tämä sopisi vaikka ja minne..

Eli ,perheeseeni kuuluu minun ja mieheni lisäksi tyttö 13v ja poika 16v, kohta 17. Noin kuukausi sitten kertoi poika ettei tytöt ole hänen juttunsa, se tuli ihan puskista kunnei hänestä sitä mitenkään olisi huomannut. Se oli mielestäni todella rohkea teko että uskalsi kertoa. mutta mieheni on todella pettynyt Sakkeen (poikaamme) ja olen huomannut että mieheni ei edes katso häneen päin, joka tietysti pahoittaa pojan mielen kunnei isä huomioi yhtään. Rakastan miestäni yli kaiken, mutta rakastan poikaamme myös suunnattomasti enkä toivoisi hälle enään surullisia tai itkuisia päiviä joita on ollut jo ihan tarpeeksi. Miehelleni olen koittanut puhua että hän tekee kärpäsestä härkäsen ihan turhaan muttei puhe siittä aiheesta tunnu auttavan. Miten saisin mieheni tajuamaan sen et kuinka paljon hän satuttaa poikaansa ja minua ja samalla vielä tytärtämme? en kuitenkaan mitenkään haluaisi erota vaikka sekin on jo näinkin lyhyessä ajassa käynyt mielessä. Miten kannattaisi toimia perheen rauhan palauttamiseksi?

13

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Homousonsairaus

      Miehesi on perinteisten arvojen puolella ja pitää homoutta outona ja sairauden merkkinä. Se surettaa häntä koska poika on sairas.
      Poika ymmärtää tämän myöhemmin.
      Miehesi ei ole huonompi vaikka pitääkin homoutta iljettävänä. Toivon että
      tuki perheellenne saadaan ajoissa ja pojan pikainen parantuminen saataisiin ripeästi käyntiin!

      • tarttuuvielä

        Jep jep. Tarttuva tauti vieläpä. Varo ettei tartu suhun eli älä mene lähellekään miehiä jos olet mies tai naisia, jos olet nainen. Päällepäin sä et kenenkään seksuaalista suuntautumista pysty näkemään.
        Onko oikeesti noin pimeitä ihmisiä olemassa kuin sinä? Oksettava kommentti.


      • suvunpäätepysäkki
        tarttuuvielä kirjoitti:

        Jep jep. Tarttuva tauti vieläpä. Varo ettei tartu suhun eli älä mene lähellekään miehiä jos olet mies tai naisia, jos olet nainen. Päällepäin sä et kenenkään seksuaalista suuntautumista pysty näkemään.
        Onko oikeesti noin pimeitä ihmisiä olemassa kuin sinä? Oksettava kommentti.

        homousonsairaus puhui täyttä asiaa, yhden pojan omaavana mua vituttasi yli kaiken jossei hän sukua enään jatkaisikaan ja valitsisi tien jolla lääppisi muita miehiä naisten sijaan.
        ja aloittajaa suosittelisin kyllä laittamaan tämän saken terapiaan jotta unohtaisi tuon kaltaiset ajatukset, kyllä hänet saa vielä raiteilleen kunhan vain koittaa, ja niin pysyy kaikki iloisina.


      • suvunpäätepysäkki kirjoitti:

        homousonsairaus puhui täyttä asiaa, yhden pojan omaavana mua vituttasi yli kaiken jossei hän sukua enään jatkaisikaan ja valitsisi tien jolla lääppisi muita miehiä naisten sijaan.
        ja aloittajaa suosittelisin kyllä laittamaan tämän saken terapiaan jotta unohtaisi tuon kaltaiset ajatukset, kyllä hänet saa vielä raiteilleen kunhan vain koittaa, ja niin pysyy kaikki iloisina.

        Moi aloittaja ja foobikot, olen 5-kymppinen heteroista syntynyt homomies. Käsittääkseni vanhemmillani ei ollut siittämishetkellä tarkoitus, että nytpä tehdään homolapsi, kun ei sellaisesta suuntauksesta pahemmin siihen aikaan puhuttu paitsi sairautena. Sitä se näköjään on vieläkin joillekin :(

        Monet homonuoret ovat kaapissa eivät suinkaan hävetäkseen itseään, vaan vain siksi, etteivät halua loukata vanhempiaan, joiden asennemaailma on juntti ja tietävät ennalta, mikä älämölö tai ongelmavyyhti syntyy, jos homousonsairaus/suvunpäätepysäkki -punaniskalle kertoo. Koska lapsi tajuaa, että isä tässä tapauksessa on se sairas ja kuka fiksu nuori sitä vanhemmilleen sairauksia toivoo.

        Se sun lapsesi on edelleen se sama lapsi ja tulee aina olemaan sun lapsesi. Ihmiset vaan menevät eri polkuja ja sun polkusi ei ole sama polku kuin maapallomme 8 miljardin muun yksilöllisen kanssa-asujan polku. Homon polku on haasteellisempi polku kuin heteron ja homo tai lesbo nuori tarvitsee rakkautta ja tukea, ei haukkuja tai vihaa tai hyljeksyntää vanhemmiltaan kotona. Maailma kodin ulkopuolella on muutenkin niin tyly paikka, että jos on rehellisesti sanonut taipumuksensa ääneen ympäristössä, jossa luulee sen voivansa sanoa ilman tuomituksi tulemista tai syrjimistä, niin antakaa aplodit rohkeudesta, älkää kääntäkö selkää.

        Ette ole epäonnistuneita vanhempia, tai siinä ole mitään häpeämistä, jos lapsenne on erilaisen seksuaalisen suuntauksen omaava kuin, mitä te olette. Olette epäonnistuneita vasta sitten, jos hylkäätte lapsenne tämän takia kesken kasvuprosessin.

        Oikea vanhempi rakastaa ja tukee lastaan niin myötä- kuin vastoinkäymisissä, eikä juutu omiin asenteisiinsa. Jos lapsesi on sinua viisaampi, avarakatseisempi, rohkeampi ja suvaitsevaisempi, niin katsopa peiliin ja nöyrry hieman. Jokaisella kun on kuitenkin se oma elämä, vaikka miten siinä olet mukana, niin toisen nahkoissa et voi elää, kokea tai ajatella.

        Tässäkin ketjussa on lukuisia vihaajia. Heidän vanhempansa eivät selkeästikään ole osanneet kasvattaa heistä tasapainoisia ja elämässään onnistuneita heteroita, koska käytös on tuollaista. Kasvuprosessi on jäänyt kesken.

        Aloittajalle:
        Avioeroa en ensimmäiseksi ala suosittelemaan, koska sehän ei muuta sitä asiaa, että poikanne on edelleen ja mahdollisesta erosta huolimatta homo. Jos asiassa on sulattelemista, niin se täytyy teidän tehdä keskenänne tai käydä terapeutin tai jonkun muun ammattineuvojan luona ja oppia elämään asian kanssa.


      • Isäpappa
        suvunpäätepysäkki kirjoitti:

        homousonsairaus puhui täyttä asiaa, yhden pojan omaavana mua vituttasi yli kaiken jossei hän sukua enään jatkaisikaan ja valitsisi tien jolla lääppisi muita miehiä naisten sijaan.
        ja aloittajaa suosittelisin kyllä laittamaan tämän saken terapiaan jotta unohtaisi tuon kaltaiset ajatukset, kyllä hänet saa vielä raiteilleen kunhan vain koittaa, ja niin pysyy kaikki iloisina.

        "homousonsairaus puhui täyttä asiaa, yhden pojan omaavana mua vituttasi yli kaiken jossei hän sukua enään jatkaisikaan ja valitsisi tien jolla lääppisi muita miehiä naisten sijaan."

        Sullako on kuvitelma, ettei homot pysty jatkamaan sukua? Otas kuule ihan biologiankirja kätees ja viisastu.

        Itselläni on yksi esiteini tytär, ja mulle on ihan samantekevää tuleeko hän tykkäämään tytöistä vai pojista. Sen näkee sitten, ja mulle on tosiaan aivan sama, kunhan on onnellinen.


    • Homossa_ei_tulevaisuutta

      Heitä poika ulos, kyllä joku sosiaalitantta sen sieltä huostaanottaa.

      • ukkovaankiertoon

        Sanoisin että heittää miehen ulos. Mikä isä se sellainen on, joka ei rakasta lastaan sellaisena kuin lapsi on? Julma ja tunteeton isä mun mielestä.


    • tuketukea

      Homous EI ole sairautta eikä siinä ole mitään pahaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      AO ei itse voi sille mitään että on syntynyt väärään sukupuoleen. Näitä ihmisiä on aina ollut ja tulee olemaan. Jos vain yhteiskunta tajuaisi sen ja olisi ymmärtäväisempi heitä kohtaan, sallisi heidän elää normaalia elämää, valita puoliso ja seuralainen samaa sukupuolta olevan kanssa, se olisi jo iso harppaus kohti parmpaa , kaikille.

      Kysy pojaltanne onko seudullanne mitään paikkaa tai ohjaustoimintaa jonne miehesi voisi mennä saamaan oppia, tietoa erilaisista ihmisistä.

      Anna kaikki tukesi pojallenne, hän tarvitsee sinua nyt enemmän kuin koskaan!

      Kohta hän on pois kodistanne ja omillaan, tukesi silloinkin on äärettomän tärkeää. Näytä että rakastat häntä lapsenanne juuri sellaisena kuin hän on. Ohjaa häntä valitsemaan ystävänsä hyvin huolellisesti.

      • nytentajua

        Siis hetkinen, kuinka niin syntynyt väärään sukupuoleen? Nyt puhutaan homoseksuaaleista. Muutoin puhut asiaa.


    • jaksamistasinulle

      itselleni tuli jopa vähän pahamieli näistä kommenteista, ei kaikista mutta monesta kylläkin. Nyt sun pitää tukea poikaasi tupla teholla ettei tunne oloaan hylätyksi, ja jossei miehesi ala sulamaan ajatukselle ettei poikanne muutu mitenkään heteroksi ja pysyy tuollaisena kuin on, niin minä kyllä laittaisin miehen kiertoon, vaikka kuinka pahalta tuntuisi.

    • miesulos

      Heitä mies pihalle jos ei poikaansa hyväksy!

      • diidpä

        kyllähän 16-vuotias poika voi ennemminkin pian muuttaa omilleen, ja syytä onkin jos aikoo käytännössä toteuttaa homouttaan. Ei mitään tarvetta avioerolle, aikuisten keskinäiselle puheelle, vuorovaikutukselle kylläkin. Aloittaja ja miehensä pariterapiaan, antakaa nuorukaisen kulkea omia teitään.


    • Kinkkinen juttu. Miehesi käy jonkinlaista prosessia lävitse ja sehän voi kestää kauan. Jollain tavalla ymmärrän järkytyksen, jos odotukset ovat olleet toisenlaisia. Mutta itsekin äitinä mietin, että lapsi on kuitenkin oma lapsi olipa hänen seksuaalinen suuntautumisensa mikä tahansa. Hän tarvitsee vanhemman tukea ja hyväksyntää, koska maailmassa vielä paljon tulee kylmiä ryöppyjä vastaan. Onneksi edes sinä äitinä tuet, se on jo puoli voittoa asiassa.

      Jospa se isäkin oppisi elämään asian kanssa, kun häntäkään ei asialla painosteta ja koitatte elää mahdollisimman teille normaalia elämää. Jos ei aikakaan auta asiassa ja tilanne kärjistyy voi viisainta olla kysäistä ulkopuolisilta jonkimoista tukea asian tiimoilta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      187
      7436
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4322
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2135
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2059
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1889
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1696
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      1681
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1629
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1613
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1428
    Aihe