Olemme avoimessa suhteessa elävä polyamorinen swinger-pari, eli joillekin varmaankin kaiken pahan ruumiillistuma. Pidämme blogia elämäntavastamme:
miksityytyayhteen.blgospot.com
Blogimme avoimesta suhteesta
1
264
Vastaukset
- Onkoaitopoly
Miten niin pahan ruumiillistuma? Jos lasketaan ihmiset, voidaan todeta erilaisia versioita käsitteestä hyvyys. Jos vaikka kokoaa kaikista tietokannat ei se mikään hulvaton määrä mitään joukkotuhoja ole. Muutenhan mainittu polyamorinen yksilö ois pikapikaa kokonaan poissa. Sitä paitsi kaikki paha ei millään mahdu yhteen ihmiseen. Ei edes pakkaamalla. Voi kokeilla vaikka tornadoa.
Meillä on satelliittikuvaa kyseisestä polyamorisesta yksilöstä. Osa näistä Bad stories (pahat jutut vrt. kylpeminen) on, yllätys yllätys! Jossain muualla, jopa eri aikaan. Esimerkiksi ei kukaan eli nolla ihmistä (paha sanoa miten suuri) voi olla hiukan ikävää koettavaa, ellei riskianalyysi (engl: risk analysis) osunutkaan kohdalleen ja varjellut. Onko aurinko polyamorinen? Vaiko vain aivoton ilmiö? (ei haittaa)
En ole kokeillut röntgen, enkä gammasäteilyä, mutta UV-säteilyä kyllä.
Useimmat haluavat kuitenkin olla olemassa vielä rakkauden "jälkeenkin", jos voivat.
Jos olisi paha, niin aina saadessaan minkä hyvänsä luotettavan tuotteen tuhoaisi sen välittömästi eli heti (engl: immediately). Ehtyisi pöperöt ja kuolisi nälkään.
Onko varma, ettei ole jonkun muun juttu, jos siihen yhtyy?
Kenen copyright käsite on?
Muutama ihminen ei meille tule sanomaan, mitä pitää hyvänä (ns. good thing).
Eikä kaikki eläimetkään.
Siis eikös se ole versio: treffeillä, eikä suinkaan treffeillä.
Hyvä elämä = ...
Onhan se hyvä jos päin seinää törmättyään voi huoletta luottaa. Paljon parempi, kuin jos ei voi luottaa.
Jos on ruuhkaa, niin pitää valita ruuhkaa, jota viitsii katsella joka päivä!
Again and Again. plus plus plus on plus.
Käytitkö alennuskoodia?
Onko myös AIDS polyamorinen? Toivottavasti Computer AIDS.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191652
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991488Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36891Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29849Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38801Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50776Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43728Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56728Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37720Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37690