Mrr ärsyttää todella paljon. Olen kokeillut satoja erilaisia rintaliivejä mutta ei mitkään mahdu. Minulla on melko pienikokoiset rinnat, joten kupit ei saa olla liian isot. No, jos laitan mielestäni sopivat liivit niin ei kun rinnat pursuavat aina. Jos otan isomman kupin niin ne on sitten liian isot ja siihen kuppiin jää tyhjää tilaa. Minun rinnat on jotenkin niin kehitysvammaiset että ne on leveät. Ne yltävät kainaloon asti vaikken mikään lihava olekaan. Minun rinnat on muutenkin niin tyhmästi liian kaukana toisistaan eikä ne meinaa pysyä kuppien kohdissa, kun aina valuu sitten yli reunojen. Ärsyttävää :(
Minulle ei löydy sopivia rintaliivejä
dfgdfgdfgdfgd
0
71
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312