Hakusessa au pair espanjalaiseen perheeseen ajalle 20.6-31.7 (päivät vielä neuvoteltavissa).
Itse olen menossa samaan perheeseen jo toista kertaa au pairiksi
ja nyt heidän sukulaisperheensä (samasta naapurustosta) etsivät suomalaista au pairia perheeseensä. Espanjaa ei tarvitse osata, englannilla pärjää.
Heillä on kaksi lasta, Hector 8 vuotta sekä Iker 6 vuotta.
Alueelta on hyvät metroyhteydet Madridin keskustaan.
Pihalla uima-allas, jossa olisit lasten kanssa lähes päivittäin.
Laita minulle sähköpostia joko suomeksi tai englanniksi, niin
välitän ne eteenpäin tälle perheelle. Mikäli mieleesi tulee jotain kysymyksiä niin vastaan mielelläni :)
Varaudu mahdollisesti englanninkieliseen skype-haastatteluun.
Au pair kesäksi Madridiin
8
331
Vastaukset
- aupairmadridissa
Ja sposti on siis [email protected]
- Noora1998
Minäkin laitoin viestiä :)
- emmisofialaine
Laitoin viestiä!! :)
- Sannikarolina
Olisin todella kiinnostunut ja laitoin juuri sähköpostia!(:
- jhio
Voisitteko vastata? Ei ole kuulunut mitään vaikka hakemuksen laitoin ajat sitten
- aupairmadridissa
Ohjasin kaikki sähköpostit eteenpäin tälle perheelle ja au pair on nyt valittu. Kuitenkin oman host äitini serkku haluaisi au pairin, ja lupasinkin auttaa vielä heitä sen etsimisessä :D He asuvat myös Madridissa ja ikää lapsilla on 3 ja 9 vuotta. Au pairia etsitään siis ajalle 20.6-31.7. Laita mielellään englanninkielinen esittely itsestäsi niin välitän viestisi eteenpäin heille! [email protected]
- Aupairmadridissa
Edelleen auppari haussa :-)
- kesäaupair
Laitoin sulle spostia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk572081Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901425Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621265Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll681217- 1151105
- 67936
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72909Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j65864Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise9822Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍73795