Hakusessa au pair espanjalaiseen perheeseen ajalle 20.6-31.7 (päivät vielä neuvoteltavissa).
Itse olen menossa samaan perheeseen jo toista kertaa au pairiksi
ja nyt heidän sukulaisperheensä (samasta naapurustosta) etsivät suomalaista au pairia perheeseensä. Espanjaa ei tarvitse osata, englannilla pärjää.
Heillä on kaksi lasta, Hector 8 vuotta sekä Iker 6 vuotta.
Alueelta on hyvät metroyhteydet Madridin keskustaan.
Pihalla uima-allas, jossa olisit lasten kanssa lähes päivittäin.
Laita minulle sähköpostia joko suomeksi tai englanniksi, niin
välitän ne eteenpäin tälle perheelle. Mikäli mieleesi tulee jotain kysymyksiä niin vastaan mielelläni :)
Varaudu mahdollisesti englanninkieliseen skype-haastatteluun.
Au pair kesäksi Madridiin
8
344
Vastaukset
- aupairmadridissa
Ja sposti on siis [email protected]
- Noora1998
Minäkin laitoin viestiä :)
- emmisofialaine
Laitoin viestiä!! :)
- Sannikarolina
Olisin todella kiinnostunut ja laitoin juuri sähköpostia!(:
- jhio
Voisitteko vastata? Ei ole kuulunut mitään vaikka hakemuksen laitoin ajat sitten
- aupairmadridissa
Ohjasin kaikki sähköpostit eteenpäin tälle perheelle ja au pair on nyt valittu. Kuitenkin oman host äitini serkku haluaisi au pairin, ja lupasinkin auttaa vielä heitä sen etsimisessä :D He asuvat myös Madridissa ja ikää lapsilla on 3 ja 9 vuotta. Au pairia etsitään siis ajalle 20.6-31.7. Laita mielellään englanninkielinen esittely itsestäsi niin välitän viestisi eteenpäin heille! [email protected]
- Aupairmadridissa
Edelleen auppari haussa :-)
- kesäaupair
Laitoin sulle spostia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei81692- 891165
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1171157Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51963Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63864Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli200813Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253746- 81743
- 35699
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42653