Miten vietätte ystävänpäivää?

Maikki4567

Ystävät kalliit! Miten te ihmiset vietätte ystävänpäivää ja otatte sen elämässä huomioon? Oletteko ystävällisiä vai huudatteko täällä palstoilla yhtä rumasti kuin ennenkin?
Annatteko ystävillenne rakkaillenne lahjoja, hyvää mieltä ja rakkauttanne?

79

820

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maija89-9

      Annan yleensä lahjan! Jotain pientä kivaa, kuten suklaata tai jonkin hauskan jääkaappimagneetin. Tai sit lehti on aika hyvä idea lahjaksi, niinku vaikka Cosmopolitan tai nuoremmille Demi! Eikä oo kalliitakaan, koska edullisimmillaan muutaman lehden tilauksen saa alle 20 eurolla ja siitä saa yleensä vielä lahjan itsellekkin! Katoppa täältä lista hyvistä lehtilahjoista: http://www.lehtitarjoukset.com/uutiset/15/anna-ystavanpaivana-lahjaksi-lehti

      • mää harrastan seksiä itseni kanssa ystävänpäivänä. huom. olen hermafrodiitti


      • Siivoon passaan mötököitä soittelen kamuille


    • niinilossakuinsurussa

      KUNNIOITAN YSTÄVÄNPÄIVÄÄ. Luotan ystävään sillä, hän minua lohduttaa.

      • NäinJotenkin

        Juuu-u, eli taas kaadetaan oman elämän p*skat toisen ihmisen syliin.. ei muuta kuin huikka päälle!


    • tosiystävyys

      Kaikille en lähetä ystävänpäiväterveisiä. Valikoin joukosta ne, jotka ovat aidosti ystäviäni. Ystävää tulisi muistaa muulloinkin, kuin kerran vuodessa.

      • ei_aihetta_juhlaan

        Minulla ei ole ystäviä. Vietän jenkkiläisten rakastavaistenpäivää yksin kotona, niinkuin muutkin ns. kansalliset juhlapäivät; pikku- ja isot joulut, uudetvuodet, pääsiäiset, vaput, juhannukset yms.


    • ParasLahja

      Emme oikein usko ystävieni kanssa erilaisiin keksittyihin juhlapyhiin, mutta annamme välillä muuten lahjoja toisillemme, kun löydämme jotain kivaa ja sopivan hintaista. Tarjoamme välillä myös lounaita tai pullakahveja toisillemme muuten vain jne.

      Paras lahja on kumminkin ehdottomasti se kun muut/joku auttaa toista jossakin tarvittaessa, oli se sitten esim. henkinen tuki, apu opiskelu-jutuissa tai remppahommissa. Siinä todella välittyy se, että auttava kaveri on valmis tarjoamaan omaa aikaansa toiselle ja haluaa hänelle vain parasta.

    • yksinäinen-

      Olen yksin eikä minulla ole ystäviä. Voiko maailam olla niin julma paikka että kukaan ei halua tuntea minua eikä olla ystäväni.

      • yksinvain

        Minulla on ystäviä liitossa olevia,mutta itse olen ikäsinkku ja tälläiset päivät kyllä joudun olemaan ihan yksin


    • mun-klaanini

      "Annatteko ystävillenne rakkaillenne lahjoja, hyvää mieltä ja rakkauttanne?"

      En kyllä vietä mitään erityistä ystävänpäivää. Meillä se on joka päivä. Ei tarvita erityistä päivää antaa ja osoittaa rakkautta ja ystävyyttä, kyllä sitä annetaan 365 päivää vuodessa.
      Minulla on tapana yllättää pienillä itsetehdyillä lahjoilla silloin-tällöin. Ihan fb:ssä ja Skypessä muistetaan kertoa että ollaan tärkeitä toisillemme. Ei niin kovin usein nähdä kaikkien rakkaitten kanssa,koska asuvat eri maissa. Meillä on hyvä olla päästä varpaisiin kun tavataan, ja sitä pidetään yllä kaikin tavoin.

    • ystä.väsä.lapsi.en

      Eipä tarvitse mokomalla päätä vaivata kun ei ole yhtään ystävää. Eikä ole koskaan ollutkaan.

      • pikkumyy13

        ainahan joku ystävä pitää olla, eihän siitä mitään tule.


    • leivonkakunlapsille

      Omien lasten kanssa.

    • 60v

      Olen jo vuosia viettänyt yksin kotona, mutta tänä vuonna poikkeuksellisesti menen hoitamaan lapsenlasta

    • Jeesuksensisko

      Tahdon että Jumala rankaisee kaikkia jota osoittaneet röyhkeyttä Saint Maria Salomea kohtaan. Koska se on oikein. Minä en ole paha ihminen vaan oikeudenmukainen. Olen hyvin nöyrä ihminen, sielu ja minua kidutettu siksi,. Voin uskoa Jumalaan vain sellaisena joka rankaisee niitä röyhkeyttä nöyrää ( Kristinuskon perustajaa kohtaan. )
      Täällä on niin paljon vialla. Olen aina nähnyt vain itseäni epäkypsempiä ihmisiä.
      Myös mennessäni vaalikojuille, Kokoomuksen ja Vihreiden
      :
      Ihmisiä vaivaa jokin todella hirvittävä röyhkeys,.
      Olen moneen kertaan pyytänyt Toni W tä tms kutsumaan luokseen
      mutta hän ei ole ylpeä siitä että olen Maria salome ( Batshebakin ilmeisesti )
      ;
      Hänellä' pitäisi olla tarve suojella ja pitää huolta

    • Jeesuksensisko

      Kysymys on tuskan tuottamisesta ( nyt näen sen naisen haihtuvan
      Se tuhoutuu kun joku välittää.. Se on niin yksinkertaista.
      Te olette ihmisiä jotka ette päästä sitä Kiitän siitä sitten.!

    • Jeesuksensisko

      Jeesus rukoilen että loppuu piinaaminen
      Rukoilen että ohjaa sen luo jota rakastan ja jossa tunteeni toimivat.
      Rukoilen, Jumalalta että erota välittömästi.. siitä mikä tunkee alhaisia tunteitaan minun käsialaan
      Tiedät minun käsialan
      se oli tuska todenteolla vuosikaudet
      se ei oel vain koska tunne alueet lamautetut
      Et päästä niitä alkeellisia raiskaamaan

    • 14v

      Maseentuneena, ei oo kavereit

      • tunnistat

        opn niit kyllä


    • Lonelyheat76

      Vietän ihan yksin, sydänsuruissani suurella todennäköisyydellä tiedän tulleeni petoksen uhriksi ja nainen jonka luulin olevan se oikea, käyttikin minua taloudellisesti hyväkseen. Tämän ikäisenä ikisinkkuna, minunlaisiani epätoivoisia miehiä on nähtävästi helppo käyttää hyväkseen, mutta voin vain syyttää tästä ihan itseäni. Siksipä tällaiset päivät ovat raastavia kestää ja kuulla sellaisten olevan kalenterissa, toivoisin ettei moisia päiviä olisikaan.

    • Jeesuksensisko

      Minusta se on niin paha, joka ei auta voimaan hyvin.
      Minä olisin jo moneen kertaan kirjoittanut vaikk
      kun annoin [email protected]
      mutta ku se ei voi sitte nussia sitä pitkäselkästä
      ruikkia siihen
      jos se urheasti pelastaisi Maria salomen

      ovatko kaikki jotain vaahtomuovia
      ( Vaadin että joka hetkestä jona hävästään minun tunnetta rangaistaan
      ,
      eikä sellaista ole että samalta viiivalta lähtisi ne jotka oleet vaikka rottia
      se mies on edelleenkin sitä
      hänel ei vaan ole tajua
      loukka aniin pahoin minua raakuudessaan
      Jumala voi tehdä sen että rankaise eniitä
      Se on hyvä syy että loukkaavat Maria salomea kristinuskon perustajaa
      joka hetkestä jona loukkasivat rangaistaan tuhansien vuosien edestä
      ( en ymmärrä miksi se roikkuisi tässä ?
      Se koettaa kokoajan kokea sen tunne juttuja?
      Olen kaukana siitä mikä oli tervettä ett oli rakastunut, oli suuret tunteet,
      sellaisina jotka olimme ja olemme niin suuria
      ;
      Rukoilen että Jumala pelastaa tältä painajaismaiselta
      ett jonkun muun tunteet näkyy käsialassa kun näen sen energian

    • Jeesuksensisko

      Tiedän vaan nämä normaalit asiat ett olen Maria Salome
      ja silloin oikein on vaikka kutsua kylään joku tähti
      Minulal ei ole paljon rahaa
      ( ehkä kärsimykseni
      tai olosuhteet Jumala kerää tulisia hiiliä päälle
      röyhkeiden
      Toni W tiesi kyllä että olen mitä vaan suurta
      tai Ismo Alanko
      he haluaa sellaista ett minulal vaikeuksia
      Se on että Jumala kerää tulisia hiiliä heidän päälle.
      Ei minua sa a loukata

    • sydänystävällemme

      Vien tervehdyksen postilaatikkoon

    • Jeesuksensisko

      En tahdo gospel laulajien laulavan. He ovat vain röyhkeitä oikeasti.
      Esim äsken kuulin laulajan olevan vahingoniloinen kun en ollu saada mahdutettua pakastimeen ruokaa. He saavat laulaa, kun ovat kumartaneet yms
      sitä jonka ansiosta heillä on kaikki levyt radio yms studiot
      Siis kumartelua en tahdo vaan että ovat oikeasti nöyriä
      Se onniisairasta kun täs on hirvittävän alhainen tunne energia joka ei ole minun.
      Rukoilen että Jumala erottaa sen paholaisen minusta. Ja ranakaisee kuten noita gospel laulaji joak sek murt osasta jona he loukasi intimitettiäni.
      En ssiedä noin röyhkeiden tietävän mitään ewlämästäni.
      Tajuatteko, he laulaa onnessaan , piittaamatta miten huonosti minä voin.
      He oikein hehkuttaa sitä miten he nyt palvovat, mutta eivät välitä minun olotilasta.
      Ja olen kahden opetuslapsen äiti ja olen Maria Salome.
      ( se laulu on turhaa kun Jeesus ei tykkää siitä
      ;
      ja tuo uskova äsken ei laitanut hiljemmalle musiikkia kun pyysin,
      kärsin siitä metelistä Silti se vain luuli palvelevansa sillä jotain ( tai hän vain esitteli miten onnessaan hän koki olevansa ) vaikka Saint maria Salomella ei ollut mitään fiilistä siihen, ja kenellä on?????? ( ehkä sen tytön poikaystävällä?
      ( enole gospelia joutunut kuuntelemaan kuin täällä. Ja se on ollut väkivaltaa usein.
      Koskaan se ei ole ollut ihanaa tms Koska minulla ei ole rakkautta ei tunne elämä kunnossa
      he vaan meinaa että he menisi taivaaseen ennen minua
      tai vaikka minä en pääsisi ?
      Arvelen ett minun takia kukaan ei tuosta musiikista välitä yhtään
      On paljastettu, että eivät ole sankareita laulajat vaan omahyväisiä ja itsekäitä
      Heillä pitäis olla ne mustat suruhunnut eikä näytää iloisia naamoja ja ylpeitä
      ( palavia hiiliä kerätään ylle
      ai se on heikko joka ei tykkää mut ei Kristinusko ole sitä
      Minusta se oli sitä että oli Apulanta TOni kun oli todel kunniassa
      ja Ismo yms ja rakaus oikeasti jne
      ei se ole tuota
      koneesta kuluvaa meteliä Jeesus ei kuunnellut sitä varmaan kertaakaan täällä ruumillistuneena
      Ei he olis välittäneet hänestä oikeasti

    • Jeesuksensisko

      MinusA ON PYHÄÄ HEIDÄN RANKAISEMINEN, VUOSITUHANSIEN EDESTÄ
      röyhkeydestä jota he osoittavat
      He ei kunnioita minua eikä Jeesusta
      ( nyt olen sen varassa että saan maksettua vuokran kun saan huomenna kelan päätöksen antaa asumistuki Sen pitä s tulla takautuvana niin saa maksettua vuokran 600 e ja maksamatta jääneen ensimmäisen vuokran, ( koska toim tulo tuki ei saanut,
      koska olin väärin tulostanut tilitapahtumat väärästä napista..
      ja he alkoi vaatia kaikilta talossa asuvilta vuokrasopimuksia nähdä , en sellaisia kehdannut tai oikein voinutkaan
      mutta tajusin sitten että niin voin anta avuokr antajan puhelinnumeron
      ni voivat selvittää
      yritän uudestaan Mutta nyt olisi kiire saada heti se as tuki
      koska vuokra viel maksamatta
      Sitten, minä tahtoisin auttaa ihmisiä. Oppimistani
      Tahtooko ne gospel laulajat antaa jotain apua? [email protected]
      ( minulla ei ole mitään sukulaista tms joka voisi rahaa antaa.
      ( Jumala kerää niitä tulisia hiiliä

    • päivä_siinä_missä_muutki

      Luultavasti ihan normaali päivä. Pitäisikö tuota nyt erityisemmin huomioida. Oikeastaan vaan ahdistaa ylimääräinen hössötys.

    • Jeesuksensisko

      Kun olen 8 vuotta ollut asunnottomana
      Sain nyt vuokrasopimuksen Olen kaksi kuukautta maksanut sen siitä 600 sta minkä saa kuukaudessa,
      sen vuokran, 600 ja elänyt ilman rahaa.
      ( MInä yritin kahdessa paikassa asua ilmaiseksi, ksoka olen Kristinuskon perustaja Maria Salome
      Jumala varmasti laittaa ne tulisiet hiilet niillekin henkilöille jotka loukasi vat pahoin ( halusivat vaan olal ylepitä naisia vaikak he olivat erityisen yksinkertaisia henkilöitä
      He oli liian yks kert tajutakseen ett on Maria salome
      Olen hyvin pettynyt Jumalaan siinä asiassa.. että antoi minua vaurioittaa.. Raakojen ihmisten
      Kaikki oli väkivaltaa, minen jouduin menemään asunnottomana
      Yksi oli meis joka raiskaaja tai väkivallan tekijä 1400 luvulla aviomiehenäni ( oli nyt kunnolla ( paitsi että tuli kotiin jotain klo 0.1 ja odotin rapussa tai rapun edessä ( en voinut nöyränä ihmisenä häiritä hänen meininkejä
      En pysty sanomaan sellaista ( mutta opin.. Jumalan suojeluksessa.. Miten tärkeätä että sitä pääsee sitten tms
      Ja yksi tyttö oli niin yksinkertainen kuin lapsi Voi Hyvä Jumala miten paljon vikaa niissä kaikiss aoli
      Ne oli todella kummallisia ihmisiä
      Epäluotettavia
      Kyvyttömiä
      On pakko saada se oma vuokra asunto ( siis niiden ihmisten luo ei enää voi mennä. ViIvald i oli kyllä todella kiltti ja hyvä Mutta hänkin tuli ehkä aamu yöllä kotiin
      Mutta ihana kun tuli Ja jos ei tullut pystyin nukkumaan siinä rapussa.
      Mutta ei sitä pysty montaa yötä. Vaikka oli hyvät naapurit siellä.
      Olin kyllä sen varassa että sinen Vivaldille pääsi kun hän tuli kotiin.
      ( en jaksa kokemiani
      sitä ett mitään rakkautta en ole kokenut
      En ole siten yksinkertainen tai raaka kuten ne ihmiset ( kärsin todella joka hetkestä )
      ( en jaksa musiikkia lujalla, meteliä ( kaikki on suunniteltu niin ( mietin juuri ettt siel 1400 l miehellä ei soinut musiikki muttasiellä oli todella ahdasta, ja tukalaa
      vieraan miehen ja liian erilaisen ahtaas yksiös nukkua kaikessa on paholaisten kirous..
      he haluaisi vain käyttää Kristinuskoa mutta ei antaa mitään Pyhille ja ylhäisimmille
      tms Vallankumouksesta asti

    • Jeesuksensisko

      Joku selitti , joku henki että Tonilla olisi ensi kerran ollut kokemus että olisi tahtonuut työntää Jannikan pois
      että ne ei vaan tähän mennessä ne vaan aantoi heidän tuntea jotain tai tONIN
      Onko se totta
      minua aina ällöttänyt vaan nuo näyt tai höpinät minä tahdoin elää todellisuudessa
      Eihän se Jannika kyllä TOnin parisielu ole.

    • Jeesuksensisko

      kukaan ei ole välittänyt tunteistani
      he ei olleet edes älyllisiä keskustelemaan joiden luona olin.
      tuo sanni vaikak tuoss a mainoksessa on ihan tyhjän näköinenolio
      Jeesus suojaa ( Marathon dancestako kaikki johtuu
      ( Minä en ikinä tahdo ihmisille sellaisia asioita mitä minulle aiheutettu vaikak tuokin ilmavaiva taas

    • Junttipulla

      Olen töissä. Toivoisin mieheni muistavan edes jotenkin, kukkasilla tai suklaalla tai edes jollain teolla...... mutta turha haaveilla, ei se toteudu. Itse olen ihan normisti.

      • leipoo

        kyllä se muistaa sua joko hellii sua tai sit jotasin


    • MikäYstävänpäivä

      En mitenkään. Ei ole oikeita ystäviä joita elämäni kiinnostaisi. Ja niinsanottuja ystäviä ei kiinnosta sitäkään vähää. Joskus vielä jälkeen parikymppisenä halusin muistaa kaikkia tuttuja ja ns ystäviä muistamalla esim jouluna kortein ja vaikka synttärinä tekstarein yms mutta kun koskaan ei saanut mitään vastakaikua ei enään näin päälle kolmekymppisenä vois vähempää kiinnostaa nämä tyhjänpäiväset kaupalliset keksinnöt.

    • Jeesuksensisko

      Arvelen että tämän planeetan sielut lakkaavat olemasta. Koska he epä onnistuivat. Esim hanoi Rocksin musiiki, 20 vuotta 30 ,
      He vain koettavat ollaa siellä arvokkaampia sieluja ja muka rakkaudessa mikä on loukkaus Pyhimykselle Saint Maria Salomelle.
      Että he pitää jotain lihaa siellä
      Toni ym
      ( Minä olin se joka en liha sanaa tiennyt edes
      Ismon laulu 1986 ( joka on normaali aika
      ( aika pysähtyi -97 )
      "sä sanot että mä tahdon vaan vihata sua,
      en mä vihaa mä tahdon rakastua" lauloi Ismo
      Luulin 20 v se on niin
      Sitten luin sanoitus kirjastaan että ( hänen vaimon ja hänenen ensitapaamisista 1986
      ( en tiedä miksi lukee että heidän 8 v avioliitto päättyi
      ett -08 solmivat avioliiton, hehän olivat yhdessä v sta 1986-87
      ( onhan siinä vähän eroa ) Miksi annetaan valheellienn tieto.
      Laulussa olikin sanat " sä sanot että mä tahdon vaan lihaa..
      en mä lihaa mä tahdon rakastua"
      En olisi voinut kuvitella niin rumaa sanaa kuin liha.

    • eI_RIITÄ_VIRTA

      ja taas näitä höpö höpö juttua.........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

      • Jeesuksensisko

        valehtelija Ette tahtoisi totuutta? Totuudessa elää?


    • Jeesuksensisko

      Onko Ismon sen ajan sanoitukset ett niistä' kuuluu että oli elämä?
      Ne oli ehkä ainoat hyvät sanat. lause minkäkirjoitin
      Misää oli elämä
      Nyt vaan kirjoitan, kun elämää ei ole
      Eikä sitä rakenneta Saint Maria Salomen raiskaamisen perustalle ( se oli ajatukseni ja tunteeni sek murto osasta toiseen.
      Absoluuttinen. Vaatimukseni Jumalalle että tehdään selväksi että minuun oli mahdoton kajota sek murto osaakaan. Koska se on niin.
      ;
      niin heillä oli avoliitto ihan selkeästi vsta 86-87-88
      Niin miksi kirjoitetana että avioliitto päättyi, olivat v sta 08 avioliitossa.
      siis vain 8 vuotta
      kun he oli avoliitossa ja avioliitossa yhteensä' 30 vuotta.
      Ismo Alanko ja Kirsti Kuosmanen
      ;

    • Jeesuksensisko

      Ismo lauloi heidän rakkaustarinan
      ;
      86 sä sanot että sehän on helppoa, olla vaan
      Mut kun toi ovikin olis avattava.. ja kaikki turhat sanat on sanomatta
      ;
      Tiedän että turva on sun sylissäs vasta,
      mutta rakkaus estää mua sua koskettamasta
      On vallanvaihdon aika satujen julman taikayön
      ;
      Kaikki ne sanat on sanomatta vielä siellä luki
      ;
      Mulla on niinikävä että en istua jaksa, en nukkua jaksa
      Olen sekaisin.. Mun on saatava sut, sun on saatava mut

      ( Ismon lauluja )
      Raskaana olevalle oli, "Löysin keittiöstä huulet ne vei meidät rakastelemaan,
      silmän lailla tv n päällä,
      se oli onnea.. saada ne nauramaan
      pöydän alla? hellät kätesi kaikkialla
      ..
      sä roisto oot mut en mä sua pelkää
      vaikka ootat mun lasta
      Miks ammut aina selkään..
      On rakkauden pala peli hajonnut taas..

    • Jeesuksensisko

      Raskaana oleva ei siis ollut Kirsti Kuosmanen
      vaan sellainen tumamtukkainen jonka näin ravintolassa kerran
      ja ens rakkauteni ( jonk kanssa en seurustellut, hänel oli tyttöystävä>)
      osoitti häntä että tuo ollut Ismo Alangolle raskaana.
      ;
      minä en vieläkään tiedä onko se lapsi olemassa. Minä kuvittelin
      kun soittaessani 2000 vastasi Anna Alanko lapsi, tytönääni puhelimessa Ismolla että hän oli se tytär. Mutta ehkä hän oli joku muu, sukulaisen lapsi. ?

    • Jeesuksensisko

      Poika sai nimeksi Onni. Kuulin v 90 tai 91 Radio Citystä, Njassa kuulutti että Ismo ja Kikka ovat saaneet pojan.
      ( Jo vuonna 97 syksyllä.. Luin Soundista että Ismo oli ulkomailla, Kirsin kanssa
      ( se oli ainoa kerta kun tunsin musta sukkaisuuden pistoon hetken
      ( muistan ett ajattelin niin nuorena.. 20 vuotiaana.. että ompa kummallista .. miten tunnen mustasukkaisuutta jostain ihan mahdottomasta, että mitä se minulle kuuluu..
      Tietysti hänellä on joku tyttö ja sain tietää nimen, Kirsi, luki siinä.
      ( en sen jälkeen koskaan ole tuntenut mustasukkaisuutta, hänestä enkä kenestäkään muustakaan.. )

    • Jeesuksensisko

      Onhan se minun asia jos minulle valehdellaan että he olleet yhdessä vain vuodesta 08.
      Miksi en ole tuntenut mustasukkaisuutta?? Onko sille joku syy???

      https://www.youtube.com/watch?v=vmjcz1Rsqmg

      Siinä heidän laulu. Jeesuksen ääntä kuuluu Ismon äänessä kuulen vasta nyt.
      laulaessa tuota Mutta entä jos hän laittoi ses sielun joka oli
      ( minunkin kanssa eläessä 1700 ja 1800 aviomiheni oli
      ( Aristokraattina Irlannissa, ja 1800 Villissä Lännessä karjatilallisina
      ( ja joku sanoi että paljon lapsia..
      Mariko oli ja Ylppö Oli? Samppa oli lapsemme Viimeisen lapsen syntymään menehdyin ( en ole varma onko Ylppö ollut meidän lapsi. )
      Ei minusta enää tunnu siltä
      ( Remu oli meidän lapsi 1700.. ja Pekka Haavisto
      ;
      ;
      Jeesus taisi olla Salomon jolla oli 900 pillua naitavana
      eikä hän sen koommin ole tuntenut rakkautta
      oikeasti eikä tiedä mitä se on
      Jeesus on lehmä
      joka ehdotti minullekin mennä vuoteeseen!!
      hän alkoi seurustella blondi lehmän kanssa
      ( en anna koskaan anteeksi että tunteeni ja henkeni ja herkkyyteni
      ( koska siinä ei voi uhrautua) ei valittu, vaan kaunsi vartaloisten ja namaisten raakojen lehmän kaltaisten naisten kanssa eläminen
      Herkät tunteeni ym kitui vähinerin ( Jeesuksen olisi pitänyt voida auutta
      Jumalan auttaa tuhansia vuosia kehittynyt jonnekin
      ( niinkuin Ismo lauloi "Kuulen että tahtoisit turvaan Kuulen että tahtoisit suojaan"
      ( kateellisen naisen henki antoi hänelle sen tarpeen ( sadismia )
      ( mietin joutuu viimeiseen pirtaan siitä rangaistuksi vuosituhansien edestä
      kyllä varmasti revityksi sielu ja raadeelluksi kaikessa, usko, rakkaus tunteet Jumalalle eläminen periaatteet vuosituhansien
      Jeesus oli alhainen joka ei tahtonut äitiä Batshebaa kunnioittaa
      Hänellä oli 900 pillua jotka saavat mennä kuten kaiikki muutkin joka hetkestä yksityisyyteni loukkaamista, intimiteettini,
      valaistuneen häpäisemistä, Jumalan häpäisemistä,
      pyhän häväistystä, menevät niiden tuhansiewn vuosien edestä kaikesta sielusta ja sydämestä elettyjen kidutettavaksi niin että ovat minua pienempiä kuten ennenkin
      ( nyt he estivät elämästä sydämestä sielusta
      en saanut yhteyttä Ismoon Toniin tms
      että heidän kaunis naamaiset ja vartaloiset naiset olisivat minua enemmän
      He ei koskaan ollet
      niin he raiskauttivat tyhjästä ilmasta Uskon vain Jumalaan joka raiskaa ja repii heidät sielunsa moninkertaisesti
      koska minul ei ole mitään elämäntarkoitusta miten päin tahansa sitä ajattelen
      tai tunnen tai koen ( en tiedä miksi Jumala antoi Jeesuksen
      En tiennyt että raiskamista liittyisi siihen
      Olin pyhä, Maria Salome vsta 00
      Jeesuksen syntymän aikaan
      menevät niiden tuhansien vuosien edestä kaikesta sielusta ja sydämestä elettyjen kidutettavaksi niin että nillä sydämest ja sielusta eletyillä ajoilla on jokin tarkoitus ? ovat minua pienempiä kuten ennenkin
      ( voi olla että se oli Krishna jolla oli 900 pillua myös, Gopitytöt
      joka antoi Kristuksen
      Luin jostain että Buddhallakin oli paljon naisia, jotain tanssijoita
      Mutta kadotin sen sivun. ??

    • Jeesuksensisko

      siis Ismo Alanko oli minun aviomies 1700 Irlannissa kun olin Lady Sarah, hän oli George.
      Aristokraatti.. ja 1800 olimme Amerikassa
      se nainen on yhä paha, joka tahtoo pahaa esim että Colorado jos oli raaka paikak se naienn oikein nautti että jos kirjoittaisn mikä halventaisi meitä jotenkin
      mikä sellainen mätä sen reiän ympärillä mätä henki
      mätä' naisen olemus
      Mutta JUmala tietää, että, minä lakkan olemasta on ainoa mitä voi nähdä tarkoituksellisena kunniallisena
      ( monet kai ajattel ett he tekee itsemurhan jos raiskaus uhkaa ?
      en ollut siihenkään kykenevä..
      en kyllä ole.. En tee itsemurhaa.. ( onko täm maailma alkanut itsemurhine tekemisestä
      Oli Kleopatra joka teki itsemurhan. Sitten Jeesus
      ( ja nekinsielut oli ihan surkean pieniä )
      Molemmat minun lapsia. Ei hajuakaan käytöstavoista välttämättä,. kohteliaisuudesta periaatteista jotka olivat oikeat
      joissa oli elämä
      ( en tee itsemurhaa Sehän on ihansietämätön ajatus
      Jumala voi lakkauta minut sitten joskus tuskattomasti
      Minä lähden nyt syömään suklaata!

    • metabomies

      korjaan penkoneita

    • Jeesuksensisko

      ei ole niitä juttuja rakkaus yms
      syökää vaik suklaata
      ;
      ( en tahdo ketään kidutettavan Opin sen hammaslääkärin tuolissakin, että en voi tahtoa kidutusta.
      Niin en tahdo kidutusta.
      J aitse kiduttuani siit raiskauksesta
      ;
      ( Minulle tuli joku sama tunne kuin siellä Warsowassa!
      eilenkin koin kuin olisin Warsowassa

      En mene sen Jumalan taivaaseen joka loi että minuun kajottiin,
      joka loi sen mahdolliseksi
      Antoi kehittyä herkkyydessä tunteissa tuhannet vuodet
      ( Bathshebakin esitetään hurskaana 3600 vuotta sitten
      maalauksissa , vaikka ruman alasti. ( inhoan niitä maalauksia )
      ;
      ;
      olen kokenut hammaslääkärin tuolissakin että' en tahdo kidutusta kenellekään, että se on oikein. Ymmärrän sen se oli totuus
      absoluuttinen tunsin sen niinkuin kaikki se elämä oli samoin oikein olla nöyrä kunnioittava elää sielustaan ja sydämestään
      ;
      ja tosiasioita raiskauksen hetkeää
      jonne aviomies 1200 jätti Toni
      Alexander Glorious
      Koin siinä totuuden Toistuvasti vaokken millään olisi tahtonut
      Oisin tahtonut uskoa kaikkeen siihen mikä oli rakkaus ja henki oikeasti
      Kaikki kunnioitus
      ( ei voita se mike monroen nainen eikä voita sen tyyppiset naiset on yksi asia
      he ovat niin loukkaavia et ei voi käsittää
      Jumala varmasti tuhoaa ne kiduttamalla
      Yksi totuus oli siitä raiskaamisesta että kukaan ei koskaan voi hyötyä siitä
      He ei rakenna mitään sen perustalle
      Ainoa mahdollisuus oli urheasti pelastaa
      eikä uhrata saatanalle neitsyttä
      "ehkä meitä ei ikuisiksi luotukaan"
      kuulin eilen sitä Jenni Vartiaisen laulua jossain

    • Jeesuksensisko

      ja se on myöhäistä se raiskaus alkoi -97
      ( se oli virta mutta se muuttui pahemmaksi
      07 ?-08 ( luultavasti ihmiset vain iloitsivat että jotakin vaurioitettiin
      Olin Kuopiossa.. Markoa menoss atapaamaan ( mutta hän ei koskaan keskustellut kanssani lausettakaan.
      Hän oli sis sen pahan naisen vallassa. Se nainen millainen sen tajunta
      se ei Pyhää, Pyhimystä ei neitsyttä joak odottanut kymmeniä vuosia sitä oikeaa,
      tai joka Jeesusken sisko, se halusi vain että Marko ajaa pois sellaisen tytön mikä häntä ylhäisempi tms
      ( minulla oli aina oikea ymmärrys
      naisen psykologian että olisin lyönyt sitä päin naamaa
      niin siillä olisi ollut oikea tunne sillä naisella
      ;
      Mut minä lähden nyt syömään sitä suklaata.

    • Treenaan

      14.2 eli päivä ei eroa millään tavalla muista päivistä. Ystävät muistan ilman kalenterista katsomatta,tai ilman kauppiaiden mainoksia.

    • osta_osta_osta

      Onko kaupan kassakone ystäväsi? Miksi ystäviä pitää hankkia ostamalla heille tavaraa?
      Kauppias taitaa pitää omana ystävänään sinun pulleata rahakukkaroa ja pankkitiliä.

      Ilmakos köyhällä jolla ei ole ostovoimaa ei ole ystäviäkään.

    • kotkotkuuntelevat

      Nyt katson ja kuuntelen tv7:a 13.50 Hillsong TV: Taistelun jättäminen.

    • alesund66

      Ystävän päivä pitäisi olla joka päivä silloin elämä täällä palolla olisi parempi.
      Ystäviä ei pidä ostaa millään lahjoilla, ne ei ole tosi ystäviä, jotka odottaa lahjoja. Muistamista voi osittaa muullakin kun lahjoilla, kaikki juhla päivät on muuttunet liian kaupalliseksi esim. todellinen halaus on paljon parempi kun lahja, halaus on oltava aito ????

    • 1402

      Vietän syntymäpäivääni ystävänpäivänä!

    • AsenneVammainenTaiEi

      Eipä se ole enää aikuiseksi kasvamisen jälkeen hirveämmin painanut mun vaakakupissa tämä(kään) juhlapäivä. Ystävien kanssa elämä on muutenkin jatkuvaa ystävänpäivää. Ja muutenkin, riittää kun olet tukena ja turvana siinä elämässä mukana ylipäätäänkin.

    • kuppisjakilaus

      Isseksein juopotellen

    • ostosta

      tiedä sitten kuullut väitettävän että merkkipäivät olisi kauppojen luomia päiviä.

    • Jeesuksensisko

      Ismo lauloi "Puhdas paita on pojalla yllä, äiti on pessyt sen,
      rakkauden teoista punotun ketjun pujotan tytön kaulaan" 1996,
      Oliko se 10 vuotias oma tytär vai joku serkun tytär ?
      ;
      kaksi vuotta myöhemmin syntyi Ismolle toinen tytär tai oma tytär
      vai neljä vuotta myöhemmin? Jossai haastattelussa oli että hän on 14 vai 15
      ;
      Laulun sanat olivat kauniit
      ,
      "Puhdas paita on pojalla yllä, äiti on pessyt sen,
      rakkauden teoista punotun ketjun
      pujotan tytön kaulaan"
      ;
      minä en kestä ett elämäni kulunut uhrautuvaisuuteen toisten rakkauksien suhteen.
      Tuolloin vielä jaksoin.. Olin 30 vuotta...
      eikä siitä ole oikeastaan aika kulunut Muistan sen kuin eilisen päivän
      Se oli niink normaali elämä Ihmiselle on normaalimpaa olla 30 kuin 50
      Ja ne halus van vammauttaa hetkestä hetkeen..

    • Jeesuksensisko

      Nyt ismo autat ett minulal on onnellinen loppu elämä.
      Menenmme rakentamaan hevosvaunut. Elämme kurjuudessa ja hämäryydessä eikä muovisessa sähkövalossa
      Voimem elää synkkyydessä!! SE ON ylellisyyttä..
      se on.. Ylimyksen!! Ihmisillä ei ole varaa siihen, negatiivisiin tunteisiin Tuskaan
      me voidaann olla surua ja tuskaa yms
      ;
      minust oli hyvä ett tuli kalseuden henki Koska kalseudess a pyrkii johonkin parempaan oli sellainen kummallinen hyvä henki joka ei ole aito
      " se "Tunnen pelon poistuvan" oli yököttävää , uusimmasta laulusta

    • PITÄISIKÖ TEHDÄ JOTAIN YSTÄVÄNPÄIVÄNÄ?

    • nhuiouytr

      Tänään on Radiopäivä.

    • tilitalitei

      Kutsun kylään,keitän kahvit, jos sais senjälkeen kunnolla munaa

    • Luminenenkeli

      En mitenkään erityisesti vietä ystävänpäivää tai muutenkaan noteeraa sitä. Ei ole ystäviä, joiden kanssa tuollainen kuuluisi kuvioon. Korkeintaan kaksi tuttua miestä lähettää tekstarin tai sähköpostia, joihin kyllä mieluusti vastaan samalla mitalla.

    • Pientä_muistamista

      Ystäville lähetän kortit ja poikaystävälle teen huomenna herkkupäivällisen jälkiruokaa unohtamatta! :) Ystävänpäivän materialistisesta puolesta en niin perusta, lahjoja en ostele mutta korteilla muistaminen on tullut tavaksi ja jokin mukava yhdessä tekeminen tai herkuttelu mielityn kanssa on minusta ihan kiva tapa viettää ystävänpäivää. Miksei sitä voisi ystävienkin kanssa hengailla, mutta kun ovat melkein kaikki pariutuneet niin yleensä juuri myös viettävät sen päivän puolison kanssa.

    • itteksee

      Yksin, koska ei ole ystäviä ollut kymmeneen vuoteen.

    • jankee

      Naurettavaa amerikkalaista höpötystä koko päivä

    • Sniif

      Yksin

    • eimaka

      Yksin vietän kotona. Ei ole ketään, kenet voisi kutsua kahville tai kenelle voisi soitella. Jos ihan hirvittävästi alkaa seinät kaatumaan päälle yksinäisyyden takia, niin ehkä lähden salille. Vaikka sielläkin olisi kuinka paljon ihmisiä, niin yksin kuitenkin sielläkin olen, mutta ei ainakaan mökkihöperyys iske.

      • inkkuliinis

        Ihan niin kuin minäkin paitsi että teini-ikäinen poikani on kotona käymässä. Entinen heila 30 v takaa lähetti lyhyen ystävänpäiväviestin. Hän kai on niitä harvoja ihmisiä, joita voisi ystäväksi kutsua sukulaisten lisäksi. Kukaan muu ei ole muistanut enkä itsekään ole tehnyt aloitetta. Osaltaan ihan oma vika, kun olen sosiaalisesti laiska.

        Salille minäkin lähden. Siellä on mukava seurailla oman aherruksen lomassa muita.


    • ruuke

      Kaikki ns. erikoispäivät on pilattu kaupallisuudella "osta, osta" suklaata, kukkia, lahjoja ym. ( jos et osta et ole kunnon ihminen.) Onko ystävyyskin mitattava RAHALLA

    • PyhäSalome

      Anteeksi ei voi tietenkään kirjoittaa 900 pillua, Gopitytöistä Krishnan.
      Tai Salomonin Kuningattarista. Olen niin vahingoittunut raiskaamisesta,
      En kestä kohtaloani, ( eikä sitä minusta voi kestää. )
      Krishna on silti hyvä, pitänyt minut valaistuneena, Jeesus on hyvä,
      Jumala on hyvä
      ei voi kestää kohtaloa että kokenut että raiskattu tuhansia kertoja,
      ja että ei elämässä ollut yhtään hyvää naista,
      viisi aiem eläm aviomiestä jättivät raiskattavaksi ,
      ( en pysty sellaisena olemaan suhteessa naisiin ( saan vetäytyä nyt ihmisten
      parista ja keskittyä valaistuneena miettim Jumalan hyvyyttä
      ( Jumala voi ehkä viedä toiselle Planeetalle, kun koin niin monesti että en voi olla atomin murto osa niitä sieluja jotka antoi raiskata ( tuhansia vuosia pyhyydessä, siveydessä tunteessa herkkyydessä kehittyneen ) Uskon että, nuo tuhansia vuosia sitten olleet sielut olivat varmasti kaikkea hyvää mitä en juuri nyt pysty ajattelemaan, ja ovat kehittyneitä sieluja, ovat ehkä taivaassa..
      Tai sitten ehkä olen ollut yksi Gopitytöistä? Ollut ehkä Salomonin äiti, minulal on todella huono vaihe.. kun olen kuin lapsi ( edellsen elämän Marathon Dancen vuoksi? Koetimme olla nukkumattta kuukausi kaupalla ( 10 min sai levätä tunnissa ) En edes käsitä niitä lukuja
      miten ihmiset olis voineet tanssia ympäri vuorokauden kuukausia
      ;;;
      Menin nukkumaan huolissani tajuttuani mitä olin kirjoittanut..
      Mutta näin keskustelu sivuilta ett siel oli hyvä henki.. Niin Jeesus ja Krishna, Kristus j a gopitytöt
      ja ehkä Salomonin vaimot, jot ehkä oikeasti antoi raiskata äiti batsheban joak on kuin lapsi..
      ja viisi aviomiestä hylännyt koskaan tapaamatatkaan minua( silti en usko rakkauteen.. se ei lohduta
      ( en usko ett olisin jokin hirveän ihmeellinen tavattuna ja keskusteltuamme
      ; niin heillä ehkä riitti rakkaus ( ett ihmisten henkinen kehitys ion ehkä vaiheessa
      jota emme jaksa
      minä vetäydyn yksinäisyytene valaistuneena miettimään jotain
      ( olin hyvin tyytyväinen asumistukeen saatuani sen.. )
      ( sekin on ehkä Gopitytöiltä ja Salomonin vaimoilta
      joten he ovat siinä asiassa hyviä
      ( en tied miten voi korjata kun on kaapu pukuisena elänyt tuhannet vuodet
      ( sitten 1600 ,1700 muodin vaihe ( Kiva ett sellainen ollut..
      ( EN ollut kovinkaan viisas lapsena ja nuorena.. ( Sitä on vaan pakko viisastua? )
      EN voi hyväksyä mit koin raiskattuna
      Jumala tietää
      Olen Jumalan varassa jos Jumalalla on jokin ratkaisu
      ;;
      ;;
      En tahdo ihmisiä raiskatatvan.. enkä tahdo ihmisten, sielujen kataovan..
      ( mietin hammaslääkärin tuolissakin sitä'
      ett voin ehkä itse lakata olemasta, en tahdo ett ihmisten sielut lakkaisi olemasta
      ( mut ehkä oli hyvä varoittaa? Kun ei enää ole niitä helvetistä paasaavia pappeja
      ( He olivat hirveitä ? Mutta ihmiset olivat hurskaita ?
      He olivat kehittymättömiä... ( minä en jaksa ajatella ihmisiä!!! Kunei ole ollut yhtään ihmissuhdetta!! tämän 50 vuotta,
      ja olen kuin lapsi ulkonäöltäkin
      olen lapsen tasolla..
      koen olevani epäkypsempi lapsia jos kohtaan heitä
      ( pyhiä ehkä vainottiin näin... )
      Mutta Jumala Huolehtii tätä vainotusta Pyhästä.

    • metabomies

      korjaan penkoneita ja jeesuksensiskontavaraa ja vaihdan sen laatikkoon silikoniöljyt

    • Jeesuksensisk

      Anteeksi tuo kirjoitukseni oli liian pitkä Olen pahoillani
      En olis tahtonut laittaa noin pitkää
      Tajusin lukiessa sitä että olisin lopettanu lukemisen hkä kolmas osan , neljäsosan luettua
      siin oli tarpeeksi

    • Jeesuksensisko

      en tykännyt lähteäJarkko Aholaa tapaamaan, kun , ei ollut vaatteita tarpeeksi
      ehkä..Siellä olisi pitänyt neljä tuntia kuljeskella ennen k 18 ( eik ollut rahaa mennä konserttiin jos se maksullinen ( Porvoon Kirkossa )
      On myös ahdistavaa mennä tapaamaan kun ei hän varmaan ole se henkilö
      ( tarvitsisin sen johon sydän , kaula , pää kohdistua ajatus ja tunne
      ( se on nii paljon mitä kerralla tarvitsisi ( sen oikean
      Juna asemal mietin ett siksi tahtois sen vanhan luo Ismon esim
      ( Toni tai Sipe olis voinut olla samoin , tarkoituksellinen
      (mut ei heitä nyt ole niin luotu
      PÅyhäpäivänä ei oikeastaan saisi mennä minnekään missä töissä ihmisiä ku ei sais tehdä työtä'..
      Ei juur ollut rahaa.. 3-4 e ois ollut R kioskilla olla kahvia juoda?
      Tiedän siellä Ylppö on ja Yrjänä mutta en tunne mitään vetoa
      ;
      ai hän tuhoutuu jos olen suuri
      Nin he sano aina Ne lukion käyneet tai muuten menestyneet Kristinuskon rikakutta käyttäen
      että he sitten jotenki tuhoutuu jos olen "suuri"
      ;
      Juna asemal oli tyttö.. Joka sai kyyneleitä silmiin.. Tumma tukkainen,
      jossa elämänhenki.. Pitkätukkainen mutta epäilin että ne kyyneletrkäne i ole minun vaan jonkun joka koettais käyttää hyväksi jotenkin minua tms
      Olen vaan Jumalan varassa, että minulle ei voi sieluna tehdä mitään mitä en hyväksy,
      ( ett jos Jumal välittäisi minusta sellaisena tumma tukkaisena kuin olin joka hetkestä tunteita jne
      sielun eläm jonka tietää ( minä en t9iedä miten Jumala voi ratskaista
      ( esim vaadin absolluutisen intimiteetisuojan koska se oli Jumalasta jne
      ( minul taitaa olal siinä hyvä karma? kukaan ei o 7 päivää lehdestä krijoittanut minusta tai tullu ottamaan salakuvaa!!!

    • Jeesuksensisko

      Minulal pitäisi olal kaikes ahyvä karma
      Rukoilin että välittömästi maatila minulel , niins eur päivänä löysin runoilijan jolal on maatila?? Antaisiko hän sen minun käyttöön kun on jo vanha
      Mutta ei tunnu sitlä ett olis fiilistä sinne mennä
      Minulal on yksi paikka.. Minen pellavaa voin laittaa..
      Löysin pellavan siemeniä Malmilta tavaratalosta
      mut yksi niitä pusseja on jäljellä
      Niin sitä voi tilata
      Jeesus minä teen nyt pellava pellon ( eikä suurempa arakkautat löydy ei kauniimpaa ..
      laula alaulaja.. ( en ole koskaan ymmärtänyt miksi tekevät numeron siitä ristillä kuolemisesta. Ei enkään tajua sitä vai kun ei ne enää tahdo pahaa sille joka heitä vahvempi ? ei he sellaisena varmaan taivaaseen pääse kun Jumala on heitä suurempi
      H etahtoi pahaa Jeesukselel joka oli ylhäisimpiä ( vanhimpia sieluja
      Israelin Kuningas
      Sanot olevasi Israelin Kuningas auta nyt itseäsi sanoivat , orjantappurakruunun laittoivat Hän sitten antoi heidän surmata itsensä koska sitä he vain tahtoivat
      ;
      Urantian mukan Jeesus asui Maria Salomen ja Zepedeen luona kaksi vuotat ennenkuin lähti Jerusalemiin ( Maria Salome seurasi sinne ( oli yksi 72 sta opetuslapsesta

    • Mariiasalome

      Minua todella pahoin tuskaannuttaa tuo kristilienn radioasema jostain Afrikasta, melu musikin melu juontajan
      Oikeasti elämän pitää lähteä minun tunteesta ( Jesus. )
      Tuskaannuttaa energiat täällä ett tiet kone on hidas, se takkuuntuu, pysähtyy ja tekee monta sana a jälkeenpäin, pyrkii jättäm kirjaimia pois
      Onko vaikea selittää mikä on vialla ?
      ;
      viall on
      aiemmin minun tunne otettiin huomioon ( nyt sain laitettua tuon naisen lässytys äänen pois on ihanaa.
      Tunne Esim ( Nyt tuo Raamatun äneen luku rasittaa ( ei mielenrauhaa... )
      Ei tilaa tarpeeksi..
      Kone on sellaisella korkeudella että niskaa rasitta.
      Nyt sain tuon afrikalaisen miehen puhe äänen pois!! ( se on hengellisyyttä!!!
      ;
      Nin.. Synnyin, 1644 tummaan synkkään taloon Toursissa..
      Kasvoin siellä kilttinä tyttönä , vietiin 17 vuotiaana tapaamaan Kuningasta,
      Aurinkokuningasta ja rakastuimme Saimme neljä lasta Tarkoituksellinen elämä
      .
      nyt kun sanoin että kaamea melua ( tahtoi laittaa takaisin päälle tuon lässyttävän naisen ( Sanoin kaamea melua ei mitän mielenrauha
      ( nyt minua kidutetaan hänenh parisielun näytämisellä etä hän olevinaan komean näköisenä joku fiksu ja tärkee
      hän kuuli sen mitä sanoin että Rahaa? ei mulla nyt ole anta arahaa
      ( mielenrauhaa oli liian ylevää suurta tämän näköiseltä
      Olisi tärkeä heistä että tämä sielu valehdella alkeelliseksi kun ulkonäkö ei ole nussitava
      ja että se komea kaunis vartaloinen joka nyt vaan ei ole Maria salome kristinuskon perustaja eikä ( Jumalan rakkaudesta valaistunutkin )
      et hänel väkivalloin olisi sielu
      ei vain ole kun se on tässä se kiusattu sielu kitunut
      joka on

    • Niin.monesti.petetty

      KUN ! Ystävää ei ole niin yksinään asun ja olen muulloinkin kuin "ystävänpäivänä" . Kuinka sinä ? "yksinäinen nainen" vietät tai huomioit yksinäisiä miehiä? No ei tartte selitellä kun tietää NE selitykset.
      Ottakaa yksinäiset naiset yksinäisiin miehiin yhteyttä "JOS" uskallatte?? pakoon menette kuitenkin.

    • ;))) Rakastettava "Maikki4567", minä annan parhaalle rakkaimmalle ystävälleni aina jonkin nautinnollisen "lahjan" jonka hän muistaa kauan ja on iloinen että minä annan hänelle makeita nautintoja kaikkialle hänen vartalollaan ;)))
      Sinullekin olisin halukas antamaan jotain ikimuistettavaa nautinnoiksesi ;)))

      • Anonyymi

        Zhämeenlinna, hurriganes, kaari, tytöt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Zhämeenlinna, hurriganes, kaari, tytöt

        Tanssi, itseilmaisu, "better life", ylimielisyys,
        KK HML


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tanssi, itseilmaisu, "better life", ylimielisyys,
        KK HML

        Miten auttaa 59-vuotiasta lähes rahatonta, rakkauden ja elämän menettäneen elämää?
        Kursseilla juu. Mistä rahat, sweet angel ja "hämeenlinnasta ykösnoussut" ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten auttaa 59-vuotiasta lähes rahatonta, rakkauden ja elämän menettäneen elämää?
        Kursseilla juu. Mistä rahat, sweet angel ja "hämeenlinnasta ykösnoussut" ?

        Tantraa kaaressa Kaaressa.
        Hiustenvärjäys auttaa aina.


    • Anonyymi

      En ole koskaan noteerannut ystävänpäivää, samanlainen päivä kuin muutkin. Ei ole koskaan ollut ketään niin läheistä kouluaikojen jälkeen ketä voisin ystäväksi sanoa ja se kouluaikainenkin ainoa ystävä menehtyi jo nuorena. Muutama kaveri on mutta ne on vaan kavereita

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      1922
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe