Kaveri kysäisi tänään, että missä mä haluaisin kohdata sen jonkun "elämäni ihmisen", ja mä murjaisin taas jotain vaan puolivitsinä, mutta jäin sitä sitten oikein miettimään...
Koiran kanssa lenkillä ulkona, jos sillä ihmiselläkin olis koira...jotain sellasta varmaan, yksinkertaista, josta vois alkaa jutteleen, jne.
Entäs te muut?
Missä kohdata
31
150
Vastaukset
Helppoahan se tosiaan on, jos on koira. Koirattomana sitä voi törmätä vaikka miten moneen koiranulkoiluttajaan eikä yhdelläkään koskaan ole mitään asiaa. Eikä koiratonkaan tietenkään mitään voi sanoa edes siitä koirasta, koska se koira kuitenkin ajattelisi sellaisesta kaikkea negatiivista.
- Älävaantulesilittämään
Vai niin että koirallakin on naisetonta kohtaan asenneongelma.
Totuus on kuitenkin että eläin ei näyttele vaan elää vaistoillaan. Aistii ihmisestä jos siitä ei pidetä eli on turha yrittää näytellä tykkäävänsä koirasta naisen pillun takia. Kiinni jää kusetuksesta ja saattaa koira puraista palleista. Älävaantulesilittämään kirjoitti:
Vai niin että koirallakin on naisetonta kohtaan asenneongelma.
Totuus on kuitenkin että eläin ei näyttele vaan elää vaistoillaan. Aistii ihmisestä jos siitä ei pidetä eli on turha yrittää näytellä tykkäävänsä koirasta naisen pillun takia. Kiinni jää kusetuksesta ja saattaa koira puraista palleista.Osaako koira aistia senkin onko koiraton kulkija myös naiseton?
- Älävaantulesilittämään
scrg kirjoitti:
Osaako koira aistia senkin onko koiraton kulkija myös naiseton?
Erottaa itselleen tutut ja tärkeät hajut. Myös tavallisuudesta poikkeavat huomaa, näin on koira hajuaistillaan huomannut isännän tai emännän vaatteissa vieraan henkilön hajuja eli pettäminen on tullut julki.
Se oletko sinkku ja sitoutumiskykyinen, onkin sun hommasi kertoa (vaikka koiran kautta) emännälle.
- hyvää-viikonloppua
Vidoinkin joku kysyy jotain järkevää!
No, omakohtaisesti toivoisin kohtaamisen tapahtuvan harrastukseni parissa, mutta pahalta näyttää. Vaidettava varmaankin harrastusta, koska varteenotettavia tutustumiskohteita ei juuri ole, samaa sukupuolta olevia vaan pilvin pimein. Frendi aloitti just aikidon, mutten innostunut mukaan. Toi koirajuttu vaikuttaa helpommalta, mutku pitäs hankkia se piski enste!- Rwn70
Koiramiestä ei kaikki halua, ei edes ne joilla jo on koira. Äläkä ota eläintä välikappaleeksi saadaksesi jotakin muuta. Eläin haluaa kodin, huolenpidon ja aitoa rakkautta. Se ei pärjää ilman näitä asioita ja sillä on oikeus nämä saada.
- koiraface21
Mitä se koira auttaa jos on ruma naama?
- youneverknow-
Jos koirat tykkää toisistaan, on aina mahdollista, että se toinen omistaja kiinnostuu sussakin muusta kuin vain naamasta, jota sä itse pidät rumana. Vai miten sä itse tapaat kohdata muut ihmiset?
- N-92
Näiltä yhden lauseen sankareilta on turha kysellä enempää, nää ei kato keskustele.
- ol0pl0x
Sidottuna tuolla mun kellarissa
- ellunkanat
Somessa. Yliopistolla ei ehdi enää edes moikkaamaan. Vittu ja taas ne vähentää väkee....
- koiraface21
youneverknow-
Onhan se mahdollista, niinku lotossa päävoittokin.
En kohtaa muita ihmisiä paitsi töissä ja kaupassa.- youneverknow-
Miksi et kohtaa? Ja älä vaan sano, että se johtuu naamasta!
- koiraface21
No missäs niitä kohtais? Kadulla nykäsen vieraan ihmisen hihaa ja kehun pipoa?
- youneverknow-
Väitätkö ihan vakavissasi, ettet muka keksi muuta tapaa kuin nykästä kadulla hihasta tai ajatella itsestäsi, että mullon ruma naama? Minä en usko sinua.
Harrastatko sä mitään? Jos et, mikset? Työssä käyvä mies. Mihin sun rahat menee ellet sä käy missään etkä harrasta mitään eikä sulla ole edes koiraakaan vai onko?
Koska kukaan ei tule hakemaan himasta, on mentävä pihalle eiks niin? Ja riippuen siitä missä asuu, voi ympäristössä olla paljonkin mahdollisuuksia kohdata ihmisiä.
Mun kaveri tapas oman siippansa graffitiseinän äärellä maaltessaan pipo silmillä mitä lie tekstiä betoniin, mitä siihen sanot? Että nojoo jos tykkää graffiteista. Ei se ollut eläessään maalannut mitään, meni vaan jonkun puolitutun messiin ja alkoi pelleillä.
Että you never know, man.
Tähän mennessä paras paikka on ollut lentokone.
Jos sinkkuuntuisin, niin järjellä ajatellen paras paikka olisi harrastuksen parissa, koska silloin meillä taatusti olisi yhteistä vapaa-ajan tekemistä. Tosin samalla logiikalla se kannattaisi löytää omasta sängystään...Jos nyt unohdetaan koirat, niin lähestyisin kysymystä Hollywoodin kautta. Kyllä sen on käytävä kuin elokuvissa.
https://en.wikipedia.org/wiki/Meet_cute
Vähintään yksi, mutta mieluummin parikin epätodennäköistä yhteensattumaa on tapahduttava tuomaan kaksi ihmistä yhteen, jotta kaikki voi tapahtua oikealla tavalla.- sdfsdfsdfdsfsd
Paras paikka olisi joku liikuntaharrastus esim kuntosali, juoksulenkillä ulkona, tennis tai sulkkiskentällä ja niin että nainen olisi se joka tekisi selvän ja suoran aloitteen eli kysyisi puhelinnumeroani.
- 0unou
Toisin sanoen, sä haluat olla se joka odottaa puhelimen soivan.
Ei kiitos. Mä teen kyllä aloitteet ihan mielelläni, saanpa ainakin vastauksen heti eikä tarvi venata uutta yhteydenottoa epätietoisuudessa. - oujes
0unou kirjoitti:
Toisin sanoen, sä haluat olla se joka odottaa puhelimen soivan.
Ei kiitos. Mä teen kyllä aloitteet ihan mielelläni, saanpa ainakin vastauksen heti eikä tarvi venata uutta yhteydenottoa epätietoisuudessa.Hän haluaa olla passiivinen prinsessa. Siihen hänellä on oikeus.
- koiraface21
youneverknow-
Voihan sitä baariin lähteä mutta ei sieltä ketään ole koskaan mukaan tarttunut.
Ei sun tarvitse uskoa mitään mitä tänne kirjottelen. Ehkä vaan trollaan tai kulutan aikaa. Aika monesti on hyvät keskustelut loppunut seinään treffipalstoilla kun on lähettänyt kuvansa. Ehkä olin liian komea, en tiedä. Harrastan kalastusta, soitan kitaraa sekä kynäruiskumaalailen. Aika huonot harrastukset ihmisten tapaamiseen eikö? Koira on ollut joskus mutta nyt en viitsi ottaa kun asun betonikuutiossa.
Mitä tohon sanois? Kannut kainaloon ja tageja tuhrimaan.- youneverknow-
Laahustat baareissa ja kulutat aikaa sisällä kuutiossa, kuten niin moni muukin joka valitaa ettei kohtaa ketään missään. Vaikka elämä on itse asiassa aika lyhyt...
Ja treffipalstoilla kaikki etsii jotain ihme unelmia ja niihin unelmiin onkin helppo uppoutua koska vain kirjoitetaan, ei puhuta äänellä puhelimessa tai naamalla naamatusten.
No kannattaako sellaiseen tuhtala aikaansa? Mieluummin luulis lähtevän vaikka... no ei tuhrimaan tageja, koska sehän on erakoiden touhua, mutta paikkaan jossa liikkuu muitakin!
Ja jos avut eivät ole ulkoisessa komeudessa, kannattaa panostaa siihen, että se vastakkainen sukupuoli pääsee tutustumaan kunnolla koko persoonaan eikä pääse vain vilkaisemalla vähän naamaa.
Se on ihan sama asia naisilla. Jos ei ulkomuoto kiinnosta miestä (teitä, joiden pää kääntyy ennen muuta visuaaisten ärsykkeiden mukaan), joutuu nainenkin miettimään, että mistä sitte tehdään...
- koiraface21
Käyn nykyään baareissa ehkä kerran vuoteen jossain keikalla, en sen enmpää koska turhaa. Mun mielestä elämä on turhankin pitkä. No kerrohan minne tässä pitäis lähteä "ihmisten ilmoille" tammikuun lopulla? Kadut ja puistot täynnä ihmisiä? Millä se vastakkainen sukupuoli pääsee tutustumaan persoonaan kun kääntävät päänsä nähdessään? Yks tyttö jota aikoinaan hetken tapaili sano että oon upee, avoin & rehellinen. No eihän se kauan kestäny, mitäpä tämmösellä miehellä.. Nii ja vihjas kanssa että pieni muna :)
- youneverknow-
Joo, ei kadulla saakaan mitään aikaan, mutta duunissa, harrastuksissa, keikoilla ym. missä ollaan samassa tilassa/projektissa/tapahtumassa kauemmin kuin sen pään kääntämisen verran. Ja juu, jos on miesten alalla jossa ei naisia ikinä näy, asia on tietysti vähä vaikeeta.
Ja uskotko sinä todella mitä yks "tyttö" on sulle muinoin laukonut sun perhekalleuksistasi! Toivottavasti on kokemusta muistakin, kuin vain siitä yhdestä, joka noin loukkaavaa möläytti. Ja osoittaahan sekin sinusta jotain hyvin positiivista, että treffipalstalla juttu sujuu ja tytöt tykkää! Niin ei ole kaikkien kohdalla eli sekin "avu" on silloin menetetty.
Et sinä nyt saa minuakin menettämään sun toivoasi, sori. Sanon vaan, että älä jumalauta katkeroidu, tee mitä tahansa muuta, mutta siihen jamaan älä itseäsi ikinä päästä. Ihan vakavasti. Lähde hittoon näiltä palstoilta jos täältä et saa muuta kuin paskan fiiliksen. Lähde liikkeelle, pysy terveenä ja aktiivisena, you know.
Ja nyt häivyn minä matkoihini täältä.
Hyvää illanjatkoa, vilpittömästi, koiraface21.
- HerraPorkkana
Mikäli meille olisi aikoinaan kaatopaikan vaakakopilla työskennelleen naisen kanssa kehittynyt elämää suurempi suhde, niin olisimme voineet sanoa löytäneemme toisemme kaatopaikalta.
- atännä
Ei ole väliä missä mahdollisen tulevan kumppanini kohtaisin. Mahdollisuuksia on paljon, olen niin paljon liikkeellä monella suunnalla. Joskus aikaisemmin ajattelin, ettei työkavereihin sovi seota missään tilanteessa, mutta enpäs tiedä tuosta enää nykyään.
Työpaikkajutut on kaksipiippuinen juttu. Hyvää niissä on se, että useissa tapauksissa toisen kanssa on jo luontevasti jotain yhteistä, mahdollisesti samankaltainen koulutus, sekä kiinnostuksen kohteet, koska samalle alalle ja työpaikalle on päädytty. Lisäksi työn puitteissa voi tutustua rauhassa ja toisen oppii tuntemaan varsin hyvin. Huonoa taas on se, että suhde voi herättää närää muissa työntekijöissä jos se tulee ilmi, ja jos suhde päättyy, voi olla piinallista jatkaa samassa työpaikassa. Oma mielipiteeni on, että kannattaa harkita vakavasti ja tiedostaa riskit ennen kuin moiseen ryhtyy, mutta toisinaan voi myös olla niin, että riski on ottamisen arvoinen.
Yleisesti ottaen on kaiketi sama missä toisen tapaa, kunhan vain tapaa. Olisi liioiteltua odottaa jotain romanttista sattumusta, syksyistä kohtaamista puistossa, tai viime tingassa liikkuvasta junasta ojentuvaa kättä.
- SPRratkaisiongelman
Kohtaamisongelma on ratkaistu. Jo sadat kiihkeät parit ovat löytäneet toisensa Punaisen ristin ylläpitämissä VOK-pariutumiskeskuksissa. Jos olet nainen, liityt vain punaisenristin sivuilla vapaaehtoiseksi fuckbuddyksi ja punainen risti järjestää sinut lähimpään VOK-pariutumiskeskukseen harjoittamaan viettelytaitoasi. Pidä kuitenkin varasi, sillä ohjelmamme miehillä on punaisen ristin kiihkeystakuu. Voit saada miehiä enemmänkin kuin tarpeeseesi.
- Riiiiiiiiiii
Kaverien kautta. Voi kehitellä rauhassa ihastumista, ja saa myös taustatietoa kamuilta. Näin säästyy aikaa ja vaivaa.
- M-85
Veli iski mun kaverin naisen kotibailuissa. Vähänkö hävettää. Tiedä enää kelle puhua, veljelle järkee vaiko kaverille rohkaisun sanoja. Vittu se jätkä ei varmaan puhu mulle enää ikinä. Veljeä voisin vetää vaikka lättyyn, mutku on isoveli......äääääk.
- HH-
I feel for you, brother. Vittumaisin mahdollinen asetelma. Yritä luovia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433020Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau262949Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342856Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4422555Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1541871Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431838Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat251415Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51241- 301156
- 741149