Muutto lohjalle opiskelemaan

splusk

Minulla alkaa siis tämän vuoden elokuussa opiskelu lohjan AMK:ssa. Muutan Helsingistä ja olen tällä hetkellä vielä suorittamassa loppuun armeijaa, enkä häpeäkseni ole vieläkään muuttanut pois kotoa, joten en oikein tiedä miten toiselle paikkakunnalle muutetaan.

Mistä haen asunnon, ja missä vaiheessa se kannattaa tehdä? Haluaisin siis jonkun halvan soluasunnon lähellä keskustaa tai keskustassa, jotta koulumatka olisi lyhyt (en omista autoa tai ajokorttia).

Auttaisiko joku uusavutonta? :(

PS. olisi mukava myös kuulla muutakin kaupungista/koulusta jos joku jotain haluaisi kirjoittaa

6

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pääsinkarkuunhengissä

      Aaarght...tuo tulee olemaan joka-aamuinen kauhun huutosi kun heräät Lohjalla ja tajuat asuvasi siellä...naamat on kuin Innasen tauluista, suut auki sua toljotetaan kun olet muualta tullut. Pahimmat osoittaa sormella kuin zombit. Ja muista sijoittaa kunnolliseen kuminukkeen, naiset ei anna ja miehet antaa turpiin jos puhut lohjalaisille naisille.

    • lojolainen

      älä poikaparka vaan muuta tänne! lohjalaiset on hulluja ja kulkee aina suut auki. kun sulla ei sitä korttiakaan ole niin tuut jäämään suojatiellä auton alle.

    • lohjalohja

      No ei lohja kyllä muusta suomesta paljoa poikkea

      • Pikkukaupunki-Lohja

        Tämä on täysin totta. Olen asunut Helsingissä, Turussa, Varkaudessa, Imatralla ja Lohjalla. Ainoa merkittävä ero on murteessa. Lohja on varsin tyypillinen pikkukaupunki. Kaiken lisäksi samanlaiset kotikaupungistaan uikuttavia ihmisiä löytyy kaikilta palstoilta, sekin on pikkukaupunkilainen piirre.


      • urvonsurvon

        Murteen lisäksi myös aivan jumalattoman ystävällisiä, samaa itse kokenut keskipohjanmaalla kun olin siellä komennuksella muutaman vuoden. Helsinki-Turku on molemmat perseestä, Varkaus ja Imatra tyypillisiä itäsuomen käpykyliä joissa on halukkaita naisia ja omituista murretta puhuvia miehiä.


    • pallontallailija

      Ota yhteyttä Virkkala Lämpöön.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1925
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      51
      1853
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1383
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1121
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe