Mies ihan kännissä kotona, soittaa musaa koko ajan eikä välitä mistään. Minä tulin jo torstai iltana hotelliin koska halusin hiljaisuutta ja rauhaa. On ollut tosi hiljaista ja rauhallista kun kotona olis joutunut kuuntelee jotain tekno paskaa kaksi päivää jota mies kuuntelee ja olisin joutunut katsomaan kun mies juo vaan kaljaa
On ollut mukava viikonloppu
Nainen-hotellissa
3
177
Vastaukset
- Oppeliini1
Miksi sinä VALITSET kotiisi ihmisen josta et pidä?
Tai
Miksi sinä VALITSET asua ihmisen asunnossa, josta et pidä? - JuupaJooopa
Eroa. Niin minä tein kun mies ryyppäsi pe-su joka viikonloppu. Ei se siitä muutu.
- ettäsilleen
Teknopaskan kuuntelu ois mun mielestä jo riittävä eron syy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2214096Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112583Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382305Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861298- 481159
- 751037
- 59903
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58881- 45876