Oletko luovuttanut hänen suhteensa?

Teksasholdem

Oletko nyt aivan varma? Jos kyse on elämäsi rakkaudesta, kannattaako koskaan luovuttaa?

37

264

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ole voimia yrittää enään......
      <3

• EntinenAnnesiD

Voi ihan Risto puit tunteesi sanoiksi. Ei enää...

• painovirhepaholainenD
        EntinenAnnesiD kirjoitti:

siis "ihana Risto"

• sormetkäynopeamminkuin
        EntinenAnnesiD kirjoitti:

hhhahhaha siis "tunteeni":D Otetaan uusiksi. Ihana Risto puit tunteeni sanoiksi:D Ei enää...

• piu_pau_tzing_tzäng

Sama vika, vaan aika syytön mä tilanteeseeni olen...eikun! Voihan vitalis... Sopivan naisen löytäminen on vain kovin vaikeaa (omalta sohvalta) ja kylillä mummotkin vaihtaa monesti tien puolta?! Joku on puhunut minusta paljon paskaa. Se on johtopäätökseni asiasta.

• Koskavarattuja

En tiedä, onko elämän rakkaus eikä väliäkään.

• hänvainveiminut

En tiiä pitääkö riippua siitä tunteesta kiinni minkä hän herätti.Se vaan vaivaa ja sykettää..Helvetinmoiset pari vuotta...

• Jepjeees

Pakko kai se on luovuttaa kun pian en näe häntä enää irl.

• entiedämistäänmit

En saa mitään vastakaikua ja kaikki on niin epävarmaa ja en jaksa olla varavaihtoehtona, jos toinen on kiinnostunut vain muista.

• eikaihänsittenollut

Täytyy hyväksyä oma erehtyväisyys.

• Joskusonmeidänaika

En ole luovuttanut enkä luovuta.

• Pupussi

Kaitpa, ku en löytänyt miestäni enää

• Luovuttanutolen

ja piste.

• pysyvaruillasi

Seuraava ensi-ilta alkaa 6.2.

• järkeväluovuttaa

Jos on täys urpo ja haluaa pilata elämänsä niin silloin ihminen odottaa vaikka toinen ei ois kiinnostunutkaan, muissa tapauksissa odotus on jokseenkin ymmärrettävää jos on varmasti tietoinen toisen lämpimistä tunteista ja on syytä odottaa muttei tietenkään ikuisuutta kukaan jaksa ellei ole yksinäinen susi tmv.

• entiedämitätehdä

Ajatuksen tasolla en pysty luovuttamaan, vaikka en käytännössä voi paljoa tehdä, ja pahaltahan se tuntuu. Mut en myöskään halua sotkea kenenkään asioita tahallani.

• yksnäistä

Tää oli sulosesti ajateltu ja kirjoitettu.

• ex-morkkis

minä tykkään ystävistä mutta kuka haluu olla oikeasti ystäväni.

• ex-morkkis

vai tuleeko minulle ystäviä sitten kun llen rikas. eikö mitään merkitystä kuka olen.

• SeKoo

Mahdollisesti.

En ole nyt täysin varma.

Ei kannata.

• Nnnnnnnainen

En ikinä luovuta.

• surullinenehkä

Näin kävi.

• tätäeivoiymmärtääkukaan

Koska en tiedä ketä kaipasin, en taida myöskään tietää kenestä voisin luopua. Olo on kuin horroksessa, pystyyn jäätynyt, kesken askeleen jolla oli suunta, mutta maa katosi jalan alta.

• Kunkertakysyit

Olen luovuttanut. Yritän tässä koota itseäni. En toki täällä palstalla, vaan oikeassa elämässä..

Oon huomannu, että oon ihan lukossa itseni kanssa. En pysty luottamaan uusiin tuttavuuksiin, en päästä ketään lähelleni. Aikaa vie kai. Mikäpä kiire tässä. Mutta taas oon yksin. En tunne silti yksinäisyyttä koko ajan, mutta silti kirvelee.

• Öitätänne

Aika parantaa haavat, anna itsellesi aikaa ja käy tunteesi läpi pohjamutia myöten. Ei kannata hypätä seuraavaan suhteeseen rikkinäisenä.

• KylTääTästäOhiMenee

Kyl mä vissiin oon. Oon ylpee itestäni, perjantaina en vilkaissut häntä sivusilmällänikään..

• jakorasia3

En ole. Hän on mielessäni aina.

• haluantietää

En ole varma hänen tunteistaan, mutta toivottavasti se selviää.

• kaikonmänny

mä meen nukkuu öitä

• easy_solution

Jos elämäni rakkaus olisi vapaa mies niin antaisin meille mahdollisuuden. Valitettavasti näin ei ole.

• baarissa

En ole luovuttanut.

• ksinkulkijaminä

Tavallaan luovutin jo sinä päivänä kun tunteet miestä kohtaan heräsi... Vaikka vasta äskettäin kerroin tunteistani, en taistele hänestä. En voisi pyytää tai vaatia häntä rakastamaan minunlaistani. En voisi pyytää sitä keneltäkään. Häntä kohtaan tulen varmasti tuntemaan jotain niin kauan kuin elän.

• Hyvänänäin

Olen. En tavoittele kakkos sijaa. Koskaan.

• Ajatusyöhön

Mistä sen tietää kuka oli ykkönen ja kuka kakkonen? Joskus myös muut ihmiset ja heidän tunteensa vaikuttavat siihen mitä voi itse valita tehdä, jos ei halua loukata tai satuttaa läheisiään. Ja se missä järjestyksessä asiat elämässä tapahtuvat, aika kun kulkee vain eteen päin. Ehkä... Tulevaisuus on vielä kirjoittamatta.

• nainenmiettisnäin

Ei voi luovuttaa ja ei ole hänen suhteen koskaan toivoa ollutkaan. Ei ole kyse siitä, vaan siitä että ihastuin enkä saa mielestäni, mutta en myöskään tavoittele häntä. Hänellä on oma elämä ja toivon elämälleen parasta, niinkuin itsellenikin. Antakoon elämä meille molemmille paljon rakkautta <3 sitä toivon.

• Toiveikasmiesvastaa

Mehän ei nainen luovuteta. Me ei olla niitä tyyppejä, jotka luovuttavat. Sinnikkäitä kun satutaan olemaan molemmat. Haluan tietää sinusta kaiken. Oppia sulta asioita. Nähdä hymyilevät kasvosi. Pyytää sinut tasavertaisena kumppanina elämääni. Me teemme vielä hyviä asioita yhdessä. Ensin istutaan pölkyn päälle ja jutellaan.

• Samoinajattelen

Peukku tälle :).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      62
      968
    2. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      295
      869
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      60
      780
    4. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      55
      683
    5. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      96
      603
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      57
      590
    7. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      46
      581
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      24
      579
    9. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      79
      564
    10. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      13
      529
    Aihe