Oivoi... Ohikulkutien suunnalta raikaa

Mötley Crüen Too Fast For Love ja ison V8 dieselin hörskytys muun liikenteen melun läpi.

Se tietää sitä, että saamme kohta vieraita ja perheenjäseneni saavat lounasta. Mikäli vanhat merkit pitävät paikkansa, minä joudun laittamaan itselleni nakkeja ja ranskalaisia uuniin.

No mutta kaikilla meillä on menneisyytemme eikä toista ihmistä voi omistaa. Vaimoni kuitenkin jätti mokoman vastuuttoman hampuusin ja on nyt naimissa minun kanssani. Nämä isä-poika viikonlopputapaamiset ovat vaimollenikin varmasti pelkkä välttämätön paha.

21

453

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaverisi_Eki

      Inhottava retku tosiaan se Bicky Royal-mies, en ymmärrä mitä vaimosi on koskaan nähnyt hänessä. Mutta onneksi hänellä on nyt kuitenkin sinun kaltaisesi kiltti ja kunnollinen mies, jonka seurassa hänen ei tarvitse pelätä nyrkkiä tai juopottelua.

      Varmasti nuorempikin Bicky arvostaa sinua kovasti isäpuolena ja haluaa isona tulla sinun kaltaiseksesi tunnolliseksi veronmaksajaksi.

    • Mitä kappaleita Timppa sun Octaviassa yleensä kuunnellaan?

      Bickyn jyystöautossa kuuluu varmaan ton biisin lisäksi myös mm. W.A.S.P:in Animal Fuck Like A Beast, Love Machine, Mötley Cruen Hooligans holiday ja Kiss:in Love Gun:))))))))))))))))

      Bonuksena Bickyllä on varmaan siihen myös vielä Bomfunk MC:n Freestyler ja Crashbandicoot-pelin tunnusmusiikki:))))))))))))))))

      Freestyler-biisin soidessa voi vaikka keulia jyystö-truckilla:))))))))))))))))))))))

      • No jos Janica on kyydissä, niin se tökkää muistitikun soittimeen ja haluaa kuunnella esim. Anna Abreun Kylmästä Lämpimään tai Sannin Me Ei Olla Enää Me. Oivoi...

        Yksin ajaessa mulla on yleensä päällä Radio Nova tai Radio Aalto.


      • liljalaakson_timppa kirjoitti:

        No jos Janica on kyydissä, niin se tökkää muistitikun soittimeen ja haluaa kuunnella esim. Anna Abreun Kylmästä Lämpimään tai Sannin Me Ei Olla Enää Me. Oivoi...

        Yksin ajaessa mulla on yleensä päällä Radio Nova tai Radio Aalto.

        Oliko se niin, että toi Anna Abreun kylmästä lämpimään oli joku teidän ns. yhteinen biisi? Eikös sillä ollut jotain historiaa teidän parisuhteenne kannalta:))))))))))


      • Joo mun tikulla on just esim. WASP:n Animal (Fuck Like A Beast), Mötikän Too Fast For Love ja Hooligans Holiday, Nazarethin Bad Bad Boy yms.

        Lisäksi auton äänentoistojärjestelmään on asennettu softa, joka aktivoi Crash Bandicoot ykkösen kentän Hog Wild taustamusiikin, jos oon keulinut Silveradolla yli 22,5 metriä :)))) https://www.youtube.com/watch?v=hpevyPrwIio&t=5s


      • DarkFear kirjoitti:

        Oliko se niin, että toi Anna Abreun kylmästä lämpimään oli joku teidän ns. yhteinen biisi? Eikös sillä ollut jotain historiaa teidän parisuhteenne kannalta:))))))))))

        Joo kyseinen kappale soi lavatansseissa silloin kun tutustuimme. On kyllä kiva ja hyväntuulinen biisi :))))))


      • bicky_royal kirjoitti:

        Joo mun tikulla on just esim. WASP:n Animal (Fuck Like A Beast), Mötikän Too Fast For Love ja Hooligans Holiday, Nazarethin Bad Bad Boy yms.

        Lisäksi auton äänentoistojärjestelmään on asennettu softa, joka aktivoi Crash Bandicoot ykkösen kentän Hog Wild taustamusiikin, jos oon keulinut Silveradolla yli 22,5 metriä :)))) https://www.youtube.com/watch?v=hpevyPrwIio&t=5s

        Hyviä biisejä sulla sitten soi. Sähän oot kovasti sitten keulinut, oot varmaan keulinut siinä jyystö-truckillasi ohi aisuriperheiden Octavioista ja Touraneista, kun oot Prismasta joskus lähtenyt:)))))))))))))))


      • liljalaakson_timppa kirjoitti:

        Joo kyseinen kappale soi lavatansseissa silloin kun tutustuimme. On kyllä kiva ja hyväntuulinen biisi :))))))

        Oliko kyseessä Uittamon tanssilava?


      • Oivoi, voi...

        No kaikilla meillä on menneisyytemme eikä toista voi omistaa.

        Emme aina ole samalla aaltopituudella poikani Bicky Juniorin kanssa, mutta hän kyllä tietää että voi aina tulla juttelemaan iskälle.


      • SUOMI_Make
        bicky_royal kirjoitti:

        Joo mun tikulla on just esim. WASP:n Animal (Fuck Like A Beast), Mötikän Too Fast For Love ja Hooligans Holiday, Nazarethin Bad Bad Boy yms.

        Lisäksi auton äänentoistojärjestelmään on asennettu softa, joka aktivoi Crash Bandicoot ykkösen kentän Hog Wild taustamusiikin, jos oon keulinut Silveradolla yli 22,5 metriä :)))) https://www.youtube.com/watch?v=hpevyPrwIio&t=5s

        Periaatteen miehen suosikkibiisi on Pallen sota-ajan hitti Ryssää silmien välliin:)))))))))))))))

        Menevä ja ajankohtainen ralli se onkin.


    • fani---

      Nää Timppa jutut on ihan parhaita :)))) Enemmän näitä ja vähemmän Penetratorssien kerhopolitiikkaa kiitos!

      • Timpan jutut on kyllä hyviä, mutta kyllä mua ainakn kiinnostaa myös ne Penetrators MC:n miesten jutut:)))))))))))))))))


      • Pataan_tulee_peris

        Aivan, aisuri-timpasta keksityt jutut ovat parempia kuin debiili bicky homo-hahmosta :)))))))))))))) Ei valitettavasti kyllä hyviä nekään.


    • Kiitos_peris

      Ja kaikki tämä yhden mielisairaan (7 diagnoosia) kipeästä päästä. Hohhoijjaa.

      • Ei_siltä_näytä

        Miten niin? Tuossahan oli monta eri kirjoittajaa. Ainakin Timppa ja DarkFear ja jopa itse Bicky.


      • Helvi_Sipilä
        Ei_siltä_näytä kirjoitti:

        Miten niin? Tuossahan oli monta eri kirjoittajaa. Ainakin Timppa ja DarkFear ja jopa itse Bicky.

        Siinä on yksi kirjoittaja, periaatteen mies. Nuo ovat hänen aneemisia ja umpitylsiä trollihahmojaan.


      • Olen imarreltu tästä huomiosta, mut miten mä muka liityn tähän ikivanhaan aloitukseen jonka DarkFear oli eilen illalla kaivanut jostain ja viestiketjuun liittyvät henkilöt vastasivat hänelle?


      • GPuIa-aho
        Totuus2017Official kirjoitti:

        Olen imarreltu tästä huomiosta, mut miten mä muka liityn tähän ikivanhaan aloitukseen jonka DarkFear oli eilen illalla kaivanut jostain ja viestiketjuun liittyvät henkilöt vastasivat hänelle?

        Siitä tietää, että noi hahmot on sun horinoita kun pidät niitä oikeina. Ei kukaan täysjärkinen niin tee. paitsi jos haluaa muiden uskovan, että on olemassa "liljalaakson timppa tai bicky royal" jotka tänne kirjoittelevat.
        Sanoit viikko sitten, että "ei vaadi kummallista arvausta kuka kirjoittelee turkulaisesta perheidyllistä." Kukahan se mahtaa siis olla? :-)


      • Sinkkunainen-36
        GPuIa-aho kirjoitti:

        Siitä tietää, että noi hahmot on sun horinoita kun pidät niitä oikeina. Ei kukaan täysjärkinen niin tee. paitsi jos haluaa muiden uskovan, että on olemassa "liljalaakson timppa tai bicky royal" jotka tänne kirjoittelevat.
        Sanoit viikko sitten, että "ei vaadi kummallista arvausta kuka kirjoittelee turkulaisesta perheidyllistä." Kukahan se mahtaa siis olla? :-)

        Tais olla turkujengin pomolla lääkitys hyvällä mallilla kun tunnusti, että *jonkun* käsialaa ne hahmot on. Nyt lienee taas huonompi aika.


      • Totuus2017Official kirjoitti:

        Olen imarreltu tästä huomiosta, mut miten mä muka liityn tähän ikivanhaan aloitukseen jonka DarkFear oli eilen illalla kaivanut jostain ja viestiketjuun liittyvät henkilöt vastasivat hänelle?

        Niin piti hieman kaivaa tossa arkistoja, että saadaan jotain tasokkaampaa juttua palstalle, kun oli eilen illalla niin kehno taso noissa palstan jutuissa.

        Mutta just kuten itsekin sanoit, niin ethän sä liity mitenkään tohon keskusteluun, kun sinne oli ihan eri tyypit mulle siellä vastanneet. Olihan siellä vastannut myös ihan itse aloittaja, eli itse Timppa:)


      • GPuIa-aho kirjoitti:

        Siitä tietää, että noi hahmot on sun horinoita kun pidät niitä oikeina. Ei kukaan täysjärkinen niin tee. paitsi jos haluaa muiden uskovan, että on olemassa "liljalaakson timppa tai bicky royal" jotka tänne kirjoittelevat.
        Sanoit viikko sitten, että "ei vaadi kummallista arvausta kuka kirjoittelee turkulaisesta perheidyllistä." Kukahan se mahtaa siis olla? :-)

        Kyllä ne tyypit vaan ovat olemassa, halusit sä sitä tai et.

        Olenhan mä itse Turussa asuessani heitä useinkin nähnyt, kun näin varissuolla Bicky Royal-miehen ja muitakin Penetrators MC:n miehiä ja Prismassa käydessäni näin usein mm. Timpan perheineen ja Timpan kaveri Eki näkyi nyös joskus siellä perheineen.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      72
      2104
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1416
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1403
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      967
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      364
      893
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe