Mötley Crüen Too Fast For Love ja ison V8 dieselin hörskytys muun liikenteen melun läpi.
Se tietää sitä, että saamme kohta vieraita ja perheenjäseneni saavat lounasta. Mikäli vanhat merkit pitävät paikkansa, minä joudun laittamaan itselleni nakkeja ja ranskalaisia uuniin.
No mutta kaikilla meillä on menneisyytemme eikä toista ihmistä voi omistaa. Vaimoni kuitenkin jätti mokoman vastuuttoman hampuusin ja on nyt naimissa minun kanssani. Nämä isä-poika viikonlopputapaamiset ovat vaimollenikin varmasti pelkkä välttämätön paha.
Oivoi... Ohikulkutien suunnalta raikaa
21
391
Vastaukset
- Kaverisi_Eki
Inhottava retku tosiaan se Bicky Royal-mies, en ymmärrä mitä vaimosi on koskaan nähnyt hänessä. Mutta onneksi hänellä on nyt kuitenkin sinun kaltaisesi kiltti ja kunnollinen mies, jonka seurassa hänen ei tarvitse pelätä nyrkkiä tai juopottelua.
Varmasti nuorempikin Bicky arvostaa sinua kovasti isäpuolena ja haluaa isona tulla sinun kaltaiseksesi tunnolliseksi veronmaksajaksi. Mitä kappaleita Timppa sun Octaviassa yleensä kuunnellaan?
Bickyn jyystöautossa kuuluu varmaan ton biisin lisäksi myös mm. W.A.S.P:in Animal Fuck Like A Beast, Love Machine, Mötley Cruen Hooligans holiday ja Kiss:in Love Gun:))))))))))))))))
Bonuksena Bickyllä on varmaan siihen myös vielä Bomfunk MC:n Freestyler ja Crashbandicoot-pelin tunnusmusiikki:))))))))))))))))
Freestyler-biisin soidessa voi vaikka keulia jyystö-truckilla:))))))))))))))))))))))No jos Janica on kyydissä, niin se tökkää muistitikun soittimeen ja haluaa kuunnella esim. Anna Abreun Kylmästä Lämpimään tai Sannin Me Ei Olla Enää Me. Oivoi...
Yksin ajaessa mulla on yleensä päällä Radio Nova tai Radio Aalto.liljalaakson_timppa kirjoitti:
No jos Janica on kyydissä, niin se tökkää muistitikun soittimeen ja haluaa kuunnella esim. Anna Abreun Kylmästä Lämpimään tai Sannin Me Ei Olla Enää Me. Oivoi...
Yksin ajaessa mulla on yleensä päällä Radio Nova tai Radio Aalto.Oliko se niin, että toi Anna Abreun kylmästä lämpimään oli joku teidän ns. yhteinen biisi? Eikös sillä ollut jotain historiaa teidän parisuhteenne kannalta:))))))))))
Joo mun tikulla on just esim. WASP:n Animal (Fuck Like A Beast), Mötikän Too Fast For Love ja Hooligans Holiday, Nazarethin Bad Bad Boy yms.
Lisäksi auton äänentoistojärjestelmään on asennettu softa, joka aktivoi Crash Bandicoot ykkösen kentän Hog Wild taustamusiikin, jos oon keulinut Silveradolla yli 22,5 metriä :)))) https://www.youtube.com/watch?v=hpevyPrwIio&t=5sDarkFear kirjoitti:
Oliko se niin, että toi Anna Abreun kylmästä lämpimään oli joku teidän ns. yhteinen biisi? Eikös sillä ollut jotain historiaa teidän parisuhteenne kannalta:))))))))))
Joo kyseinen kappale soi lavatansseissa silloin kun tutustuimme. On kyllä kiva ja hyväntuulinen biisi :))))))
bicky_royal kirjoitti:
Joo mun tikulla on just esim. WASP:n Animal (Fuck Like A Beast), Mötikän Too Fast For Love ja Hooligans Holiday, Nazarethin Bad Bad Boy yms.
Lisäksi auton äänentoistojärjestelmään on asennettu softa, joka aktivoi Crash Bandicoot ykkösen kentän Hog Wild taustamusiikin, jos oon keulinut Silveradolla yli 22,5 metriä :)))) https://www.youtube.com/watch?v=hpevyPrwIio&t=5sHyviä biisejä sulla sitten soi. Sähän oot kovasti sitten keulinut, oot varmaan keulinut siinä jyystö-truckillasi ohi aisuriperheiden Octavioista ja Touraneista, kun oot Prismasta joskus lähtenyt:)))))))))))))))
liljalaakson_timppa kirjoitti:
Joo kyseinen kappale soi lavatansseissa silloin kun tutustuimme. On kyllä kiva ja hyväntuulinen biisi :))))))
Oliko kyseessä Uittamon tanssilava?
Oivoi, voi...
No kaikilla meillä on menneisyytemme eikä toista voi omistaa.
Emme aina ole samalla aaltopituudella poikani Bicky Juniorin kanssa, mutta hän kyllä tietää että voi aina tulla juttelemaan iskälle.- SUOMI_Make
bicky_royal kirjoitti:
Lisäksi auton äänentoistojärjestelmään on asennettu softa, joka aktivoi Crash Bandicoot ykkösen kentän Hog Wild taustamusiikin, jos oon keulinut Silveradolla yli 22,5 metriä :)))) https://www.youtube.com/watch?v=hpevyPrwIio&t=5sPeriaatteen miehen suosikkibiisi on Pallen sota-ajan hitti Ryssää silmien välliin:)))))))))))))))
Menevä ja ajankohtainen ralli se onkin.
- fani---
Nää Timppa jutut on ihan parhaita :)))) Enemmän näitä ja vähemmän Penetratorssien kerhopolitiikkaa kiitos!
Timpan jutut on kyllä hyviä, mutta kyllä mua ainakn kiinnostaa myös ne Penetrators MC:n miesten jutut:)))))))))))))))))
- Pataan_tulee_peris
Aivan, aisuri-timpasta keksityt jutut ovat parempia kuin debiili bicky homo-hahmosta :)))))))))))))) Ei valitettavasti kyllä hyviä nekään.
- Kiitos_peris
Ja kaikki tämä yhden mielisairaan (7 diagnoosia) kipeästä päästä. Hohhoijjaa.
- Ei_siltä_näytä
Miten niin? Tuossahan oli monta eri kirjoittajaa. Ainakin Timppa ja DarkFear ja jopa itse Bicky.
- Helvi_Sipilä
Ei_siltä_näytä kirjoitti:
Miten niin? Tuossahan oli monta eri kirjoittajaa. Ainakin Timppa ja DarkFear ja jopa itse Bicky.
Siinä on yksi kirjoittaja, periaatteen mies. Nuo ovat hänen aneemisia ja umpitylsiä trollihahmojaan.
Olen imarreltu tästä huomiosta, mut miten mä muka liityn tähän ikivanhaan aloitukseen jonka DarkFear oli eilen illalla kaivanut jostain ja viestiketjuun liittyvät henkilöt vastasivat hänelle?
- GPuIa-aho
Totuus2017Official kirjoitti:
Olen imarreltu tästä huomiosta, mut miten mä muka liityn tähän ikivanhaan aloitukseen jonka DarkFear oli eilen illalla kaivanut jostain ja viestiketjuun liittyvät henkilöt vastasivat hänelle?
Siitä tietää, että noi hahmot on sun horinoita kun pidät niitä oikeina. Ei kukaan täysjärkinen niin tee. paitsi jos haluaa muiden uskovan, että on olemassa "liljalaakson timppa tai bicky royal" jotka tänne kirjoittelevat.
Sanoit viikko sitten, että "ei vaadi kummallista arvausta kuka kirjoittelee turkulaisesta perheidyllistä." Kukahan se mahtaa siis olla? :-) - Sinkkunainen-36
GPuIa-aho kirjoitti:
Siitä tietää, että noi hahmot on sun horinoita kun pidät niitä oikeina. Ei kukaan täysjärkinen niin tee. paitsi jos haluaa muiden uskovan, että on olemassa "liljalaakson timppa tai bicky royal" jotka tänne kirjoittelevat.
Sanoit viikko sitten, että "ei vaadi kummallista arvausta kuka kirjoittelee turkulaisesta perheidyllistä." Kukahan se mahtaa siis olla? :-)Tais olla turkujengin pomolla lääkitys hyvällä mallilla kun tunnusti, että *jonkun* käsialaa ne hahmot on. Nyt lienee taas huonompi aika.
Totuus2017Official kirjoitti:
Niin piti hieman kaivaa tossa arkistoja, että saadaan jotain tasokkaampaa juttua palstalle, kun oli eilen illalla niin kehno taso noissa palstan jutuissa.
Mutta just kuten itsekin sanoit, niin ethän sä liity mitenkään tohon keskusteluun, kun sinne oli ihan eri tyypit mulle siellä vastanneet. Olihan siellä vastannut myös ihan itse aloittaja, eli itse Timppa:)GPuIa-aho kirjoitti:
Sanoit viikko sitten, että "ei vaadi kummallista arvausta kuka kirjoittelee turkulaisesta perheidyllistä." Kukahan se mahtaa siis olla? :-)Kyllä ne tyypit vaan ovat olemassa, halusit sä sitä tai et.
Olenhan mä itse Turussa asuessani heitä useinkin nähnyt, kun näin varissuolla Bicky Royal-miehen ja muitakin Penetrators MC:n miehiä ja Prismassa käydessäni näin usein mm. Timpan perheineen ja Timpan kaveri Eki näkyi nyös joskus siellä perheineen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 226636
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04687- 613726
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292948Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon342732Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452516Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262415- 401783
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731767- 251685