...niin haluaisin olla taas 16-vuotias. Siinä iässä elämä tuntui vielä olevan täynnään mahdollisuuksia, elin vielä nuoruudenoptimismia täysillä, fyysinen ja henkinen kasvuni ei ollut vielä tuolloin päättynyt, vanhempien taloudessa asuessa ei tarvinnut huolehtia mistään paitsi koulunkäynnistä ja sekin oli aikalailla peace of cake, aikaa jäi todella paljon vapaa-ajan toiminnalle ja nukkumiselle, tuntui siltä kuin koko elämä olisi ollut tosiasiallisesti vielä edessä, ylipäätään tuntui olla tosihyvältä olla fyysisesti jo kokolailla aikuinen mies mutta ei ihan kokonaan kuitenkaan.
Se aika olisi ollut suorastaan täydellistä jos olisin edes kerran päässyt kokemaan aidon teinirakkauden ja olisin päässyt seurustelemaan ja harrastamaan seksiä oman ikäiseni tai ehkä mieluummin vuoden, pari nuoremman tytön kanssa. Näin ei kuitenkaan koskaan käynyt koska olin ja olen edelleen ATM eikä yksikään tyttö ottanut minuun tuossa iässä minkäänlaista kontaktia/osoittanut kiinnostusta. Nuoruus on loppujen lopuksi todella lyhyt ja ohimenevä ajanjakso ja ennenkuin huomaatkaan olet "kasvanut" toiveikkaasta teinistä elämäänsä täysin katkeroituneeksi, totaalikokemattomaksi parikymppiseksi. Ja viimeistään tuon rajapyykin ylitettyään ei ole enää pienintäkään toivoa siitä että elämä tosiasiallisesti koskaan muuttuisi enää paremmaksi.
Vaikka tasoni onkin saattanut ihan hieman kohota tässä vuosien varrella ja olen näin 20-23-vuotiaana saanut joitakin aloitteita naisilta ja seksitarjouksia niin se ei merkitse yhtään mitään. Tiedostan että koko elämäni kohokohta on kaukana takanapäin eikä siihen ole enää koskaan paluuta. Tämä tunne on ollut minussa jo kauan, noin viimeiset 5 vuotta. On ylipäätään erittäin, erittäin epätodennäköistä että edes kukaan 16-17-vuotias tyttö minusta koskaan kiinnostuisi. Ja vaikka kiinnostuisikin niin en koskaan kykenisi kohtaamaan häntä "samalta viivalta", samantasoisena teininä. On vaan kulunut liikaa aikaa ja liikaa on huonompaan suuntaan menty tuona aikana.
Kyllähän sitä jonkun omanikäisen naisen kanssa voisi varmaan päästä suhteeseen jos jaksaisi nähdä tarpeeksi vaivaa ja olisi valmis tyytymään "jämäpaloihin". En kuitenkaan koe että sellainen olisi minkään arvoista. En ole kiinnostunut ikäisistäni naisista enkä edes mistään 18-vuotiaista koska en koe että minulla olisi mitään yhteistä heidän kanssaan, saati vanhempien. Tiedän kuitenkin että junani niiden kunnon teininaisten suhteen meni jo viimeistään puoli vuosikymmentä sitten. Olen täysin varma että tulen olemaan koko loppuikäni seksi- ja seurustelukokematon. Elämänlaatuni on sen vuoksi todella heikko ja olen siitä todella, todella surullinen (nytkin silmäni kyynelehtivät kun tätä kirjoitan). Asiaan ei kuitenkaan ole voinut koskaan itse vaikuttaa mitenkään joten tavallaan voin luopua toivosta "hyvillä" mielin. Olen muuttunut naisten suhteen impotentiksi.
Jos voisin matkustaa ajassa taaksepäin
31
120
Vastaukset
- viel.tämä
Odotahan, kun olet 40 ja yli, huomaat vihdoinkin eläväsi upeaa elämää. Olet silloin parhaimmillasi, etkä ikinä haluaisi olla enää se ahdistunut 16-vuotias tai 23-vuotias, joka luuli olevansa vanhus.
Upean 40 elämän ominaisuuksia:
-aivot käy hitaammin
-huonompi keskittymiskyky
-oppimisvaikeudet
-matalammat testosteronitasot
-loukkaantumisista parantuu hitaammin
-haitat alkavat näkyä kaikista huonoista tavoista, joista ei ollut nuorempana haittaa, esim: sydän -ja verisuonitaudit, nivelvaivat, ruuansulatusvaivat
-kaljuuntuminen
-ryppyyntyminen
-impotenssi- vihatipunen
HC-ätmel kirjoitti:
Upean 40 elämän ominaisuuksia:
-aivot käy hitaammin
-huonompi keskittymiskyky
-oppimisvaikeudet
-matalammat testosteronitasot
-loukkaantumisista parantuu hitaammin
-haitat alkavat näkyä kaikista huonoista tavoista, joista ei ollut nuorempana haittaa, esim: sydän -ja verisuonitaudit, nivelvaivat, ruuansulatusvaivat
-kaljuuntuminen
-ryppyyntyminen
-impotenssiMitä mitä, etkö usko "palstatotuuteen", että miehen MA kohoaa raketin lailla kun ikää tulee lisää?
vihatipunen kirjoitti:
Mitä mitä, etkö usko "palstatotuuteen", että miehen MA kohoaa raketin lailla kun ikää tulee lisää?
En ottanut kantaa siihen, ovatko nuo haluttuja piirteitä miehessä. :-I
- vihatipunen
HC-ätmel kirjoitti:
En ottanut kantaa siihen, ovatko nuo haluttuja piirteitä miehessä. :-I
Kyllähän ne tulevat siinä "paketissa" mukana, olivat haluttuja eli eivät. Mutta palstatotuus on kiveen hakattu.
vihatipunen kirjoitti:
Kyllähän ne tulevat siinä "paketissa" mukana, olivat haluttuja eli eivät. Mutta palstatotuus on kiveen hakattu.
Oletko availlut tuollaisia paketteja viime aikoina?
- vihatipunen
HC-ätmel kirjoitti:
Oletko availlut tuollaisia paketteja viime aikoina?
En nyt ihan lähivuosina. Olenko koskaan? Hmmm. Hetken mietittyäni tarkemmin, joo. Ei ollut ainakaan impotentti.
vihatipunen kirjoitti:
En nyt ihan lähivuosina. Olenko koskaan? Hmmm. Hetken mietittyäni tarkemmin, joo. Ei ollut ainakaan impotentti.
Vanhemmat miehet on siis kiinnostanut. Onkohan niillä ollut sitten korkeampi markkina-arvo kuin nuoremmilla... :-/
- vihatipunen
HC-ätmel kirjoitti:
Vanhemmat miehet on siis kiinnostanut. Onkohan niillä ollut sitten korkeampi markkina-arvo kuin nuoremmilla... :-/
Ei vanhemmat vaan oli saman ikäinen silloin kuin minä.
Kyllä se niin on, että se ihminen johon ihastui 20-vuotiaana, mutta jota ei saanut, voi katkeroittaa loppuelämäksi sen verran pahasti, että siinä on se "upea" yli 40-vuotiaan elämä.
Ja tietenkin katkeruus voi perustua jo alle 20-vuotiaana tapahtuneisiin tai tapahtumatta jääneisiin asioihin. Vanhemmalla iällä mitään merkittävää ei sitten enää tapahdukaan, ketään kiinnostavaa ihmistä ei välttämättä enää edes tapaa.
Muutenkin on kiistämätön tosiasia, että sitä ei ole näin 37-vuotiaanakaan enää nuori, vaan rumempi, väsyneempi ja fyysisestikin huonommassa kunnossa kuin 20 vuotta sitten.- Ex------------PUA
vihatipunen kirjoitti:
Mitä mitä, etkö usko "palstatotuuteen", että miehen MA kohoaa raketin lailla kun ikää tulee lisää?
Uskotko että nuo ovat jotenkin hyviä piirteitä naisessa? ;)
Olisi kamalaa olla 16-vuotias. Itse olisin halunnut säilyä noin 29-vuotiaana. Ikävuodet 29-37 olivat kaiken kaikkiaan parhaita, jos nyt yrittää jonkin "seitsemän vuoden syklin" löytää.
- nihhhhhhhh
Eikös tuo sykli ole peräti 8 vuotta ja 364 päivää?
nihhhhhhhh kirjoitti:
Eikös tuo sykli ole peräti 8 vuotta ja 364 päivää?
Niin, voihan se jollekin tulla yllätyksenä että seitsemän vuoden syklejä ei elämässä tapahdu kirjaimellisesti sen mittaisina.
- 4plus17
Ikävuodet 18-25 omia suosikkejani elämässäni. Nyt olen jo 27.
Mietin aivan samaa. En todellakaan haluaisi olla 16-vuotias. Koulunkäynti tympi, rahaa ei ollut, piti sietää mutsin komentelua ja pillun saanti oli todella vaikeaa.
Minusta tosin jokainen vuosi tähän mennessä on ollut edellistä parempi ja olen melko varma, että tämäkin vuosi on jälleen viime vuotista parempi. Tai no, kyllähän vuosi Lontoossa oli ihan yliveto monessakin mielessä.
- Poikamies45
Ei se nyt niin ole, että mikään juna olisi mennyt. Kyllä sen teinirakkauden voi kokea vielä myöhemmälläkin iällä. Minä olen sentään 22 vuotta sinua vanhempi, enkä ole vaipunut epätoivoon, vaan odotan innolla ja toiveikkaana ensimmäistä oikeaa teinirakkautta, ensimmäistä suudelmaa, seurustelua ja neitsyyden menetystä.
- vihatipunen
Kauanko ajattelit vielä odotella?
- 1133131
Ei hätää. Suomi on täynnä 40-50 -vuotiaita sinkkunaisia. Sen kun alat vaan juttelemaan niille ;)
Niin odotan minäkin. Ei ole minunkaan teini-ikäni vielä ohi. On jo aika pitkä kokemus nuoruudesta kun on ollut nuori jo niin monella vuosikymmenellä. Seurustelusta ei silti ole kokemusta.
- Karvamuna-
16 v tytöiltä voi ostaa seksiä joten pääsisit kuitenkin tuntemaan teini tytön nuoren pimpin jos maksaisit jollekkin. 30 vuotiaana pääsin panemaan 17 v tyttöä ilmaiseksi yhden kaverin luona ja se oli todella mukavaa.
- rtfuiuho
Mun mielestä nuoruus oli ahdistavaa aikaa. Varsinkin kun olin 17 ja aloin tajuta maailmanmenosta paremmin, se alkoi ahdistaa että minkälaiseen maailmaan sitä oikein on synnytty. Lisäks olin hirveän epävarma ulkonäöstäni, olin mielestäni kamala läski vaikka painoin vain 56kg. Käytin kaiken aikani vaan jumppaamiseen ja kaunistautumiseen. Silti olin mielestäni ruma.
Mun mielestä elämänlaatu vain paranee iän myötä. Sitä oppii olemaan armollisempi itsellensä ja muille, olemaan murehtimatta liikoja ja nautiskelemaan elämän pienistä iloista. En ikipäviänä haluais olla se masennuslääkkeitä nappaileva ahdistunut parikymppinen likka, en mistään hinnasta.
Enkä minäkään mitään teinirakkautta koskaan kokenut, mutta en sellaisen perään itkeskele. No empä tosissaan jaksais enää samaa rumbaa toista kertaa mitä tähän saakka on käyty..huh huh. Valtava määrä työtä takana, vuodatettua, verta, hikeä ja vitutusta. Tällä hetkellä koen eläväni elämäni parasta aikaa..On asunto, työt ja talous hyvällä mallilla. Nyt ei tartte ku tehä oleellinen ja katella maisemia. Tuntuu ettei oo enää kiirettä mihinkään. Kunhan nyt vaan tajuaa pysyä jatkossakin tiukkana, eikä ota vastuksilleen ketään naista hämmentämään tätä harmoniaa.
- sinkkumuija
Oikein. Tai sit jos seurusteleekin, niin ei tartte hynttyitä yhteen lyödä kuitenkaan. Se vaan ku ihmiseltä tuppaa rakastuessa järki ja itsesuojeluvaisto lentävän päästä johonkin toiselle planeetalle saakka. Sen takia itsekin taistelen vastaan, etten vain mene enää rakastumaan. Asiat on niin hyvin nyt kun on yksin vaan ja asuntokin melkein maksettu jo.
sinkkumuija kirjoitti:
Oikein. Tai sit jos seurusteleekin, niin ei tartte hynttyitä yhteen lyödä kuitenkaan. Se vaan ku ihmiseltä tuppaa rakastuessa järki ja itsesuojeluvaisto lentävän päästä johonkin toiselle planeetalle saakka. Sen takia itsekin taistelen vastaan, etten vain mene enää rakastumaan. Asiat on niin hyvin nyt kun on yksin vaan ja asuntokin melkein maksettu jo.
Niin, taikka jos löisikin hynttyyt yhteen, niin katsoo ainakin semmonen kaveri, joka ei oo mikään rasite elämässä..Lopultahan kyse on vaan siitä, et löytää sen "oikean" Kyllähän partnerista voisi olla iloakin elämään parhaimmillaan.
Itse en ota ressiä siitä asiasta, kun mulle passaa ihan kuin vaan tämä elämä. Joko niin tai näin ja huonosta suhteestahan pääsee aina eroon kunhan ei mene koskaan naimisiin, taikka tee lapsia.- Ex------------PUA
Sama täällä.
Nuo olivat ilon ja välillä kivualiaankin oppimisen vuosia.
Faktahan nyt oli, että tuolloin oli edessä tyyliin se mitä teki koulun jälkeen, armeija, työjutut jotka väkisinkin olivat matalia laadultaan. Nyt sitten on paljon takana, ja suora baana edessä.
Sekä silloin muutenkin MA oli alhaista - siihen vaikutti vain hierarkia, eli mikä oli porukkoissa status. Tietty itse urheilin jo tuon ikäisenä suht aktiivisesti, joten ulkonäöstä oli jotain apua. Mutta jos nyt vertaa tähän tilanteeseen, missä olen nyt, niiin nyt voi saada itseään nuorempia ja takuulla vanhempia naisia, tuolloin taas oli ihan selvä ettei nöösipoika kiinnostanut kuin korkeintaan teinitypyjä, joita sitten kiinostivat miehet. Vanhemmatkin tytöt olivat kiinnostuneita vanhemmista poijista.
En kyllä kaipaa mitään nuoruusvuosilta. Ei ole ollut kovin auvoista elämä lapsena, nuorena eikä nuorena aikuisenakaan. Aina sairas ja sairastellut, jäänyt ns. normaali lapsen ja nuoren elämä aika vähiin.
Nyt vasta keski-iässä alkaa olla jokseenkin mukavemmin moni asia. Ainoa harmi on, että vanhuus on lähempänä ja jos nyt edes vanhaksi elää. Täytyy koittaa ottaa irti minkä saa ja jaksaa.- atännä
Kaikista mieluiten olisin nyt just sen ikäinen kuin mitä olenkin. Ehdottomasti. Elämä vain paranee vuosi vuodelta, kun olen voinut muokata sen juuri itselleni sopivaksi.
Teini-ikäisenä aivojen kehitys on vielä vaiheessa ja käytös sen mukaista. Vanhempi ja viisaampi on mukava olla vaikkakin vähän pessimistisempi. Ei ne nuoruusvuodet silti unohdu ensikännit, eka tyttöystävä, eka kesä ajokortin kanssa jne mutta ei sitä nyt uudestaan haluis kaikkea läpi käydä
- HerraPorkkana
Jo toivetta saa esittää, niin nuoruuden elastinen ja kimmoisa kroppa, mutta tällä päällä varustettuna ;)
- Ex------------PUA
Naisena tuota pitäöisi toivoa, kun tuolloin MA on huipussaan.
Miehenä taas ei niinkään.
Toki silloin voisit viisastuneena tehdä joitakin valintoja uusiksi,mutta MA:si kohoaa vasta paljon myöhemmin.
Näin ollen, vaikka tuolloin toki olisi sosiaalisesti hyväksyttävämpää olla nuoren tins..siis tytön sisäl..kanssa, niin silti hypergamia olisi ollut läsnä sielläkin.
Itse teini-iässä olin erään koulun suosituimman, ja hieman jopa vihatun ("hyvännäköinen ja ylimielinen") typyn kanssa,mutta silloin itsekin olin alfa ja suosittu jopa hiieman paha poika. Samaa typyä yritti eräs nörtti, ja eräs pelimies, mutta molemmat epäonnistuivat, ja milloin kukakin.
Se oli kyllä aikamoinen YTN sikäli, että tissit olivat melkoiset ja kroppa hoikka ja muodokas. Mutta luonne oli kyllä mitä oli, mutta sehän nyt ei naisilla muutenkaan muutu iän myötä, mitä nyt sulanut MA voi hieman tuoda realismia kehiin. Esim. sain pistää hänet aisoihin kun hän kiusasi luokkansa ätmiä, sellaista pullonpohjalaseja pitävää heiveröistä nörttiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947803- 374127
- 483680
- 2533338
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as442928Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna222827Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402782- 1482670
- 462653
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292599