Istuisitko kasvojeni päälle....
<3
ElluHallo.........
23
160
Vastaukset
- elluhallo
Risto
Noup
Mut ehkä muualle istuisin
Mut oot sellainen äidin pikkupoika(*_*) - Jukka_on-raitis
Minulle ei ole oikein selvinnyt kuka tämä "elluhallo" on? Onko hän lehdessä mainostettu karaokejuontaja "elluhallo" Lahdesta vai joku muu?
Minä en kuitenkaan ko. nimimerkkiä käytä enkä osaa edes laulaa saatikka että olisin baarissa töissä.
Onnea "elluhallolle" ja "Ristolle", joka eräässä keskustelussa taisi paljastaa olevansa nainen.- sairastasairastasaira
Elluhallo ja risto ovat yksi ja sama akka.
- elluhallo
SORGE
ELLUHALLO
On vain minä Ellu (*_*) elluhallo kirjoitti:
SORGE
ELLUHALLO
On vain minä Ellu (*_*)Niin just....
Ja minä Risto, Helsingistä....
<3- hihhhihhii
Ristolla on pillu.
- Jukka_on-raitis
Jospa Risto ja "elluhallo" ovat naispuoliset siiamilaiset
kaksoset? =D
Risto! Miten voit olla tommonen?!??
Miksi kirjotat et kaipaat mua ja sitte pyydät jotain satunnaista palstalaista istumaan sun kasvoille??
En todellakaan aio enää ikinä puhua sulle mitään.Kukaan ei pakota sua repimään mun sydäntä riekaleiksi Risto, teet sen ihan tahallaan ja omasta kiusaamisen halustasi. Toi on tosi sairasta mitä oot tehny ja teet mulle.
- Annen-puolesta
Risto_ kirjoitti:
Olet väärä Pikkuinen....
<3Risto sun valehtelun tunnistaa, lopeta Annen kiusaaminen.
Risto_ kirjoitti:
Olet väärä Pikkuinen....
<3Haluut vaan satuttaa mua. Miksi? Kertoisit kerrankin miksi haluut aina vaan satuttaa mua?
- outoa_touhua
Miks Risto kirjotat samaan aikaan ettet kykene elää ilman Annee ja sitten tämmönen alotus? Taidat oikeasti olla pelkkä kiusaajatrolli. En ymmärrä niitä naisia täällä jotka vastailee sulle ja kehuu ihanaksi. Onko ne sun omia trolleja myös, kehut ite ittees ihanaksi..., pakko olla silleen.
Risto_ kirjoitti:
Rakastan Annea.....
<3Et rakasta muita kuin itseäsi.
Miksi haluut satuttaa mua aina?
- RistoOnItsekeskeisyyden
Huipentuma.
Sillä nyt vähän heittää, eikä sitä juoppoa kannata ottaa liian tosissaan.
Kuten ei Elluakaan.- elluhallo
Risto
Mua ei pienet haittaa
Kuha itse tiedän elämäni
On kivaa kun ihmisillä mielipiteitä
Sinähän ja minä leikitään
Mut ei silti tunneta....(*_*) - vain_leikitte_vai
elluhallo kirjoitti:
Risto
Mua ei pienet haittaa
Kuha itse tiedän elämäni
On kivaa kun ihmisillä mielipiteitä
Sinähän ja minä leikitään
Mut ei silti tunneta....(*_*)Sulle on leikkimistä se että täällä änkeet toisten kaipaajien väliin ja teet sen ihan kiusallasi ja tietäen että oot se väliin tunkija.
Enpä haluais tommosen ihmisen kanssa olla missään tekemisissä ja toivon mukaan ei ikinä tarvi.
- rahallasaat
Maksat vähän jollekin naiselle niin istuu sun naamalles
- elluhallon
tottahan toki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62968
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla295869- 60780
- 55683
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k96603- 57590
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai46581- 24579
- 79564
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,13529