Sait minun tuntemaan itseäni tuntevaksi. Otit sydämeni, ja särjit sen.
Harmi, etten ollut vaivannäkösi arvoinen. Rakastan sinua kaikesta mielesi kiemuroista huolimatta.
Miehelle menee ja Keski-Suomeen
Särjit sen
11
1331
Vastaukset
- mielenkiintoinentiedäää
kerrotko lisää? auton väri, ikää, kaupunki? Jotain
- anilian1
Tiedät sen. Aamulla lähdit luotani. Väärinymmärrys, joka johti sydämeni särkemiseen. Olit parasta, mitä minulle on ikinä tapahtunut. En tiedä miten pääsen sinusta yli. En ole rakastanut ketään miestä 15 vuoteen. Minun sokeritoukat toki. Olet ihana silti.
- harmikunnäinkävi
suomalainen tai ulkomaalainen mies?
- Anonyymi
Suomalainen
- eityhjäsäerota
Mistä kaupunkista mies on ja mikä oli väärinymmärryksen syy?
- ehkätääkinopetus
Nykymaailmassa saa vaan pettymyksia, itselleen kävi samoin puoli vuottaa sitten, ei uskalla tikullakaan koskee miestä lähiaikona. Monta pettymystä kun peräkkäin tulee, ei vaan uskoo enää mihinkään
- Ehkätämämies
Saisinko esitellä miehen? Onko koko etu ja sukunimessä yhdeensä 4 nimeä??? H..O
- Anonyymi
oikea ei tule satuttamaan
- Anonyymi
alkaako miehen nimi A:lla?
- Anonyymi
hui läheltä liipoaa!
- Anonyymi
Entä sukunimi, millä alkaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan1710973Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv7710134- 474191
- 243892
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv353696Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h563584No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol413433Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni73335- 533123
- 422845