Koska nyt on taas kausi,

niin taidanpa evästäytyä parilla runebergillä.

7

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se on nyt. Olen nähnyt niitä jo kaupoissa. Runebergin tortut aloittavat kevään, mutta voi olla että pidän enemmän laskiaispullista :)

• Runebergeissä on suuria eroja ja aivan vääräoppisia suuntauksia.
        Punssilliset ovat niitä oikeita.
        Kuivat ovat kamalia.
        Ne joissa on vattuhilloa myös sisäpuolella ovat yleensä kamalia.
        Rommilliset eivät ole ihan kunnollisia.

(pitäisi tehdä itse... minulla on niihin sopivat silikonivuoat)

• Niin niissä aina on. Ei voi tietää koskaan saako hyvän, vaiko "pahan". Yleensä luotan johonkin valmistajaan, mutta Runebergeissä en ole sellaista vielä löytänyt. Mikä on oma suosikkisi?

• Tällä hetkellä se on Rosten.
        Lisäksi ne ovat halpoja ja niitä saa Alepasta.

• Ilta-Sanomien Ruokalassa ovat laittaneet runebergit ja laskiaispullat vertailuun. Niissä on reilusti kaloreita, se täytyy tunnustaa. Energiapläjys on aika hurja.
      Listalta jäi puuttumaan tuolla ylempänä mainitsemasi Rosten. Olisi ollut mielenkiintoista nähdä sen vertailu.
      Itse olen edelleen runebergintorttuvastainen, niissä on kasvasmanteliöljyä, se ei vaan maistu hyvältä.
      Laskiaispullan valitsen hillolla, mantelimassa on liian imelää (liika makeus saa irvistämään).
      http://www.iltasanomat.fi/ruokala/ajankohtaista/art-1454298111832.html

• Minä taas pidän karvasmantelin mausta. Teatterissa tilaan kahvin seuraksi Amareton, jos sitä on tarjolla. Joskus se on ollut joidenkin teatteriesitysten paras anti :)

En pidä pullasta, ellei se ole vastaleivottua. Harmittavan useassa paikassa tarjotaan vanhaa, joten useimmiten se jääkin sinne kahvion tiskiin. Ymmärrän kyllä syyn, mutta minua harmittaa käydä sellaisissa kahviloissa.

• aikuisten.oikeesti

Rauhoitu läski! =)))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      96
      1605
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1083
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      415
      1017
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      166
      952
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      57
      782
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      126
      752
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      688
    8. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      78
      675
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      655
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      651
    Aihe