niin taidanpa evästäytyä parilla runebergillä.
Koska nyt on taas kausi,
7
58
Vastaukset
Se on nyt. Olen nähnyt niitä jo kaupoissa. Runebergin tortut aloittavat kevään, mutta voi olla että pidän enemmän laskiaispullista :)
Runebergeissä on suuria eroja ja aivan vääräoppisia suuntauksia.
Punssilliset ovat niitä oikeita.
Kuivat ovat kamalia.
Ne joissa on vattuhilloa myös sisäpuolella ovat yleensä kamalia.
Rommilliset eivät ole ihan kunnollisia.
(pitäisi tehdä itse... minulla on niihin sopivat silikonivuoat)Niin niissä aina on. Ei voi tietää koskaan saako hyvän, vaiko "pahan". Yleensä luotan johonkin valmistajaan, mutta Runebergeissä en ole sellaista vielä löytänyt. Mikä on oma suosikkisi?
Ilta-Sanomien Ruokalassa ovat laittaneet runebergit ja laskiaispullat vertailuun. Niissä on reilusti kaloreita, se täytyy tunnustaa. Energiapläjys on aika hurja.
Listalta jäi puuttumaan tuolla ylempänä mainitsemasi Rosten. Olisi ollut mielenkiintoista nähdä sen vertailu.
Itse olen edelleen runebergintorttuvastainen, niissä on kasvasmanteliöljyä, se ei vaan maistu hyvältä.
Laskiaispullan valitsen hillolla, mantelimassa on liian imelää (liika makeus saa irvistämään).
http://www.iltasanomat.fi/ruokala/ajankohtaista/art-1454298111832.htmlMinä taas pidän karvasmantelin mausta. Teatterissa tilaan kahvin seuraksi Amareton, jos sitä on tarjolla. Joskus se on ollut joidenkin teatteriesitysten paras anti :)
En pidä pullasta, ellei se ole vastaleivottua. Harmittavan useassa paikassa tarjotaan vanhaa, joten useimmiten se jääkin sinne kahvion tiskiin. Ymmärrän kyllä syyn, mutta minua harmittaa käydä sellaisissa kahviloissa.
- aikuisten.oikeesti
Rauhoitu läski! =)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961605- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4151017- 166952
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126752- 51688
- 78675
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651