Antakaa apuja

Jon-92

Olen 23 vuotias poika eikä minulla ole koskaan ollut seurustelusuhdetta. Olen normaali vakituisessa työssä käyvä. Olisi mukava tietää olenko ainut ihminen tässä maassa.

7

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfgdfgdfgdf

      Et ole ainut todellakaan, moni mies on 30v asti totaalikokematon naisten suhteen.
      Vinkkinä antaisin että ole aktiivinen netissä ja livenä, pyydä naisia treffeille aktiivisesti.
      Miesten on pakko laittaa asiat tapahtumaan koska naiset ei tee aloitteita..

    • Et ole ainut ihminen tässä maassa, et edes ainut 23-vuotias, joka ei ole koskaan seurustellut.

      Älä yritä liikaa löytää nimenomaan seurustelukumppania vaan nauti nuoruudesta ja vapaudesta. Unohda nettideittailu ja hanki sen sijaan oikeita ystäviä ja tuttavia. Harrasta, matkustele, mene mukaan yhteisölliseen toimintaan, biletä, tutustu monenlaisiin ihmisiin. Äläkä todellakaan ala tehdä randomisti treffipyyntöjä tapaamillesi naisille vaan _tutustu_ heihin. Hanki naisia kavereiksi. Sitten kun kohdalle tulee se, johon ihastut, ja joka ihastuu sinuun, voit pyytää häntä seuraksi ulos.

    • apuja26

      Naisten kanssa voi olla kaveri muutenkin. Kaverin ei ole pakko olla se jonka aletaan seurustella. Hänen kauttaan voi joku hänen ystävätär kiinnostua sinusta.

    • Mattsson

      Et ole ainut, et missään tapauksessa. Mä olin 26-vuotias kun aloitin ekan seurustelusuhteeni, siinä sitten menetin poikuutenikin, ja hyvä niin, jäi kauniit ja mukavat, aikuiset muistot. : )

    • oletnormaali

      Olen itse -91, enkä ole myöskään koskaan seurustellut. :) Harmi, että nämä asiat tuppaavat olemaan vähän "tabuja", täytyy myöntää etten itsekään kauheasti asiaa mainosta... Tulee sellainen harha, että "kaikki muut" ovat kokeneempia ja seurustelleet jo useaankin otteeseen tässä iässä, mikä asettaa paineita ja saattaa vaikeuttaa ensimmäisen suhteen aloittamista. Munkin kavereista osa on jo naimisissa ja osalla on lapsia! Mutta osa kavereista mun ikäluokkaa eikä myöskään koskaan seurustellut. Aikansa kutakin eikö? :D Pidetään lippu korkeella! ;)

    • iihastunut

      Hei 23 vuotias poika! Olen itse 29v jätkä, ja mä en ikinä oo saanu mitää kaikua omanikäisistä naisista, silloin kun olin 18-25v nii oman ikäset naiset oli joko naimisissa, töissä tai sit niillä oli jo lapsia, joten sit tyhmänä aloin kattoon itseäni nuorempia, no siitä ei tullu mitään joten en suosittele!

      Vaan jos tulet toimeen itseäsi 10-20v vanhempien naisien kanssa, niin sanon vaan että kannattaa koettaa, koska vanhemmat naiset on mahtavia, ne flirttailee täysin estotta, toki sun iässä mäkin olin vähä häh ja todella jäässä kun tajusin että jotkut flirttailee.

      Nyt mä oon umpi-ihastunut 49v naiseen, hän flirttailee estotta, kerron pikkuhärskejä vitsejä hänelle, istun hänen vieressään kun vaan pääsen lähellensä..

      Kun vielä pääsis astetta pidemmälle hänen kanssaan.

      Jotkut 18-27v miehet löytää elämänkumppaninsa aikaisemmin, se on karu totuus, mutta niissäkin tapauksissa nainen löytää ennemmin miehen, kuin mies naisen.

      Parilla nuoremmalla kaverilla jo muija ja mukula, itse menisin paniikkiin jos jotain
      kirkuvaa kakaraa joutuis hoitaan.

      Mutta näinhän jossain sanotaan, se iskee juuri sillä hetkellä kun mietit sitä vähiten, siis rakkaus, ihastus..

      Se iskee jos se iskee, joihin naisiin ihastun välittömästi, joihinkin en laisinkaan.

      Joten ei mitää hätää jäbä, kyl jonkun löydät!

    • ikisinkku30

      itse olen 30 enkä ole seurustellut vielä kertaakaan vakavasti. Nuoruudessani oli silloin tällöin jotain lyhyitä juttuja ja eräs hölmö säätö, mutta en ole vielä menettänyt poikuuttani. Ei ole tullut vielä vastaan sellaista naista, jonka kanssa sen haluaisin kokea.

      Flirttailu onnistuu vanhempien naisten kanssa, mutta ne ovat pääasiallisesti jo naimisissa tai niillä on lapsia - joita lapsia en itse halua. Joskus olen kyllä haaveillut eräästä, mutta en kuitenkaan halua sotkeutua varattuun.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe