kuvittelin jo päässeeni yli exästä

haikailijavain

Kunnes näin hänet ohimennen monen vuoden jälkeen sattumalta naisen seurassa jonka takia erosimme.. Sydäntä puristaa ja uni ei tule.. ikävä sitä ihmistä.. vaikka teki rumasti aikoinaan :(

10

251

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1234T

      Nuo kohtaamiset on kauheita, yksipuolinen rakkaus on pahinta mitä voi olla. Älä kuluta sydäntäsi
      Siihen miltä et saa rakkautta takaisin, ilmeisesti jätti sinut toisen takia.

      • ylijaalinyt

        Yksipuolinen rakkaus, se tekee mielelle tepposet.
        Sitten kun tuska helpotta...sitten voit kohdata entisen rakkaudenkohteen..ei tule sydäntykytyksiä :)


    • odour

      Juttelitteko?

      • kauheakokemusta

        Todellakin, nuo kohtaamiset ovat olleet järkyttäviä, joskus en eds ymmärtänyt miten pystyin poistuun tilanteesta ilman että en oksentanut tai menettänyt malttiani.
        Ex tuon naisen kanssa aiheuttivat pelkoni esim tulemalla aivan selkäni taakse kuin kiusatakseen. Tuota tapahtui niin kaupassa kuin ravintolassakin jos satuttiin samaan aikaan samaanpaikkaan.
        Itseäni suojellakseni aloin tarkistaan jo parkkipaikalla että näkyykö autoaan. Jos näky en niin mennyt siihen kauppaan. Juuri heidän vuoksi en myöskään mene enää ravintolaan, ainakaan yksin.
        Jouduin tekeen lujasti töitä itseni kanssa kovettaakseni itseni siihen että en välitä. Enkä tosiaankaan enää välitä. En kyllä ole kohdannutkaan heitä enää aikoihin. Tuon naisen olen kohdannut ja hän jatkoi samaa seläntaakse tulemista jonkin aikaa kuin härnätäkseen, mutta kun huomasi että en välitä niin hänkin on lopettanut härnäämisen.
        En nykyisin tiedä kuinka reagoisin jos sama toistuisi.
        ehkä oksentaisin päälleen.


      • kauheaakokemusta
        kauheakokemusta kirjoitti:

        Todellakin, nuo kohtaamiset ovat olleet järkyttäviä, joskus en eds ymmärtänyt miten pystyin poistuun tilanteesta ilman että en oksentanut tai menettänyt malttiani.
        Ex tuon naisen kanssa aiheuttivat pelkoni esim tulemalla aivan selkäni taakse kuin kiusatakseen. Tuota tapahtui niin kaupassa kuin ravintolassakin jos satuttiin samaan aikaan samaanpaikkaan.
        Itseäni suojellakseni aloin tarkistaan jo parkkipaikalla että näkyykö autoaan. Jos näky en niin mennyt siihen kauppaan. Juuri heidän vuoksi en myöskään mene enää ravintolaan, ainakaan yksin.
        Jouduin tekeen lujasti töitä itseni kanssa kovettaakseni itseni siihen että en välitä. Enkä tosiaankaan enää välitä. En kyllä ole kohdannutkaan heitä enää aikoihin. Tuon naisen olen kohdannut ja hän jatkoi samaa seläntaakse tulemista jonkin aikaa kuin härnätäkseen, mutta kun huomasi että en välitä niin hänkin on lopettanut härnäämisen.
        En nykyisin tiedä kuinka reagoisin jos sama toistuisi.
        ehkä oksentaisin päälleen.

        JAtkan.... Jos oksentaisin niin se ei mitenkään johtuisi vanhasta suolasta, vaan pahasta olosta jonka tuo pari käytkösellään aiheuttaa. Jos vielä vuosienkin jälkeen on tarve härnätä niin silloin siinä päässä ei ole kaikki palikat kohdallaan, enkä voisi muuta kuin valittaa.

        Toivottavasti tominta ei enää toistu.


      • ylijaalinyt
        kauheaakokemusta kirjoitti:

        JAtkan.... Jos oksentaisin niin se ei mitenkään johtuisi vanhasta suolasta, vaan pahasta olosta jonka tuo pari käytkösellään aiheuttaa. Jos vielä vuosienkin jälkeen on tarve härnätä niin silloin siinä päässä ei ole kaikki palikat kohdallaan, enkä voisi muuta kuin valittaa.

        Toivottavasti tominta ei enää toistu.

        Kun olin tuossa sinun vaiheessa, näin jokapuolelle samannäköisiä miehiä kuin ex. Selvisi, että odotin hänen näkemistään joka paikassa missä kävin, luulin jopa näkeväni hänet. Tuo kesti muutaman kuukauden. Siihen kuului myös tuo kuvittelu että hän ja hänen naisystävä jotenkin ovat kiinnostuneita minusta. Keskustelin tästä tilanteesta henkilön kanssa joka oli kokenut myös raskaan eron, hän tunnisti heti tilani. kauheaakokemusta, ole huoletta, ei heitä kiinnosta mitä sinulle kuuluu ja kohta huomaat että ei sinuakaan.


      • kauheaakokemusta
        ylijaalinyt kirjoitti:

        Kun olin tuossa sinun vaiheessa, näin jokapuolelle samannäköisiä miehiä kuin ex. Selvisi, että odotin hänen näkemistään joka paikassa missä kävin, luulin jopa näkeväni hänet. Tuo kesti muutaman kuukauden. Siihen kuului myös tuo kuvittelu että hän ja hänen naisystävä jotenkin ovat kiinnostuneita minusta. Keskustelin tästä tilanteesta henkilön kanssa joka oli kokenut myös raskaan eron, hän tunnisti heti tilani. kauheaakokemusta, ole huoletta, ei heitä kiinnosta mitä sinulle kuuluu ja kohta huomaat että ei sinuakaan.

        En ole sinä, enkä toimi kuten sinä. Jos sinä ajattelit noin on todella hyvä että pääsit asiosita eteenpäin.
        Minä en toivo näkeväni exää/ heitä kaupassa tai missään muuallakaan. Minä pelkään häntä/heitä. OLen eron jälkeen joutunut tosi järkyttävän kiusaamisen kohteeksi, jouduin kääntyyn poliisin puoleen saadakseni rauhan liikkua yleisillä paikoilla.
        Enkä vieläkään vuosien jälkeenkään tietoisesti aseta itseäni alttiiksi noille tilanteille.
        Joulun aikoihin näin autonsa ostoskeskuksen parkkihallissa. Arvaapa meninkö kauppaan..... En mennyt, vaan ajoin ulos parkkihallsita.
        Vältän tilanteita joissa voisin joutua vastatusten heidän kanssaan.


      • edellinen
        kauheaakokemusta kirjoitti:

        En ole sinä, enkä toimi kuten sinä. Jos sinä ajattelit noin on todella hyvä että pääsit asiosita eteenpäin.
        Minä en toivo näkeväni exää/ heitä kaupassa tai missään muuallakaan. Minä pelkään häntä/heitä. OLen eron jälkeen joutunut tosi järkyttävän kiusaamisen kohteeksi, jouduin kääntyyn poliisin puoleen saadakseni rauhan liikkua yleisillä paikoilla.
        Enkä vieläkään vuosien jälkeenkään tietoisesti aseta itseäni alttiiksi noille tilanteille.
        Joulun aikoihin näin autonsa ostoskeskuksen parkkihallissa. Arvaapa meninkö kauppaan..... En mennyt, vaan ajoin ulos parkkihallsita.
        Vältän tilanteita joissa voisin joutua vastatusten heidän kanssaan.

        kuvittelin jo päässeeni yli exästä. Jokainen kohtaaminen nostaa kokemukset pintaan eikä ne todellakaan ole kaipausta.
        Sanotaan, että aika kultaa muistot. Tässä tapauksessa aika autaa unohtamaan mutta jokainen pelkäämäni kohtaaminen saa pahat muistot pilaamaan päiväni.


    • hvain

      Emme jutelleet, eikä hän edes tervehtinyt.. katsoi minua vain pitkään ..se nainen vierellään.

    • Minulla on takana 40 vuotta avioliitossa, joisa 35 vuotta hyviä muistoja. 3 vuotta erosta. Taidan olla niitä yhden miehen naisia ja luulen, että lopun elämääni elelen ilman kumppania. Järjellä ymmärrän kyllä, että turhaan kaipaan entistä, koska sitä ei enää ole, mutta kun on nuoresta alkaen yhdessä ollut ja lapset saatu, niin ajatuksia ei voi käskeä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1947
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      19
      1733
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1594
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1336
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1252
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1226
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1203
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1202
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe