Onko Suomessa yhtään kauppaa joka myy leveitä (miesten) kenkiä? Hakusessa olisi 43 koon 4-6E leveä (malliltaan matala tai matalahko) kenkä joka sopii esim. metsäpolulla kävelyyn ja on umpinainen niin että kestää hetken vettä (ei tarvitse kuitenkaan olla GoreTex tms.). Sievillä on Spider Soft joka ei ole XL (Sievin termi leveälle) leveyttä, mutta jonka olen kuitenkin tilannut sovitettavaksi koska Sievin kengissä on tyypillisesti leveämpi lesti kuin muissa. Tilasin sovitettavaksi myös Patrik XL:n joka ei ole ihan sitä mitä haen, mutta sitä voisi käyttää ainakin asfalttiviidakossa tehtäviin kävelylenkkeihin kostealla kelillä.
P.S. Jos oman jalan leveys kiinnostaa niin kannattaa katsoa http://www.dbshoes.co.uk/fitting_advice.php
4-6E leveää urheilu-/patikointikenkää
2
170
Vastaukset
- nahkaiset_kävelykengät
Kyllä millä tahansa kengillä kävelee muutaman kilometrin metsäpolulla. Normaaleissa nahkakengissä/kävelykengissä on se etu verrattuna tuollaisiin lenkkareihin, että aamulla kengän kuivuttua voi harjata kurat pois ja tarvittaessa myös lankata, ja taas kenkä kiiltää ja on aivan uuden veroinen, ja kestää tuollaista huoletonta kurakäyttöä vuosikausia menemättä miksikään. Lenkkarityyppinen kenkä sen sijaan likaantuu pysyvästi jo lyhyen käytön jälkeen.
Varsinaisia tukevampia vaelluskenkiä tarvitaan vasta jos aikomus on taivaltaa painava rinkka selässä louhikkoisessa maastossa kymmeniä kilometrejä päivittäin. - Räpylät
Kummatkin mainitsemani kengät olivat riittävän leveällä lestillä ja sopivat rintavaan jalkaan. Ostin kummatkin pois kuleksimasta. Spider Soft tuli jo illalla koeajettua lyhyellä lenkillä, erittäin hyvä ellei täydellinen ja aika kertoo kestävyyden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191652
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991478Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36891Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29849Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38791Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50766Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56718Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43718Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37710Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37673