Moi! Oon 13 vuotias poika Oulusta.
Olen 168cm pitkä ja painan vajaat 44kg.
Mulla on paha Gluteeni-Allergia (Vehnä, ja ohra), ja syön yleensä todella vähän. Kotona syön noin puolet vähemmän kuin 8 vuotias siskoni, ja yleensä en syö koulussa muuta kuin vähän salaattia. En syö pullaa, paahtoleipää, munkkeja tai mitään sellaisia, enkä syö muita kuin hedelmäkarkkeja harvoin. Limsoja/energiajuomia en juo, koska en tykkää hiilihaposta.
Vanhmat suuttuu aina ku saan koulusta viestii melkein jokapäivä viestii etten syö kunnolla. Vanhemmat, etenkää äiti ei ymmärrä et en vaa jaksa syyä paljoo ja se yrittää syöttää mulle kaikkee mistä en tykkää.
Oon usein yrittäny lihoa muttei se onnistu.
Onks kellään mitään ideaa miten voi lihoa muutaman kilon?
Onko mitään keinoa lihoa?
5
110
Vastaukset
- 12vee
1.Syö paljon niin se rutiiniksi että otat paljoo.
2.Kun pääset koulusta niin mene makkaamaan sohvalle ja katso telkkari.
3.Älä mene ulos juoksee tai yms.
Itse olen 46kg,12,7vuotias ja vasta 151cm. - SopiiKokeilla
moi, ei se auta kun syödä sen minkä jaksaa.
Yks pieni jekku mul kyl on sulle;
Mun poikani kärsi kans alipainosta ja hommasimme hänelle yhden lisäravinteen joka lisäsi syömistä.
Älä käytä kumminkaan enempää kuin 2-3 krt 5 ml päivässä, voi muuten viedä yöunet tai tehdä ylivilkkaaks ..
Katso tämä tuote äitisi kans ;
http://www.iafstore.com/eu/erba-vita/junior-line-energy-b-fluid-codp31440 - nuorimassattaja
Kannattaa yrittää syödä paljon rasvasta lihaa eri muodoissa. Siitä saa myös proteiinia. Samoin rasvaset maitotuotteet juustot, jugurtit ym. Lisäksi kannattaa juoda vasta ruokailun jälkeen eli neste ei täytä mahaa ja tee kylläiseksi ja myös ruuansulatuksen kannalta parempi niin.
- 3456789876543
jos ahmit joka päivä pussilisen sipseja kuukauden putkee nii eiköhän se ssitä?
Jos vanhempasi eivät ole tyytyväisiä syömistapoihisi, niin pyydä heitä varaamaan sinulle aika ravitsemusterapeutille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?
Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä2261644Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i651414- 821101
Venäjän vuonna 2022 Ukrainalle tarjoama "rauhansopimus"
on tällainen: Ukraina julistaa puolueettomuutensa. Ukraina vähentää armeijan 50 tuhanteen ihmiseen, mukaan lukien puol281953- 52906
Iida Vainio tilittää Farmista - Paljastaa yllätyshaaveen Archie-rakkaan kanssa: "Me ei..."
Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen ovat kihloissa ja odottavat ensimmäistä yhteistä lastaan. Lue Iidan haas6901- 73883
Kansa on on puhunut.
Ja pulinat pois. Amerikan kansa kyllästyi edelliseen 4 vuoteen. Demokratia toteutuu. Vaalivilppiä salaliittoteoriaksi ha168876Joko Niinistökin hiukan ymmärtää että oli huono veto Suomelta tässä ajassa alkaa härnäämään Venäjää?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010801464.html "Niinistö varoitti Venäjän ja Naton yhteenotosta – näin hän komment188868Juuri nyt: Ei soraääniä, Kunnanhallitus esitti sittenkin kivitipun ostoa.
Kunnanhallitus esittää valtuustolle, että kunta ostaisi Kivitipun 170 000 euron kauppahinnalla. https://ilkkapohjalaine67859