saako normaali mies naista

jippuu

hei saako normi naista nykyään ?vai pitäiskös muuttua rentuksi...

7

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos ole kantasuomalainen, niin et kantasuomalaista naista saa. He ovat huonoiksi tuominneet kaikki kantakarjasonnit, turha yrittää yhtään mitään.

En tietenkään väitä että muissa kuin kantasuomalaisissa olisi mitään vikaa, väitän vain että kantakarjalehmä ei suomalaista miestä kelpuuta vaikka tämä menisi perse edellä puuhun sikspäkki vinkuen ja sataset perstaskusta sataen.

• Neuvoisin matkustamaan sivistyneempiin valtioihin...

• dhfgtygjhy

Normaali mies kyllä saa naista jos tarpeeksi yrittää. Eka ei välttämättä nappaa.
      Mutta se vaatii sitä, että uskaltaa mennä puhumaan tuntemattomalla naiselle.
      Normaali mies EI USKALLA mennä puhumaan. Normaali nainen ei tule puhumaan.
      Ainoa minkä takia rentut naisia saavat, on että renttuuteen kuuluu tietty - usein erittäin ärsyttävä - uskaltautuminen tabualueelle.

• Minä puhun tuntemattomille naisille joka viikko, joskus päivittäin. Näes tekemiset vie näkemään uusia ihmisiä. He vain eivät osoita koskaan minkäänlaista kiinnostusta.

• Amigos

Pitäisköhän heittäytyä rentuksi, työtön olenkin jo ennestään, että ei kai se enää rentuksi muuttuminen suuria vaadi.

• Onsilo

Juu ja liikaakin. olen rauhallinen ja säädyllinene keski-ikäinen suomiukko. Rakastan vaimoani ja olen hänelle ehdottoman uskollinen. Siitä huolimatta olen nyt viiden naisen kanssa kierteessä, joka on johtamassa hiljalleen seksistisiin puuhiin. Kolme näistä naqisista on vaimoni ystäviä.

Renttu en ole missään nimessä, vikka olenkin harrastelija muusikko.

Voihan vihvana. Täytyy vain yrittää kestää...

• normimies40

Ei saa. Pitää alkaa renttu juopoksi niin naiset on heti huolehtumassa sinusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      167
      3488
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      15
      2186
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      224
      1522
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1261
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1221
    6. 37
      1141
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1073
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      136
      1031
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      1014
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      41
      1010
    Aihe