saako normaali mies naista

jippuu

hei saako normi naista nykyään ?vai pitäiskös muuttua rentuksi...

7

113

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos ole kantasuomalainen, niin et kantasuomalaista naista saa. He ovat huonoiksi tuominneet kaikki kantakarjasonnit, turha yrittää yhtään mitään.

      En tietenkään väitä että muissa kuin kantasuomalaisissa olisi mitään vikaa, väitän vain että kantakarjalehmä ei suomalaista miestä kelpuuta vaikka tämä menisi perse edellä puuhun sikspäkki vinkuen ja sataset perstaskusta sataen.

    • Neuvoisin matkustamaan sivistyneempiin valtioihin...

    • dhfgtygjhy

      Normaali mies kyllä saa naista jos tarpeeksi yrittää. Eka ei välttämättä nappaa.
      Mutta se vaatii sitä, että uskaltaa mennä puhumaan tuntemattomalla naiselle.
      Normaali mies EI USKALLA mennä puhumaan. Normaali nainen ei tule puhumaan.
      Ainoa minkä takia rentut naisia saavat, on että renttuuteen kuuluu tietty - usein erittäin ärsyttävä - uskaltautuminen tabualueelle.

    • Minä puhun tuntemattomille naisille joka viikko, joskus päivittäin. Näes tekemiset vie näkemään uusia ihmisiä. He vain eivät osoita koskaan minkäänlaista kiinnostusta.

    • Amigos

      Pitäisköhän heittäytyä rentuksi, työtön olenkin jo ennestään, että ei kai se enää rentuksi muuttuminen suuria vaadi.

    • Onsilo

      Juu ja liikaakin. olen rauhallinen ja säädyllinene keski-ikäinen suomiukko. Rakastan vaimoani ja olen hänelle ehdottoman uskollinen. Siitä huolimatta olen nyt viiden naisen kanssa kierteessä, joka on johtamassa hiljalleen seksistisiin puuhiin. Kolme näistä naqisista on vaimoni ystäviä.

      Renttu en ole missään nimessä, vikka olenkin harrastelija muusikko.

      Voihan vihvana. Täytyy vain yrittää kestää...

    • normimies40

      Ei saa. Pitää alkaa renttu juopoksi niin naiset on heti huolehtumassa sinusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      109
      2159
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      119
      1633
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      120
      1142
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      30
      1060
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      47
      969
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167
      907
    7. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      36
      824
    8. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      30
      781
    9. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      52
      763
    10. Miten voi olla muun sukupuolinen?

      Ei mitenkään. Kyllä tämä Euroviisujen voittaja on selvästi poika eikä tyttö, eikä mikään muun sukupuolinen. Olen aina pi
      Maailman menoa
      178
      752
    Aihe