Onko tietoa saako Freddyjä muualta kuin verrko kaupasta? nimimerk. en halua ostaa ilman sovittamsita
Freddy housut
11
4089
Vastaukset
- pikku_panda
Saa kai niitä sovittaa jos ostaa verkkokaupasta. Tosin useammat voi joutua tilaamaan. Oletko löytänyt pääkaupunkiseudulta? Eco leather mallia ei saa edes verkkokaupasta!
- janita73
Joo saahan niitä sovittaa, mut mun pointti oli just se et vois kaupassa sovittaa ja ostaa. En jaksa noita netti kauppoja kun oon muutamat aikoinaan tilannu ja ensin oli pieniä ja sit toisessa taas suuria. Ni sais heti sopivat :)
En oo käyny Isol kirkol. - itse_mietiskelen_vielä
Postauksen mukaan Body Action myy. Tsekkasin - muutama kauppa ympäri maata niillä on. http://ganbattedesuka.blogspot.fi/2016/02/belfie-warning-leather-freddys.html
- LthrLoveHki
Tuon linkin 'belfiet' mahtavia, sananmukaisesti syötävän hyvä!!!
- LoveFreddy
Kekäle myy kans Freddyn housuja :)
- JokuVaanKirjoittaa
Joo Body Actionista saa niinku tos blogipostauksessakin sanotaan. Ruoholahdessa vissiin on Helsingissä liike.
- janita73
Kiitos vastauksista!
- Naturellio
En ymmärrä mikä noissa Freddy housuissa kiehtoo, Pitääkö tänä päivänä perse tuoda oikein korostetusti tyrkylle että saisi enemmän huomioo? Ehkä enemmänkin antaa nätisti sanottuna halvan kuvan naisesta. Tietty jos haluaa antaa lutkahtavan kuvan itsestään
- Kaikkijulkisuus
Kyllä, se korostaa kankkuja. Ecoleather mallit saa päät kääntymään.
- Kirppiskävijä
Eilen oli Helsingin Hakaniemessä Hesyn kirppiksellä (Hämeentie 2 B) paljon eri kokoisia, mallisia ja värisiä Freddyjä. Hinta 5 €!!! Suurimmassa osassa laput kiinni. Eli ovat ilmeisesti tulleet lahjoituksena suomalaiselta jälleenmyyjältä. Kipin kapin kirppikselle!
- Anonyymi
JA jos tuommoiset housut laittaa jalkaan ja vielä korkokengät kuten noissa kuviss On niin persehän nousee todella korkealle!
Liekö tuo sitten tarkoituksellsita kun jo pelkillä korkokengilläkin tuo tehdään vai siksikö kuvissa on että ihmiset saa väärä kuvan eikä housut juurikaan nosta paljoakaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2122809
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1252679En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.771753Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371322Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va631298- 471098
- 991011
- 108851
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6823