Olen kauan etsinyt perhettä, mutta en ole löytänyt
olen Suomalainen nainen, perhe saa olla kaksikielinen, mutta toivoisin, että perheessä
puhutaan Suomea, eikä autoa tarvitse ajaa.
Kiinnostavat maat ovat. Ruotsi, Norja, Saksa huomioin myös muut maatkin
yhteystiedot: vientsu @ Hotmail.com
etsin perhettä
2
98
Vastaukset
- liisalauraelina
hei!
et olisi kiinnostunut tulemaan auttamaan minua taloustöissä ?
minulla on parkinsonin tauti ja myopatia selässä ja tarvitsisin vähän apua ,koska en esim voi kurkottaa korkealle ja siten jää esim kaappien ylähyllyille laitettava tavara odottelemaan kunnes lapseni pääsevät paikan päälle auttamaan minua.
kukkia pitäisi kastella ja kaupassa käynnissä auttaa käyn kerran viikossa autolla kaupassa ja silittää pitäisi myöskin ja silloin tällöin imuroidakin .
Minulla on myöskin lapsenlapsia tyttärelläni (2 v lasse poika ja 4 vuotias maiju tyttö ja tulossa vielä toukokuussa yksi lapsi lisää) ja sitten on vanhimmalla pojallani (4v edwin poika ja 7v edward poika ja 12 v emma tyttö) joidenka hoitoon voisit osallistua kanssani koska hoitaisin heitä mielelläni kunhan pystyisin vain nostelemaan heitä!
En tarvitse jatkuvaa kokopäiväistä apua vaan voitaisiin sopia päivät ja kellonajat milloinka tulisit joka viikko !
Asun etu-töölössä museokadulla helsingissä mieheni kanssa joka lähtee juuri ensilauantaina pelaamaan golfia las palmasiin viikoksi ja pelkään vähän jäädä yksin !
Olemme molemmat eläkkeellä 70 vuotiaita , mieheni on vielä hyvässä kunnossa!
Meillä on 4 lasta ja olemme olleet naimisissa vuodesta 1971 lähtien liki 45vuotta !
Lapsilla tahtoo olla vain omat kiireensä eivätkä ehdi niin paljon käymään meillä !
Voisin maksaa sinulle puhtaana käteen 10e /tunti!
kiinnostaisiko tulla haastatteluun?
milloin tahansa soita vain 0503319446 liisa sirola-lehto
yst terv liisa - auttavainen12a
kiitos kovasti, mutta olen saanut jo töittä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk532047Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901405Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.611234Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll641153- 1141091
- 67916
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72889Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j65854Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise8801Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍72779