Olen kauan etsinyt perhettä, mutta en ole löytänyt
olen Suomalainen nainen, perhe saa olla kaksikielinen, mutta toivoisin, että perheessä
puhutaan Suomea, eikä autoa tarvitse ajaa.
Kiinnostavat maat ovat. Ruotsi, Norja, Saksa huomioin myös muut maatkin
yhteystiedot: vientsu @ Hotmail.com
etsin perhettä
2
78
Vastaukset
- liisalauraelina
hei!
et olisi kiinnostunut tulemaan auttamaan minua taloustöissä ?
minulla on parkinsonin tauti ja myopatia selässä ja tarvitsisin vähän apua ,koska en esim voi kurkottaa korkealle ja siten jää esim kaappien ylähyllyille laitettava tavara odottelemaan kunnes lapseni pääsevät paikan päälle auttamaan minua.
kukkia pitäisi kastella ja kaupassa käynnissä auttaa käyn kerran viikossa autolla kaupassa ja silittää pitäisi myöskin ja silloin tällöin imuroidakin .
Minulla on myöskin lapsenlapsia tyttärelläni (2 v lasse poika ja 4 vuotias maiju tyttö ja tulossa vielä toukokuussa yksi lapsi lisää) ja sitten on vanhimmalla pojallani (4v edwin poika ja 7v edward poika ja 12 v emma tyttö) joidenka hoitoon voisit osallistua kanssani koska hoitaisin heitä mielelläni kunhan pystyisin vain nostelemaan heitä!
En tarvitse jatkuvaa kokopäiväistä apua vaan voitaisiin sopia päivät ja kellonajat milloinka tulisit joka viikko !
Asun etu-töölössä museokadulla helsingissä mieheni kanssa joka lähtee juuri ensilauantaina pelaamaan golfia las palmasiin viikoksi ja pelkään vähän jäädä yksin !
Olemme molemmat eläkkeellä 70 vuotiaita , mieheni on vielä hyvässä kunnossa!
Meillä on 4 lasta ja olemme olleet naimisissa vuodesta 1971 lähtien liki 45vuotta !
Lapsilla tahtoo olla vain omat kiireensä eivätkä ehdi niin paljon käymään meillä !
Voisin maksaa sinulle puhtaana käteen 10e /tunti!
kiinnostaisiko tulla haastatteluun?
milloin tahansa soita vain 0503319446 liisa sirola-lehto
yst terv liisa - auttavainen12a
kiitos kovasti, mutta olen saanut jo töittä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606004- 1003101
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242386- 212048
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451741Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791656- 261582
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691511Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374